TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 15.7.2024.
„Rekli su mi da EXIT okuplja revolucionare u publici i na pozornici”, uzviknuo je Tom Morello, dodavši da je 33 godine čekao na ovaj trenutak, a njega smo čekali i mi od prvog dana Exita, jer je upravo Rage Against the Machine bio katalizator nastanka festivala.
Simbolično, uoči njegovog nastupa najavljena je velika proslava 25 godina Exita iduće godine, u kojoj se vraća State of EXIT – umjetnička država izlaza i stanje svijesti kreirano zajedno s milionima ljudi koji su prošli kroz vrata Petrovaradinske tvrđave u prošle 24 godine!
Dok je s prvim zracima sunca na mts Dance Areni maestralnim setom Black Coffeeja upravo završen ovogodišnji EXIT, slijedi rekapitulacija prethodnih pet dana muzike, energije, ljubavi i najbolje festivalske avanture na Petrovaradinskoj tvrđavi.

EXIT 2024 | Bonobo
Ovogodišnje izdanje EXIT festivala tokom pet dana obilježili su nastupi najvećih svjetskih muzičkih zvijezda – od Nultog dana u čast Nikole Tesle uz Baby Lasagnu, Buraka Yetera, Dimasha i Iniko, preko oštrih rima i elektronskih bitova koje su u prvoj festivalskoj noći donijeli tvorac trapa Gucci Mane i sinonim za DJ profesiju Carl Cox, do plesne nostalgije uz pop - rap ikone Black Eyed Peas, vraćanja punka na velika vrata uz The Exploited i jednog od simbola mts Dance Arene Maceo Plexa.

EXIT 2024 | Baby Lasagna
Finalna večer prošla je u znaku furioznih gitarskih rifova i neprestanog mosh pita uz osnivača i glavnog autora bendova Rage Against the Machine i Audioslave – Toma Morella. Kultnu „Like A Stone” Morello je u emotivnom izvođenju posvetio Chrisu Cornellu, da bi sa tvrđave na samom kraju konačno zagrmjela „Killing in the Name”, koju je, preko cijelom svijetu poznatih riffova pjevala cijela Glavna pozornica!
Za to vrijeme, publiku na mts Dance Areni oduševili su Barry Can’t Swim i višestruki nositelj Grammy nominacija Bonobo, NSNS Stage Refreshed by Heineken Silver do vrha je napunila Sara Landry, dok je maestralnu završnicu uz čarobni izlazak sunca nad prepunim Exitovim hramom elektronske muzike priredio Black Coffee!

Ono što je također obilježilo ovogodišnji EXIT bili su roditelji s djecom – kako na pozornici, tako i u publici. Na festivalu su, sada već tradicionalno, bile tri generacije Kovačevića – osnivač i direktor Exita Dušan Kovačević, njegov otac Ilija i sinovi Lav i Noa. Neki novi klinci dolazili su sa svojim roditeljima upoznati zvijezde nove generacije, među kojima su u prošlim danima apsolutni favoriti bili Baby Lasagna, Joker Out i Sam Divine!
Tom Morello je koncert na Tesla Universeu otvorio sa svojim trinaestogodišnjim sinom, mladim gitarističkim vunderkindom Romanom Morellom, a zanimljivo je da je nekoliko sati prije toga i Max Cavalera nastupio sa svojim sinom Igorom Juniorom.

Prije nego što je još jedno čarobno festivalsko izdanje završeno, otpočelo je sljedeće jubilarno i historijsko. Tačno u ponoć, s Tvrđave je, ranije nego ikada, lansirana kampanja za nadolazeće izdanje festivala, koje će od 10. do 13. jula 2025. godine obilježiti četvrt stoljeća od osnivanja Exita i još jednom oživjeti i utvrditi State of EXIT.
Registracija za najpovoljnije ulaznice počela je u noći iza nas, a bit će moguća do petka, 19. jula na siteu EXIT festivala.
* * *
Foto: EXIT PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!