TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 26.7.2023.
Od 17.8. do 20.8. održaće se drugi po redu umjetničko - modno – muzički „Fashion weekend Jahorina“ događaj, najavljeno je to iz Olimpijskog centra Jahorina i agencije za marketing i promociju „Signature“ koji su u toplim julskim danima na Jahorini sa svojim kreativnim timom snimili kampanju „Ljubav i moda na Jahorini“ i time najavili ovaj jedinstveni događaj u regionu.
„Olimpijski centar Jahorina i ovog leta organizuje i pruža podršku brojnim i konceptom različitim sadržajima koji na najbolji način promovišu kulturu, modu, umetnost i sport. Fashion Weekend Jahorina je umetnički i modni događaj koji realizujemo drugu godinu za redom. Okuplja najzačajnije regionalne i svetski poznate modne dizajnere, glumce i umetnike, a njegova dodatna snaga ove godine je saradnja koju smo ostvarili sa Sarajevo Film Festivalom.
Verujemo da ćemo brojnim turistima koji su tih dana prisutni u Sarajevu, sa Fashion Weekend Jahorina obezbediti dodatnu i sadržajniju turističku ponudu na planini. Takođe bih istakao, da za koncert Senide na Jahorini u okviru Fashion Weekend Jahorina već vlada veliko interesovanje“, rekao je Dejan Ljevnaić - direktor Olimpijskog centra Jahorina.

„Po inspiraciji i temi kultnog Jugoslovenskog filma „Ljubav i moda“ iz 60-ih godina, naša kreativna kampanja skreće pažnju na pomalo zaboravljene zdrave društvene norme i vrijednosti, na estetiku i modu jednog vremena, pa je okupila i u fokus objektiva postavila neke od najljepših žena i javnih ličnosti u BiH, uspješne dame koje su kreativci i profesionalci u različitim poslovnim krugovima, žene koje su jedinstvene po svojoj prirodi, baš kao što je i naša Jahorina, ali i Fashion weekend Jahorina koji je naš centralni događaj“, rekla nam je Nataša Petrović, direktorica Signature agencije.
Satkana užitkom, slatku podršku ekipi seta „Ljubav i moda“ pružila je Bajadera.
„Fashion weekend Jahorina je iznimna poslovna prilika iza koje stoji ogroman rad, organizacija, talenat i ideja. Hvala OC Jahorina i Singature što ste me se sjetili u mnoštvu talenta i ljepote koju posjedujemo u Bosni i Hercegovini!“ – poručila je Anja Kraljević, glumica.

„Ja imam mali krug velikih ljudi. Ogromnog srca, širokog osmijeha i ambicija. Sreća je zarazna i da, vrlo lako prelazi na druge. Baš tako je došla i ovoga dana kada smo na Jahorini, olimpijskoj ljepotici stvarali uspomene. One koje čuvate u sehari svoga života. Kreirali smo projekt koji stvara i budi emocije. Ali ovo su sretne emocije, koje govore o ljubavi, modi, prijateljstvu i jednom vremenu.“ - Ana Bavrka, tv voditeljica.

Ove godine, još snažniji, u saradnji sa Sarajevo Film Festivalom, ovogodišnji Fashion weekend Jahorina počinje 17.8. u Sarajevu projekcijom digitalno restauriranog filmskog klasika „Ljubav i moda“ iz 60-ih godina, film koji je obilježio jedno vrijeme i modu u tadašnjoj zemlji te koji će se naći u zvaničnom programu 29. Sarajevo Film Festivala.


Iste noći, Olimpijski centar Jahorina i Sarajevo Film Festival pozivaju goste na Fashion Weekend Jahorina Welcome Party ispred Narodnog pozorišta Sarajevo.
Fashion Weekend Jahorina nastavlja se 18. i 19.8. na vrhu Jahorine, pored jezera, na platou Olimp bara, u ambijentu najljepše planinske prirode, na 1900 m nadmorske visine i sceni koju za ovu priliku potpisuje scenografkinja Dragana Purković Macan.
I ove godine Verica Rakočević, Milica Opačić, Amina Hasanbegović, Predrag Djuknić, Jovana Petković, Bata Spasojević i još desetak nekih od poznatijih modnih imena iz zemlje domaćina, Srbije, Hrvatske, Crne Gore i Slovenije prikazaće svoje originalne kreacije pod svjetlom planinskog sunca na vrhu Jahorine. Pridružiće im se i poznati domaći modni brendovi Sana Linea i Alma Ras, ali i revija „Kostim kroz epohe“, nastala u saradnji sa Narodnim pozorištem Republike Srpske.

Fashion Weekend Jahorina prenosi duh umjetnosti, kulture, romantike.... Poznata gumačka imena iz regije Branko Đurić Đuro, Jelena Gavrilović, Zala Đurić, Milutin Mima Karadžić i drugi na sceni FWJ izvešće evergrin muzičke numere iz filma „Ljubav i moda“, „ Devojko mala“, „Ljubav i moda“, „Sonja“, „Ljubav ili šala“...

Fashion Weekend Jahorina najavljuje još posebnosti, panel diskusije sa svojim učesnicima na teme : „Film i moda“ i „ Kada se sretnu moda i biznis“. Posebno iznenađenje na Fashion Weekend Jahorina 2023 biće koncert trep zvijezde Senide.
Sve informacije u vezi 2. Fashion weekend Jahorina 2023 pratite na sljedećoj stranici.
***
Foto: Fashion Weekend Jahorina PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!