TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 26.2.2024.
Renomirana kompanija Mervik Sarajevo, Mašinski fakultet i Sarajevo Energy Forum – SEF, sa partnerima organiziraju Sedmicu električnih vozila EV WEEK 2024.
Sedmica električnih i hibridnih vozila Sarajevo - EV WEEK 2024 je regionalni forum i sajam izlagača posvećen hibridnim i električnim vozilima koji se održava u našoj zemlji.
Tokom EV WEEKa, 26. i 27. februara 2024. u hotelu Hills na Ilidži, učesnici će imati priliku čuti izlaganja vodećih stručnjaka iz oblasti elektromobilnosti iz BiH, regiona i EU, a osim toga, moći će posjetiti i sajam izlagača, gdje će najvažnije kompanije predstaviti svoja električna auta, motore, autobus, punjače i "pametna rješenja" te prezentirati svoja dostignuća i planove za dalji razvoj.
Foto: EV Week 2024 Sarajevo
Opel Auto Wallis Cro Distribution je zlatni, dok su Hyundai Auto BH, Grand Automotive, BH Pošta, Agram i Volvo Car Centar Sarajevo srebreni sponzori. Važan dio ovog događaja biće i Sati studentskih ideja, gdje će biti prezentirani i nagrađeni najbolji studentski radovi i ideje iz oblasti daljeg razvoja ove kreativne i brzorastuće industrije, a koji će biti podržani od Fondacije prof. dr. Boran Pikula.
EV WEEK 2024 je prilika da se "sustigne" budućnost, sve ono što donose hibridna i električna vozila koja su neminovnost, što potvrđuje podatak da je već u EU 15% upravo ovakvih automobila te da se razumije i promovira kao važan dio odgovora na klimatske promjene, dekarbonizaciju i očuvanje okoliša za generacije koje dolaze.
Na konferenciji će biti govora i o aktuelnoj poziciji i zakonodavnom okviru BiH i zemalja regije u procesu elektromobilnosti, kakvi su planovi i vizije za budućnost...
Posebno će biti važno čuti o izgradnji infrastrukture punionica u BiH i regiji, o aplikacijama, inovacijama i rješenjima koja će uskoro biti prisutna i na našem tržištu.
Na Sedmici električnih vozila govorit će i naši najbolji profesori i novinari iz autoindustrije, o njihovim iskustvima sa električnim vozilima, kuda generalno ide svijet automobila, kako ih ocjenjuju korisnici EV-a, a biće predstavljene i institucionalne mogućnosti subvencioniranja te druge linije nabavke ovih vozila.
Već je otvorena mogućnost za prijave na Sedmicu električnih vozila, koja će se održati u Sarajevu 26. i 27. februara 2024. godine, a prijave se mogu poslati na [email protected] i [email protected].
* * *
Naslovna fotografija: Pexels
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!