TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 4.9.2024.

Female Art Rising festival, u organizaciji udruženja KONTAKT, objavljuje program svog prvog izdanja koje će biti održano od 17. do 21. septembra 2024. godine na nekoliko lokacija: Sarajevski Ratni Teatar SARTR, Goethe - Institut BiH, Kino Meeting Point i Muzej književnosti i pozorišne umjetnosti BiH.

 

Program festivala možete pogledati ovdje gdje je moguća i registracija prisustva festivalskim događajima.

 

 

Publika festivala će imati priliku prisustvovati edukativnom programu koji čine masterclass sesije, razgovori i radionice sa etabliranim umjetnicama iz različitih umjetničkih sfera.

Ovogodišnji festival FAR će realizovati masterclass sesije sa glumicom Jasnom Đuričić, moderira Asja Krsmanović, kostimografkinjom Lejlom Hodžić, scenografkinjom Sandom Popovac, kasting direktoricom Timkom Grin, advokaticom iz oblasti intelektualnih prava Mirnom Milanović - Lalić, razgovore sa spisateljicama Lanom Bastašić i Lejlom Kalamujić, novinarkom Aidom Čerkez, pozorišnim rediteljicama Selmom Spahić i Jovanom Tomić, istraživačicom i producenticom Hanom Ćurak i omladinskim aktivistom Nedimom Krajišnikom kao i radionicu sa fotografkinjom Kianom Hayeri.

 



Festival će biti otvoren koncertom ansambla Strings Attached Sinfonietta koji čine Belma Alić, Tamara Arsovski, Alma Dizdar i Aida Deljkić. Nagrada za doprinos razvoju suvremene umjetnosti u BiH bit će dodijeljena nekadašnjoj direktorici Centra za savremenu umjetnosti, Dunji Blažević

Festivalska publika imat će priliku prisustvovati projekciji filma „Vera sanja more“ kosovske rediteljice Kaltrine Krasniqi i scenaristice Doruntine Basha. Nakon projekcije bit će upriličena Q&A sesija sa autoricama gdje će moderator biti Alban Ukaj.

Književni program FAR - a uključivat će promociju knjige Lise Vogel „Umjetnost, feminizam i klasa“ koju će predstaviti Vesna Vuković i Andreja Gregorina, a prvo festivalsko izdanje bit će i prilika za povratak književnom konceptu 3+3 sestre koji su osmislile književnice Lana Bastašić, Lejla Kalamujić i Lamija Begagić.

 



Nakon konkursa koji je pokrenuo, Festival FAR će predstaviti radove mladih umjetnica i umjetničkih kolektiva iz cijele BiH izložbom u Muzeju književnosti i pozorišne umjetnosti u BiH.

U sklopu festivala premijerno će biti izvedena predstava „Kauboj“ autorice, rediteljice i glumice Lee Delong. Predstava „Kauboj“ je iskren prikaz života jedne žene u svijetu kojem dominira patrijarhat.

Female Art Rising festival predstavlja platformu za jačanje uloge žene u umjetnosti i društvu, ističe važnost rodne ravnopravnosti i inkluzije, kreira prostor za predstavljanje stvaralaštva mladih talenata i edukaciju od strane etabliranih kolegica i kolega.

Realizaciju festivala podržali su Ambasada Švicarske u BiH, Rockefeller Brothers Fund, Federalno ministarstvo kulture i sporta, Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo. Partneri festivala su Forum ZFD, Sve su to vještice, Goethe Institut BiH, Muzej književnosti i pozorišne umjetnosti BiH, Kutcha i Magazin Gracija. Sponzori su Werkstatt, Podrum Brkić, Europlakat, 4 sobe gospođe Safije i ETi, dok su medijski pokrovitelji Federalna TV, portal Radio Sarajevo i radio Antena.

 * * *
Naslovna fotografija: unsplash.com


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!