TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 31.5.2023.

U četvrtak i petak, 18. i 19.5., održan je drugi Social Media Summit, najvažniji događaj u industriji digitalnog marketinga i komunikacija.


Summit je okupio vodeće stručnjake, marketare, predstavnike kompanija i kreatore sadržaja  na društvenim mrežama iz BiH i regije - kako bi razgovarali o najnovijim trendovima, izazovima i inovacijama u području društvenih medija.

Tokom Summita održane su brojne inspirativne prezentacije i paneli, koji su se dotaknuli svih važnih tema u ovoj industriji: Social selling, WEB 3, NFT i Metaverse, Cybersecurity, Trends in Social Media...

Učesnici su razmijenili svoja iskustva, primjere najbolje prakse i strategije uspjeha.

Tema Summita bila je utjecaj društvenih mreža na društvo i ekonomiju. Raspravljalo se o važnosti odgovornog korištenja ovih kanala komunikacije, zaštiti privatnosti korisnika, unapređenju pozitivnih promjena u digitalnom prostoru. Također, naglasak je bio stavljen na inovacije s posebnim fokusom na umjetnu inteligenciju, virtuelnu i proširenu stvarnost... Govornici su istaknuli kako će ove tehnologije oblikovati budućnost društvenih medija i pružiti nove mogućnosti za korisnike i kompanije.

Key note speaker Neil Perkin je u svom izuzetnom izlaganju prezentovao sve pogodnosti umjetne inteligencije i koji su to najbolji načini da iskoristimo sve ono što nam digitalno doba nudi.

 



Društvene mreže i umjetna inteligencija se razvijaju dosta brzo i nude nove mogućnosti za brendove. Mislim da smo tek na početku i počinjemo uviđati mnogobrojne mogućnosti korištenja umjetne inteligencije, kao i jedan vid pomoći organizacijama da postanu učinkovitije, ali i da kreiraju nove prilike, jer mnogo toga tek dolazi“ - naveo je Perkin.

Generalni pokrovitelj ovog događaja bila je kompanija Telemach BH, koja nudi usluge najbržeg interneta.

Kako bi i Bosna i Hercegovina mogla ići ukorak sa naprednim, tehnološki i digitalno najpismenijim svjetskim ekonomijama, Telemach BH, uz pomoć moderne, napredne tehnologije koju koristi, osigurao je svojim korisnicima pristup najvećim brzinama interneta u regiji, koje na našoj GIGA mreži dostižu maksimalnu 1 Gbps brzinu. O velikom značaju brzine interneta za komuniciranje i poslovanje na društvenim mrežama uvjerili smo se tokom Social Media Summita, koji je na jednom mjestu okupio brojna značajna imena iz ove industrije te pružio raznolik uvid u posljednja dostignuća i perspektive društvenih mreža“, izjavio Admir Drinić, CEO Telemach BH.

Predstavnica partnera projekta Turističke zajednice Kantona Sarajevo Adisa Kušundžija istaknula je da Turistička zajednica Kantona Sarajevo – Visit Sarajevo podržava kvalitetne projekte i događaje u cilju privlačenja turista i turističkog rasta i razvoja, posebno u post pandemijskom vremenu, kada turistička ponuda zahtijeva nove ideje i projekte u cilju privlačenja pažnje potencijalnih turista.

„Social Media Summit je pokazao da se radi o jedinstvenom događaju koji vrijedi podržati, te smo s ponosom partneri. Praćenje društvenih mreža u današnjem vremenu je neophodno, te smo uz stečeno znanje na Summitu dobili nove ideje za razvijanje naših socijalnih platformi.“

 



Tokom Summita dodijeljene su i nagrade Digital Cup - nagrade kompanijama i brendovima koje su se, istaknule svojim iznimnim doprinosom i postignućima u korištenju društvenih medija i realiziranja kampanja putem ovih kanala, ali i Influencer Award za najbolje influencere u BiH i regiji, koji su svojim radom i aktivnostima - koje su provodili na društvenim mrežama utjecali na pozitivne promjene u društvu, promovirali vrijednosti, upoznavali nas sa brendovima, novitetima, destinacijama…

 



Dobitnici Digital Cup su:

  1. Nagrada u kategoriji najbolja društveno odgovorna digitalna kampanja - NLB Banka  Sarajevo;
  2. Nagrada u kategoriji najbolja digitalna integrisana kampanja - dm drogerie markt BiH;
  3. Nagrada u kategoriji najbolja Instagram kampanja - Grand kafa
  4. Nagrada u kategoriji najbolja digitalna kampanja za promociju sporta, turizma i kulture -  Turistička zajednica Kantona Sarajevo – Visit Sarajevo;
  5. Nagrada u kategoriji najbolja influenser marketing kampanja - Lutrija BiH;
  6. Nagrada u kategoriji najbolja Facebook kampanja - Telemach BH;
  7. Nagrada u kategoriji najbolja digitalna kampanja lansiranja novog proizvoda - Argeta veggie;
  8. Nagrada u kategoriji najbolji podcast - Emela Burdžović/N1;
  9. Nagrada u kategoriji najbolja kolaboracija brenda i influencera - Grand kafa
  10. Nagrada u kategoriji najbolja beauty digitalna kampanja - Avon;
  11. Nagrada u kategoriji najbolja digitalna PR kampanja - Hemofarm;
  12. Nagrada u kategoriji najbolja edukativna digitalna kampanja - BH Telecom;
  13. Nagrada u kategoriji najbolja content marketing kampanja - Avene.



Dobitnici Influencer Award su:

  1. Najutjecajnija ženska influencerica - Hana Hadžiavdagić
  2. Microinfluencer godine - Mirela Redžić
  3. Beauty influencer - Samra Menzilović
  4. Food influencer - Neno Svjetlanović
  5. Tiktoker godine - Leonardo Lamon
  6. Društveno najodgovorniji influencer godine - Brankica Raković
  7. Najdraži izbor klijenta - Mirza Mustafagić
  8. Fitness & Health influencer - Ana Bavrka
  9. Fashion influencer - Erna Saljević
  10. Travel influencer - Robert Dacešin

Pored navedenih kategorija, dodijeljeno i je priznanje People's Choice koje je prema izboru posjetilaca web stranice dodijeljeno Hani Hadžiavdagić.

 



Organizatori Summita izrazili su zadovoljstvo uspješnom realizacijom događaja i zahvaljuju svim učesnicima, sponzorima i partnerima koji su svojim angažmanom doprinijeli implementaciji ovog velikog projekta.

Generalni pokrovitelj drugog Social Media Summita je kompanija Telemach, partner projekta Turistička zajednica Kantona Sarajevo - Visit Sarajevo, zlatni sponzor Cedevita, srebreni sponzori Argeta veggie, InstaGrand, essence, Courtyard by Marriott Sarajevo, Catrice cosmetics, Vivia voda. Prijatelji projekta su: MI 99, Maza, Hercegovina Produkt,  Vispak, Cupra, Kent, Menprom, eCommerce asocijacija u BiH.

Medijski partneri: Faktor, Ladies In, InStore magazine, Oslobođenje, O - više od klika, Ultra magazin, FBL, Gracija,  Radiosarajevo.ba, Furaj.ba, Bonjour.ba, Urban magazin, Dobar dan, Savjetnici, Poduzetnica, Nezavisne novine, Business magazin, Journal, Dalmatinski portal, Zdravi portal, Nova BH, OBN, Hayat, O kanal, RSG radio, Antena, Max media, Nova oprema, Total media, Led media, Connect media.

Organizator je marketinška agencija Altermedia.

***
Foto: Social Media Summit PR


Bonjour

Ovaj vikend Sarajevo igra svoju najbolju ulogu: 7 događaja na sceni, pod svjetlima i u ritmu

TEKST: Ada Ćeremida

Ovaj vikend Sarajevo igra svoju najbolju ulogu: 7 događaja na sceni, pod svjetlima i u ritmu Ovaj vikend Sarajevo igra svoju najbolju ulogu: 7 događaja na sceni, pod svjetlima i u ritmu

Dok se dani skraćuju i sve više vremena provodimo u zatvorenom, Sarajevo se pretvara u grad koji svjetli iznutra.

Dok temperature polako padaju, gradske scene postaju toplije nego ikad. Oktobar je ušao u svoju zrelu fazu, a Sarajevo se pretvara u grad koji živi kroz muziku, teatar i umjetnost.

Od prvog bosanskohercegovačkog mjuzikla do izložbi koje slave prijateljstvo i održivost, vikend pred nama donosi trenutke koji podsjećaju da kultura nikada ne miruje.

Za one koji vole ritam, postoji mjesto. Za one koji traže priču, ima ih na svakom uglu, a ako ste samo raspoloženi za dobar osjećaj, ovaj vikend donosi ga u punom sjaju.

 


 

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!



„Sarajevo, moje drago“: Prvi bosanskohercegovački mjuzikl  

Nakon predpremjere 22. oktobra, u Narodnom pozorištu Sarajevo 24. i 25. oktobra, publika svjedoči opet novom poglavlju domaće scenske umjetnosti, prvom originalnom bosanskohercegovačkom mjuziklu „Sarajevo, moje drago“, u režiji i produkciji Zlatana Fazlića Fazle.

Predstava okuplja ansamble Drame, Opere i Baleta NPS-a, Sarajevsku filharmoniju i prateći bend, čineći sintezu koja spaja sve oblike scenskog izraza u jedno snažno emotivno iskustvo.

„Sarajevo, moje drago“ je omaž gradu, njegovim ljudima, humoru i melanholiji koji su ujedno i srce i duša ovog prostora. Zbog izuzetnog interesa, sva četiri izvođenja nose status premijere, dok su reprize već najavljene za decembar.

 



Tramvaj zvani čežnja: klasika kroz novi pogled  

U subotu, 25. oktobra, u Kamernom teatru 55, publika će imati priliku pogledati novu postavku drame Tennesseeja Williamsa „Tramvaj zvani čežnja“, u režiji Dine Mušanović.

Predstava, nastala kao diplomski rad na Akademiji scenskih umjetnosti, donosi svjež i intiman pogled na klasiku svjetske dramaturgije, priču o želji, iluziji i ljudskoj potrebi da se pronađe smisao u svijetu koji se raspada.

Uz glumačku postavu koju čine Dina Mušanović, Alban Ukaj, Matea Mavrak, Igor Skvarica i Noa Jugo, ovaj „Tramvaj“ je poziv da se ponovo ukrcamo u svijet koji, iako nastao prije više od sedam decenija, još uvijek vozi ka istim pitanjima.

 

 

Manifesto: izložba koja propituje čežnju  

Galerija Manifesto otvara vrata samostalnoj izložbi do 31. oktobra, Mirze Čizmića i Adnana Šopovića pod intrigantnim nazivom “Bogu čežnju, on je neće”. Dok Šopovićeva reduciranost palete boja priziva melanholiju, Čizmićeve dinamične i oštre kompozicije seciraju svakodnevicu uz notu cinizma.

Dva različita rukopisa u istom prostoru postavljaju pitanje: za čim uopće čeznemo i gdje nas ta čežnja vodi?

 



“Čista umjetnost” između tehnologije i ekologije  

U prostoru Europe House Sarajevo, u ulici Maršala Tita 62, otvorena je izložba „Čista umjetnost“ umjetnika Aldina Mustafija, koja istražuje granice između digitalnog otpada, umjetnosti i održivosti.

Kroz kombinaciju recikliranih materijala i vizualne interpretacije e-otpada, Mustafi propituje koliko su tehnologija i čovjek zapravo povezani i koliko nas ta veza košta. Izložba ostaje otvorena do 10. novembra, od ponedjeljka do petka, između 9 i 17 sati.

 



Collegium Artisticum: Izložba o prijateljstvu i formi  

Od 17. do 30. oktobra, Collegium Artisticum okuplja tri imena koja su obilježila decenije umjetničkog stvaranja: Amru Zulfikarpašić, Čedomira Kostovića i Ismeta Berbića.

Izložba je posveta dugogodišnjem prijateljstvu i zajedničkom stvaralaštvu, ali i dijalog između boje, forme i ideje.
Njihova djela, svaka s prepoznatljivim rukopisom, zajedno stvaraju vizuelni razgovor o vremenu, trajanju i onome što umjetnost ostavlja iza sebe.

 



Orfej 2025: Tradicija u novom zvuku  

U petak i subotu, 23. i 24. oktobra, SARTR postaje domaćin 4. međunarodnog festivala narodnih orkestara „Orfej 2025“.
Na sceni se susreću orkestri iz Bosne i Hercegovine, Srbije i Slovenije, među kojima su KUD „Lola“, KUD „Baščaršija“, AFS „Študent“ i AKUDUNS „Sonja Marinković“.

Ovo dvodnevno slavlje tradicije i zajedništva podsjeća na ono najbolje što muzika može donijeti, a to je povezanost kroz ritam, emociju i instrumente koji govore univerzalnim jezikom.

 



Disco Gripa: povratak plesu koji ne zastaje  

U petak, 24. oktobra, Amfiteatar Doma mladih ponovo postaje epicentar plesne nostalgije. Disco Gripa se vraća u svom prepoznatljivom izdanju, uz DJ Nodija, omiljene hitove i energiju koja spaja generacije.

Ovaj put bez subotnje groznice, ali s istim žarom, jer Disco Gripa petkom znači: vikend može početi uz muziku, svjetla i ritam koji traje do kasno u noć. Ulaz je besplatan, a vrata se otvaraju od 21:00h.

 



KAWA x DAMA Pop-Up Store: moda koja traje

U subotu, 25. oktobra, u Dama Pop-Up prostoru održava se događaj koji spaja krojačku vještinu i lični stil. Posjetioci će moći isprobati Dama kapute, birati materijale, razgovarati s glavnom majstoricom Edinom i naučiti kako odjeća postaje dugoročna investicija, a ne sezonski hir.

Kafa, boje i krojevi u subotu koja je u znaku estetike i održivog luksuza.
 
 

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @kresiclucija


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!