TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 4.7.2023.

Ako do sada u kombinezonu niste pronašli najlaskavijeg i svestranog saveznika za ljeto, vjerujemo da će vas ovaj model regionalnog brenda uvjeriti da je pravo vrijeme za to.

Naime, brend Fika Manufaktura iz Beograda sa prvim danom ljeta predstavio je svoju prvu Fika Cozy Summer kolekciju gdje je posebno mjesto zauzeo bijeli mašna kombinezon Tie Lie koji obećava da će brzo okačiti natpis 'rasprodato'. Na njihovoj web stranici opisali su ga kao „udoban, trendi i osvežavajući“, a ono što nam se posebice dopada jeste činjenica da se radi o toliko svestranom odjevnom artiklu da nije bitno da li je prilika više ili manje formalna.

 



Mašna je detalj koji mu daje dodatni dodir elegancije, a vrlo jednostavno možete uzdignuti cijeli ansambl sa parom efektnih naušnica i sandala sa visokom potpeticom. To će biti više nego dovoljno detalja da se omiljeni izgled pretvori u savršen stil gošće za posebnu priliku.

Sa druge strane možete se odlučiti da ovom kombinezonu date opušteniju i urbanu estetiku zahvaljujući omiljenim tenisicama, sandalama ili espadrilama. 

 



Vjerujemo da će vas posebno razveseliti činjenica da je kombinezon krojen u konfekcijskim brojevima, ali u konsultaciji sa brendom moguće ga je prilagođavati vašim mjerama.

U razgovoru sa Milenom, vlasnicom brenda, saznali smo više informacija o brendu, kao i gdje ih možete pronaći.
 

Milena, možete li nam reći više o samom brendu?


Fika Manufaktura je junior brend, koji sam pokrenula sad u 30. godini. Bila je prekretnica na biznis planu, pa sam se osvrnula na svoju prošlost, gde je bilo pregršt finih tkanina i sjajnih krojeva, od osnovne škole, pa sve do mog venćanja u genijalnom belom odelu. Za pokretanje brenda vrlo značajnu ulogu imalo je i pitanje ličnih vrednosti, šta je to važno u poslovnom svetu čime ću se voditi, šta će mi biti inspiracija i snaga, šta će me činiti srećnom i puzzle se slagao jedan po jedan da hobi pretvorimo u lep posao. 

 



Ovo jeste jedna mala manufaktura u čijem lancu svako je vredno posvećen svom delu posla, jer nam je najvažnije da stvaramo kvalitetne odevne komade, gde je akcenat na prirodnim materijalima i udobnim krojevima. Takođe Fika odeća je adaptibilna i praktična, da li planirate odlazak na sastanak, kafu, večeru, pijacu, po decu u vrtić ili event, Fiku možete kombinovati u različitim prilikama. I dodala bih jednu zanimljivost iz svog doma. Naime kad sam tati pustila fotografije prve kolekcije da pogledamo i pitala kakvi su njegovi utisci, šta misli o celom konceptu, prokomentarisao je: "Pa dobro ćero, ovo su stvari koje bi svakoj ženi fino stajale." Meni je ovo sasvim dovoljno bilo da znam da smo na dobrom putu. 


Kako se švedski koncept Fike prepliće kroz ovu kolekciju ili šta vam je bila inspiracija za predstavljanje ove kolekcije?


Fika kao termin za mene jeste malo više od ispijanja kafe i uživanja u slatkim kroasanima, to je svaki dragoceni trenutak kad se malo usporimo i zahvalimo na dobru koje imamo u sebi i oko sebe. Želela sam da povežem ljubav prema modi i psihologiji-lakoći i umetnosti lepog življenja.

 



Cilj je da nošenjem naših odevnih komada ove kolekcije, a i budućih koje vredno spremamo dame osvešćuju i praktikuju zahvalnost prvenstveno prema sebi, a zatim i ka svojoj okolini što će sigurni smo imati uticaj na kvalitetniji način života. Naravno vrlo mi je značajna i estetika i zvučnost koju Fika i te kako ima, što ćete se nadam se i složiti. 


Šta po vama artikal treba imati kako bi dobio titulu bezvremenskog?
 

U današnjem instant vremenu gde brzo donosimo odluke o svemu što delamo, kupujemo, pričamo, vrlo je važno zastati i promisliti koliko nam je to korisno sad i koliko će nam to biti korisno u budućim vremenima. Mi stvaramo odeću od kvalitetnih prirodnih materijala, boja koje su mirne i neutralne.

 

 

Kreiramo fin dizajn koji je elegantan, odmeren i classy, odeća koju će od mame i ćerka moći da preuzme iz ormara kad odraste, što smatramo da jesu karakteristike bezvremenskog. 


Nama se posebice dopao Tie Lie kombinezon. Možete li nam otkriti odakle inspiracija za dizajn, koji materijal ste koristili...?
 

Tie Lie je favorit i zaista jeste poseban komad odeće. Uvek krećem od ideje, prenesem na papir, a onda nakon toga idem u potragu za materijalima. Istina da prvobitna zamisao nije bila ovakva, ali osećaj u stomaku je govorio da ovaj beli visokokvalitetni izrezbareni pamuk je za TieLie.

 

 

Vrlo je elegantan, a istovremeno i opušten. Može se kombinovati uz štikle i glam accessories i biti fashion, a može biti i potpuno neutralan, ležeran izbor za ove sunčane dane i opet ćete izgledati moćno. 


Za sada je moguće samo online naručivati artikle. Da li imate uskoro u planu realizovati i neki drugi vid prodaje?
 

Fika manufaktura je novootvoreni Online shop. Naredni korak jeste jedan od Concept Storova u Srbiji. U budućnosti ćemo realizovati i našu viziju o ženskoj oazi gde će moći da se probaju i kupe Fika odevni komadi, da se družimo i uživamo u lepotama koje nam donosi svaki dan. 
 

***
Naslovna fotografija: Fika Manufaktura


Bonjour

H&M Sarajevo: Među prvima smo ušli i evo šta vas čeka iza vrata koja svi fotografišu.

TEKST: Bonjour.ba/PR

H&M Sarajevo: Među prvima smo ušli i evo šta vas čeka iza vrata koja svi fotografišu. H&M Sarajevo: Među prvima smo ušli i evo šta vas čeka iza vrata koja svi fotografišu.

H&M je zvanično stigao u Sarajevo, s prvom prodavnicom u srcu grada, gdje su od ranih jutarnjih sati, ljubitelji mode čekali u redu da bi bili među prvima koji će istražiti najnovije stilove i nezaobilazne komade jednog od vodećih svjetskih modnih brendova.

U čast ovog uzbudljivog trenutka, prvih 1.000 kupaca počašćeno je besplatnom kafom i slatkišima na posebno osmišljenoj H&M stanici, dok su neki kupci dobili ekskluzivni H&M ceger, kreiran u suradnji s lokalnom umjetnicom Dunjom Krvavac.
 

hm_sarajevo_18_bonjour_ba
 

„Jako smo srećni što smo najzad otvorili svoju prvu prodavnicu u Sarajevu. Ovo je velika prilika i uzbudljiv izazov da proširimo svoje fizičko prisustvo na ovako strateškoj lokaciji. Kako je naša misija da oslobodimo modu za veliki broj ljudi, osjećamo se povlaštenima što možemo nadahnuti i osnažiti kupce u Sarajevu da istraže svoj osobni stil i prave održivije modne izbore“, Thomas Estrany, menadžer prodaje za prodajno tržište Grčke.*
 

hm_sarajevo_105_bonjour_ba

hm_sarajevo_101_bonjour_ba

Večer prije otvaranja, na slavlju kojim je H&M proslavio svoj dolazak u Sarajevo okupili su se modni entuzijasti, influenseri i predstavnici medija. Gosti, među kojima i Maydi, Mirza Mustafagić, Ena Avdić, Samra Menzilović, Emina Tsiligkros i drugi, uživali su u ekskluzivnom događaju prije kupnje. 
 

hm_sarajevo_110_bonjour_ba

hm_sarajevo_104_bonjour_ba
 

Pored toga, gostima je ponuđen probran izbor kulinarskih đakonija u kojima su spojeni tradicija, umjetnost i dizajn, a koje je osmislio čuveni kuhar Nermin Hodžić. Živa atmosfera žurke, koju je podgrijavala DJ Kazumi, dodala je energičnu i modernu atmosferu ovoj nezaboravnoj večeri.
 

hm_sarajevo_1_bonjour_ba
 

Nova prodavnica je dizajnirana tako da nadahne najnovijim trendovima, kao i da pruži moderan i prijatan doživljaj kupnje. 
 

hm_sarajevo_106_bonjour_ba

hm_sarajevo_107_bonjour_ba
 

Njena obimna ponuda obuhvata raznovrsne asortimane odjeće i modnih detalja za žene, muškarce, tinejdžere, djecu i bebe.
 

hm_sarajevo_103_bonjour_ba

hm_sarajevo_102_bonjour_ba

hm_sarajevo_108_bonjour_ba

hm_sarajevo_109_bonjour_ba

*H&M prodajno tržište Grčke obuhvata poslovanje u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Kipru, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovoni, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji.

Foto: Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!