TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 31.5.2023.

U četvrtak i petak, 18. i 19.5., održan je drugi Social Media Summit, najvažniji događaj u industriji digitalnog marketinga i komunikacija.


Summit je okupio vodeće stručnjake, marketare, predstavnike kompanija i kreatore sadržaja  na društvenim mrežama iz BiH i regije - kako bi razgovarali o najnovijim trendovima, izazovima i inovacijama u području društvenih medija.

Tokom Summita održane su brojne inspirativne prezentacije i paneli, koji su se dotaknuli svih važnih tema u ovoj industriji: Social selling, WEB 3, NFT i Metaverse, Cybersecurity, Trends in Social Media...

Učesnici su razmijenili svoja iskustva, primjere najbolje prakse i strategije uspjeha.

Tema Summita bila je utjecaj društvenih mreža na društvo i ekonomiju. Raspravljalo se o važnosti odgovornog korištenja ovih kanala komunikacije, zaštiti privatnosti korisnika, unapređenju pozitivnih promjena u digitalnom prostoru. Također, naglasak je bio stavljen na inovacije s posebnim fokusom na umjetnu inteligenciju, virtuelnu i proširenu stvarnost... Govornici su istaknuli kako će ove tehnologije oblikovati budućnost društvenih medija i pružiti nove mogućnosti za korisnike i kompanije.

Key note speaker Neil Perkin je u svom izuzetnom izlaganju prezentovao sve pogodnosti umjetne inteligencije i koji su to najbolji načini da iskoristimo sve ono što nam digitalno doba nudi.

 



Društvene mreže i umjetna inteligencija se razvijaju dosta brzo i nude nove mogućnosti za brendove. Mislim da smo tek na početku i počinjemo uviđati mnogobrojne mogućnosti korištenja umjetne inteligencije, kao i jedan vid pomoći organizacijama da postanu učinkovitije, ali i da kreiraju nove prilike, jer mnogo toga tek dolazi“ - naveo je Perkin.

Generalni pokrovitelj ovog događaja bila je kompanija Telemach BH, koja nudi usluge najbržeg interneta.

Kako bi i Bosna i Hercegovina mogla ići ukorak sa naprednim, tehnološki i digitalno najpismenijim svjetskim ekonomijama, Telemach BH, uz pomoć moderne, napredne tehnologije koju koristi, osigurao je svojim korisnicima pristup najvećim brzinama interneta u regiji, koje na našoj GIGA mreži dostižu maksimalnu 1 Gbps brzinu. O velikom značaju brzine interneta za komuniciranje i poslovanje na društvenim mrežama uvjerili smo se tokom Social Media Summita, koji je na jednom mjestu okupio brojna značajna imena iz ove industrije te pružio raznolik uvid u posljednja dostignuća i perspektive društvenih mreža“, izjavio Admir Drinić, CEO Telemach BH.

Predstavnica partnera projekta Turističke zajednice Kantona Sarajevo Adisa Kušundžija istaknula je da Turistička zajednica Kantona Sarajevo – Visit Sarajevo podržava kvalitetne projekte i događaje u cilju privlačenja turista i turističkog rasta i razvoja, posebno u post pandemijskom vremenu, kada turistička ponuda zahtijeva nove ideje i projekte u cilju privlačenja pažnje potencijalnih turista.

„Social Media Summit je pokazao da se radi o jedinstvenom događaju koji vrijedi podržati, te smo s ponosom partneri. Praćenje društvenih mreža u današnjem vremenu je neophodno, te smo uz stečeno znanje na Summitu dobili nove ideje za razvijanje naših socijalnih platformi.“

 



Tokom Summita dodijeljene su i nagrade Digital Cup - nagrade kompanijama i brendovima koje su se, istaknule svojim iznimnim doprinosom i postignućima u korištenju društvenih medija i realiziranja kampanja putem ovih kanala, ali i Influencer Award za najbolje influencere u BiH i regiji, koji su svojim radom i aktivnostima - koje su provodili na društvenim mrežama utjecali na pozitivne promjene u društvu, promovirali vrijednosti, upoznavali nas sa brendovima, novitetima, destinacijama…

 



Dobitnici Digital Cup su:

  1. Nagrada u kategoriji najbolja društveno odgovorna digitalna kampanja - NLB Banka  Sarajevo;
  2. Nagrada u kategoriji najbolja digitalna integrisana kampanja - dm drogerie markt BiH;
  3. Nagrada u kategoriji najbolja Instagram kampanja - Grand kafa
  4. Nagrada u kategoriji najbolja digitalna kampanja za promociju sporta, turizma i kulture -  Turistička zajednica Kantona Sarajevo – Visit Sarajevo;
  5. Nagrada u kategoriji najbolja influenser marketing kampanja - Lutrija BiH;
  6. Nagrada u kategoriji najbolja Facebook kampanja - Telemach BH;
  7. Nagrada u kategoriji najbolja digitalna kampanja lansiranja novog proizvoda - Argeta veggie;
  8. Nagrada u kategoriji najbolji podcast - Emela Burdžović/N1;
  9. Nagrada u kategoriji najbolja kolaboracija brenda i influencera - Grand kafa
  10. Nagrada u kategoriji najbolja beauty digitalna kampanja - Avon;
  11. Nagrada u kategoriji najbolja digitalna PR kampanja - Hemofarm;
  12. Nagrada u kategoriji najbolja edukativna digitalna kampanja - BH Telecom;
  13. Nagrada u kategoriji najbolja content marketing kampanja - Avene.



Dobitnici Influencer Award su:

  1. Najutjecajnija ženska influencerica - Hana Hadžiavdagić
  2. Microinfluencer godine - Mirela Redžić
  3. Beauty influencer - Samra Menzilović
  4. Food influencer - Neno Svjetlanović
  5. Tiktoker godine - Leonardo Lamon
  6. Društveno najodgovorniji influencer godine - Brankica Raković
  7. Najdraži izbor klijenta - Mirza Mustafagić
  8. Fitness & Health influencer - Ana Bavrka
  9. Fashion influencer - Erna Saljević
  10. Travel influencer - Robert Dacešin

Pored navedenih kategorija, dodijeljeno i je priznanje People's Choice koje je prema izboru posjetilaca web stranice dodijeljeno Hani Hadžiavdagić.

 



Organizatori Summita izrazili su zadovoljstvo uspješnom realizacijom događaja i zahvaljuju svim učesnicima, sponzorima i partnerima koji su svojim angažmanom doprinijeli implementaciji ovog velikog projekta.

Generalni pokrovitelj drugog Social Media Summita je kompanija Telemach, partner projekta Turistička zajednica Kantona Sarajevo - Visit Sarajevo, zlatni sponzor Cedevita, srebreni sponzori Argeta veggie, InstaGrand, essence, Courtyard by Marriott Sarajevo, Catrice cosmetics, Vivia voda. Prijatelji projekta su: MI 99, Maza, Hercegovina Produkt,  Vispak, Cupra, Kent, Menprom, eCommerce asocijacija u BiH.

Medijski partneri: Faktor, Ladies In, InStore magazine, Oslobođenje, O - više od klika, Ultra magazin, FBL, Gracija,  Radiosarajevo.ba, Furaj.ba, Bonjour.ba, Urban magazin, Dobar dan, Savjetnici, Poduzetnica, Nezavisne novine, Business magazin, Journal, Dalmatinski portal, Zdravi portal, Nova BH, OBN, Hayat, O kanal, RSG radio, Antena, Max media, Nova oprema, Total media, Led media, Connect media.

Organizator je marketinška agencija Altermedia.

***
Foto: Social Media Summit PR


Bonjour

Radionica dekoracije torti u Sarajevu: Ko je znao da greške mogu izgledati ovako dobro?

TEKST: Bonjour.ba

Radionica dekoracije torti u Sarajevu: Ko je znao da greške mogu izgledati ovako dobro? Radionica dekoracije torti u Sarajevu: Ko je znao da greške mogu izgledati ovako dobro?

U kuhinji često nastaju i najljepše i najnepredvidivije priče. Svi znamo onaj trenutak kada deseti put pokušavamo izravnati šlag, a on i dalje živi svoj život. Jer, koliko god se trudili, ponekad nam kuhinja pošalje jasnu poruku: izgled neće uvijek slušati, ali okus, on je već na našoj strani. 
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-300-bonjour-ba


Upravo tu filozofiju Dolcela decenijama gradi u svojim proizvodima i olakšava slatke rituale brzim, provjerenim miksovima i okusima na koje se možemo osloniti. 

Zato je Bonjour.ba, zajedno s Dolcelom, okupio malu grupu učesnica na radionici dekoracije torti kako bismo pokazali da slastice nisu samo rezultat, nego i proces u kojem kreativnost pronalazi svoj put.
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-bonjour-ba-gif

dolcela-radionica-pravljenje-torti-1-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-8-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-13-bonjour-ba


Nakon kratkog upoznavanja i prvih osmijeha, učesnice su pozdravili Ana Ćavar, vlasnica portala Bonjour.ba, i Haris Arnautović, direktor marketinga Podravke BiH. 
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-5-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-839-bonjour-ba

 Haris Arnautović, direktor marketinga Podravka BiH  
 

Prije same radionice, učesnice su ispunile kratki upitnik, mali ritual koji ih je povezao s najdražim uspomenama iz djetinjstva, ukusima koje su voljele i slasticama koje ih prate godinama. Bio je to nježan uvod u sve što će tek nastati…
 

dolcela-bonjour-ba-radionica-2-bonjour-ba

dolcela-bonjour-ba-radionica-5-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-50-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-bonjour-ba-gif2

dolcela-radionica-pravljenje-torti-38-bonjour-ba


Kada se opustimo, nastaju najljepši detalji


Radionicu je vodila Ivana Divljan, čiji je pristup učinio da sve izgleda jednostavno, čak i onima koje šlag inače drži “taocima”. Umjesto uputa koje se moraju slijediti do slova, dala je slobodu da se isprobava, istražuje, miješa i mijenja baš onako kako kuhinja zna biti kada zaboravimo na stroga pravila.
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-22-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-20-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-23-bonjour-ba


Vrlo brzo nastao je poznati slatki flow. Kecelje su se zavezale, krema je išla svojim putem, ukrasi svojim, a torte su postajale male verzije onih koji ih prave. 
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-bonjour-ba-gif5


Mali krug, velika energija


Uz pet prijavljenih čitateljica, radionici su se pridružile i Dolcela ambasadorice Naida Kadić Klico, Maja Topčagić i Ena Avdić čija prisutnost uvijek unese onu laganu, inspirativnu energiju zbog koje se prostor osjeti toplijim.
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-34-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-31-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-30-bonjour-ba

dolcela-bonjour-ba-radionica-3-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-32-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-36-bonjour-ba


Atmosfera se spontano pretvorila u prijateljsko druženje: savjeti su prelijetali preko stola, a poneki “ups” trenutak pretvarao se u najšarmantniji dio dekoracije.
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-bonjour-ba-gif10

dolcela-radionica-pravljenje-torti-71-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-70-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-bonjour-ba-gif8--1


U tim malim scenama najjasnije se osjetila poruka kampanje “Jedino za izgled ne možemo garantirati” jer sve ono što se ne vidi na fotografijama, od raspoloženja do topline u prostoru, bilo je već savršeno.
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-89-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-84-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-86-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-87-bonjour-ba


Kada se kreativnost spusti na stol


Najljepši trenutak radionice nastao je onog časa kada su svi već zaboravili da prave tortu, a počeli da stvaraju nešto što nosi njihov potpuni, mali potpis. Boje su se miješale, ideje mijenjale iz minute u minutu, Ivana se smješkala dok je obilazila radne stolove, a svaki komentar bio je više ohrabrenje nego instrukcija.
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-90-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-91-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-200-bonjour-ba


Nije bilo tačnog načina, nije bilo pogrešnog poteza. Bilo je samo: “Hajde da vidimo šta će ispasti.” Upravo u tome je ležala čar ove radionice. A sve su bile  preukusne jer okusu se vjeruje. Izgledu… pa, tu Dolcela ionako nikad ne garantira.
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-103-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-500-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-306-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-301-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-303-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-305-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-302-bonjour-ba


Slatke kutije za slatke priče


A onda… trenutak iznenađenja. U svakoj Dolcela kutiji gdje su se pakovale slastice nalazila se fotografija iz djetinjstva koju su nam učesnice prethodno poslale, kao i kartica s pitanjem: „Koja je tvoja želja za 2026. godinu?“
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-600-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-601-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-602-bonjour-ba


Uz malu svijeću i tihi dogovor da je zajednički puhnemo, prostor je na trenutak postao podsjetnik na to da slastice prate naše priče puno duže nego što mislimo.
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-603-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-604-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-605-bonjour-ba

Ovaj događaj nas je još jednom podsjetio na suštinu Dolcela kampanje: ne garantiramo izgled, ali garantiramo trenutke koji se pamte. I baš zato svaka torta koja je tog jutra nastala ima svoju priču, ne savršenu, nego stvarnu.
 

dolcela-bonjour-ba-radionica-4-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-836-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-834-bonjour-ba


Recept koji je obilježio radionicu


Nakon što su tortice dobile svoje finalne dekoracije, najviše pitanja vrtjelo se oko jedne stvari: koja je to baza koja sve drži zajedno?
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-828-bonjour-ba
 

Zato dijelimo jednostavnu verziju recepta inspirisanog radionicom, onog koji daje strukturu, ali ostavlja puno prostora za improvizaciju.

SASTOJCI:

Za kore:

- Jaja

- Šećer

- Brašno

- Dolcela prašak za pecivo

- Dolcela vanilin šećer

Za kremu:

- Dolcela puding vanilija, skuhan u mlijeku

- Šećer

- Dolcela Gussnel za dodatnu stabilnost i podatnost

Za dekoraciju:

- Dolcela šlag krema vanilija (ili neki drugi okus po želji)

- Ukrasi po želji


PRIPREMA:

Ispecite jednostavnu koru i izrežite je u krugove. Skuhajte Dolcela puding vanilija ili koji volite, dodajte šećer i Dolcela Gussnel kako biste dobili glatku, stabilnu kremu. Složite mini tortice: kora - krema - kora. Završite šlagom.
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-831-bonjour-ba
 

Recept je jednostavan, brz i zahvalan za sve koji vole kreativni proces više od savršene linije šlaga. 

Bonus savjeti: Ako volite varijacije, puding od vanilije lako možete zamijeniti Dolcela pudingom čokolada, a dekoraciju napraviti sa Dolcela šlag pjenom (Dolcela šlag priprema sa vodom) ili Dolcela šlag kremom koju volite: Dolcela šlag krema čokolada, karamela, jagoda ili nugat i pustite da upravo okus odluči kakav će biti izgled.
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-824-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-822-bonjour-ba


Za brzu, bogatu podlogu tu su i Dolcela Chocolate Muffins ili Dolcela Lava Muffins, mješavine koje su idealne kad želite efektnu tortu bez dugog pripremanja. Sve su to male prečice koje daju više prostora kreativnosti.
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-820-bonjour-ba
 

Inspiraciju ste, vjerujemo, već pronašli. Šlag, puding, ukrase i miksove birate sami. A rezultat? Ma šta god ispalo, bit će vaša Dolcela kreativna priča, ukusna i zanimljiva.

 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Podravka BiH
Bonjour.ba produkcija:
Organizacija eventa: Bonjour.ba 
Kreativni koncept eventa: Semra Manjura
Asistentica: Inka Šehić
Autorica članka: Ilda Lihić-Isović
Grafičko oblikovanje: Marija Perić
Social Media: Marija Perić i Tesnim Ališah
Fotografije: Enida Kajević za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!