TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 3.9.2020.
Kada je na adresu našeg uredništva stigla preslatka motivirajuća poruka u potpisu brenda MxN Little Postcard Factory, nismo mogli odoljeti da ne saznamo više detalja o njemu.
Bio je to simpatičan način njihovog predstavljanja i početak jednog virtualnog razgovora.

Ilustracija koja je stigla u naš inbox
Ovu kreativnu tvornicu čine dvije prijateljice, Mirna i Nera, a u njihovom potpisu na adresi @the_mxn_, pronaći ćete simpatične razglednice, čestitke, kao i motivacijske ilustracije.
"U našim glavama je brend nastao prije sigurno godinu, dvije, ali čekale smo pravo vrijeme. Prije tri sedmice smo odlučile da je to to, jer obje volimo kreativne stvari i drago nam je da su i drugi prepoznali našu kreativnost.
Brend činimo nas dvije, Mirna i Nera. Nera je trenutno u Grazu, Mirna u Zagrebu, ali kao da će ijedna granica zaustaviti kreativu, smijeh i dugogodišnje prijateljstvo." - otkrila nam je Mirna.

"Kreativni proces sigurno nije konvencionalan kod nas dvije. Obično se krenemo dopisivati o nečemu, onda meni padne na pamet neka verbalna vratolomka, pa se Nera nadoveže, skontamo šta bi mogla biti ilustracija, Nera svojim vještim ručicama nacrta, a na meni je sav copy. Uglavnom, planiramo šta bi htjele, ali copy i ilustracije nastanu spontano, virtualnim brainstormingom." - nadodala je Mirna na naš upit kako teče njihov kreativan proces.

"U našoj ponudi, koju možete checkirati na Instagramu, možete naći ilustracije razglednica, ali i motivacione i demotivacione poruke koje volim da namaštavam i pomislim da bi se mogle svidjeti i drugima. Svaku razglednicu koju vidite možete naručiti, a pripremamo i neke nove. Razglednice uvijek možemo i dodatno personalizirati.
Ono što je nama najvažnije, je to da sve što pišemo i crtamo dolazi iz srca i iskreno je.
Volimo reći da smo mi homemade&heartmade brend, i nadamo se da se to vidi." - prokomentirala je Mirna.

Djelić njenih radova upoznajte i kroz fotografije u nastavku.



TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!