TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 26.7.2023.
Od 17.8. do 20.8. održaće se drugi po redu umjetničko - modno – muzički „Fashion weekend Jahorina“ događaj, najavljeno je to iz Olimpijskog centra Jahorina i agencije za marketing i promociju „Signature“ koji su u toplim julskim danima na Jahorini sa svojim kreativnim timom snimili kampanju „Ljubav i moda na Jahorini“ i time najavili ovaj jedinstveni događaj u regionu.
„Olimpijski centar Jahorina i ovog leta organizuje i pruža podršku brojnim i konceptom različitim sadržajima koji na najbolji način promovišu kulturu, modu, umetnost i sport. Fashion Weekend Jahorina je umetnički i modni događaj koji realizujemo drugu godinu za redom. Okuplja najzačajnije regionalne i svetski poznate modne dizajnere, glumce i umetnike, a njegova dodatna snaga ove godine je saradnja koju smo ostvarili sa Sarajevo Film Festivalom.
Verujemo da ćemo brojnim turistima koji su tih dana prisutni u Sarajevu, sa Fashion Weekend Jahorina obezbediti dodatnu i sadržajniju turističku ponudu na planini. Takođe bih istakao, da za koncert Senide na Jahorini u okviru Fashion Weekend Jahorina već vlada veliko interesovanje“, rekao je Dejan Ljevnaić - direktor Olimpijskog centra Jahorina.

„Po inspiraciji i temi kultnog Jugoslovenskog filma „Ljubav i moda“ iz 60-ih godina, naša kreativna kampanja skreće pažnju na pomalo zaboravljene zdrave društvene norme i vrijednosti, na estetiku i modu jednog vremena, pa je okupila i u fokus objektiva postavila neke od najljepših žena i javnih ličnosti u BiH, uspješne dame koje su kreativci i profesionalci u različitim poslovnim krugovima, žene koje su jedinstvene po svojoj prirodi, baš kao što je i naša Jahorina, ali i Fashion weekend Jahorina koji je naš centralni događaj“, rekla nam je Nataša Petrović, direktorica Signature agencije.
Satkana užitkom, slatku podršku ekipi seta „Ljubav i moda“ pružila je Bajadera.
„Fashion weekend Jahorina je iznimna poslovna prilika iza koje stoji ogroman rad, organizacija, talenat i ideja. Hvala OC Jahorina i Singature što ste me se sjetili u mnoštvu talenta i ljepote koju posjedujemo u Bosni i Hercegovini!“ – poručila je Anja Kraljević, glumica.

„Ja imam mali krug velikih ljudi. Ogromnog srca, širokog osmijeha i ambicija. Sreća je zarazna i da, vrlo lako prelazi na druge. Baš tako je došla i ovoga dana kada smo na Jahorini, olimpijskoj ljepotici stvarali uspomene. One koje čuvate u sehari svoga života. Kreirali smo projekt koji stvara i budi emocije. Ali ovo su sretne emocije, koje govore o ljubavi, modi, prijateljstvu i jednom vremenu.“ - Ana Bavrka, tv voditeljica.

Ove godine, još snažniji, u saradnji sa Sarajevo Film Festivalom, ovogodišnji Fashion weekend Jahorina počinje 17.8. u Sarajevu projekcijom digitalno restauriranog filmskog klasika „Ljubav i moda“ iz 60-ih godina, film koji je obilježio jedno vrijeme i modu u tadašnjoj zemlji te koji će se naći u zvaničnom programu 29. Sarajevo Film Festivala.


Iste noći, Olimpijski centar Jahorina i Sarajevo Film Festival pozivaju goste na Fashion Weekend Jahorina Welcome Party ispred Narodnog pozorišta Sarajevo.
Fashion Weekend Jahorina nastavlja se 18. i 19.8. na vrhu Jahorine, pored jezera, na platou Olimp bara, u ambijentu najljepše planinske prirode, na 1900 m nadmorske visine i sceni koju za ovu priliku potpisuje scenografkinja Dragana Purković Macan.
I ove godine Verica Rakočević, Milica Opačić, Amina Hasanbegović, Predrag Djuknić, Jovana Petković, Bata Spasojević i još desetak nekih od poznatijih modnih imena iz zemlje domaćina, Srbije, Hrvatske, Crne Gore i Slovenije prikazaće svoje originalne kreacije pod svjetlom planinskog sunca na vrhu Jahorine. Pridružiće im se i poznati domaći modni brendovi Sana Linea i Alma Ras, ali i revija „Kostim kroz epohe“, nastala u saradnji sa Narodnim pozorištem Republike Srpske.

Fashion Weekend Jahorina prenosi duh umjetnosti, kulture, romantike.... Poznata gumačka imena iz regije Branko Đurić Đuro, Jelena Gavrilović, Zala Đurić, Milutin Mima Karadžić i drugi na sceni FWJ izvešće evergrin muzičke numere iz filma „Ljubav i moda“, „ Devojko mala“, „Ljubav i moda“, „Sonja“, „Ljubav ili šala“...

Fashion Weekend Jahorina najavljuje još posebnosti, panel diskusije sa svojim učesnicima na teme : „Film i moda“ i „ Kada se sretnu moda i biznis“. Posebno iznenađenje na Fashion Weekend Jahorina 2023 biće koncert trep zvijezde Senide.
Sve informacije u vezi 2. Fashion weekend Jahorina 2023 pratite na sljedećoj stranici.
***
Foto: Fashion Weekend Jahorina PR
TEKST: Bonjour.ba
Farmaceuti su svakodnevno prva adresa ljudi koji traže rješenje za akne, osjetljivost, isušivanje ili iznenadne promjene na koži. Ljudi očekuju jasne, sigurne i provjerene preporuke, a one su moguće samo kada stručnjaci lično poznaju teksture, aktivne sastojke i ponašanje formule na koži.

Antonio Trade Cosmetics donosi dermo brendove koji kombinuju istraživanja, moderne formulacije i rezultate koji se brzo primijete. Umjesto klasičnih prezentacija, željeli smo ponuditi potpuno drugačije iskustvo. Tako je nastao Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab.



Pozvali smo farmaceute u prostor koji je izgledao kao kombinacija edukacijskog centra i modernog skin-laba. Cilj? Stvoriti trenutak u kojem ljudi koji svakodnevno rade s kožom mogu isprobati proizvode koji mijenjaju rutine, postaviti pitanja koja se čuju samo između stručnjaka i dobiti uvide koji se ne mogu pronaći u deklaraciji.
Na samom početku goste su pozdravili iz Antonio Trade Cosmetics tima i ispred Bonjour.ba, uz kratko obraćanje koje je najavilo koncept Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Laba.

Clean, fokusirano i precizno baš kao formulacije u fokusu
Atmosfera je bila pažljivo oblikovana: clean futuristički prostor pretvoren u Beauty Lab, savršeno usklađen s temom i iskustvom koje je čekalo farmaceute.
Čim su gosti pristizali, osjetila se ona posebna atmosfera koja nastane kada se spoje znanje i dobra energija. Razgovori su krenuli odmah o iskustvima, kombinacijama proizvoda i pitanjima koja im ljudi najčešće postavljaju uz opušten, ali vrlo znatiželjan ton.


Event je zadržao taj ritam do kraja, dovoljno lagan da potakne pitanja, a dovoljno sadržajan da svako pronađe informaciju koja mu treba, uz osjećaj da je dio jednog posebnog Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab iskustva.
U trenutku kada je počeo praktični dio programa, dr. Matea Ćorluka, spec. dermatovenerologije s bogatim iskustvom u dijagnostici i tretmanu kožnih bolesti, otvorila je segment koji se osjećao više kao zajednički ritual. Uz konkretan primjer iz prakse postavilo je temelje za ono što je slijedilo, a to je testiranje tekstura.

Matea Ćorluka, dr. spec. dermatovenerologije
Tu je Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab koncept zaživio. Gosti su isprobavali formulacije na koži, komentarisali osjećaj nakon nekoliko minuta i međusobno dijelili dojmove koje mogu steći samo kroz ovakvo iskustvo.


Hero proizvodi su prirodno preuzeli pažnju: Acnemy gel za dubinsko čišćenje lica Zitclean izdvojio se već nakon prvog testiranja zbog lagane teksture, nježnog osjećaja na koži i činjenice da ne zateže, što je farmaceutima posebno važno kod njege kože sklone aknama.


Odmah iza njega, Acnemy pojedinačni flasteri Zitproof privukli su interes jer djeluju brzo i ciljano, a mnogi su komentarisali da je praktičnost upravo ono što se najčešće traži kod ovakvog tipa proizvoda.

U Transparent Lab dijelu, pažnju su preuzela dva proizvoda koja djeluju kao logičan duo: Transparent Lab Pure Glycerin Face Serum kojeg su gosti opisali kao “onaj serum koji odmah daje osjećaj mekoće” i Transparent Lab Niacinamide Glow Cream, kremu koja se brzo upija i ostavlja ujednačen i nenametljiv sjaj.




Zajedno, ovaj hidratacijski par dao je najjasniji uvid u razliku između tekstura i upravo ono što su farmaceuti najviše željeli isprobati iz prve ruke.

Završili smo u onom tihom, fokusiranom ritmu koji se dogodi kada stručnjaci izađu iz teorije i uđu u praksu.






Otvorile su se važne nijanse o kojima se obično ne stigne razmišljati tokom radnog dana, kako se tekstura ponaša nakon nekoliko minuta, šta korisnik može očekivati odmah, a šta tek kroz rutinu.










Kada formulacije prođu kroz ruke farmaceuta, sve postaje jasnije. Oni najbolje znaju šta ljudi pitaju, šta očekuju i koja tekstura daje rezultat.


Zato ovakav format ima posebnu težinu jer su proizvodi isprobani od ljudi kojima se svakog dana vraćamo po savjet. A šta je ostavilo najbolji dojam? Proizvodi koje su farmaceuti najviše spominjali nalaze se u nastavku.



Izdvojene photowall trenutke donosimo u nastavku.



















Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!