TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 3.9.2020.
Kada je na adresu našeg uredništva stigla preslatka motivirajuća poruka u potpisu brenda MxN Little Postcard Factory, nismo mogli odoljeti da ne saznamo više detalja o njemu.
Bio je to simpatičan način njihovog predstavljanja i početak jednog virtualnog razgovora.

Ilustracija koja je stigla u naš inbox
Ovu kreativnu tvornicu čine dvije prijateljice, Mirna i Nera, a u njihovom potpisu na adresi @the_mxn_, pronaći ćete simpatične razglednice, čestitke, kao i motivacijske ilustracije.
"U našim glavama je brend nastao prije sigurno godinu, dvije, ali čekale smo pravo vrijeme. Prije tri sedmice smo odlučile da je to to, jer obje volimo kreativne stvari i drago nam je da su i drugi prepoznali našu kreativnost.
Brend činimo nas dvije, Mirna i Nera. Nera je trenutno u Grazu, Mirna u Zagrebu, ali kao da će ijedna granica zaustaviti kreativu, smijeh i dugogodišnje prijateljstvo." - otkrila nam je Mirna.

"Kreativni proces sigurno nije konvencionalan kod nas dvije. Obično se krenemo dopisivati o nečemu, onda meni padne na pamet neka verbalna vratolomka, pa se Nera nadoveže, skontamo šta bi mogla biti ilustracija, Nera svojim vještim ručicama nacrta, a na meni je sav copy. Uglavnom, planiramo šta bi htjele, ali copy i ilustracije nastanu spontano, virtualnim brainstormingom." - nadodala je Mirna na naš upit kako teče njihov kreativan proces.

"U našoj ponudi, koju možete checkirati na Instagramu, možete naći ilustracije razglednica, ali i motivacione i demotivacione poruke koje volim da namaštavam i pomislim da bi se mogle svidjeti i drugima. Svaku razglednicu koju vidite možete naručiti, a pripremamo i neke nove. Razglednice uvijek možemo i dodatno personalizirati.
Ono što je nama najvažnije, je to da sve što pišemo i crtamo dolazi iz srca i iskreno je.
Volimo reći da smo mi homemade&heartmade brend, i nadamo se da se to vidi." - prokomentirala je Mirna.

Djelić njenih radova upoznajte i kroz fotografije u nastavku.



TEKST: Bonjour.ba
Postoje trenuci kada prisustvo žene u liderskoj ulozi nije samo odgovor na sistemsku promjenu nego osjećaj sigurnosti, jasnoće i smisla u prostoru u kojem se donose odluke. Ti trenuci nemaju efekt eksplozije.
Više nalikuju tihoj snazi kada neko zna da sluša, da osjeti dinamiku tima, da pogleda ispod površine brojki i kreira okruženje u kojem ljudi ne ostaju jer moraju, već jer žele.

U okviru kampanje ASA Banke kojom otvaramo prostor za stvarne priče žena koje oblikuju bankarski sektor, razgovarali smo s Aidom Mušić, lidericom koja vodi tim od preko 300 ljudi i 61 poslovnicu.

Aida Mušić, Direktorica Sektora za poslovanje sa fizičkim licima i poduzetnicima u ASA Banci
5 pravila tima koji „diše zajedno“
Njen pristup poslu i ljudima ruši predrasude o bankarstvu, ali i podsjeća da autoritet ne dolazi iz kontrole, već iz povjerenja.
Lojalnost nije ostajanje. Lojalnost je trud dok si tu.
Šta znači lojalnost tima u današnjem poslovnom okruženju?
Za Aidu Mušić, lojalnost nije pitanje dužine staža, već prisutnosti i truda koji pojedinac ulaže dok je dio tima. “Smatram da lojalnost tima ne znači ostati, znači biti najbolji dok si u timu”, ističe Aida i dodaje da je zadatak lidera da stvori okruženje u kojem ljudi ostaju ne zato što moraju, nego zato što to žele.


Dobar tim “diše” kad se ljudi ne boje misliti drugačije
300 ljudi i 61 poslovnica. Kako znate da sistem “diše kako treba”?
U velikim sistemima poput ASA Banke nije moguće biti svuda prisutan. Aida naglašava: “Ja se oslanjam na ljude. Ako su ljudi slobodni, dolaze sa problemima i sa idejama i onda znam da dišemo zajedno.”
Osim formalnih kontrola, izvještaja i analiza zadovoljstva klijenata, Aida osluškuje ono između redova: raspoloženje i energiju svojih kolega.


Odlučnost lidera ne isključuje tim, nego ga osnažuje
Kada lider treba prestati slušati tim i donijeti odluku sam?
U izazovnim trenucima, kada mišljenja unutar tima ostaju podijeljena, lider mora preuzeti odgovornost.
„Dešavaju se i takve situacije kada se mora presjeći i donijeti odluka“, kaže Aida, naglašavajući da se ni tada tim ne isključuje. „Bitno je da lider stoji iza te odluke. Isto tako je bitno da se odluke donose na osnovu prethodnih iskustava zajednički sa timom.“

U bankarstvu je brzina precijenjena. Strpljenje je ono što gradi povjerenje
Šta najčešće govorite mladim kolegama, ali Vas ipak ne poslušaju?
Entuzijazam mladih kolega Aida vidi kao snagu, ali ih uči da uspjeh u bankarstvu ne dolazi preko noći. „Mladi ljudi žele brzo napredovanje, žele sve jako, jako brzo“, objašnjava Aida.

Kako kaže, bankarstvo se ipak gradi drugačije: „To je profesija u kojoj je zaista bitno strpljenje. Bankarstvo se gradi kroz iskustvo, kroz pouzdanost, kroz istrajnost.“ I dok priznaje da često ne poslušaju odmah, poručuje im: „Moraju osjetiti teren, naučiti procedure, sisteme i najvažnije… razumjeti klijenta.“
Bankarstvo su ljudi, ne brojke
Koja je najveća zabluda koju ljudi imaju o bankama?
Aida smatra da je pogrešno misliti kako banke funkcionišu isključivo po principu profita. „Mislim da je najveća zabluda o ljudima u bankama upravo da se sve gleda kroz profit, ali ustvari to su ljudi.“ U svom dugogodišnjem radu, svjedočila je mnogim važnim životnim trenucima svojih klijenata. „Bitno je da klijent osjeti da nije sam, da ima neko ko ga vodi kroz taj proces.“ Upravo u toj relaciji – klijent i savjetnik – krije se pravi smisao bankarstva koje ona živi.

U njenom pristupu nema mjesta za pretvaranje da emocije nisu važne, da brojke govore sve ili da je dovoljno biti prisutan samo na papiru. Upravo suprotno, prisutnost, slušanje, empatija i odgovornost čine temelj njenog vođenja.
U vremenu u kojem se često traže brzi rezultati, Aida nas podsjeća da istinske promjene dolaze iznutra – iz povjerenja koje gradimo s ljudima s kojima radimo i za koje radimo.
Ove žene svakodnevno grade ASA Banku. Tiho, posvećeno, sa stavom koji se ne mjeri volumenom glasa, nego uticajem koji ostavljaju.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!