TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 14.9.2023.

Brži napredak tehnologije, uključujući umjetnu inteligenciju i automatizaciju, ima dubok utjecaj na budućnost rada.


Ove tehnologije mogu stvoriti nove mogućnosti i istisnuti određene vrste poslova. Kome pripada budućnost rada - ljudima ili vještačkoj inteligenciji, te kako da privučete, zadržite i upravljate talentima na današnjem tržištu rada, govorit će se uz stvarne i vrhunske primjere na ovogodišnjoj DRIVE Leadership & Talent konferenciji u organizaciji kompanije Kolektiv d.o.o/MojPosao.ba u srijedu 4. oktobra u hotelu Hills u Sarajevu.


Ove godine konferencija pokriva vodeće teme kao što su: napredno liderstvo, novi modeli rada, inovativni pristupi u privlačenju i zadržavanju talenata. Ovo je izvanredna prilika za HRM profesionalce i lidere da istraže najnovije trendove i strategije u području upravljanja ljudskim resursima.

U proteklih jedanaest godina na jednom mjestu organizatori su okupili preko 2.000 lokalnih i regionalnih stručnjaka, te preko 100 vodećih i svjetskih govornika. Uz ovogodišnji slogan konferencije „Humans after all“ (Ljudi poslije svega), te u sklopu osam sati specijalno kreiranog sadržaja čekaju vas međunarodni i domaći eksperti koji će podijeliti svoja iskustva i znanja.

 

Predstavljamo istaknute govornike


Jeste li se ikada zapitali kako lideri postaju vizionari u ovom dinamičnom dobu? Prva govornica na konferenciji je Lucy Adams – Izvršna direktorica “Disruptive HR” i bivša direktorica ljudskih resursa BBC-a koja će govoriti o liderstvu u svijetu ubrzanih promjena. Uloga lidera nikad nije bila važnija i ako želite istražiti tajne uspješnog vodstva, ovo ne smijete propustiti.

 



Butzi (Johannes Alinhac), međunarodni govornik i 4 X TEDx govornik sa kojim ćemo „uploviti“ u svijet čarolija stvaranja zadovoljstva na radnom mjestu. Njegova originalnost leži u vještinama i iskustvu mađioničara koje koristi kako bi osnažio svoju publiku da budu kreativniji i agilniji. Kako bi to postigao, u svojim govorima i radionicama otkriva tajne i tehnike najboljih svjetskih mađioničara, vodeći sudionike na čarobno putovanje kako bi ih osnažio.

Kreshnik Halili - Lider u IT i informacijskoj sigurnosti s više od 12 godina iskustva u bankarskoj industriji i član Uprave Raiffeisen Bank dd BIH, podijelit će svoje vrijedno znanje i uvide o tome kako se nositi s izazovima i mogućnostima koje donosi digitalna era.

Kako upravljati talentima u promjenjivom okruženju, te kako bolje da razumijete izazove i prilike na savremenom tržištu rada su neke od ključnih tema sa kojim će vas upoznati Nermana Ajanović-Hajdarpašić, direktorica operacija kompanije Kolektiv/MojPosao.ba. Ona je govornica koja će vas voditi kroz (R)evoluciju tržišta rada! 

Osim navedenih govornika, na konferenciji će se pojaviti i mnogi regionalni stručnjaci iz Bosne i Hercegovine kako bi podijelili svoja znanja i prakse u oblasti ljudskih resursa. Očekuju vas stručne radionice i zanimljivi paneli. Budite u toku jer uskoro stiže više informacija.
 

Priznanja za Najbolju HR praksu u BiH! 
 
I ove godine, uz specijalna predavanja stručnjaka, centralno mjesto zauzima predstavljanje i izbor za Najbolje HR prakse Bosne i Hercegovine. Ovaj dio konferencije omogućava učesnicima da se upoznaju sa praktičnim iskustvima kompanija iz BiH koje mogu primijeniti i u svom okruženju. Pored toga, cilj je nagraditi najbolje HR prakse i motivirati kompanije da uvode pozitivne promjene.  
 
HR praksu možete prijaviti najdalje do 21. septembra 2023. godine putem linka.

Popis predavača, sažeti program konferencije, te informacije o slobodnim mjestima na konferenciji pronađite na www.drive.ba.

* * *
Foto: PR


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!