TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 6.2.2024.

Prije tačno 40 godina, Sarajevo, a sa njim i cijeli region, bilo je centar sportskog svijeta.


Te daleke 1984. godine u ovom gradu su održane Zimske Olimpijske igre. U čast ovog velikog jubileja, organizacija EXIT, zajedno sa sarajevskom organizacijom Garden of Dreams, sa zadovoljstvom predstavlja najnoviji dodatak svojoj festivalskoj porodici – Unity84 Festival

Postavljen 2. i 3. marta, festival će preko dana biti održan na olimpijskoj planini Bjelašnici, dok centralni događaj u subotu, 2. marta u Domu Mladih predvode svjetske zvijezde elektronske muzike Hot Since 82 i Lee Burridge

Kao jedan od simbola zajedništva nastupit će i vodeći sarajevski dvojac After Affair, vunderkind srbijanske i regionalne scene Lanna, kao i brojni DJ - evi iz Sarajeva, Banja Luke i Mostara. 


https://www.youtube.com/watch?v=h8TnldGE3Aw


Kao i dosadašnji poduhvati Exitove festivalske porodice, i najnoviji događaj biće proslava jedinstva, raznolikosti i vječnog duha muzike.

Tim povodom, Dušan Kovačević, osnivač i direktor EXIT festivalske grupacije, izjavio je sljedeće: „Exitovi događaji sa sobom uvek nose ideju zajedništva i ne postoji bolje mesto da pošaljemo poruku mira i jedinstva nego upravo iz srca regiona tokom ovog značajnog jubileja, i to u trenutku kada je ono svetu potrebno više nego ikad. Smatram da Unity84 u Sarajevu okruženom olimpijskim planinama, kroz partnerstvo Exita i Garden Of Dreams, ima jedinstven potencijal da postane globalno prepoznatljiv zimski muzički festival”. 

Kao jedan od rijetkih velikih evropskih gradova koji na pola sata od samog srca grada ima poznata i dobro uređena skijališta, Sarajevo pruža bezbroj mogućnosti za jedinstvenu kombinaciju sportskih i muzičkih dešavanja.




Povodom novog festivala oglasio se i Renad Čelik, suosnivač Garden of Dreams, koji je rekao: „Od samog početka, jedan od ciljeva Garden of Dreams organizacije je bilo unapređenje bosanskohercegovačke scene, te smo sa tom idejom već nekoliko puta ostvarili uspješnu saradnju sa Exitom i stavili Sarajevo i Bosnu i Hercegovinu na svjetsku mapu događaja. Sa ovim festivalom ćemo dodatno istaći prirodni potencijal i osnažiti turističko-ekonomski sektor, kako grada Sarajeva, tako i države, a ujedno i zvanično postati dio EXIT zajednice".

Prije 40 godina Sarajevo je, kroz Zimske Olimpijske igre, bilo simbol za zajedništvo, pozitivnu energiju, druženje i fair - play takmičenje. Unity84 Festival bit će prilika da se ponovo oživi taj duh i da se, kroz muziku, ali i brojne prateće događaje, oda počast bogatoj historiji i značenju ovog jubileja za cijeli Balkan.  

Baš kao što su Exitovi prethodni festivali spajali muziku, kulturu i društveni aktivizam, Unity84 je spreman da izgradi svoj jedinstveni identitet. Festival će biti svojevrsna raskrsnica za ljude različitog porijekla, koji će se simbolično okupiti na Bjelašnici i u Domu mladih kako bi učestvovali u zajedničkom iskustvu koje prevazilazi granice.

Sjajno zimsko festivalsko iskustvo obećava i odličan muzički program. Tako će na festivalu, preko dana 2. i 3. marta, u jedinstvenom okruženju prelijepe Bjelašnice, dobra muzika biti odlično zagrijavanje za Dom mladih. Tu će, kao sjajna lokalna DJ podrška, nastupiti Adnoir, Andrej Jelić, Calkins, Coem, Davor B, Eela, Fedja Knajdl, Jassa, Nebs Jack, Nemesia

Na centralni događaj u subotu, 2. marta u Dom Mladih stižu Hot Since 82, legendarni Lee Burridge, poznati DJ duo After Affair i mlada i talentovana Lanna.




Hot Since 82 poznat je kao miljenik publike na ovim prostorima. Ovaj dobitnik prestižne DJ nagrade u kategoriji „Najbolji tech house DJ” višestruko je nominovan za različita priznanja u sferi elektronske muzike. Njegovu karijeru obilježili su brojni hitovi poput „Buggin'“ i „Like You“.

Nedavno je fanove obradovao novom trakom pod nazivom „Never Enough” u saradnji sa Us Two i Paige Cavell, koja obećava da će publiku u Domu mladih podići na noge, baš kao i njegov nezaboravni prošlogodišnji nastup na Exitu




Legendarni engleski maestro Lee Burridge tvorac je možda i najpopularnijeg zvuka na današnjoj muzičkoj sceni koji spaja house, techno i progressive. Zajedno sa Sashom i Craigom Richardsom činio je grupu Tyrant, a trenutno je jedan od najuticajnijih DJ - eva. 
Njegov serijal „All Day I Dream“ jedan je od najpoznatijih u svijetu elektronske muzike. 




U Domu mladih će, u okviru Unity84 festivala, nastupiti i DJ duo After Affair, koji je prepoznatljiv i po organizovanju serijala događaja Garden Of Dreams. U veoma kratkom periodu ovaj dvojac je izašao iz lokalnih okvira, što je i ozvaničeno dodjelom Ambasador nagrade za regionalnog DJa godine

Mlada Lanna je prva predstavnica EXIT Echosystem Music & Talent Office-a, sveobuhvatnog centra za razvoj svjetskih muzičkih zvijezda, za čiju karijeru je zadužena Maria May, poznata i kao agentica Davida Guette. Proboj ka zvijezdama započela je kao najmlađa učesnica u historiji EXIT festivala.

Do sada je već dijelila binu sa nekim od najvećih svjetskih muzičkih zvijezda, kao što su Paul Kalkbrenner, Nina Kraviz, Amelie Lens, Indira Paganotto, Tijana T i drugi, a saradnja sa poznatim britanskim producentom Sebastianom Haasom donijela joj je titulu najmlađeg producenta koji se našao na Beatportovoj Top 100 Progressive - House listi! 

Nakon ove velike žurke, sutradan, 3. marta, publiku očekuje i afterparty na Bjelašnici, a lokacija i program samog aftera biće naknadno objavljeni.

Vrijeme je za veliko okupljanje uz koje će započeti tradicija vječne ljubavi, mira i jedinstva i kroz Unity84 Festival, biti odata počast ovom velikom jubileju!

Prodaja ulaznica za Unity84 Festival počinje u ponedeljak, 5. februara, u 12h, na svim prodajnim mjestima www.kupikartu.ba i online po promo cijeni od 25 KM.

* * *
Foto: PR
Naslovna fotografija: @exitfestival


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!