TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 17.9.2024.

Večeras, 17. septembra u 20:00 sati u Sarajevskom Ratnom Teatru koncertom ansambla Strings Attached Sinfonietta, kojeg čine Belma Alić, Tamara Arsovski, Amra Dizdar i Aida Deljkić bit će otvoren prvi Female Art Rising festival, posvećen edukaciji, povezivanju i afirmaciji umjetnica iz Bosne i Hercegovine, regije i svijeta.


Pored muzičkog dijela programa, u večeri otvaranja, bit će uručena nagrada koju je ustanovio festival FAR i koja će se dodjeljivati za izrazit doprinos u različitim umjetničkim i aktivističkim poljima.




Prva dobitnica ove nagrade je historičarka umjetnosti i kustosica Dunja Blažević, nekadašnja direktorica Sarajevskog centra za savremenu umjetnost (SCCA). Pod okriljem SCCA uz Dunjino vodstvo nastali su neki od najznačajnijih umjetničkih projekata, izložbi i akcija u javnom prostoru, a koje su realizovali danas međunarodno priznati umjetnici i umjetnice iz Bosne i Hercegovine.

Angažman Dunje Blažević na polju savremene umjetnosti podrazumijeva višedecenijski kontinuitet, još od početka sedamdesetih godina kada je 10 godina vodila jednu od najvažnijih ustanova za promovisanje savremene umjetnosti, Studentski kulturni centar (SKC) u Beogradu. Potom je narednih deset godina, do 1991. kreirala emisije koje su emitovane na Beogradskoj televiziji (Petkom u 22, Druga umetnost i TV galerija), a koje su bile nesvakidašnji iskorak u predstavljanju umjetnosti u dotadašnjoj medijskoj praksi. 

Dodjeljivanjem nagrade Female Art Rising festivala je dio duga prema ženama koje su nas vlastitim angažmanom na polju afirmacije ženskog autorstva i umjetnosti općenito, višestruko zadužile




Nakon večeri otvaranja, program se narednog dana nastavlja u SARTR-u 11 sati kada će o književnosti i ukupnom umjetničkom djelovanju sa književnicom Lanom Bastašić razgovarati književnica Lejla Kalamujić. SARTR je jedna od ukupno četiri festivalske lokacije i osim na ovoj sceni festivalski sadržaji biće predstavljeni u Geothe institutu, kinu Meeting Point i u Muzeju književnosti i pozorišne umjetnosti Bosne i Hercegovine. 

U Muzeju će biti i otvorena izložba u 20:00 sati na kojoj će biti predstavljeni radovi dvadeset mladih umjetnika i umjetnica iz cijele Bosne i Hercegovine. Uz interdisciplinarni pristup i zastupljenost različitih umjetničkih vrsta i disciplina poput književnosti, filma te vizuelnih i primijenjenih umjetnosti. Ova izložba omogućit će uvid u savremene tokove u ovim oblastima, povezati mlade autore i autorice iz cijele zemlje, a prethodio joj je konkurs putem kojeg su umjentici/e odabrani. 

Prvog dana festivala, u SARTR-u, publika će imati priliku prisustvovati Masterclassu Jasne Đuričić, koja je između ostalog nagrađena nagradom za najbolju evropsku glumicu koju dodjeljuje Evropska filmska akademija. Njeno predavanje pod nazivom „Tehničke vještine za pripremu uloge (fizički i psihološki pristupi) izazovi s kojima se suočavaju glumice i pritisak industrije“ moderirat će dramaturginja Asja Krsmanović. 
Još jedan masterclass planiran je prvog dana, u 16:00 sati u SARTR-u, kada će kostimografkinja Lejla Hodžić govoriti o kreativnom procesu oblikovanja kostimografije

Kompletan program festivala dostupan je na linku FAR PROGRAM kao i upute o procesu registracije za ulaz koji je slobodan

Festival se završava 21. septembra a njegovu realizaciju su pomogli: Ambasada Švicarske, Rockefeller Brothers Fund, Federalno i Kantonalno ministarstvo kulture i sporta, Forum ZFD, Goethe Institut BiH, Sve su to vještice, Muzej književnosti i pozorišne umjetnosti BiH, Magazin Gracija, Kutcha, udruženje Crvena, Werkstatt, Vina Brkić, 4 sobe gospođe Safije, Eti i Europlakat, Federalna TV, Radio Sarajevo i Radio Antena.

* * *
Foto: Pexels, PR


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!