TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 31.5.2023.

U četvrtak i petak, 18. i 19.5., održan je drugi Social Media Summit, najvažniji događaj u industriji digitalnog marketinga i komunikacija.


Summit je okupio vodeće stručnjake, marketare, predstavnike kompanija i kreatore sadržaja  na društvenim mrežama iz BiH i regije - kako bi razgovarali o najnovijim trendovima, izazovima i inovacijama u području društvenih medija.

Tokom Summita održane su brojne inspirativne prezentacije i paneli, koji su se dotaknuli svih važnih tema u ovoj industriji: Social selling, WEB 3, NFT i Metaverse, Cybersecurity, Trends in Social Media...

Učesnici su razmijenili svoja iskustva, primjere najbolje prakse i strategije uspjeha.

Tema Summita bila je utjecaj društvenih mreža na društvo i ekonomiju. Raspravljalo se o važnosti odgovornog korištenja ovih kanala komunikacije, zaštiti privatnosti korisnika, unapređenju pozitivnih promjena u digitalnom prostoru. Također, naglasak je bio stavljen na inovacije s posebnim fokusom na umjetnu inteligenciju, virtuelnu i proširenu stvarnost... Govornici su istaknuli kako će ove tehnologije oblikovati budućnost društvenih medija i pružiti nove mogućnosti za korisnike i kompanije.

Key note speaker Neil Perkin je u svom izuzetnom izlaganju prezentovao sve pogodnosti umjetne inteligencije i koji su to najbolji načini da iskoristimo sve ono što nam digitalno doba nudi.

 



Društvene mreže i umjetna inteligencija se razvijaju dosta brzo i nude nove mogućnosti za brendove. Mislim da smo tek na početku i počinjemo uviđati mnogobrojne mogućnosti korištenja umjetne inteligencije, kao i jedan vid pomoći organizacijama da postanu učinkovitije, ali i da kreiraju nove prilike, jer mnogo toga tek dolazi“ - naveo je Perkin.

Generalni pokrovitelj ovog događaja bila je kompanija Telemach BH, koja nudi usluge najbržeg interneta.

Kako bi i Bosna i Hercegovina mogla ići ukorak sa naprednim, tehnološki i digitalno najpismenijim svjetskim ekonomijama, Telemach BH, uz pomoć moderne, napredne tehnologije koju koristi, osigurao je svojim korisnicima pristup najvećim brzinama interneta u regiji, koje na našoj GIGA mreži dostižu maksimalnu 1 Gbps brzinu. O velikom značaju brzine interneta za komuniciranje i poslovanje na društvenim mrežama uvjerili smo se tokom Social Media Summita, koji je na jednom mjestu okupio brojna značajna imena iz ove industrije te pružio raznolik uvid u posljednja dostignuća i perspektive društvenih mreža“, izjavio Admir Drinić, CEO Telemach BH.

Predstavnica partnera projekta Turističke zajednice Kantona Sarajevo Adisa Kušundžija istaknula je da Turistička zajednica Kantona Sarajevo – Visit Sarajevo podržava kvalitetne projekte i događaje u cilju privlačenja turista i turističkog rasta i razvoja, posebno u post pandemijskom vremenu, kada turistička ponuda zahtijeva nove ideje i projekte u cilju privlačenja pažnje potencijalnih turista.

„Social Media Summit je pokazao da se radi o jedinstvenom događaju koji vrijedi podržati, te smo s ponosom partneri. Praćenje društvenih mreža u današnjem vremenu je neophodno, te smo uz stečeno znanje na Summitu dobili nove ideje za razvijanje naših socijalnih platformi.“

 



Tokom Summita dodijeljene su i nagrade Digital Cup - nagrade kompanijama i brendovima koje su se, istaknule svojim iznimnim doprinosom i postignućima u korištenju društvenih medija i realiziranja kampanja putem ovih kanala, ali i Influencer Award za najbolje influencere u BiH i regiji, koji su svojim radom i aktivnostima - koje su provodili na društvenim mrežama utjecali na pozitivne promjene u društvu, promovirali vrijednosti, upoznavali nas sa brendovima, novitetima, destinacijama…

 



Dobitnici Digital Cup su:

  1. Nagrada u kategoriji najbolja društveno odgovorna digitalna kampanja - NLB Banka  Sarajevo;
  2. Nagrada u kategoriji najbolja digitalna integrisana kampanja - dm drogerie markt BiH;
  3. Nagrada u kategoriji najbolja Instagram kampanja - Grand kafa
  4. Nagrada u kategoriji najbolja digitalna kampanja za promociju sporta, turizma i kulture -  Turistička zajednica Kantona Sarajevo – Visit Sarajevo;
  5. Nagrada u kategoriji najbolja influenser marketing kampanja - Lutrija BiH;
  6. Nagrada u kategoriji najbolja Facebook kampanja - Telemach BH;
  7. Nagrada u kategoriji najbolja digitalna kampanja lansiranja novog proizvoda - Argeta veggie;
  8. Nagrada u kategoriji najbolji podcast - Emela Burdžović/N1;
  9. Nagrada u kategoriji najbolja kolaboracija brenda i influencera - Grand kafa
  10. Nagrada u kategoriji najbolja beauty digitalna kampanja - Avon;
  11. Nagrada u kategoriji najbolja digitalna PR kampanja - Hemofarm;
  12. Nagrada u kategoriji najbolja edukativna digitalna kampanja - BH Telecom;
  13. Nagrada u kategoriji najbolja content marketing kampanja - Avene.



Dobitnici Influencer Award su:

  1. Najutjecajnija ženska influencerica - Hana Hadžiavdagić
  2. Microinfluencer godine - Mirela Redžić
  3. Beauty influencer - Samra Menzilović
  4. Food influencer - Neno Svjetlanović
  5. Tiktoker godine - Leonardo Lamon
  6. Društveno najodgovorniji influencer godine - Brankica Raković
  7. Najdraži izbor klijenta - Mirza Mustafagić
  8. Fitness & Health influencer - Ana Bavrka
  9. Fashion influencer - Erna Saljević
  10. Travel influencer - Robert Dacešin

Pored navedenih kategorija, dodijeljeno i je priznanje People's Choice koje je prema izboru posjetilaca web stranice dodijeljeno Hani Hadžiavdagić.

 



Organizatori Summita izrazili su zadovoljstvo uspješnom realizacijom događaja i zahvaljuju svim učesnicima, sponzorima i partnerima koji su svojim angažmanom doprinijeli implementaciji ovog velikog projekta.

Generalni pokrovitelj drugog Social Media Summita je kompanija Telemach, partner projekta Turistička zajednica Kantona Sarajevo - Visit Sarajevo, zlatni sponzor Cedevita, srebreni sponzori Argeta veggie, InstaGrand, essence, Courtyard by Marriott Sarajevo, Catrice cosmetics, Vivia voda. Prijatelji projekta su: MI 99, Maza, Hercegovina Produkt,  Vispak, Cupra, Kent, Menprom, eCommerce asocijacija u BiH.

Medijski partneri: Faktor, Ladies In, InStore magazine, Oslobođenje, O - više od klika, Ultra magazin, FBL, Gracija,  Radiosarajevo.ba, Furaj.ba, Bonjour.ba, Urban magazin, Dobar dan, Savjetnici, Poduzetnica, Nezavisne novine, Business magazin, Journal, Dalmatinski portal, Zdravi portal, Nova BH, OBN, Hayat, O kanal, RSG radio, Antena, Max media, Nova oprema, Total media, Led media, Connect media.

Organizator je marketinška agencija Altermedia.

***
Foto: Social Media Summit PR


Bonjour

Šta djeluje kod akni i suhoće? Okupili smo stručnjake i evo šta je otkrio Beauty Lab.

TEKST: Bonjour.ba

Šta djeluje kod akni i suhoće? Okupili smo stručnjake i evo šta je otkrio Beauty Lab. Šta djeluje kod akni i suhoće? Okupili smo stručnjake i evo šta je otkrio Beauty Lab.

Farmaceuti su svakodnevno prva adresa ljudi koji traže rješenje za akne, osjetljivost, isušivanje ili iznenadne promjene na koži. Ljudi očekuju jasne, sigurne i provjerene preporuke, a one su moguće samo kada stručnjaci lično poznaju teksture, aktivne sastojke i ponašanje formule na koži.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event2-bonjour-ba


Antonio Trade Cosmetics donosi dermo brendove koji kombinuju istraživanja, moderne formulacije i rezultate koji se brzo primijete. Umjesto klasičnih prezentacija, željeli smo ponuditi potpuno drugačije iskustvo. Tako je nastao Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab.
 

bonjourba-antonio-trade-cosmetics-beauty-lab

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event8-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event3-bonjour-ba


Pozvali smo farmaceute u prostor koji je izgledao kao kombinacija edukacijskog centra i modernog skin-laba. Cilj? Stvoriti trenutak u kojem ljudi koji svakodnevno rade s kožom mogu isprobati proizvode koji mijenjaju rutine, postaviti pitanja koja se čuju samo između stručnjaka i dobiti uvide koji se ne mogu pronaći u deklaraciji.

Na samom početku goste su pozdravili iz Antonio Trade Cosmetics tima i ispred Bonjour.ba, uz kratko obraćanje koje je najavilo koncept Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Laba.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event30-bonjour-ba


Clean, fokusirano i precizno baš kao formulacije u fokusu


Atmosfera je bila pažljivo oblikovana: clean futuristički prostor pretvoren u Beauty Lab, savršeno usklađen s temom i iskustvom koje je čekalo farmaceute.

Čim su gosti pristizali, osjetila se ona posebna atmosfera koja nastane kada se spoje znanje i dobra energija. Razgovori su krenuli odmah o iskustvima, kombinacijama proizvoda i pitanjima koja im ljudi najčešće postavljaju uz opušten, ali vrlo znatiželjan ton.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event40-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event41-bonjour-ba


Event je zadržao taj ritam do kraja, dovoljno lagan da potakne pitanja, a dovoljno sadržajan da svako pronađe informaciju koja mu treba, uz osjećaj da je dio jednog posebnog Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab iskustva.


Kada stvarno testiranje postane najbolja edukacija


U trenutku kada je počeo praktični dio programa, dr. Matea Ćorluka, spec. dermatovenerologije s bogatim iskustvom u dijagnostici i tretmanu kožnih bolesti, otvorila je segment koji se osjećao više kao zajednički ritual. Uz konkretan primjer iz prakse postavilo je temelje za ono što je slijedilo, a to je testiranje tekstura.

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event42-bonjour-ba

Matea Ćorluka, dr. spec. dermatovenerologije
 

Tu je Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab koncept zaživio. Gosti su isprobavali formulacije na koži, komentarisali osjećaj nakon nekoliko minuta i međusobno dijelili dojmove koje mogu steći samo kroz ovakvo iskustvo. 
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event44-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event43-bonjour-ba


Hero proizvodi su prirodno preuzeli pažnju: Acnemy gel za dubinsko čišćenje lica Zitclean izdvojio se već nakon prvog testiranja zbog lagane teksture, nježnog osjećaja na koži i činjenice da ne zateže, što je farmaceutima posebno važno kod njege kože sklone aknama. 
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event67-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event84-bonjour-ba


Odmah iza njega, Acnemy pojedinačni flasteri Zitproof privukli su interes jer djeluju brzo i ciljano, a mnogi su komentarisali da je praktičnost upravo ono što se najčešće traži kod ovakvog tipa proizvoda. 
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event60-bonjour-ba
 

U Transparent Lab dijelu, pažnju su preuzela dva proizvoda koja djeluju kao logičan duo: Transparent Lab Pure Glycerin Face Serum kojeg su gosti opisali kao “onaj serum koji odmah daje osjećaj mekoće” i Transparent Lab Niacinamide Glow Cream, kremu koja se brzo upija i ostavlja ujednačen i nenametljiv sjaj.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event61-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event63-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event62-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event65-bonjour-ba


Zajedno, ovaj hidratacijski par dao je najjasniji uvid u razliku između tekstura i upravo ono što su farmaceuti najviše željeli isprobati iz prve ruke.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event202-bonjour-ba
 

Završili smo u onom tihom, fokusiranom ritmu koji se dogodi kada stručnjaci izađu iz teorije i uđu u praksu.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event100-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event102-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event106-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event104-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event200-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event11-bonjour-ba-1


Otvorile su se važne nijanse o kojima se obično ne stigne razmišljati tokom radnog dana, kako se tekstura ponaša nakon nekoliko minuta, šta korisnik može očekivati odmah, a šta tek kroz rutinu.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event7000-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event204-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event1003-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event206-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event83-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event73-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event90-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event87-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event89-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event500-bonjour-ba
 

Kada formulacije prođu kroz ruke farmaceuta, sve postaje jasnije. Oni najbolje znaju šta ljudi pitaju, šta očekuju i koja tekstura daje rezultat. 
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event400-bonjour-ba

bonjourba-antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event-naslovna
 

Zato ovakav format ima posebnu težinu jer su proizvodi isprobani od ljudi kojima se svakog dana vraćamo po savjet. A šta je ostavilo najbolji dojam? Proizvodi koje su farmaceuti najviše spominjali nalaze se u nastavku.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event15-bonjour-ba
 

Kupi ovdje


antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event12-bonjour-ba

Kupi ovdje


antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event1000-bonjour-ba

Kupi ovdje

Kupi ovdje

 

 Izdvojene photowall trenutke donosimo u nastavku.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5037-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5033-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5025-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5024-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5026-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5029-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5027-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5045-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5044-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5041-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5043-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5041-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5040-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5039-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5038-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5036-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5034-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5032-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5030-bonjour-ba
 

Bonjour.ba produkcija:
Organizacija eventa: Bonjour.ba 
Kreativni koncept eventa: Dijana Ćavar
Asistentica: Inka Šehić
Autorica članka: Ilda Lihić-Isović
Grafičko oblikovanje: Marija Perić
Social Media: Marija Perić i Tesnim Ališah
Fotografije: Sanela Zukić za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
 
 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!