TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 17.9.2024.

Večeras, 17. septembra u 20:00 sati u Sarajevskom Ratnom Teatru koncertom ansambla Strings Attached Sinfonietta, kojeg čine Belma Alić, Tamara Arsovski, Amra Dizdar i Aida Deljkić bit će otvoren prvi Female Art Rising festival, posvećen edukaciji, povezivanju i afirmaciji umjetnica iz Bosne i Hercegovine, regije i svijeta.


Pored muzičkog dijela programa, u večeri otvaranja, bit će uručena nagrada koju je ustanovio festival FAR i koja će se dodjeljivati za izrazit doprinos u različitim umjetničkim i aktivističkim poljima.




Prva dobitnica ove nagrade je historičarka umjetnosti i kustosica Dunja Blažević, nekadašnja direktorica Sarajevskog centra za savremenu umjetnost (SCCA). Pod okriljem SCCA uz Dunjino vodstvo nastali su neki od najznačajnijih umjetničkih projekata, izložbi i akcija u javnom prostoru, a koje su realizovali danas međunarodno priznati umjetnici i umjetnice iz Bosne i Hercegovine.

Angažman Dunje Blažević na polju savremene umjetnosti podrazumijeva višedecenijski kontinuitet, još od početka sedamdesetih godina kada je 10 godina vodila jednu od najvažnijih ustanova za promovisanje savremene umjetnosti, Studentski kulturni centar (SKC) u Beogradu. Potom je narednih deset godina, do 1991. kreirala emisije koje su emitovane na Beogradskoj televiziji (Petkom u 22, Druga umetnost i TV galerija), a koje su bile nesvakidašnji iskorak u predstavljanju umjetnosti u dotadašnjoj medijskoj praksi. 

Dodjeljivanjem nagrade Female Art Rising festivala je dio duga prema ženama koje su nas vlastitim angažmanom na polju afirmacije ženskog autorstva i umjetnosti općenito, višestruko zadužile




Nakon večeri otvaranja, program se narednog dana nastavlja u SARTR-u 11 sati kada će o književnosti i ukupnom umjetničkom djelovanju sa književnicom Lanom Bastašić razgovarati književnica Lejla Kalamujić. SARTR je jedna od ukupno četiri festivalske lokacije i osim na ovoj sceni festivalski sadržaji biće predstavljeni u Geothe institutu, kinu Meeting Point i u Muzeju književnosti i pozorišne umjetnosti Bosne i Hercegovine. 

U Muzeju će biti i otvorena izložba u 20:00 sati na kojoj će biti predstavljeni radovi dvadeset mladih umjetnika i umjetnica iz cijele Bosne i Hercegovine. Uz interdisciplinarni pristup i zastupljenost različitih umjetničkih vrsta i disciplina poput književnosti, filma te vizuelnih i primijenjenih umjetnosti. Ova izložba omogućit će uvid u savremene tokove u ovim oblastima, povezati mlade autore i autorice iz cijele zemlje, a prethodio joj je konkurs putem kojeg su umjentici/e odabrani. 

Prvog dana festivala, u SARTR-u, publika će imati priliku prisustvovati Masterclassu Jasne Đuričić, koja je između ostalog nagrađena nagradom za najbolju evropsku glumicu koju dodjeljuje Evropska filmska akademija. Njeno predavanje pod nazivom „Tehničke vještine za pripremu uloge (fizički i psihološki pristupi) izazovi s kojima se suočavaju glumice i pritisak industrije“ moderirat će dramaturginja Asja Krsmanović. 
Još jedan masterclass planiran je prvog dana, u 16:00 sati u SARTR-u, kada će kostimografkinja Lejla Hodžić govoriti o kreativnom procesu oblikovanja kostimografije

Kompletan program festivala dostupan je na linku FAR PROGRAM kao i upute o procesu registracije za ulaz koji je slobodan

Festival se završava 21. septembra a njegovu realizaciju su pomogli: Ambasada Švicarske, Rockefeller Brothers Fund, Federalno i Kantonalno ministarstvo kulture i sporta, Forum ZFD, Goethe Institut BiH, Sve su to vještice, Muzej književnosti i pozorišne umjetnosti BiH, Magazin Gracija, Kutcha, udruženje Crvena, Werkstatt, Vina Brkić, 4 sobe gospođe Safije, Eti i Europlakat, Federalna TV, Radio Sarajevo i Radio Antena.

* * *
Foto: Pexels, PR


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!