TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 26.4.2024.
Na Bonjour.ba uvijek ističemo podršku i promicanje bh. lifestyle scene, a kada se radi o uspjesima talentovanih mladih ljudi, volimo ih podijeliti s vama.
Stoga, ovog puta želimo vam predstaviti Esmu Numanović, bh. kantautoricu koja je nedavno objavila svoj prvi studijski album.
Pored toga što je talentovana pjevačica, Esma je i diplomirana politologinja. Ona je istinski svestrana osoba koja se profesionalno razvija na različitim poljima - od savjetovanja za digitalne komunikacije, press i kulture, do uređivanja društvenih mreža i još mnogo toga.

Esma Numanović
“Srcem najviše naginjem muzici, zbog čega slobodno vrijeme posvećujem promišljanju muzičke karijere. Odrastajući pod utjecajem internacionalne i domaće pop kulture, razvila sam sopstveni pop-soul izričaj. Moja muzika splet je raznih žanrova, pri čemu pjesme aranžiram kombinirajući najbolje iz tradicionalne i moderne muzike.
Inspiraciju pronalazim u sebi, ljudima, prirodi i okruženju. Moje misli okupiraju ljubav, radost, sjeta, koegzistencija i mir, što se može čuti i u pjesmama. Motivi mom postojanju su sloboda, mir i ljubav, pa se trudim to sa publikom i da dijelim.” – rekla nam je za početak Esma.

Možeš li nam opisati proces snimanja spota za pjesmu 'Blista'?
Spot Blista je svojevrsni prikaz svakodnevnog života ljudi u Sarajevu. Davno nekada, kada sam umjetničkoj direktorici Moniki Andrić i stilistici spota Emini Smaki predstavila album, znale smo da je upravo ono što danas možemo vidjeti na YT ono čemu smo težile. Proces je bio simpatičan, topao i inspirativan, mnogo dragih lica na jednom mjestu fešta je po mojoj mjeri.



Spot je osmislila Monika Andrić, a njene misli u djelo je pretvorio Vedad Krkbešević. Za ljepotu svih nas, osim Emine, bili su zaduženi Maja Talović (vizažistica) i Ensar Dervišbegović (stilist za kosu). Posebnu zahvalnost moram izraziti za Fića Crew koji su mi na dan predali ključeve prekrasnog žutog Fiće, ali i RUFF cycles, svjetski priznatom brendu električnih bicikala porijeklom iz Travnika, koji su mi poslali genijalan Lil Missy bicikl, a kako bih i ja bila baš kul bajkerka za potrebe spota.

Monika Andrić i Vedad Krkbešević





Bh. brendovi Iman della Luna Design, st.ranac i Revolt Clothing upotpunili su ljepotu ove audio-vizualne priče do maksimuma. Naravno, bez svega navedenog i gomile statista koji su tog dana bili tu ništa od ovog ne bi bilo moguće, na čemu sam svima zahvalna.
Ideja je bila predstaviti životnu radost koja ne ovisi o materijalnom, radost koja dolazi kroz sintezu duša si međusobno dragih ljudi. Željeli smo pokazati onu svijetlu stranu života punu ljubavi i boja, a u nadi da ćemo barem na tren otjerati sivilo sa svih naslovnica. Nadam se da će nam to poći za rukom.







Možeš li nam opisati koncept i ideju iza albuma 'Blista'?
Album Blista umjetničko je djelo sačinjeno od 11 do sada neobjavljenih pjesama. Stvaranju albuma prethodila je motivacija Damira Imamovića, kada se u martu 2020. godine javio sa prijedlogom da za mene napiše jednu pjesmu. Sve je krenulo od pjesme “Snovi” – počeli smo jedno drugom predstavljati ko smo, šta smo, šta pišemo i u tome smo pronašli zajedničku nit koja prožima album “Blista.

Damir Imamović
Svaka pjesma mi je najdraža pjesma. Svaka nosi po jednu našu priču i ne mogu izdvojiti niti jednu koja bi mi bila draža od druge. Ne želim da se uvrijede. Sretna sam što sam veliki broj pjesama pisala sama, autorski rad je posebna katarza i zahvalna sam što sam u prilici da i svojim djelima potaknem emocije drugih ljudi.
U realizaciji albuma učestvovao je veliki broj ljudi, ali za centralni dio zvuka zaslužni su Mirza Redžepagić, Kenan Mačković, Zlatko Karahodžić, Adi Avdić, Eric Bajramović i Damir Imamović. Album je sniman u 5D studiju i u studio Modra Rijeka.
Kako je protekla promocija albuma 'Blista' u Kawi?
Promocija albuma protekla je baš onako kako sam je zamišljala – draga i nasmijana lica koja sa mnom slave ovaj “milestone”. Utisci su pozitivni i već sam saznala da mnogo ljudi, kao i ja, ne mogu izabrati pjesmu sa albuma koja im je favorit. To je odlično, zato što će svaka od njih zujanjem i lutanjem po algoritmima ljudi dobiti pažnju koju zaslužuje.



Poslušajte pjesmu 'Blista'
https://www.youtube.com/watch?v=uRoyJ7B0E04

* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba
Farmaceuti su svakodnevno prva adresa ljudi koji traže rješenje za akne, osjetljivost, isušivanje ili iznenadne promjene na koži. Ljudi očekuju jasne, sigurne i provjerene preporuke, a one su moguće samo kada stručnjaci lično poznaju teksture, aktivne sastojke i ponašanje formule na koži.

Antonio Trade Cosmetics donosi dermo brendove koji kombinuju istraživanja, moderne formulacije i rezultate koji se brzo primijete. Umjesto klasičnih prezentacija, željeli smo ponuditi potpuno drugačije iskustvo. Tako je nastao Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab.



Pozvali smo farmaceute u prostor koji je izgledao kao kombinacija edukacijskog centra i modernog skin-laba. Cilj? Stvoriti trenutak u kojem ljudi koji svakodnevno rade s kožom mogu isprobati proizvode koji mijenjaju rutine, postaviti pitanja koja se čuju samo između stručnjaka i dobiti uvide koji se ne mogu pronaći u deklaraciji.
Na samom početku goste su pozdravili iz Antonio Trade Cosmetics tima i ispred Bonjour.ba, uz kratko obraćanje koje je najavilo koncept Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Laba.

Clean, fokusirano i precizno baš kao formulacije u fokusu
Atmosfera je bila pažljivo oblikovana: clean futuristički prostor pretvoren u Beauty Lab, savršeno usklađen s temom i iskustvom koje je čekalo farmaceute.
Čim su gosti pristizali, osjetila se ona posebna atmosfera koja nastane kada se spoje znanje i dobra energija. Razgovori su krenuli odmah o iskustvima, kombinacijama proizvoda i pitanjima koja im ljudi najčešće postavljaju uz opušten, ali vrlo znatiželjan ton.


Event je zadržao taj ritam do kraja, dovoljno lagan da potakne pitanja, a dovoljno sadržajan da svako pronađe informaciju koja mu treba, uz osjećaj da je dio jednog posebnog Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab iskustva.
U trenutku kada je počeo praktični dio programa, dr. Matea Ćorluka, spec. dermatovenerologije s bogatim iskustvom u dijagnostici i tretmanu kožnih bolesti, otvorila je segment koji se osjećao više kao zajednički ritual. Uz konkretan primjer iz prakse postavilo je temelje za ono što je slijedilo, a to je testiranje tekstura.

Matea Ćorluka, dr. spec. dermatovenerologije
Tu je Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab koncept zaživio. Gosti su isprobavali formulacije na koži, komentarisali osjećaj nakon nekoliko minuta i međusobno dijelili dojmove koje mogu steći samo kroz ovakvo iskustvo.


Hero proizvodi su prirodno preuzeli pažnju: Acnemy gel za dubinsko čišćenje lica Zitclean izdvojio se već nakon prvog testiranja zbog lagane teksture, nježnog osjećaja na koži i činjenice da ne zateže, što je farmaceutima posebno važno kod njege kože sklone aknama.


Odmah iza njega, Acnemy pojedinačni flasteri Zitproof privukli su interes jer djeluju brzo i ciljano, a mnogi su komentarisali da je praktičnost upravo ono što se najčešće traži kod ovakvog tipa proizvoda.

U Transparent Lab dijelu, pažnju su preuzela dva proizvoda koja djeluju kao logičan duo: Transparent Lab Pure Glycerin Face Serum kojeg su gosti opisali kao “onaj serum koji odmah daje osjećaj mekoće” i Transparent Lab Niacinamide Glow Cream, kremu koja se brzo upija i ostavlja ujednačen i nenametljiv sjaj.




Zajedno, ovaj hidratacijski par dao je najjasniji uvid u razliku između tekstura i upravo ono što su farmaceuti najviše željeli isprobati iz prve ruke.

Završili smo u onom tihom, fokusiranom ritmu koji se dogodi kada stručnjaci izađu iz teorije i uđu u praksu.






Otvorile su se važne nijanse o kojima se obično ne stigne razmišljati tokom radnog dana, kako se tekstura ponaša nakon nekoliko minuta, šta korisnik može očekivati odmah, a šta tek kroz rutinu.










Kada formulacije prođu kroz ruke farmaceuta, sve postaje jasnije. Oni najbolje znaju šta ljudi pitaju, šta očekuju i koja tekstura daje rezultat.


Zato ovakav format ima posebnu težinu jer su proizvodi isprobani od ljudi kojima se svakog dana vraćamo po savjet. A šta je ostavilo najbolji dojam? Proizvodi koje su farmaceuti najviše spominjali nalaze se u nastavku.



Izdvojene photowall trenutke donosimo u nastavku.



















Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!