TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 29.5.2018.
Jedan od najznačajnijih filmskih stvaralaca današnjice, dvostruki dobitnik Oscara Asghar Farhadi, iranski redatelj i scenarist, će predsjedavati žirijem Takmičarskog programa - igrani film 24. Sarajevo Film Festivala, koji će se održati od 10. do 17. 8.
Publika Sarajevo Film Festivala će u okviru programa Open Air imati priliku pogledati Farhadijev najnoviji film EVERYBODY KNOWS (2018.) s Penélope Cruz i Javierom Bardemom, koji je svečano otvorio ovogodišnji, 71. Cannes Film Festival i prikazan u njegovom takmičarskom programu. Asghar Farhadi je rođen 1972. Njegov prvi igrani film DANCING IN THE DUST (2002.) za koji je napisao scenarij i režirao ga, osvojio je nagrade za najboljeg glumca na 25. Moscow International Film Festivalu i nagradu za najbolji film Udruženja filmskih kritičara Rusije, kao i nagradu za najbolji scenarij i režiju na 48. Asian Pacific Film Festivalu. Godinu poslije nastaje BEAUTIFUL CITY (2003.). Uslijedili su FIREWORKS WEDNSDAY (2005.) i ABOUT ELLY (2007.), koji je istovremeno premijerno prikazan na Berlinskom filmskom festivalu i Fajr Film Festivalu u Teheranu te osvojio Srebrenog medvjeda za najboljeg reditelja u Berlinu i Crystal Smirogh za najbolju režiju u Fajru.
Nakon tog filma počinje pisati A SEPARATION koji snima 2010. Film je premijerno prikazan u Berlinu gdje je osvojio Zlatnog medvjeda za najbolji film, Srebrenog medvjeda za glumice i Srebrenog medvjeda za glumce. Bio je to samo početak dugačke liste od 70 međunarodnih nagrada, među kojima su Zlatni globus za najbolji strani film, César za najbolji strani film i, konačno, Oscar za najbolji film na stranom jeziku.
A SEPARATION je postigao međunarodni uspjeh kao ni jedan iranski film do tada. Film se počeo prikazivati u kinima u decembru 2011. u SAD-u i postao jedan od najuspješnijih filmova na stranom jeziku u SAD-u. Iste godine, magazin Time je Asghara Farhadija uvrstio među 100 najutjecajnijih ljudi na svijetu.
Dok se film A SEPARATION prikazivao na različitim festivalima i državama, Asghar Farhadi se s porodicom seli u Pariz da bi počeo raditi na scenariju filma THE PAST, koji je bio njegov prvi film na stranom jeziku. Film je prikazan 2013. na Cannes Film Festivalu. Osvojio je nagradu za najbolju glumicu u Cannesu (Bérénice Bejo) i bio nominiran za Zlatni globus i nagradu César. U Iran se Farhadi vraća 2015., da snima film THE SALESMAN, koji je nagrađen za scenarij i najboljeg glumca (Shahab Hosseini) na Cannes Film Festivalu (2016.). Za ovaj film Farhadi je osvojio drugog Oscara za najbolji film na stranom jeziku.
Nekoliko mjeseci poslije snima svoj najnoviji film EVERYBODY KNOWS (2018.) na španjolskom jeziku, za koji je na setu ponovo spojio Penélope Cruz i Javiera Bardema. Film je svečano otvorio ovogodišnji, 71. Cannes Film Festival i prikazan je u njegovom takmičarskom programu.
Foto: fanack.com
TEKST: Bonjour.ba/PR
Uz lavovsku energiju, puno strasti i ideja zaključeno je osmo poglavlje u historiji Young Lions takmičenja za BiH.
Među 12 timova mladih agencijskih lavova kartu za odlazak u Cannes, svojevrsni raj kreativne industrije, osvojile su lavice Aida Hadžić i Dragana Rauš koje su ujedno i pobjednice kategorije PR. One će predstavljati BiH na svjetskom Young Lions takmičenju, od 16. do 20. juna, noseći sa sobom snagu lokalne kreativnosti spremne za svjetsku scenu.
Pobjednice u Digital kategoriji su uposlenice agencije Wolf media, Melika Mundžić i Merjem Ćosović, dok su najuspješnije u Design kategoriji bile Anisa Prohić Kunosić i Ena Gluhaković.
Najviše prijavljenih takmičara ove godine bilo je u kategoriji Digital, sedam timova, dok su se u kategorijama Design iPR takmičila po tri, odnosno dva tima. Mladi lavovi su, kao i uvijek, imali samo 24 sata da osmisle i prezentuju kreativna rješenja na zadati brief.
Ovogodišnji klijent bila je organizacija "Ruku na srce", koja godinama djeluje u pravcu pružanja pomoći socijalno ugroženim porodicama i unapređenja dječijih prava i obrazovanja. Njihov brief poslužio je kao osnova za komunikacijska rješenja koja će, zahvaljujući ovom takmičenju, možda već sutra postati stvarnost.
Ocjenjivački žiri koji je odlučivao o najboljim radovima činila su imena regionalne marketinške scene: Đorđe Janković, kreativni direktor i suosnivač agencije Friday Finally; Manuela Šola, osnivačica Komunikacijskog laboratorija; Nela Fegić Moguljak, Executive Director & Head of Digital Imago Ogilvy; Nermin Nino Kasupović, kreativni direktor Effect agencije; te Faris Gurda, predstavnik organizacije "Ruku na srce".
Takmičenje Young Lions BiH održava se pod pokroviteljstvom Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, a u okviru Internacionalnog Cannes Young Lions Competition. Ovaj događaj već godinama predstavlja platformu za afirmaciju mladih talenata i povezivanje domaće kreativne scene s globalnim trendovima.
Zahvaljujući podršci organizatora pobjednicima će bit pokriveni troškovi kotizacije za Cannes Lions festival, smještaj i avio karte.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!