TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 17.3.2023.

Za osjećaj zadovoljstva na poslu, a i za bolji odnos sa vašim/-om šefom/-icom i klijentima sve je u jednom triku: jasnoj komunikaciji.

Svaki email koji pošaljete u ime kompanije predstavlja i vas, brend, vašu stručnost i ostavlja utisak.

Email je jedan od najvažnijih i najčešće korištenih alata u komunikaciji na radnom mjestu, a način na koji šaljete email govori mnogo o vama, tačnije o vašim komunikacijskim vještinama, stručnosti, organizacijskim vještinama i učinkovitosti.

 

Foto: unsplash.com

 

Bilo da ste novi na radnom mjestu ili ste profesionalac koji ima iskustva u slanju emailova, izdvojili smo nekoliko savjeta koji će vas od razine slanja emaila kao početnika rangirati do email stručnjaka.

 

Neka vaša email adresa bude profesionalna
 

Kada želite da pošaljete poslovni email najbolje je da on dolazi sa profesionalne email adrese. To znači da vaše korisničko ime za Gmail u srednjoj školi ili neki nasumični nalog ne ostavlja dobar dojam potencijalnim poslodavcima.

 

Foto: unsplash.com

 

Najbolja opcija je varijacija vašeg imena i prezimena ili varijacija vaših inicijala. Primjer je Ime.Prezime@email. Također, možete personalizirati svoj email vašom profesionalnom fotografijom. Ne samo da će primalac primijetiti, već će mu dati do znanja da niste automatska poruka ili virus.

 

Kreirajte personalizirani email potpis/Signature
 

Trik je u tome da ne pretjerate. Ako nemate ništa kao potpis, malo je čudno i ne tako profesionalno. Sa druge strane ako unesete previše detalja, emotikona i linkova, također rizikujete da izgledate manje profesionalni.


 

Foto: unsplash.com

 

U potpis možete staviti vaše radno mjesto, kontakt informacije kao što su telefonski broj, kao i link do vaše kompanije, vaše lične web stranice ili vašeg LinkedIn profila u zavisnosti od toga da li je ovo poslovna email adresa ili lična email adresa. Ako je relevantno za vaše radno mjesto možete se povezati i sa svojim nalozima na društvenim mrežama.
 

Fokusirajte se tačno na temu kod imenovanja emaila
 

Nejasni mailovi, a posebice oni koji nemaju navedeno predmet/subject maila će se jednostavno izgubiti u prijemnom sandučetu.

Cilj je dati primaocu dovoljno konteksta i info o tome o čemu se radi u vašem emailu i prije nego što ga otvori.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Julia March (@juliamarchpi)


 

Budite jasni i precizni
 

Priznajte, ni vi ne volite kada dobijete email koji djeluje kao jedna duuuuuga rečenica. Jednostavno teško je pronaći važne detalje u takvom emailu.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by carmen (@desksituation_)

 

Umjesto toga, neka tekst emaila bude sažet. Navodite samo relevantne i važne informacije i koristite linkove za dodatne informacije ako su potrebni. Također, super trik za pregledniji email je korištenje numerisane liste za rezimiranje važnih podataka i zaključaka.

 

Koristite samouvjeren ton i bez stalnog „izvinite“ i „ali“


"Mislim..." i "Osjećam..." su izrazi koje trebate izbjegavati. Umjesto toga koristite "Željela bih razmotriti...". Također, nema mjesta za često "izvinite" ili "samo da kažem" i „ali“. Ne kažemo da trebate ignorisati stavke koje su dovele do toga, ali možete naučiti kako da prenesete takvu poruku „bez izvinjenja“. Umjesto da kažete "izvinite“ zbog kasnog odgovora ili greške, odgovorite sa "Hvala na strpljenju." ili "Cijenim što ste mi skrenuli pažnju na ovo."

 

Foto: unsplash.com

 

Na ovaj način pokazujete samopouzdanje i odgovornost bez potkopavanja vlastitog autoriteta.

 

Ne koristite previše uskličnik ni emotikone


Dodavanjem previše uskličnika ili emotikona u email možete djelovati neprofesionalno i previše ležerno za poslovnu komunikaciju.



Foto: unsplash.com

 

Odgovorite na vrijeme
 

To znači da dajete do znanja da ste dobili email, da ste ga pregledali i da ćete slijediti sljedeće korake. Dakle, pokušajte odgovoriti u roku od 24h. Kada vam treba više vremena, samo recite osobi na drugoj strani da ste primili email i kada stignete odgovorit ćete detaljnije.


***
Naslovna fotografija: freepik.com


Bonjour

Ako ste dizajner, Alma Ras vas poziva na novi izazov (a ako niste, trebate ovo znati).

TEKST: Bonjour.ba

Ako ste dizajner, Alma Ras vas poziva na novi izazov (a ako niste, trebate ovo znati). Ako ste dizajner, Alma Ras vas poziva na novi izazov (a ako niste, trebate ovo znati).

Ovo je poziv svim dizajnerima koji vjeruju da održivost i estetika mogu ići ruku pod ruku. Treće izdanje projekta Alma Ras Industry Day otvara svoja vrata novim idejama, inovacijama i kreativcima spremnim da oblikuju industrijsku budućnost na zelenijim temeljima.

alma_ras_industry_day_bonjour_ba_08

U prostoru Tershouse Sarajevo, 29. oktobra 2025. godine, održana je press konferencija povodom trećeg , jubilarnog, izdanja projekta Alma Ras Industry Day, pod motom Green Deal , regionalne platforme koja povezuje industriju, dizajnerski i kreativni sektor kroz vrijednosti održivog dizajna i cirkularne ekonomije. 

alma_ras_industry_day_bonjour_ba_014

Prijave su otvorene do 7. decembra, a treće izdanje biće održano 26. marta 2026. u Visokom, gdje će se okupiti dizajneri i stručnjaci koji kroz inovacije povezuju estetiku, funkcionalnost i odgovornost u stvaranju održive industrijske budućnosti. 

Na press konferenciji obratili su se Sedina Memagić, direktorica inovacija i razvoja kompanije Alma Ras, Amina Avdić, direktorica kreativnog studija The Content, Elmira Lalić, direktorica marketinga i komunikacija Sparkasse bank d.d. BiH, te prof.emeritus Stjepan Roš, arhitekt i edukator.  

alma_ras_industry_day_bonjour_ba_05
alma_ras_industry_day_bonjour_ba_06
alma_ras_industry_day_bonjour_ba_04

Mentorski tim čine Sedina Memagić, direktorica inovacija i razvoja kompanije Alma Ras, Emir Ramović, arhitekta sa profesionalnim sjedištem u Beču, i Amina Avdić, product dizajnerica i direktorica kreativnog studija The Content d.o.o. 

Tokom konferencije predstavljena su i dva nova člana stručnog žirija, profesor Stjepan Roš, arhitekta, dizajner i edukator koji je kroz decenijski rad oblikovao regionalnu dizajnersku scenu svojim pristupom koji povezuje prostor, materijal i identitet, te Slavimir Futro, vizualni komunikolog i dizajner čiji je autorski izraz prepoznatljiv po spoju humora, simbolike i društvene angažovanosti, što ga svrstava među najznačajnije dizajnerske autore u regionu. 

alma_ras_industry_day_bonjour_ba_07
alma_ras_industry_day_bonjour_ba_09

Ovom prilikom  najavljeno je višegodišnje partnerstvo između Red Bull BiH i Alma Ras Industry Day projekta. 

U aprilu, 2026. počinje zajednički  Design Challenge, Red Bull x Alma Ras Industry Day, čiji je cilj kroz koncept “Re:Can: Design with Energy” transformisati aluminijsku limenku u funkcionalni, estetski i održivi proizvod. 

alma_ras_industry_day_bonjour_ba_010
alma_ras_industry_day_bonjour_ba_013

Treće izdanje Alma Ras Industry Day Green Deal označava novu fazu razvoja projekta koji prerasta u dugoročnu platformu industrijsko kreativne saradnje s ciljem da dizajnom i održivošću pokrene stvarne promjene u domaćem privrednom ekosistemu. 

Detaljnije informacije možete potražiti na zvaničnoj web stranici.

alma_ras_industry_day_bonjour_ba_02

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: Alma Ras PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!