TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 30.5.2024.
Fina degustacija je predstavljanje ponajboljih vinskih etiketa, koje se nalaze u asortimanu Fina vina d.o.o.
To su vinske etikete koje su u proteklom periodu dobile najveći broj bodova na svjetskim i europskim vinskim ocjenjivanjima, poput čuvenog i poznatog Decantera, zatim James Suckling, Luca Gardini i Robert Parker.
Organizator festivala Sarajevo Wine Weekenda i direktor kompanije Fina Vina d.o.o., Amir Beširević, podijelio je sa nama šta nas sve očekuje
„Festival će se održati u Hotelu Bosnia, na adresi Kulovića 9, Sarajevo u petak, 07.06.2024. godine od 18h do 22h. Naši vinari, dugogodišnji partneri, a prije svega prijatelji predstavit će svoje vinske etikete koje će ove sezone biti ‘’must have’’ na tržištu BiH." – rekao je Amir Beširević.

Posjetioci festivala će imati priliku degustirati i visokonagrađivana ekstra djevičanska maslinova ulja ‘’Mate oil’’ i istarske proizvode od tartufa ‘’Zigante’’, zatim neizostavni dio su i naši gastro izlagači: Crvena Jabuka gastro market Marindvor, Coloseum Club, Sarajevski kiseljak, Sprind, Mak Zara, Alpino, Đukarić, Franck te ostale ukusne delicije izlagača.
Tradicionalno nakon završetka zvaničnog dijela festivala večer će se dodatno “začiniti” zabavom u Coloseum Clubu s početkom u 22:30 h.
Kupovinu ulaznica za festival, koje su u ograničenim količinama, možete obaviti putem servisa kupikartu.ba, na svim prodajnim mjestima Kupikartu ili na sam dan održavanja u Hotelu Bosnia.
Cijena ulaznice je 40,00 KM po osobi. Kotizacija za korištenje Riedel vinske čaše je 10,00 KM.
https://www.youtube.com/watch?v=f0eIk533SKs
Međutim, tim Fina Vina d.o.o. sa partnerima - Ambasada Republike Slovenije u BiH i Pozorište Mladih Sarajevo, nije krio uzbuđenje, jer nakon osam godina od premijere dokumentarnog filma “Terra Magica” projekciju ponovo vraćaju na male ekrane.
https://www.youtube.com/watch?v=A-Jis6uungA
Film je svojevrsni road - movie sniman u Goriškim Brdima (Slovenija), koji kroz fantastičnu fotografiju pripovijeda toplu i intimnu priču o nastajanju vina, o predanosti zemlji, suncu i vinogradarstvu.
Dokumentarac je svjedočanstvo o trudu nekolicine ljudi koji su svojom strašću prema vinovoj lozi i zalaganjem vratili na scenu potpuno prirodnu proizvodnju vrhunskih vina, beskompromisno se držeći tradicije i služeći, a ne gospodareći vinogradu.
Glavni akteri filma su sada već svjetski, a naši, poznati vinari: Marjan Simčič, Aleks Simčič – vinarija Edi Simčič, Aleš Kristančič- Vinarija Movia, Stojan Ščurek i Marko Skočaj – vinarija Dolfo.

Dokumentarni film “Terra Magica” je sniman skoro tri godine i posljednji je filmski uradak preminulog režisera Jure Breceljnika. Film će biti prikazan 06.06.2024. u 19:00 sati u Pozorištu mladih u Sarajevu. Ulaz je besplatan.

“Vikend u prvoj polovini juna mjeseca zaista donosi uzbudljive događaje, zato vas pozivamo da nas posjetite, jer će biti nemoguće odoljeti.” – poručuje tim Finih vina.
Pratite društvene mreže Sarajevo Wine Weekend i Fina Vina i budite u toku sa događajima koji nam slijede.
Prisjetimo se kako je to bilo na prošlogodišnjoj Finoj degustaciji








* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!