TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 9.2.2021.
Vinarija Edi Simčić je među strastvenim zaljubljenicima u vina vrlo poznato ime.
Riječ je o brendu iz Slovenije koji vodi beskompromisnu filozofiju o proizvodnji biodinamičkih vina i iza kojeg stoje otac i sin, Edi i njegov Aleks, prateći dugogodišnju obiteljsku tradiciju.
Njihov vinograd smješten je u Goriškim brdima, a njihova vina, svojim okusom i aromom nalaze put do brojnih vrhunskih restorana, ali i domova. Upravo je Aleks bio predavač na vinskoj radionici održanoj u subotu u Sarajevu koju je organizirala kompanija Fina Vina d.o.o. „Kad priroda govori – Edi Simčič sluša“ je poruka vinarije. U subotu smo se uvjerili da je itekako slušaju probavajući njihova vina.
Večer je započela sa Giocatom – pjenušcem dobrodošlice (o.a. Đokato na talijanskom jeziku predstavlja igru mačaka – razigranost), a sudeći po samoj atmosferi koja je vladala, sve je navodilo da ćemo se dobro zabaviti i naučiti nešto novo.
Nakon uvodnog dijela od strane Jovane Musić, direktorice HUB387 i Amira Beširevića, direktora Fina Vina d.o.o., riječ je preuzeo Aleks Simčič koji je, slobodno možemo reći, majstorski odradio posao mentora i edukatora.
Nizali su se vinski dragulji, a Aleks nas je vješto uvodio u svoj svijet. Objasnio je Terroir Brda, gdje je sudar klima - mediteranske (3km zračne linije do mora), u zapadnom dijelu su Dolomiti, a u sjevernom smjeru Alpe, što stvara idealne uvjete i već nekoliko godina je pod svjetskom lupom vinske industrije.
Publika je imala pregršt pitanja i neka su bila vrlo zahtjevna, no, Aleks je pohvalio uključenost publike, kao i znanje.
U knjizi Hugh Johnsona –1001 wines you must try before you die, Sauvignon vinarije Edi Simčič je zauzeo svoje mjesto. Autor je sa svojom preporukom bio potpuno u pravu – požurite i probajte i vi, prije nego bude prekasno.
Nakon oficijelnog, edukativnog dijela, gosti radionice su imali priliku nastaviti druženje u lounge dijelu HUB387. Organizatori poručuju #staytuned jer uskoro pripremaju još mnoštvo događaja koje ćete željeti upisati u vaš planer.
TEKST: Bonjour.ba/PR
U prirodnom ambijentu Ranča Ćuk u Banjaluci održan je Fatalle by Signature Soirée, događaj kojim je zvanično predstavljena prva regionalna online platforma za premium obuću Fatalle Shop.
Večer pod otvorenim nebom, uz zvuke MC Alex, italijanski catering i koktele sa potpisom prestižnih brendova, pokazalo je da se u našem regionu kreiraju iskustva koja su po estetici i standardu u redu sa svjetskim modnim adresama.
Fatalle Shop je nastao kao odlučan preduzetnički iskorak dvije žene, Tijane Đurđević i Nataše Petrović, dugogodišnjeg TV lica i vlasnice agencije za marketing i promociju Signature. Njihova ideja bila je da premium brendove učine dostupnijim ženama i muškarcima koji kvalitet, estetiku i etiku nose kao lični izbor i životnu vrijednost.
Na platformi Fatalle dostupni su italijanski i brazilski brendovi Guilhermina, Prosperine, Alex i Arbiter, prepoznatljivi po neprikosnovenom kvalitetu, limitiranim kolekcijama i ručnoj izradi, uz 100% proizvodnju u vlastitim zemljama i manufakturama.
Upravo to Fatalle Shop izdvaja od postojećih web store-ova na tržištu, donoseći publici u BiH i regionu jedinstvenu ponudu premium brendova koji su odavno prisutni u velikim modnim centrima.
„Važno je šta biramo za sebe, jer tragove vlastitog postojanja ispisujemo svakim svojim korakom“, poruka je i slogan platforme Fatalle.
Upravo tu leži njena snaga, jer premium moda nije privilegija onih čiji je svijet oblikovan milionskim marketinškim kampanjama, već lično pravo zdravog izbora svih koji prepoznaju vrijednost u suštini.
Atmosfera večeri savršeno je dočarala filozofiju Fatalle-a. Modeli su bili predstavljeni na postamentima poput eksponata u galerijskom prostoru, dok su se služili kokteli s potpisom brendova Fatalle i Frutela, partnera događaja, te najfiniji italijanski specijaliteti i sushi iz Arigato Sushi Bara, prijatelja događaja. Muzika je stvarala ritam koji je pratio svaki razgovor i svaki pogled na jedinstvene, elegantne kolekcije.
Fatalle by Signature Soirée bio je prvi javni korak u priči koja tek počinje, pokretanjem platforme u maju ove godine, Fatalle Shop pokazuje vjeru da moda u regionu može dobiti svoj premium store online formata.
Foto: Fatalle/ PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!