TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 3.9.2020.

Jučer smo službeno predstavili našu FEEL GOOD majicu, a reakcije na društvenim mrežama su nas, jednostavno, oduševile!

Komentari koje smo dobili, podrška, prve fotografije dama u majicama..., samo su još jedna potvrda da se čudesne stvari događaju kada žene podržavaju jedna drugu. 

#FEELGOODmajica je osmišljena od strane BONJOUR.tima u suradnji s dm drogerie markt kako bi slavila sve sjajne žene u našem životu, a njenom kupovinom po cijeni od 12,95 KM donirate 2KM za razvoj i jačanje poduzetnica u sklopu projekta #poduzetneZAJEDNO koji potpisuje domaća neprofitna organizacija Fondacija 787. 
Majica je dostupna od jučer u svim dm drogerie markt trgovinama i nosit ćete ju u svim prilikama. 

https://www.youtube.com/watch?v=StqqKlI02Gg

Kako bismo vam dodatno približili posebnost ove majice, razgovarale smo s damama s kojima smo u posljednjih osam mjeseci, pri realizaciji ovog projekta, razmijenile nebrojeno emailova, imali mnoštvo online sastanaka te bezbroj razmijenjenih poruka  
Ajla Hadžić je marketing menadžerica u dm drogerie markt, a Ivana Vidović je asistent za Komunikaciju i CRS u marketingu dm-a. 
Ajla i Ivana su prijateljice, dijele vedar duh i entuzijazam, a nama su otkrile i kako jedna drugu podržavaju u radu, kako započinju jutro i naravno, kako će stilizirati svoju novu omiljenu majicu. 


***
Kako biste opisali dm drogerie markt u tri riječi?

Ivana: Empatičan, inspirativan, prisutan.

Ajla: Blizak, iskren i neophodan. ?

Na prvoj ideji projekta s FEEL GOOD majicama smo počeli raditi prije gotovo 8 mjeseci, no, globalna pandemija je izmijenila naše planove, prilagodili smo se i danas imamo majicu koja slavi sve superžene u našem životu.  Što bi za vas bila najvažnija lekcija koju ste naučili u ovoj itekako izazovnoj godini?

Ivana: Poslovno bi to bilo da je improvizirati u nepredviđenim situacijama moguće jedino ako imaš dobar plan i jasno definirane procese. Mi u dm-u planiranju pridajemo veliku važnost i to nam je puno pomoglo u situaciji lock downa. Privatno sam naučila da priroda liječi, tako da sada svaki slobodan dan iskoristim za šetnje i osvajanje novih vrhova. ?

Ajla: Protekli period mi je pružio priliku da razmislim o prioritetima, da restartujem određene postavke i nastojim da se vratim svojoj suštini. Mislim da smo uvidjeli da ipak nemamo kontrolu nad svim što se oko nas dešava. Vrlo sam sretna jer smo uprkos svemu uspjele da realiziramo naš FEEL GOOD projekt, ovim putem se zahvaljujem i svim damama koje su vrijedno radile na projektu, ali i svim damama koje će nas podržati.

Ivana, na setu snimanja kampanje si nam otkrila da uvijek Ajli čuvaš leđa. Tako je i nastala vaša zajednička fotografija. (smijeh)
Otkrij nam jeste li u timu fanovi planiranja i koliko je ono važno za dobru realizaciju projekta? A što kada stvari ne krenu putem kojim ste željele?

Ivana:  Daaaaa – mislim na planiranje. Ovo za čuvanje leđa bi trebala Ajla prokomentirati (smijeh).
Planiramo sve u sitne detalje i često imamo nekoliko scenarija. Iako smo mi u marketingu shvaćeni kao lepršavi kreativci (smijeh), zapravo vrlo dobro vladamo planiranim budžetima kao i marketing planom.

Ajla Hadžić i Ivana Vidović

Dobro postavljena polazišta, ciljevi, komunikacijski pravac te razrađeni kanali oglašavanja već u startu su pola posla.
Realizacija je također jako bitna, a bez evaluacije ne znamo funkcionirati (smijeh).
Kada se stvari ne odvijaju željenom putanjom, važno je znati biti fleksibilan i prilagoditi se. Međutim, smatram da je mnogo važnije naučiti nešto iz toga, zapisati i imati za ubuduće.
Svaka situacija – i ona najbolja i ona manje dobra uvijek je pouka za naredni put. Važno je biti svjestan toga i željeti učiti. 

Ajla, što po tebi treba imati svaka uspješna liderica?

Ajla: Isto tako uspješan i motivisan tim. Dakle Ivanu koja čuva leđa. ?
Da bi uspješno vodili ljude smatram da su potrebni hrabrost, empatija i kreativnost.
Lider ima širu sliku, jasnu viziju i definitivno je fleksibilan. 

Koliko je žena na rukovodećim pozicijama u dm drogerie markt i koliko to utječe na motiviranost i angažiranost svih zaposlenika?

Ajla: U dm-u na rukovodećim funkcijama jesu najčešće dame. Moram priznati da jedne drugima pružamo veliku podršku. Smatram da potičemo kolegice i kolege na otvorenu komunikaciju i kreativnost.
Pored toga mi žene smo sklone multitaskingu i mislim da sa posebnom energijom obavljamo više zadataka u isto vrijeme što stvara posebno dinamičnu radnu atmosferu.

Mali inspirativni rituali uz koje započinjete svako jutro?

Ivana: Kada bih rekla da imam neku jutarnju rutinu slagala bih (smijeh). Nekada sam potpuno jutarnja osoba i uživam u svakom trenutku, a ponekad totalni mrgud i jedva se izvučem iz kreveta. Vjerujem da u tome nisam sama. Iako nisam spavalica i nije mi problem, čak naprotiv, rano se buditi.
Volim ujutro otvoriti širom prozor i osjetiti svjež zrak, barem u onom periodu godine kada je to u Sarajevu moguće.
Volim se probuditi zahvalna na još jednom danu i to je zapravo ono što treniram – biti zahvalna na svemu.  

Ajla: Kafa je neizostavan dio mog jutra iako, da budem iskrena, baš i nisam jutarnji tip. 

Kako biste vi opisale #BONJOURsuperwoman?

Ivana: Obična žena koja svojim svakodnevnim životom ma gdje se nalazila, šta god radila i kakav god stil i način života imala, daje neobičan pečat ovom svijetu. Samo to još uvijek možda nije otkrila. Zato trebamo jedna drugoj češće to davati do znanja. 

Ajla: To je žena koja ima samopouzdanje, žena koja je svjesna sebe i svojih mogućnosti, ona koja nastoji da ugodi sebi ali je istovremeno i vrlo empatična. Mi žene često pred sebe stavljamo velike izazove, koje nerijetko ne možemo da savladamo. Mislim da trebamo biti blaže prema sebi a isto tako i jedna prema drugoj. 

Trik uz koji si dajete 'boost' kada vam je potrebna dodatna doza #FeelGood emocija?

Ivana: Paaaa, iako vjerujem da bi moja mama ostala u čudu jer ću ovo reći, ali u posljednje vrijeme me kuhanje, dok u pozadini svira neka dobra muzika, baš opušta i puni energijom. Zapravo sam se u večernje sate, pred spavanje, počela opuštati kuhanjem. I očekivano, smijeh s prijateljicama je #musthave booster. 

Ajla: Moram priznati da mi nisu potrebni posebni trikovi za feel good emocije. Po prirodi sam vrlo vedra i vesela osoba, jednostavno I FEEL GOOD ?. 

Znatiželjni smo. Hoćete li stilizirati FEEL GOOD majicu u svoje poslovne kombinacije? Ukoliko da, uz koje odjevne predmete? 

Ivana: Obavezno! Već prvi dan kampanje ponosno smo paradirale po dm centrali u majicama. Ja sam fan suknji A-kroja do ispod koljena i ova majica je s njima pun pogodak. Van posla uz farmerice i omiljene tenisice, također. 

Ajla: FEEL GOOD majica se može super kombinovati sa svim poslovnim kombinacijama. Evo ja je već danas nosim sa crnim hlačama i reakcije su odlične. 


Kojoj superženi u svom životu ćete pokloniti majicu? 

Ivana: Kako se odlučiti? ? Imam listu, no moram reći da jednoj od njih poklanjam s posebnom radošću i emocijom te da je paket već na putu.
Ta osoba sigurno ovo čita, pa neka bude iznenađenje. 

Ajla: Voljela bih da to bude iznenađenje za njih pa ih neću nabrajati. Toliko je superžena u mom životu da se smatram jednom vrlo sretnom osobom. 

 


Bonjour

5 lekcija koje svaka žena treba čuti: od žene koja ih je prošla sve!

TEKST: Bonjour.ba

5 lekcija koje svaka žena treba čuti: od žene koja ih je prošla sve! 5 lekcija koje svaka žena treba čuti: od žene koja ih je prošla sve!

U poslovnom svijetu često se od žena liderica očekuje mnogo: da budu odlučne, ali ne preoštre, empatične, ali ne preemotivne, uspješne na poslu, ali i prisutne kod kuće. U toj tišini između očekivanja i stvarnosti, upravo njihove priče postaju najvrijedniji izvor znanja i inspiracije.

Bonjour.ba, zajedno s ASA Bankom, kroz serijal razgovora sa ženama koje vode važne sektore unutar banke, želi približiti stvarno lice bankarstva… ono koje ne oblikuju samo brojke, već i ljudi.
 

ASA_banka_Alma Tahunić_1_bonjour_ba-1

Alma Tahunić, direktorica Sektora za podršku i razvoj proizvoda za fizička lica i poduzetnike ASA Banke  
 

U središtu priče nalaze se liderice koje svojim znanjem, iskustvom i posvećenošću kreiraju konkretna rješenja za klijente i timove. Kroz njihove uvide, otvaramo teme koje su dugo ostajale po strani: kako izgleda razvoj proizvoda u savremenom bankarstvu, šta znači biti liderica te kako balansirati strateške ciljeve i stvarne potrebe ljudi.
 

asa-banka-alma-tahunic581-bonjour-ba
 

5 lekcija koje smo naučili iz razgovora s Almom Tahunić


U trećem razgovoru, predstavljamo Almu Tahunić, direktoricu Sektora za podršku i razvoj proizvoda za fizička lica i poduzetnike. Kroz konkretna pitanja i njene odgovore, donosimo 5 lekcija koje vrijede i za one koje vode timove i za one koje tek traže svoj put.
 

Neće uvijek biti lako. I to je u redu.

 

Da Vas danas pita mlađa kolegica iz poslovnice "kako do Vaše pozicije" šta biste joj rekli bez filtera?

Almin odgovor počinje iskrenošću: “Zasigurno bih joj rekla da će biti puno teških trenutaka i da neće uvijek biti lako. Treba da bude spremna na puno rada, ali i na to da ne dobije uvijek i odmah zasluženo priznanje koje joj pripada.”
 

ASA_banka_Alma Tahunić_9_bonjour_ba

Alma Tahunić na fotografiji nosi odjeću Gema   


Ona dalje ističe da će biti trenutaka u kojima će biti nesigurna i sumnjati u sebe, ali baš u takvim situacijama treba da skupi posebnu hrabrost i snagu da nastavi dalje. 

A kad govori o karijeri, ne zaboravlja ono što često ostane neizrečeno: "Nije samo znanje i rad ono što vas vodi do uspjeha, nego i vaš stav i odnos prema ljudima, ali isto tako, što je vrlo važno, i prema sebi samima."

 

asa-banka-alma-tahunic583-bonjour-ba
 

Dobar proizvod ne nastaje u Excel tabeli već u slušanju klijenata

 

Šta je najvažnije kod razvoja novog bankarskog proizvoda ili ponude za klijente?

Kao neko ko svakodnevno balansira između inovacije i realnih potreba tržišta, Alma nas podsjeća na suštinu: „Najvažnije je da razumijete stvarne potrebe klijenata. Mi u ASA Banci ne pravimo proizvode tek toliko da bismo imali nešto novo, nego da bismo ponudili konkretna rješenja našim klijentima."
 

asa-banka-alma-tahunic-94-bonjour-ba


Inovacija, kaže, ne mora biti neka tehnološka revolucija. Nekad je to promjena koja daje osjećaj sigurnosti, kako ona ističe “pojednostavljenje koje će našim klijentima uštediti vrijeme, resurse i stvoriti veći osjećaj sigurnosti. Naš cilj je da klijenti ASA Banke prepoznaju proizvod kao proizvod koji je osmišljen za njih vrlo jednostavno, jasno i korisno.”
 

Stručnjakinja zna posao. Liderica zna ljude.

 

Šta razlikuje dobru stručnjakinju od liderice koja za sobom povuče tim?

"Dobra stručnjakinja zna svoj posao. Ona ima znanje, vještine i kompetencije i ljudi je, po pravilu, cijene i vjeruju joj kada je u pitanju njena struka.” objašnjava Alma.

Ključna razlika, ističe, događa se u trenutku kada prelazimo iz ‘ja to znam najbolje’ u ‘mi znamo i možemo’: “Liderica ipak ide korak dalje, ona zna da podijeli svoje znanje, inspiriše i motiviše svoj tim, posebno u trenucima kada stvari ne idu nekim željenim tokom ili kako je to zamišljeno.”

I upravo tu leži najveća lekcija: liderica ne gradi autoritet kontrolom, nego zajedništvom.
 

Od liderice se tiho očekuje sve.

 

Šta se od žene liderice tiho očekuje, ali joj se nikad ne kaže direktno?

“Danas se od žena liderica nesumnjivo očekuje jako mnogo,” započinje Alma. "Ja bih rekla da postoje neka standardna očekivanja kao što su odgovornost, profesionalizam, vještine, upravljanje timovima i upravljanje u nekim nesvakidašnjim situacijama. I to su ona očekivanja koja se vrlo transparentno komuniciraju, da li kroz ugovore, opise radnih zadataka, organizacionu kulturu i slično. 

 

asa-banka-alma-tahunic-92-bonjour-ba


No, dodaje, postoje i ona mnogo suptilnija, tiha očekivanja i upravo ona mogu biti najopasnija: “Ta očekivanja očekuju od žene liderice da bude odlučna, ali ne preoštra, da bude empatična, ali ne preemotivna i da uspješno balansira svoj privatni i poslovni život bez ikakvih problema ili barem da ne prikazuje izazove sa kojima se susreće u tom dijelu. Iako joj to danas niko glasno i jasno ne kaže, od žene liderce se očekuje da bude besprijekorna na više frontova istovremeno.”
 

Ne postoje prečice. Samo verzije nas koje ne odustaju.

 

Ako biste danas počinjali karijeru ispočetka, šta biste radili isto, bez dileme?

“Bez dileme bih zadržala svoj odnos prema poslu i ljudima,” kaže Alma. “Vjerujem da bih bila jednako hrabra, požrtvovana i radna. Možda bih u nekim trenucima bila manje emotivna, više racionalna, ali to govorim sada iz ove današnje perspektive.”

Dodaje da bi, i da može sve ispočetka, zadržala istu vjeru da trud ima smisla. Njen put, kaže, nikada nije bio linija ni prečica, češće duži, strmiji i zahtjevniji, ali uvijek njen. Upravo ti trenuci, oni kada je bilo najlakše odustati, a ona nije, oblikovali su je kao lidericu kakva je danas.

 

asa-banka-alma-tahunic110-bonjour-ba
 

I upravo u toj rečenici završavamo razgovor jer bolje zaključne misli od te nema.

Ove priče ne mijenjaju samo percepciju bankarstva. One pokazuju da je liderstvo danas dostupno ženama koje se ne boje biti svoje.

Upravo takve žene mijenjaju sistem iznutra i o njima vrijedi pisati. U nastavku serijala, donosimo priče drugih žena, liderica ASA Banke. Pratite nas jer liderstvo, kada je stvarno, zaslužuje da se vidi.

 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa ASA Bankom
Bonjour.ba produkcija  
Foto i video za Bonjour.ba: Marko Jovančić


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!