Emina i Lejla su dvije prijateljice iz Kiseljaka koje se bave ručnom izradom veza na platnu. Upoznajte Đerđef Seke! - Bo...

Emina i Lejla su dvije prijateljice iz Kiseljaka koje se bave ručnom izradom veza na platnu. Upoznajte Đerđef Seke!

Tekst:

Bonjour.ba

INTERIJERI
9.3.2021.

Iako nas vezenje na platnu instant asocira na minula doba i tradicije koje vežemo uz bake, vez je danas neodoljiv način kako da umjetnici pošalju snažne poruke kroz decor u interijeru, ali i odjeću.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vez na platnu, s drvenim okvirom ili bez, oplemeniti će svaki interijer i dati mu unikatnu notu.



Emina Nuhić Ramić i Lejla Emšo također su odlučile svoju kreativnost i vještinu pokazati kroz brend Đerđef Seke u čijem potpisu ćete pronaći romantične vezove, ali i sami možete naručiti personalizirani ukras. Uz to, organiziraju kruseve za podučavanje vezenja, a više detalja otkrile su nam tijekom opuštenog druženja u sklopu još jednog #FEELGOODmajica intervjua.

***

Kada ste započeli svoj brend i koji je najveći poslovni izazov s kojim ste se susreli na početku?

Nakon što smo jedno vrijeme vezle samo za svoju dušu i drage prijateljice, odlučile smo početkom 2019. godine svoje radove predstaviti na društvenim mrežama i tako je sve i počelo. Na početku je najteže bilo doći do publike i proizvode predstaviti krugu širem od naših prijatelja i poznanika, s obzirom da su nam društvene mreže, a posebno vođenje brenda na istima u samom početku bile nepoznate. Također, dosta je vremena prošlo i dok smo pronašle naše omiljene trgovine s repromaterijalom gdje i danas nabavljamo konce, đerđefe, platno.



Kako biste opisali svoj brend u 3 riječi?

Žene, tradicija i smiraj.

Koji su proizvodi/usluge dostupne u sklopu vašeg brenda?

Bavimo se vezom na platnu po narudžbi, stoga, dostupan je širok asortiman motiva koje unaprijed dogovaramo sa kupcem. Pored veza koji dolazi u đerđefima (drvenim obručima) ili ramovima, radimo i vez na odjeći.

Također, u našoj ponudi se posebno izdvajaju setovi za vez, koji sadrže sve ono što je potrebno jednoj vezilji da završi svoj rad. Tokom prošle godine održale smo i par radionica veza, iako su stalne promjene epidemioloških mjera utjecale na to, ali se veselimo da opet počnemo sa njima kada uslovi to budu dozvoljavali.



Kako izgleda jedan vaš radni dan?

Poprilično različito, s obzirom da Lejla voli da ostaje budna do kasno, a Emina se budi rano. Zbog studiranja i drugih poslovnih i porodičnih obaveza, dani znaju biti jako dinamični za nas obje ali uspijevamo da postignemo finalni cilj. J



Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?

Kada smo počinjale sa predstavljanjem veza na društvenim mrežama bile smo jedne od rijetkih koje su to radile, iako mi vjerujemo da jako veliki broj žena na našim prostorima zna da veze ili se bavi nekim drugim tipom ručnog rada. To nam je pružilo mogućnost da sve što radimo bude novo i neviđeno, tako da smo trenutno jedine u Bosni i Hercegovini koje u sklopu svojih proizvoda nude set za vez.

Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?

Neminovno je kada se upustite u nešto novo da na tom putu bude neuspjeha i gubitka motivacije. Svako ko je pokušao izgraditi brend i mali biznis zna da to nije baš jednostavan i sjajan put, ali ono što nas motivira da nastavljamo dalje je ljubav prema našoj ideji, ručnom radu i konstantna podrška i lijepe riječi naše publike i kupaca.



Najvažnija lekcija o poduzetništvu koju ste naučili dosad?

Neophodno je svaki dan učiti nove stvari i nastojati popraviti proizvod, uslugu. Čak i kada nešto ne prođe dobro kod publike, treba iz toga izvući lekciju i sutra pokušati ponovo.

Koliko su, po vašem iskustvu, ljudi u BiH upoznati s #MadeinBiH etiketom i koji su još koraci potrebni za edukaciju i podizanje svijesti?

Kupci naše proizvode i kupuju upravo jer odaju dašak tradicije, povezanosti sa domovinom i domaćeg proizvoda. Vjerujemo da je prethodni period utjecao na to da se više okrenemo domaćem tržištu i istražimo šta to sve postoji i kod nas, tako da smo na dobrom putu da strane proizvode zamijenimo onima proizvedenima u našoj domovini i tako naravno pomognemo sami sebi. Vjerojatno je potrebno još promocije i dobre reklame za mnoge naše domaće proizvode, kako bi razni brendovi uopšte doprli do kupaca, a vjerujemo da će ih kvalitet onda i zadržati.

Knjiga koja je na vas ostavila najviše utisaka?

Emina: Nekoliko je knjiga koje bih mogla čitati stalno, ali ovom ću prilikom izdvojiti Ljubav u doba kolere od Gabriel Garcia Marqueza.

Lejla: Knjiga koja je na mene ostavila najviše utisaka je Orkanski visovi od Emily Bronte koja je bila dio obavezne literature na fakultetu i sasvim slučajno postala moja omiljena knjiga.

Što birate kada se želite opustiti i napuniti baterije?

Emina: Kvalitetan san i uvijek bih odabrala odlazak na more, iako nije baš moguće u svako doba. J

Lejla: Kao i Emini, san mi je neizmjerno bitan i najbolji način opuštanja, a pored toga boravak u prirodi ili u krevetu uz omiljenu seriju zna biti pun pogodak.

Ovaj naš intervju rezultat je projekta koji radimo s dm drogerie markt i Fondacija 787. Jeste li kroz njega za svoj brend osjetili benefite i ako da, koje?

Da, već smo uključene u edukativne radionice i seminare koje organizuje Fondacija 787, a saradnja sa njima nam uvijek donese nova poznanstva, znanja i pregršt ideja.

Osnivačice brenda Đerđef Seke i Dijana Ćavar, urednica portala BONJOUR.ba

Što biste preporučili BONJOUR.čitateljicama kojima nedostaje hrabrosti da započnu svoju kreativnu priču?

Koliko god to bio kliše, preporučujemo da započnu, ali je možda još i važnije da istraju na tom putu i jednostavno svoju ideju shvate kao posao, biznis, izazov na kojem je potrebno raditi svaki dan.

Njihove radove možete pogledati i na službenoj Instagram stranici, kao i Facebook profilu

 

***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Marko Jovančić za BONJOUR.ba

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno