TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 22.2.2024.
Do prvog izdanja najnovijeg dodatka EXIT porodici, festivala Unity84 u saradnji sa Garden of Dreams ostalo je još 10 dana, čime će biti proslavljen veliki jubilej – 40 godina od održavanja Zimskih Olimpijskih igara.
Centralne zvijezde događaja bit će svjetski poznati DJ Hot Since 82 i legendarni Lee Burridge!
Olimpijske igre bile su značajne za čitav Balkan, a 2. i 3. marta, na dvije lokacije, u Domu Mladih u Sarajevu i na planini Bjelašnici, dogodit će se okupljanje kojim će započeti nova tradicija vječne ljubavi, mira i jedinstva.

Celebrating 40 Years since the Sarajevo Winter Olympics at Unity84 Festival
Svjetski poznati DJ Hot Since 82 i legendarni Lee Burridge bit će centralne zvijezde događaja u Domu Mladih 2. marta, kojima će regionalnu podršku dati vunderkind srbijanske scene Lanna i vodeći DJ dvojac iz Bosne i Hercegovine After Affair.
UNITY84 će preko dana 2. marta biti postavljen na olimpijskoj planini Bjelašnici, na kojoj će nastupiti brojna DJ imena iz Sarajeva, Banja Luke i Mostara. Machado, Jasa, Eela, Coem i Calkins napravit će uvertiru za centralni događaj u Domu mladih u Sarajevu, dok će Afterparty na Bjelašnici 3. marta zagrijati Adnoir, Nemesia, Fedja, Davor B i Andrej Jelić.
Samo nas 10 dana dijeli od velikog događaja, dva vrhunska dnevna i spektakularnog noćnog partija na lokacijama 40. Zimskih olimpijskih igara 1984. godine. Vrijeme je za veliko okupljanje tokom kojeg će vladati zajedništvo, diverzitet, i veličanstveni duh muzike.
Prvi kontingent ulaznica koji je pušten u prodaju za ovaj događaj 5. februara rasprodat je u rekordnom roku, za manje od tri sata. Ulaznice za Unity84 Festival dostupne su po cijeni od 30 BAM za regular, i 100 BAM za onstage na svim prodajnim mjestima Kupi Kartu, ili GigStix - a, i online. Aktuelna cijena ulaznica važit će najkasnije do ponedjeljka 26. februara ili do isteka zaliha.
* * *
Foto: PR
Naslovna fotografija: @exitfestival
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!