Ovaj brend s #MadeInBiH etiketom izrađuje kreacije koje su nosive na više načina, udobne i ženstvene
Tekst:Bonjour.ba/PR
MODNE VIJESTIPoduzetnica Melisa Hujić, vlasnica je i osnivačica brenda Etiquette, domaćeg brenda koji, kako ističe spaja ljubav, sreću, unikatnost, umijeće i znanje u jedinstvene artikle.
Haljine su njen zaštitni znak, a djevojke i žene koje nose njene kreacije nerijetko budu upitane gdje su kupile svoju haljinu.
Proteklih mjesec dana je izlagala svoje modele u Pop-up shopu u BBI centru u Sarajevu, gdje su prolaznice mogle vidjeti njene artikle i odabrati nešto za sebe.
„Nakon desetak godina rada u nevladinim i međunarodnim organizacijama kao diplomirana ekonomistica, odlučila sam pokrenuti vlastiti posao. Odluka nije bila lahka, ali ni jednog trenutka nisam požalila. Svakog dan učim kako voditi vlastiti posao i taj dio je jako kreativan, mada zahtjeva svakodnevni trud i rad, kako na brendu tako i na sebi. Trenutno sam na Online edukaciji za modni dizajn kod profesorice i kreatorke Ane Vasiljević iz Barselone, tako da je i edukacija te usavršavanje sastavni dio mog posla. Sve dok budem mogla svoju kreativnost prenositi na materijale, bavit ću se ovim poslom.“ – prokomentirala je Melisa na upit kako je stigla u svijet mode.
Brend Etiquette je inspirisan Melisinomljubavlju prema modi i ljepoti koja je prati još od djetinjstva, kada je sa nestrpljenjem čekala da proba svaku novu haljinu.
„Prilikom izrade odjevnih predmeta, uvijek sam se vodila potrebom da to bude nešto drugačije ali ipak nosivo u različitim prilikama i kombinacijama. Upravo me je ta urbana žena, kojoj je potrebno sve i sasvim malo u isto vrijeme, motivisala da idem dalje i daje mi vjetar u leđa. Danas je to nestrpljenje više umjetničko, odlučno i nesigurno u isto vrijeme.
Ipak, euforija koja prati svaki završeni dizajn jasan je pokazatelj da prava ljubav sa godinama postaje samo jača” - ističe Melisa, koja pored predivnih haljina i bluza kreira i asesoare poput narukvica, ogrlica, ešarpi.
Njezine unikatne kreacije, kako otkriva, nosile su brojne dame diljem Europe što je učinilo da se rode brojna prijateljstva i lijepe priče.
„Vodilja cijelog koncepta, brenda Etiquette jeste biti nosiv u svim prilikama. Da je multifunkcionalno, a istovremeno se osjećati udobno, privlačno, ženstveno.
Suknja je komad odjeće koji nastaje iz stalnih zahtjeva mojih dragih žena, jer samo suknja nedostaje... Posljednji model je nepravilnog geometrijskog oblika sa naglašenim čoškovima koji se mogu uvući u unutrašnjost ili jednostavno zakopčati na dugme, i svaki put će vam dati različit izgled. Na lutki ili na vješalici često izgleda pomalo neprivlačno, a tek nakon što je posebna osoba obuče i da joj dušu, događa se magija i komad oživljava.“
U ponudi Melisinog brenda su i maske, šalovi i nakit koji upotpunjuju svaku odjevnu kombinaciju.
„Nakit ne mora nužno biti napravljen od nekog plemenitog materijala. Dokaz su i ručno rađene ogrlice od 100% recikliranog materijala. Budući da proizvodim dosta otpada nakon krojenja odjevnih predmeta, jednostavno sam željela uraditi nešto sa tim viškom, pa tako nastaju cvjetići i zamotuljci za ogrlice.
Materijal se reže u trakice, od njega se zatim prave cvjetići i zamotuljci koji podsjećaju na ruže i ušivaju se zajedno sa perlicama, mašnicama i raznim metalnim điđama, na podlogu koja se kasnije lijepi na komad kože kako bi izgledala uredno i bila ugodnija za nositi. Svaka ogrlica je priča za sebe, ne može se dogoditi da postoje dvije iste, jer strogo vodim računa o tome da svaka bude unikat. Ogrlice su kombinacija pamučnih tkanina, u svim bojama perlica, dugmića, kože, svile, čipke, tila, organze, pliša...“
Za više informacija o brendu Etiquette, klik ovdje.
***
Naslovna fotografija: Promo
Tekst: Promotivni članak/Bonjour.ba