TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 23.9.2020.
Apartman hotela Pino Nature u Trebeviću poslužio je kao kulisa za kreiranje modne priče koja na trenutak čini da se osjećate kao da ste ušetali u backstage snimanja kampanje za modni magazin.
Upečatljive kombinacije koje Elena nosi pokazuju da se odlično osjeća u stilski različitim odjevnim kombinacija te da se svaku od njih nosi s dozom opuštenosti i nonšalatnosti.
Nekoliko različitih modnih raspoloženja uz igru sa svjetlosti, materijalima i teksturama rezultiralo je zanimljivim modnim editorijalom.

"Na fotografijama sam kreirao pomalo rustičan kadar te smo uradili set neovisnih fotografija koje povezuje samo jedan isti motiv a to je model. Moderni i komercijalni ambijent apartmana s puno drvenih detalja smo organizirali na nekonvencionalan način te elemente poredali nasumično ne gledajući svrhu nego izgled.
Priču smo uradili samoinicijativno, u doba “velike dosade” nakon karantene i popuštanja mjera kretanja i ponašanja. Većina ljudi u timu sa kojima radim su mi ujedno i prijatelji tako da se s jednostavnošću dogovorimo o svakom shootingu kojeg uradimo.
Model je Elena Kosyerina, make up je radio Adi Hasić, a make up i set asistentica je Lana Augustinović. Organizaciju i produkciju je obavio Zlatan Džumhur te u timu s Aidom Jahić kompletirao styling." - otkrio nam je Mario.

Statement smokey eyes koji dodatno naglašava Elenin pogled savršen su kontrast romantičnoj i lepršavoj kreaciji dizajnerice Amire Pertresi, dok korzet i remenje butika Kobra daju statement notu izdanjima. Elena je nosila kreacije i iz privatne kolekcije poput Gianni Versace marame te latex kreacije Ninele Mašić te pokazala da se odlično zabavlja noseći ih.
Foto finish ove modne priče pogledajte kroz fotografije u nastavku.











TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!