TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 26.7.2023.
Od 17.8. do 20.8. održaće se drugi po redu umjetničko - modno – muzički „Fashion weekend Jahorina“ događaj, najavljeno je to iz Olimpijskog centra Jahorina i agencije za marketing i promociju „Signature“ koji su u toplim julskim danima na Jahorini sa svojim kreativnim timom snimili kampanju „Ljubav i moda na Jahorini“ i time najavili ovaj jedinstveni događaj u regionu.
„Olimpijski centar Jahorina i ovog leta organizuje i pruža podršku brojnim i konceptom različitim sadržajima koji na najbolji način promovišu kulturu, modu, umetnost i sport. Fashion Weekend Jahorina je umetnički i modni događaj koji realizujemo drugu godinu za redom. Okuplja najzačajnije regionalne i svetski poznate modne dizajnere, glumce i umetnike, a njegova dodatna snaga ove godine je saradnja koju smo ostvarili sa Sarajevo Film Festivalom.
Verujemo da ćemo brojnim turistima koji su tih dana prisutni u Sarajevu, sa Fashion Weekend Jahorina obezbediti dodatnu i sadržajniju turističku ponudu na planini. Takođe bih istakao, da za koncert Senide na Jahorini u okviru Fashion Weekend Jahorina već vlada veliko interesovanje“, rekao je Dejan Ljevnaić - direktor Olimpijskog centra Jahorina.

„Po inspiraciji i temi kultnog Jugoslovenskog filma „Ljubav i moda“ iz 60-ih godina, naša kreativna kampanja skreće pažnju na pomalo zaboravljene zdrave društvene norme i vrijednosti, na estetiku i modu jednog vremena, pa je okupila i u fokus objektiva postavila neke od najljepših žena i javnih ličnosti u BiH, uspješne dame koje su kreativci i profesionalci u različitim poslovnim krugovima, žene koje su jedinstvene po svojoj prirodi, baš kao što je i naša Jahorina, ali i Fashion weekend Jahorina koji je naš centralni događaj“, rekla nam je Nataša Petrović, direktorica Signature agencije.
Satkana užitkom, slatku podršku ekipi seta „Ljubav i moda“ pružila je Bajadera.
„Fashion weekend Jahorina je iznimna poslovna prilika iza koje stoji ogroman rad, organizacija, talenat i ideja. Hvala OC Jahorina i Singature što ste me se sjetili u mnoštvu talenta i ljepote koju posjedujemo u Bosni i Hercegovini!“ – poručila je Anja Kraljević, glumica.

„Ja imam mali krug velikih ljudi. Ogromnog srca, širokog osmijeha i ambicija. Sreća je zarazna i da, vrlo lako prelazi na druge. Baš tako je došla i ovoga dana kada smo na Jahorini, olimpijskoj ljepotici stvarali uspomene. One koje čuvate u sehari svoga života. Kreirali smo projekt koji stvara i budi emocije. Ali ovo su sretne emocije, koje govore o ljubavi, modi, prijateljstvu i jednom vremenu.“ - Ana Bavrka, tv voditeljica.

Ove godine, još snažniji, u saradnji sa Sarajevo Film Festivalom, ovogodišnji Fashion weekend Jahorina počinje 17.8. u Sarajevu projekcijom digitalno restauriranog filmskog klasika „Ljubav i moda“ iz 60-ih godina, film koji je obilježio jedno vrijeme i modu u tadašnjoj zemlji te koji će se naći u zvaničnom programu 29. Sarajevo Film Festivala.


Iste noći, Olimpijski centar Jahorina i Sarajevo Film Festival pozivaju goste na Fashion Weekend Jahorina Welcome Party ispred Narodnog pozorišta Sarajevo.
Fashion Weekend Jahorina nastavlja se 18. i 19.8. na vrhu Jahorine, pored jezera, na platou Olimp bara, u ambijentu najljepše planinske prirode, na 1900 m nadmorske visine i sceni koju za ovu priliku potpisuje scenografkinja Dragana Purković Macan.
I ove godine Verica Rakočević, Milica Opačić, Amina Hasanbegović, Predrag Djuknić, Jovana Petković, Bata Spasojević i još desetak nekih od poznatijih modnih imena iz zemlje domaćina, Srbije, Hrvatske, Crne Gore i Slovenije prikazaće svoje originalne kreacije pod svjetlom planinskog sunca na vrhu Jahorine. Pridružiće im se i poznati domaći modni brendovi Sana Linea i Alma Ras, ali i revija „Kostim kroz epohe“, nastala u saradnji sa Narodnim pozorištem Republike Srpske.

Fashion Weekend Jahorina prenosi duh umjetnosti, kulture, romantike.... Poznata gumačka imena iz regije Branko Đurić Đuro, Jelena Gavrilović, Zala Đurić, Milutin Mima Karadžić i drugi na sceni FWJ izvešće evergrin muzičke numere iz filma „Ljubav i moda“, „ Devojko mala“, „Ljubav i moda“, „Sonja“, „Ljubav ili šala“...

Fashion Weekend Jahorina najavljuje još posebnosti, panel diskusije sa svojim učesnicima na teme : „Film i moda“ i „ Kada se sretnu moda i biznis“. Posebno iznenađenje na Fashion Weekend Jahorina 2023 biće koncert trep zvijezde Senide.
Sve informacije u vezi 2. Fashion weekend Jahorina 2023 pratite na sljedećoj stranici.
***
Foto: Fashion Weekend Jahorina PR
TEKST: Bonjour.ba
Bonjour.ba kao vodeći lifestyle medij u BiH godinama predano gradi našu scenu.
Svaki novi format, svaki članak koji pomakne emociju, svaka digitalna priča koju publika podijeli jer ju je osjetila, gradi ono što Bonjour.ba danas jeste: medij koji je svjesan trendova, no medij koji ih implementira na bh. tržište na autentičan, već prepoznatljiv Bonjour način.

I zato nam ova godina mnogo znači. Prije svega zato što je publika prepoznala formate koje kreiramo, a stručnjaci su potvrdili. Četiri potpuno različita projekta, prijavljena na NO LIMIT BH Advertising Festival, ušla su u uži izbor finalista 2025. i osvojila dva zlata, jedno srebro i jednu broncu potvrđujući da se u Bosni i Hercegovini može graditi digitalna scena koja je ambiciozna, estetski snažna i da Bonjour.ba u njoj ima glavnu ulogu.
Misija NO LIMIT BH Advertising Festivala je jasna: priznati, nagraditi i promovisati rad pojedinaca, timova i agencija koji grade kreativnu industriju u BiH kroz ideje, izvedbu i visoku kreativnost. U ocjenjivanju kreativnih postignuća primjenjuju se visoki profesionalni standardi struke, prema principima koji vrijede u cijelom svijetu.

A evo i pregleda projekata Bonjour.ba koji su ove godine bili prijavljeni, svaki predstavljen u kategoriji koja najbolje odražava njegov karakter i doprinos digitalnom i lifestyle prostoru: projekat Bonjour x Via Media Gala Night u kategoriji Event osvojio je zlato, novi format Bonjour.ba “Behind the Scenes” u kategoriji Digitalne kampanje 360 osvojio je zlato, redizajn Bonjour.ba portala u kategoriji Digital - Web stranice i aplikacije osvojio je srebro, a Bonjour.ba x Podravka boutique event u kategoriji Event osvojio je broncu.



Kategorija: Event
Bonjour x Via Media Gala Night nas je podsjetila da lifestyle scena postoji tek kada postane živa i kada ljudi dobiju večer koja je posvećena upravo njima, profesionalcima iz iste industrije koji dijele viziju, estetiku i standarde.




Realizovan kao zajednički projekt Bonjour.ba × Via Media, Gala Night je postavila fokus na ono što se često ne vidi: pripremu, produkciju i saradnju koja stoji iza svakog kvalitetnog eventa. Bonjour x Via Media Gala Night kreirana je kao fuzija neočekivanog i hrabrog kreativnog koncepta, iznimne estetike, umjetnosti i vrhunskog gourmet iskustva.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Ilda Lihić-Isović, Ada Ćeremida i Nevena Divčić, Bonjour.ba novinarke
Amna Džamić Branković, Via Media partner
Haris Mujanović, CEO Via Media
Kanita Alić, Via Media creative and event manager
Bakir Ćatić, Via Media Event & BTL Manager
Berina Skorupan, Via Media Event&BTL Executive
Ammar Mujakić, Via Media BTL Executive
Danijel Nenadić, Via Media grafički dizajner
Kategorija: Digitalne kampanje 360
Godinama su kulturni događaji bili svedeni na formalne najave, a onda smo rekli: vrijeme je da se vrati emocija i snaga kulturne scene. Rezultat? Novi format koji je spojio estetiku, storytelling i blizinu umjetnicima, pokazujući kulturu onako kako je publika nikada ne vidi, iza scene.


Na Sarajevo Film Festivalu se jasno vidjelo da publika želi više od protokola. Sadržaj iza scene postao je onaj koji se najviše dijelio, spremao, komentarisao i kome se vraćalo ponovo.
U konačnici jasna poruka da kultura nije ni tiha ni marginalna kada joj se priđemo srcem i modernim digitalnim jezikom, na Bonjour.ba način.

PROJEKTNI TIM
Bonjour.ba produkcija
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Nevena Divčić i Ada Ćeremida, Bonjour ba. novinarke
Tesnim Ališah, Bonjour.ba Social media menadžerica
Monika Andrić, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Kategorija: Event
Ovdje je fokus bio na detalju: intimno, iskustveno, personalizirano druženje koje učesnike stavlja u centar. Željeli smo aktivaciju koja će mlađim generacijama prenijeti poruku Podravka brenda, Pokaži svoje najbolje, na način koji je autentičan, moderan i iskustven. Naš zadatak bio je osmisliti format koji omogućava da se brend doživi.


Realizovali smo boutique gourmet event s fokusom na ljude, proces i emociju. Kuhinja je kreirana na licu mjesta, baš za ovaj event: prostor koji je izgledom, rasporedom i atmosferom bio zamišljen da potakne spontanost i samopouzdanje u kuhanju. U takvom okruženju, 10 influencera prihvatilo je izazov da pripreme jelo koje nikada ranije nisu kuhali, oslanjajući se na vlastiti stil, instinkt i Vegetu kao ključan alat. Pod vodstvom profesionalnog chefa, svaka odluka, od izbora namirnica do završnog servisa, postala je dio sadržaja koji autentično pokazuje kako brend funkcioniše u realnoj, stvarnoj upotrebi.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Tesnim Ališah, Bonjour.ba social media menadžerica
Ilda Lihić-Isović, Bonjour.ba novinarka
Enida Kajević, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Haris Arnautović, Podravka BiH direktor marketinga
Silvija Čuljak, Podravka BiH senior brand manager
Kategorija: Digital - Web stranice i aplikacije
Redizajn portala bio je trenutak kada smo odlučili da način na koji pričamo priče mora biti jednak emociji koju one nose.
Novi UX/UI, mobilno-prvi pristup, brže učitavanje, crno-bijeli identitet, mogućnost video sadržaja i intuitivno istraživanje tekstova postali su temelj koji poziva čitatelja na duže trajanje sesije i ponovan dolazak na Bonjour.ba.



PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Purple Key i Bonjour.ba, grafički dizajn
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Da je lifestyle mnogo više od estetike. Da digitalna i lifestyle scena u BiH raste kroz Bonjour.ba. Da autorski formati imaju moć i da se publika povezuje sa sadržajem onda kada je sadržaj autentičan, savremen i emotivan.
Četiri prijavljena projekta ispred Bonjour.ba, osvojena dva zlata, jedno srebro i jedna bronca potvrda je pravca kojim idemo: hrabro, moderno i sa stalnom željom da unaprijedimo način na koji živimo, osjećamo i dijelimo inspiraciju online i offline.

Nastavljamo u istom smjeru sa još više ideja koje istražuju kako se lifestyle može osjetiti. Sljedeće? Reći ćemo samo - stay tuned.

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!