TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 11.3.2021.

Elma Mahmutović 25. je poduzetnica s kojom smo u sklopu projekta FEEL GOOD majica razgovarali o poduzetništvu, izazovima s kojima se susreće, svakodnevnom balansu i neuspjesima.

Podsjećamo, u devetom mjesecu prošle godine smo predstavili projekt #FEELGOODmajica. Osmišljena je od strane BONJOUR.tima u suradnji s dm drogerie markt kako bi slavila sve sjajne žene u našem životu. Svaka osoba koja ju je kupila, donirala je 2KM za razvoj i jačanje poduzetnica u sklopu projekta #poduzetneZAJEDNO koji potpisuje domaća neprofitna organizacija Fondacija 787. Na kraju projekta, početkom 12. mjeseca prošle godine, od prodaje majice u dm prodavnicama, donirali smo 10 000 KM za edukaciju i promociju više od 50 bh. poduzetnica!


Elma je dama koja će brzo ukrasti vašu pažnju svojom pristupačnošću, komunikativnosti, ali i strasti s kojom priča o TraveloBiH, agenciji koja se bavi edukativnim turizmom i turistima želi na najbolji način približiti ljepote BiH, znamenitosti i kulturu. Kroz razgovor otkrila nam je što to TraveloBiH čini posebnim, kako izgleda njen radni dan, kao i koja je knjiga ostavila najviše utjecaja na nju.

***

Kada ste započeli svoj brend i koji je najveći poslovni izazov s kojim ste se susreli na početku?

Ako govorimo o tome kada je nastala ideja za pokretanje ove priče, rekla bih prije 3-4 godine. Međutim, tek se pred kraj 2019. konkretizovala cijela priča. Od tada se kontinuirano radi na razvoju modela, ali je pandemija Covid-19 dosta usporila predviđeni tempo rasta i aktivnosti.

Kako biste opisali svoj brend u 3 riječi?

Inovativna rješenja- podrška klijentima i povjerenje.

Koji su proizvodi/usluge dostupne u sklopu vašeg brenda?

TraveloBiH bavi se edukativnim turizmom, event menadžmentom i administrativnim uslugama.
U suštini, naš osnovni cilj je ponuditi usluge koje će našim klijentima uštediti vrijeme, novac i resurse, a i dalje osigurati najveći nivo profesionalnosti i kvaliteta. Navest ću primjer, studijska grupa iz SAD-a želi posjetiti BiH, učiti o historiji, društveno-ekonomskoj situaciji, a u isto vrijeme doživjeti ljepote BiH, ali ne zna odakle da krene sa organizacijom. Mi smo tu da riješimo sve logističke aspekte, kreiramo kvalitetan program, pozovemo odgovarajuće eksperte i govornike te omogućimo da se grupa posveti isključivo sadržaju, učenju i upoznavanju naše kulture i tradicije. Fokus nam je i na organizaciji događaja, prvenstveno edukativnog karaktera (konferencije i seminari), a pandemija nam je donijela još jednu djelatnost – bavimo se administrativnim poslovima za strane firme, prvenstveno kroz virtuelne asistente i virtuelne office menadžere.

Kako izgleda jedan vaš radni dan?

Ja sam i dalje zaposlena full-time na jednom predivnom obrazovnom projektu te se poslovima za TraveloBiH bavim u popodnevnim satima i vikendom. Ali kada radite nešto što volite, ništa nije teško.

Imam saradnice koje preuzimaju veliki dio odgovornosti i mislim da je najvažnije imati dobar i profesionalan odnos, baziran na poštovanju. Tada rezultati ne izostaju.

Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?

Mi smo prva agencija sa isključivim fokusom na obrazovni turizam u BIH, koji ima i još dva dodatna aspekta poslovanja koji su takođe vrlo traženi i popularni. Smatram da je i iskustvo koje je unijeto u ovaj projekat, mnoštvo međunarodnih kontakata i odnos prema poslu ono što nas izdvaja.

Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?

Neuspjeh ne postoji, samo lekcija koju možemo iskoristiti da budemo bolji u budućnosti.

Najvažnija lekcija o poduzetništvu koju ste naučili dosad?

I neuspjele prilike nam možda otvaraju vrata za nešto novo, samo ako ih kao takve posmatramo.

Koliko su, po vašem iskustvu, ljudi u BiH upoznati s #MadeinBiH etiketom i koji su još koraci potrebni za edukaciju i podizanje svijesti?

Svijest o važnosti kupovine domaćih proizvoda raste, pogotovo jer je sve više prepoznatljivih i kvalitetnih proizvoda dostupno na našem tržištu. Važno je ostati dosljedan po pitanju kvalitete proizvoda, jer kupci vrlo brzo prepoznaju kada proizvod ne zadrži onaj prvobitni „sjaj“. Mislim da svi želimo živjeti u državi koja je ekonomski stabilna, a kupovina domaćih proizvoda je važna karika u tom procesu.

Knjiga koja je na vas ostavila najviše utisaka?

Razgovori s Bogom, Neil Donald Walsch, pogotovo prva knjiga. Dosta životne mudrosti i totalni preokret u poimanju našeg postojanja i uloge na ovom svijetu. Apsolutna preporuka.

Što birate kada se želite opustiti i napuniti baterije?

Duge šetnje kroz prirodu, meditacija ili jedan tipičan wellness dan.

Ovaj naš intervju rezultat je projekta koji radimo s dm drogerie markt i Fondacija 787. Jeste li kroz njega za svoj brend osjetili benefite i ako da, koje?

Fondacija 787 je od početka mog poduzetničkog puta bila velika podrška, što kroz savjetovanje, što kroz brojne edukacije kojima se jačaju poduzetničke vještine. Mislim da je svim korisnicima pomogla da shvate da taj san o vlastitom biznisu može postati stvarnost, samo je potrebna jasna vizija i zalaganje.

Dijana Ćavar, urednica BONJOUR.ba & Elma Mahmutović

Što biste preporučili BONJOUR.čitateljicama kojima nedostaje hrabrosti da započnu svoju kreativnu priču?

Rekla bih da je važno pokušati. Danas je sve više programa koji podržavaju poduzetničke ideje, te je uz malo zalaganja moguće dobiti i znanje, ali i početni kapital. Bez rizika, nema ni dobiti.

TraveloBiH možete pratiti na njihovoj službenoj Facebook, kao i Instagram stranici.

***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Marko Jovančić za BONJOUR.ba


                               


Bonjour

Trudnice i mame ih ne zaborave: 3 stvari koje se uvijek preporuče dalje

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

Trudnice i mame ih ne zaborave: 3 stvari koje se uvijek preporuče dalje Trudnice i mame ih ne zaborave: 3 stvari koje se uvijek preporuče dalje

Trudnoća vas mijenja u tišini. Bez najave, u hodu. Nekad kroz sitne promjene na koži, nekad kroz osjećaj u stomaku, a najviše kroz novu svijest da više niste sami. Tada se javi potreba da sebi budete nježniji i da u svemu što birate postoji smisao.

Zato su neki proizvodi kao savjeti koji se šapuću na kafi, pokloni koji dolaze s osmijehom i rečenicom: „Vjeruj mi, ovo ti treba.“ 

 

 

U ovom članku nećete pronaći slučajne preporuke, već one koje su prošle kroz ruke trudnica, testirane u stvarnim noćima bez sna, danima s natečenim nogama i onim trenucima kad vam je samo trebao dodir nježnosti.

Prva pomisao na prirodnu njegu: Weleda

Weleda je godinama prisutna tamo gdje je potrebna, a to je u najosjetljivijim trenucima prve njege, prve trudnoće, prvih dodira. 

Nije samo stvar tradicije ili lijepih ambalaža jer Weleda je jedna od samo dvije kozmetike na svijetu koja nosi sve važne certifikate organske kozmetike što znači da ono što nanosite na kožu stvarno je blago i za vas i za bebu.

 

 

Upravo iz te filozofije pažnje i dodira koji ne zaboravljamo, dolazi saveznik njege u trudnoći koji preporučujemo: Weleda puter za trudnice.

Zašto baš on?

Ovaj puter za trudnice traži da stanete. Da dodirnete stomak. Da se povežete sa sobom. Da njegujete, ali i osluškujete i to je, možda, najveća vrijednost ovog proizvoda. 

 

mame_trudnice_weleda_2_bonjour_ba-1
 

Puter je gust, bogat, ali se topi na dodir. Bez parfema, bez iritacija, bez suvišnih obećanja. Samo čista formula s organskim kakaom, shea puterom i uljem sjemenki suncokreta, koja pomaže da koža ostane elastična i njegovana.

Nema jak miris, nema svjetlucavi sloj, ali ima ono što vam treba osjećaj da ste se pobrinuli za sebe i za onoga koga nosite. Možete ga kupiti ovdje.

 

 

Jastuk za trudnice u obliku slova “U”

U trudnoći čak i jednostavne stvari poput toga kako ćete zaspati, postanu ozbiljna misija. Leđa zatežu, stomak smeta, bokovi traže nešto mekše. Zato žene koje su ga probale kažu da je trudnički jastuk u obliku slova “U” bio jedna od boljih odluka koje su donijele.

 

 

Punjenje od silikonskih vlakana ostaje meko, ali se ne ulegne, a navlaka od pamuka prozračna je i nježna prema koži.

Zašto baš on?

Zato što vas oslobađa stalnog traženja “nekog boljeg položaja” i što je još važnije, ne ostaje samo trudnički. Nakon poroda, postaje podrška pri dojenju, mjesto gdje beba leži dok vi konačno imate dvije slobodne ruke. 

Mama grudnjak za dojenje

I dok vam tijelo i dalje mijenja ritam, a beba postaje stvarnost u naručju, dolazi i nova faza njege. Ovaj put ona koja traži funkcionalnost, udobnost i mnogo strpljenja. Grudi postaju osjetljive, a svaki sloj odjeće mora biti nježan, ali i praktičan. Grudnjak za dojenje tu je baš zbog toga.

 

 

Bez žica, mekan, s preklopom koji se otvara jednom rukom spreman je da prati ritam dojenja, bilo gdje i bilo kad. Prilagođen je tijelu koje prolazi kroz promjene, ali i potrebama koje ne čekaju.

Zašto baš on?

Zato što kad krene dojenje, shvatite koliko znači da se sve može otvoriti jednom rukom i bez nervoze, bez presvlačenja. Ovaj grudnjak to rješava. Nježan je, praktičan i stvarno olakša svakodnevnicu.

Na kraju, možda se ništa od ovoga ne čini krucijalnim, ali kada dođu oni dani kada vam tijelo ne odgovara, beba plače, a vi samo tražite nešto poznato i mekano ovi mali saveznici postaju ogromni. 

Zato ih dijelimo dalje jer trudnoća i majčinstvo su vrijeme za podršku, a ova tri izbora su upravo to podrška, spakovana u nježnu rutinu.

Foto: @fakander


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!