Exclusive ba je u suradnji s domaćim brendovima pripremio fantastičan veliki porodični giveaway. Donosimo sve detalje.

MODNE VIJESTI
19.6.2020.

Exclusive ba je zapravo lifestyle dućan unutar kojeg ćete pronaći artikle koji su karakteristični za klasične knjižare, ali i još puno toga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na prvu, vašu pažnju će ukrasti pomno birani detalji i ukrasi duž dućana koji nagovještavaju da je riječ o mjestu na kojem ćete probuditi kreativnost i osjećati se lijepo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zatim će vam poglede privući pribor za školarce, posao i umjetnike, razni home i decor proizvodi, kao i jedinstveni i zanimljivi pokloni. 

Da iza Exclusive ba stoji tim koji kroz svaki projekt želi izmamiti osmijeh na lice, dokazuje i VELIKI PORODIČNI GIVEAWAYkoji organiziraju s čak 11 brendova!
Otkrili su nam sve o proizvodima koje možete osvojiti u sklopu ovog kreativnog darivanja. 
Veliki porodični giveaway predstavlja inicijativu nekoliko brendova i Exclusivea koji su se udružili u osmišljavanju ovog velikog i neodoljivog porodičnog darivanja kojim ćete moći razmaziti cijelu porodicu. Vrlo brzo i pitko smo se složili oko ideje da ponudimo građanima Bosne i Hercegovine nešto lijepo i da stvorimo priliku da razlijemo osmijeh preko nečijeg lica. Svi brendovi koji učestvuju u darivanju su na svoj način jedinstveni i nama inspirativni, kao i pojedinci/ke koji stoje iza koncepta svog brenda. Podsjećaju nas na beskrajne mogućnosti i potencijal koji se krije u svakom od nas.

U Velikom porodičnom darivanju učestvuju Articoolisan s radom Život u Sarajevu koji oslikava viziju likovno usklađenog gradskog nereda, Carters s pravom ljetnom eksplozijom boja na majici i suknji koje nosi Lola, OSA lamps s njihovom prepoznatljivom Cube lampom mirnog i tihog dizajna, Ruby Red s minimalističkom i ultra nosivom haljinom s motivom srca, Stribbo s ručno izrađenom, drvenom vješalicom Hula Hook te vrećicom za spavanje od 100% Oeko Tex certificiranog pamuka, Tochak sa svojim originalnim i ručno rađenim balans biciklom, dobitnikom BigSEE nagrade u dvije kategorije, Wood Surgery s must-have, restauriranom stolicom Niko Kralj i ručno izrađenim drvenim stalkom za torte te Exclusive s četiri brenda iz naše obitelji – s Artebene plišanim cvjetnim cekerom, Janod magnetnim pikadom, Kaloo mekanim plišancem Luna, kao i Nobodinoz podlogom za igru od 100% recikliranog pliša i Rainbow jastukom. 
Za čarobnu atmosferu na setu možemo se zahvaliti veseloj Brankici Raković i njenoj kćerci Loli te Aidi Redžepagić, koja potpisuje sve ove vibrantne fotografije s photoshoota. 


Sve što je potrebno za sudjelovanje u nagradnoj igri i priliku da se osvoji sve sa slike je da se zaprati svaki profil koji daruje u sklopu Velikog porodičnog giweawaya, što će biti naznačeno u opisu objave te da se taguju dva prijatelja u komentaru.


Jedan sretni dobitnik/ica kompletnog seta koji se daruje bit će izvučen/a 03.07. Voilà i sretno!
“ – otkrila nam je na početku razgovora Elma Porobić.
 

OVDJE možete sudjelovati u Velikom obiteljskom giweayawu

Šarene fotografije obogaćene poklonima s Made in BiH etiketom koji će poželjeti i odrasli i djeca potaknuli su nas da saznamo više detalja o ovoj modernoj knjižari koja kroz svaki detalj inspirira na proslavu malih sitnih radosti. 
Elma nam je otkrila više detalja o njihovoj posvećenosti ka cilju da gradu u kojem žive ponude nešto lijepo i upoznaju ih s nešto drugačijom vestom koncept storea koji pruža jedinstvenu mogućnost izbora darovnog, školskog i uredskog asortimana, kao i igračaka za djecu. 

***

Kada je nastao brend Exclusive.ba i koliko se mijenjala misija i vizija brenda do danas?

Lijepo je vidjeti da u Vašem pitanju govorite o Exclusive-u kao «brendu». To je potvrda da je naša porodična kompanija postala prepoznatljiva na tržištu kao neko ko već trideset godina nudi nešto lijepo i ekskluzivno našim građanima, pri čemu ekskluzivno ne znači skupo, već znači mogućnost jedinstvenog izbora.  
Vizija je bila dosta konzistentna preko četvrtine stoljeća da bi svoj veliki zaokret doživjela otvaranjem našeg dućana u Radićevoj ulici u Sarajevu prije tačno godinu dana. Tada smo otvorili novi koncept knjižarstva koji je više baziran na lifestyle dućanu za čitavu porodicu i koji predstavlja ne samo novu viziju naše kompanije nego knjižarstva u cijelosti. Mi volimo reći da je to nulta-tačka nove ere knjižarstva u ovom dijelu svijeta iz kojeg će se koncept «preliti» i u druge knjižare i knjižarsku struku u najširem smislu. 

Elma i Jasmin Porobić

Kako biste opisali vaš tim?

Biramo saradnike veselih, šarenih snova. Predominantno smo ženski kolektiv. Promoviramo jednakost, uzajamno poštovanje i povjerenje. Jako nam je stalo da se svi naši saradnici osjećaju motivirano, produktivno, da imaju osjećaj vlastitog ispunjenja i rezultata te da taj doživljaj prenose i na naše kupce i komitente. Sretni smo što takav tim i imamo, što nas svakodnevno okružuju nasmijana lica naših saradnica koje se osjećaju slobodno da nam kažu šta da radimo i da iznose svoje ideje za unapređenje poslovanja bez ustručavanja. 

Smatramo da je važno da svi znamo koji nam je opšti cilj, u kojem pravcu idemo, koje vrijednosti gajimo i da se naša organizacijska klima i kultura razvija u skladu s navedenim. 

Na što ste posebice pazili prilikom odabira asortimana za vaš dućan?

Pazili smo da odabir asortimana prati ukupnost naše vizije budućnosti knjižarstva. Asortiman je zaokružen tako da naši dućani predstavljaju mjesto gdje čitava porodica može doživjeti lijepo iskustvo kupovine. Asortiman oslikava vrijednosti naše kompanije, vrijednosti naše porodice i beskompromisno želimo ponuditi osjećaj ljepote i pozitivne emocije. Zatvorimo oči i zamišljamo osmijeh na dječjem licu kad dobije poklon kupljen u našim dućanima, kad dobije peticu iz testa napisanog našim olovkama, i kad naši proizvodi doprinose kreiranju savršenog trenutka darivanja te osjećaja ljubavi i pripadnosti. 
Važno nam je koliko su teški školski udžbenici da bismo ponudili najlakše školske ruksake ili ruksake na točkiće, važno nam je da špicevi u bojicama ne pucaju i da ostavljaju lijepo tonirani trag odabrane boje na papiru, važno nam je da su naši brendovi društveno i ekološki odgovorni te da zajedno s njima mislimo o planeti Zemlji i budućnosti naše djece na njoj. Naposljetku važno nam je da damo svoj doprinos boljem sutra za našu kćerku i njene generacije. 

Proizvodi iz asortimana za djecu koji se posebice ističu?

Ah, mi volimo sve naše brendove s jednakom strašću. Očarani smo njihovom neprestanom inventivnošću u osmišljavanju proizvoda koji podstiču kreativnost, raspiruju maštu, bude čula, a istovremeno su edukativni. Ponosni smo što pažljivo biramo proizvode za djecu koji doprinose raznovrsnosti i kvaliteti dječje svakodnevice, kako u školi, tako i u dječjoj sobi. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Exclusive Multi-brand Company (@exclusive_ba) on

 

Što sve kupci mogu naći unutar vašeg asortimana? 

Naš porodični lifestyle koncept nudi ponešto za svakog člana porodice. Ideja takvog koncepta se razvila iz anegdote kad smo upoznali djevojku koja je otvorila svoju kompaniju i došla kod nas da snabdije svoj ured. Ona nam je tada rekla da je svoj prvi ruksak i školski pribor kupila u Exclusive dućanu  prije dvadeset i pet godina, a da smo joj mi omiljeno mjesto za kupovinu poklona njenoj porodici i prijateljima.

Tu smo anegdotu iskoristili kao polaznu osnovu za reformulaciju naše vizije i razvoj novog koncepta knjižarstva kao lifestyle dućana koji prati cijelu porodicu od prvih koraka do treće životne dobi. Tako se unutar našeg asortimana mogu pronaći proizvodi za tek rođene bebe, super zanimljive igračke, pribor za školarce, studente i umjetnike, home&decor proizvodi, ali i jedinstveni i zanimljivi pokloni za mame i tate, bake i deke. 

Čime ste se vodili prilikom uređenja dućana?

Ambijentalnost dućana oslikava emociju i potrebu za lijepim. Jednostavno smo se vodili idejom da želimo ponuditi gradu nešto lijepo. To nas je dovelo do toga da naši dućani lijepo mirišu, da svira lijepa ambijentalna muzika, da su lijepo uređeni, da donose mnoga nasmijana lica i da naši kupci izađu od nas sretniji nego što su bili prilikom dolaska. Iza takve atmosfere stoje i ostale tehničke stvari – knjiga grafičkih standarda, brandbook, dizajn tim, arhitekte, no stvarna je vrijednost u ideji ljepote, ljubavi i čiste emocije. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Exclusive Multi-brand Company (@exclusive_ba) on

3 proizvoda iz dućana koji su dobili najviše simpatija u ovoj godini?

Hm, ovako na prvu, kućica za lutke Janod, Jolly drvene bojice i Artebene hemijska olovka pero. Najslađa su i najteža ovakva pitanja. :)
    

MODNE VIJESTI , 19.6.2020.

Klik i saznajte više o sljedećim pojmovima:

Sviđa ti se članak? Podijeli ga s prijateljima.

Povezani članci

Članci iz rubrike