TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 12.7.2011.
Donosimo detaljan report s modne manifestacije U petak večer je otvorena modna manifestacija Europe Future Fashion. U prekrasnom ambijentu hotela Le Meridien Lav okupili su se modni stručnjaci ali i znatiželjnici koji su i u Splitu htjeli doživjeti dašak modne atmosfere. Prvu večer svoje radove su predstavila poznata dizajnerska imena iz Hrvatske, Francuske, Švedske i Kosova, a
Alen K. je predstavio šaroliku kolekciju prepunu večernjih haljina, kratkih satenskih haljina i balonera, Omnia Mei je prikazala svojstvenu verziju cruise kolekcije koja sadrži široke, lagane komade sa zanimljivim printovima, Rococo se držao ljetnih haljina, dok je Flutura Dedinja unijela dašak futurizma na EFF zanimljivim modnim dodacima i asimetričnim krojevima koji su oduševili publiku.
Nakon toga uslijedila je Ivana Cvrlje sa dugim bijelim haljinama, Kafrinne Bijoux s šarenim modnim dodacima koji su nas tijekom revije nakratko odveli sve do Afrike i Blerina Rugova koja je prikazala nježnu i elegantnu ljetnu kolekciju.
{gallery}srpanj_jedanaest/eff_1{/gallery}
Drugu večer svoje radove su predstavili: Edor, Anemarie, Mihaela Cirlugea, Maria Hera, Ana Čurić i David Priol.
Završnu večer otvorio je Edor Paris koji je u par navrata pokazao povezane modele, ali čini se iz posve različitih kolekcija. U jednom izlazu promatrali smo izvrstan gotički frak i zavodljivu prozirnu crnu čipku, dok su već u drugom manekenke nosile pink košulje, damske kombinacije i velike mašne. Anemarie O predstavila je kolekciju u kojoj su pretežito prevladali zemljani tonovi s pokojim izletom u vatreno crvenu, Mihaela Cirlugea odvela nas je u Japan prezentirajući djevojačku kolekciju s razigranim detaljima, a Maria Hera je radila s pletivom. Njeni unikatni i ručno rađeni komadi bili su kreativno osvježenje ovog modnog tjedna. Komadi koji prate žensku liniju tijela ukrašeni su upadljivim dodacima na ramenima koji djeluju poput paučine. Ana Čurić je napravila nježnu i ženstvenu kolekciju, a drugo izdanje Europe Future Fashiona zatvorio je francuski dizajner David Priol koji je reviju otvorio izvrsnim balonerom koji se veže na prednjem dijelu, dok je stražnji lepršav. David je jedini dizajner koji je prezentirao i muške komade, prozirne košulje i uske hlače.
Drugo izdanje Europe Future Fashion je uspješno završeno, a do sljedeće godine uživajte u fotografijama.
{gallery}srpanj_jedanaest/eff_2{/gallery}
modamo.info/EFF
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!