TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 3.9.2020.
Jučer smo službeno predstavili našu FEEL GOOD majicu, a reakcije na društvenim mrežama su nas, jednostavno, oduševile!
Komentari koje smo dobili, podrška, prve fotografije dama u majicama..., samo su još jedna potvrda da se čudesne stvari događaju kada žene podržavaju jedna drugu.
#FEELGOODmajica je osmišljena od strane BONJOUR.tima u suradnji s dm drogerie markt kako bi slavila sve sjajne žene u našem životu, a njenom kupovinom po cijeni od 12,95 KM donirate 2KM za razvoj i jačanje poduzetnica u sklopu projekta #poduzetneZAJEDNO koji potpisuje domaća neprofitna organizacija Fondacija 787.
Majica je dostupna od jučer u svim dm drogerie markt trgovinama i nosit ćete ju u svim prilikama.
https://www.youtube.com/watch?v=StqqKlI02Gg
Kako bismo vam dodatno približili posebnost ove majice, razgovarale smo s damama s kojima smo u posljednjih osam mjeseci, pri realizaciji ovog projekta, razmijenile nebrojeno emailova, imali mnoštvo online sastanaka te bezbroj razmijenjenih poruka
Ajla Hadžić je marketing menadžerica u dm drogerie markt, a Ivana Vidović je asistent za Komunikaciju i CRS u marketingu dm-a.
Ajla i Ivana su prijateljice, dijele vedar duh i entuzijazam, a nama su otkrile i kako jedna drugu podržavaju u radu, kako započinju jutro i naravno, kako će stilizirati svoju novu omiljenu majicu.
***
Kako biste opisali dm drogerie markt u tri riječi?
Ivana: Empatičan, inspirativan, prisutan.
Ajla: Blizak, iskren i neophodan. ?
Na prvoj ideji projekta s FEEL GOOD majicama smo počeli raditi prije gotovo 8 mjeseci, no, globalna pandemija je izmijenila naše planove, prilagodili smo se i danas imamo majicu koja slavi sve superžene u našem životu. Što bi za vas bila najvažnija lekcija koju ste naučili u ovoj itekako izazovnoj godini?
Ivana: Poslovno bi to bilo da je improvizirati u nepredviđenim situacijama moguće jedino ako imaš dobar plan i jasno definirane procese. Mi u dm-u planiranju pridajemo veliku važnost i to nam je puno pomoglo u situaciji lock downa. Privatno sam naučila da priroda liječi, tako da sada svaki slobodan dan iskoristim za šetnje i osvajanje novih vrhova. ?
Ajla: Protekli period mi je pružio priliku da razmislim o prioritetima, da restartujem određene postavke i nastojim da se vratim svojoj suštini. Mislim da smo uvidjeli da ipak nemamo kontrolu nad svim što se oko nas dešava. Vrlo sam sretna jer smo uprkos svemu uspjele da realiziramo naš FEEL GOOD projekt, ovim putem se zahvaljujem i svim damama koje su vrijedno radile na projektu, ali i svim damama koje će nas podržati.
Ivana, na setu snimanja kampanje si nam otkrila da uvijek Ajli čuvaš leđa. Tako je i nastala vaša zajednička fotografija. (smijeh)
Otkrij nam jeste li u timu fanovi planiranja i koliko je ono važno za dobru realizaciju projekta? A što kada stvari ne krenu putem kojim ste željele?
Ivana: Daaaaa – mislim na planiranje. Ovo za čuvanje leđa bi trebala Ajla prokomentirati (smijeh).
Planiramo sve u sitne detalje i često imamo nekoliko scenarija. Iako smo mi u marketingu shvaćeni kao lepršavi kreativci (smijeh), zapravo vrlo dobro vladamo planiranim budžetima kao i marketing planom.

Ajla Hadžić i Ivana Vidović
Dobro postavljena polazišta, ciljevi, komunikacijski pravac te razrađeni kanali oglašavanja već u startu su pola posla.
Realizacija je također jako bitna, a bez evaluacije ne znamo funkcionirati (smijeh).
Kada se stvari ne odvijaju željenom putanjom, važno je znati biti fleksibilan i prilagoditi se. Međutim, smatram da je mnogo važnije naučiti nešto iz toga, zapisati i imati za ubuduće.
Svaka situacija – i ona najbolja i ona manje dobra uvijek je pouka za naredni put. Važno je biti svjestan toga i željeti učiti.
Ajla, što po tebi treba imati svaka uspješna liderica?
Ajla: Isto tako uspješan i motivisan tim. Dakle Ivanu koja čuva leđa. ?
Da bi uspješno vodili ljude smatram da su potrebni hrabrost, empatija i kreativnost.
Lider ima širu sliku, jasnu viziju i definitivno je fleksibilan.
Koliko je žena na rukovodećim pozicijama u dm drogerie markt i koliko to utječe na motiviranost i angažiranost svih zaposlenika?
Ajla: U dm-u na rukovodećim funkcijama jesu najčešće dame. Moram priznati da jedne drugima pružamo veliku podršku. Smatram da potičemo kolegice i kolege na otvorenu komunikaciju i kreativnost.
Pored toga mi žene smo sklone multitaskingu i mislim da sa posebnom energijom obavljamo više zadataka u isto vrijeme što stvara posebno dinamičnu radnu atmosferu.
Mali inspirativni rituali uz koje započinjete svako jutro?
Ivana: Kada bih rekla da imam neku jutarnju rutinu slagala bih (smijeh). Nekada sam potpuno jutarnja osoba i uživam u svakom trenutku, a ponekad totalni mrgud i jedva se izvučem iz kreveta. Vjerujem da u tome nisam sama. Iako nisam spavalica i nije mi problem, čak naprotiv, rano se buditi.
Volim ujutro otvoriti širom prozor i osjetiti svjež zrak, barem u onom periodu godine kada je to u Sarajevu moguće.
Volim se probuditi zahvalna na još jednom danu i to je zapravo ono što treniram – biti zahvalna na svemu.
Ajla: Kafa je neizostavan dio mog jutra iako, da budem iskrena, baš i nisam jutarnji tip.
Kako biste vi opisale #BONJOURsuperwoman?
Ivana: Obična žena koja svojim svakodnevnim životom ma gdje se nalazila, šta god radila i kakav god stil i način života imala, daje neobičan pečat ovom svijetu. Samo to još uvijek možda nije otkrila. Zato trebamo jedna drugoj češće to davati do znanja.
Ajla: To je žena koja ima samopouzdanje, žena koja je svjesna sebe i svojih mogućnosti, ona koja nastoji da ugodi sebi ali je istovremeno i vrlo empatična. Mi žene često pred sebe stavljamo velike izazove, koje nerijetko ne možemo da savladamo. Mislim da trebamo biti blaže prema sebi a isto tako i jedna prema drugoj.
Trik uz koji si dajete 'boost' kada vam je potrebna dodatna doza #FeelGood emocija?
Ivana: Paaaa, iako vjerujem da bi moja mama ostala u čudu jer ću ovo reći, ali u posljednje vrijeme me kuhanje, dok u pozadini svira neka dobra muzika, baš opušta i puni energijom. Zapravo sam se u večernje sate, pred spavanje, počela opuštati kuhanjem. I očekivano, smijeh s prijateljicama je #musthave booster.
Ajla: Moram priznati da mi nisu potrebni posebni trikovi za feel good emocije. Po prirodi sam vrlo vedra i vesela osoba, jednostavno I FEEL GOOD ?.
Znatiželjni smo. Hoćete li stilizirati FEEL GOOD majicu u svoje poslovne kombinacije? Ukoliko da, uz koje odjevne predmete?
Ivana: Obavezno! Već prvi dan kampanje ponosno smo paradirale po dm centrali u majicama. Ja sam fan suknji A-kroja do ispod koljena i ova majica je s njima pun pogodak. Van posla uz farmerice i omiljene tenisice, također.
Ajla: FEEL GOOD majica se može super kombinovati sa svim poslovnim kombinacijama. Evo ja je već danas nosim sa crnim hlačama i reakcije su odlične.

Kojoj superženi u svom životu ćete pokloniti majicu?
Ivana: Kako se odlučiti? ? Imam listu, no moram reći da jednoj od njih poklanjam s posebnom radošću i emocijom te da je paket već na putu.
Ta osoba sigurno ovo čita, pa neka bude iznenađenje.
Ajla: Voljela bih da to bude iznenađenje za njih pa ih neću nabrajati. Toliko je superžena u mom životu da se smatram jednom vrlo sretnom osobom.
TEKST: Bonjour.ba
Sigurnost je riječ koju svi volimo čuti, bilo da je riječ o poslu, porodici ili finansijama, ali koliko je zapravo realna? Da li sigurnost zaista postoji ili je samo osjećaj koji gradimo povjerenjem u ljude i sisteme oko sebe?
Upravo u tom prostoru između očekivanja i stvarnosti nastaje uloga upravljanja rizicima.
O tome šta znači biti čuvar stabilnosti u svijetu punom promjena, razgovarali smo s Arnelom Alagić, Direktoricom Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci.

Arnela Alagić, Direktorica Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci
Vi ste zaduženi za sve ono što treba spriječiti da se ne desi. Kada znate da je rizik realan, a da ga tim još ne vidi?
“Upravljanje rizicima u svakodnevnom radu ne možemo i ne trebamo posmatrati izolovano. Rizici predstavljaju sastavni dio poslovnog modela banke. Sagledavamo tržišna kretanja i regulatorni okvir. Za mene, snažan tim predstavlja ključnu ulogu u uspješnom upravljanju rizicima," objašnjava Arnela.


Ona dodaje da timski rad omogućava razmjenu znanja, transparentnu i jasnu komunikaciju, razumijevanje, ali i jednako važno poštovanje, čime rizici predstavljaju prilike za unapređenje poslovnih procesa, a nikako prijetnju u poslu.
Kako izgleda kada lider mora reći “ne”, iako zna da to niko ne želi čuti?
Arnela: Vrlo često kada dođe ‘ne’, to je izazov kojeg zajedno pretvaramo u prilike. U mojoj ulozi reći ‘ne’ posmatram u širem kontekstu, odnosno u interesu cijele organizacije, na način da nas rizik ne ograničava, nego u svakodnevnom poslu pomaže ka kvalitetnijim i razumnijim donošenjem odluka.

Postoji li u životu “sigurna opcija” ili je to samo osjećaj koji sebi kupimo?
Dotakli smo se i teme koja se rijetko postavlja naglas, a to je da li postoji u životu uopće sigurna opcija ili samo iluzija kontrole koju gradimo planiranjem i odlukama.
“Sigurna opcija u životu jeste osjećaj, a ne činjenica. Ono što nas čini sigurnim u svakodnevnom radu jesu analize različitih podataka, kontrola koju uspostavljamo u određenom poslovnom okruženju. Upravljanje rizicima jeste činjenica gdje svakodnevnim donošenjem odluka sprečavamo da se nešto desi”, objašnjava Arnela.


Za kraj, razgovor smo usmjerili ka temi koja najviše povezuje banke i ljude, a to je povjerenje.
Zašto neki korisnici osjećaju nepovjerenje prema bankama?
Arnela jasno ističe da se povjerenje ne podrazumijeva, ono se gradi i to svakodnevno: "Transparentna i jasna komunikacija prema klijentima je ključ da banka postane strateški partner sa svojim klijentima. Takav pristup upravo imamo u ASA Banci. Taj pristup dovodi do zadovoljstva klijenata, a u konačnici to je ključni pokazatelj dugoročnog povjerenja i dvosmjerne komunikacije s klijentima koju smo uspostavili.“

Razgovor s Arnelom Alagić pokazuje da sigurnost nije stanje, već proces koji se svakodnevno gradi znanjem, odgovornošću i povjerenjem. U njenom poslu, iskustvo i analitika idu ruku pod ruku s empatijom i razumijevanjem ljudi jer iza svake brojke stoji odluka, a iza svake odluke čovjek.

Upravo takav pristup čini ASA Banku mjestom gdje se odluke ne donose samo racionalno, nego i s dubokim osjećajem odgovornosti prema ljudima, a žene poput Arnele pokazuju da liderstvo nije samo u donošenju odluka, već i u načinu na koji se one žive.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!