TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 27.4.2021.

Izazovno vrijeme u kojem se trenutno nalazimo zaustavilo je mnogobrojne događaje iz kreativne industrije u plasiranju novih sadržaja, ali ne i Play Media Day, koji će se ove godine po šesti put održati u kombinovanom online i offline formatu 04. i 05. 6. 

Regionalni komunikacijski događaj će se ove godine održati u CineStar Cinemas Delta Planet Banja Luka s ograničenim brojem sudionika, kao i online i to potpuno besplatno za sve sudionike koji su dio komunikacijske i kreativne industrije. 

Bogat programski sadržaj predstavit će ključne teme, obrađene kroz prizmu trenutne pandemije. Između ostalog ove godine ćemo saznati da li je pandemija zaustavila kreativnost i koliko smo hrabri da napravimo iskorak u ovo izazovno vrijeme. 
Play Media Day 06 će otkriti i da li je pandemija uticala na trendove u kreativnoj industriji i koliko su se oni modifikovali u skladu sa situacijom u kojoj smo se našli, te prikazati kampanje koje su dokazale da je kreativnost jača od pandemije. 

Sudionici konferencije će saznati i zašto je employer branding važan u trenucima krize, te kako su uspješne kompanije dale doprinos zajednici u proteklih godinu dana. Ovogodišnji događaj će obraditi i teme poput rasta online prodaje i modela na koji način se prodaja odvija, te podcast, koji je sve “moćniji” alat kreativne industrije. 
Organizatori regionalnog komunikacijskog događaja Play Media Day ističu da je veoma važno da se komunikacija nastavlja i da će putem ovogodišnje konferencije dati još veći doprinos kreativnoj industriji, imajući u vidu da će pristup sadržajima biti besplatan u online formatu. Najavljuju da će u narednim danima javnosti biti predstavljen i dio programa ovogodišnjeg događaja. 

Direktorica kreativne agencije Play Team i direktorica programa konferencije Dijana Tepšić ističe da će i ove godine Play Media Day opravdati očekivanja sudionika.
Ponosna sam na činjenicu da smo uz pomoć partnera, uspjeli da istrajemo u želji da publici ponudimo događaj, koji će predstaviti kvalitetan rezime teške godine, koja je iza nas. Izazovno vrijeme nas nije zaustavilo da budemo kreativni. Iako su uslovi rada drugačiji i budžeti u kreativnoj industriji dosta manji, tržište je pokazalo da ne trebamo zaustaviti komunikaciju, kao i da moramo biti još domišljatiji - društveno odgovorniji, kreativniji i inovativniji. Upravo ćemo ovogodišnjim događajem napraviti presjek svih promjena koje su nastale u kreativnoj industriji regiona, ali i svijeta”, ističe Dijana Tepšić

Ovogodišnji vizuelni koncept događaja simbolizuje fluidnost, koja se dešava i kretanje uprkos otežavajućim okolnostima. Možda nam se ciljevi koje smo ranije postavili čine daleki i nedostižni kao planina, ali ipak su tu i nikako ne smijemo odustati od njih, poručuju iz Play Team-a. 
Konferenciji će prethoditi i niz edukacija koje će organizatori konferencije  – Play Team održati 4., 5., i 6. mjeseca, sa 20 mladih lidera iz različitih lokalnih zajednica Bosne i Hercegovine, kojima su potrebne dodatne vještine i znanja, te prakse, kako bi bili konkurentniji na tržištu, privukli veću pažnju javnosti i publike i kreirali još kvalitetniji sadržaj. 
Drugi dan Play Media Day konferencije će upravo i prezentovati njihove projekte učesnicima događaja, ali i znanja i vještine koje su stekli tokom edukacije. 
Najbitnija poruka događaja i ove godine je “Komunikacija je beskonačna”, te da uprkos izazovima nastavljamo dalje. Više informacija dostupno na playmediaday.com, kao i putem društvenih mreža događaja. 
Vidimo se na Play Media Day 06! 

***
Tekst: Promotivni članak
Foto: Promo


Bonjour

Je li Rovinj u vašem kalendaru za 2026? Evo kad i zašto bi trebao biti.

TEKST: Bonjour.ba - PR

Je li Rovinj u vašem kalendaru za 2026? Evo kad i zašto bi trebao biti. Je li Rovinj u vašem kalendaru za 2026? Evo kad i zašto bi trebao biti.

Festival koji svake godine okuplja najbolje iz svijeta kreativnosti, tržišnih komunikacija i digitalnih inovacija ponovno donosi ono zbog čega nije „samo još jedna konferencija“: inspiraciju, ideje i atmosferu koja se dugo pamti.

U 5. mjesecu očekuju vas tri uzbudljiva dana posvećena komunikacijama, kreativnosti i digitalnim inovacijama! Novo izdanje Dana komunikacija održat će se od 7. do 10.05.2026. u hotelu Lone u Rovinju, a prijave su sada i službeno otvorene.

 

dani-komunikacija-rovinj-10-bonjour-ba


Prepoznatljivi po jedinstvenoj festivalskoj ponudi koja iskače iz uobičajenoga i potiče na promjenu, Dani komunikacija svojim netipičnim pristupom žele nastaviti osvajati srca svih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija.

„Kraj godine obično je razdoblje kada sabiremo učinjeno, ali i radimo velike planove za naredno razdoblje. Teško da postoji bolji dar koji netko sebi može pokloniti od uvrštavanja Dana komunikacija u kalendar za iduću godinu.  Jer dok neke novogodišnje odluke padnu u vodu već nakon prvih tjedana, planiranje dolaska na Dane komunikacija nešto je čega se ne odričemo, što konstantno veseli, prvu polovinu godine ispunjava slatkim iščekivanjem, a drugu polovinu sažimanjem dojmova i primjenom naučenog. Iako u ovoj fazi ne možemo još otkriti puno više od samog datuma, pripreme su se već zahuktale, prvi su predavači dogovoreni, teme za panele slažu se kao i obično, bit će pun pogodak i super aktualne i korisne“, poručila je Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora festivala.

 

dani-komunikacija-rovinj-3-bonjour-ba

Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora festivala


„Hej, konkurencijo! Možda bolje da preskočite Dane komunikacija 2026. Bit će previše inspiracije, kontakata i ideja koje bismo radije zadržali za sebe. Kao i nagrade. A dragi oglašivači, pogotovo vi kojima je KPI ‘kontinuirani napredak, učenje i razvoj’ – vidimo se u Rovinju od 7. do 10. svibnja 2026.”, poručio je Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala.

 

dani-komunikacija-rovinj-2-bonjour-ba

Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala


Predavanja kreativaca, dijalog s domaćim i regionalnim stručnjacima, radionice, svečane dodjele strukovnih nagrada, partyji, niz drugih sadržaja i brojna iznenađenja – sve su to Dani komunikacija, omiljeno okupljalište ključnih oglašivača, agencija, dizajnera i kreativaca, stručnjaka za odnose s javnošću, digitalaca, predstavnika medija i ostalih profesionalaca iz komunikacijske industrije ključnih za stvaranje i pokretanje promjena.
 

dani-komunikacija-rovinj-8-bonjour-ba

dani-komunikacija-rovinj-9-bonjour-ba

dani-komunikacija-rovinj-7-bonjour-ba


Podsjetimo, uz više od 200 govornika, 80 programskih segmenata, 730 prijavljenih projekata, preko 130 partnera i sponzora, čak 125 članova žirija i odbora natjecanja te 5 festivalskih pozornica – proteklo izdanje Dana komunikacija, u organizaciji HURA-e i IAB-a Croatia, bilo je najopsežnije dosad.

Prijave za sudjelovanje moguće su na službenoj stranici festivala, gdje su dostupne sve informacije o rezervaciji early bird kotizacija, ali i smještaju u luksuznim Maistrinim hotelima očaravajućega Rovinja, jedne od najljepših europskih destinacija, u ponudi koja vrijedi do 16.01. za rane prijave i rezervacije. Iz godine u godinu najveći dio ukupnih smještajnih kapaciteta rasproda se u prvih desetak dana, zato je dobro svoja mjesta rezervisati na vrijeme.

 

dani-komunikacija-rovinj-1-bonjour-ba

dani-komunikacija-rovinj-6-bonjour-ba


Prva lica ovogodišnjeg festivala bit će predstavljena u prvom mjesecu, a dotad rezervišite svoje mjesto na jednom od najiščekivanijih festivala 2026. godine.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!