TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 27.4.2021.

Izazovno vrijeme u kojem se trenutno nalazimo zaustavilo je mnogobrojne događaje iz kreativne industrije u plasiranju novih sadržaja, ali ne i Play Media Day, koji će se ove godine po šesti put održati u kombinovanom online i offline formatu 04. i 05. 6. 

Regionalni komunikacijski događaj će se ove godine održati u CineStar Cinemas Delta Planet Banja Luka s ograničenim brojem sudionika, kao i online i to potpuno besplatno za sve sudionike koji su dio komunikacijske i kreativne industrije. 

Bogat programski sadržaj predstavit će ključne teme, obrađene kroz prizmu trenutne pandemije. Između ostalog ove godine ćemo saznati da li je pandemija zaustavila kreativnost i koliko smo hrabri da napravimo iskorak u ovo izazovno vrijeme. 
Play Media Day 06 će otkriti i da li je pandemija uticala na trendove u kreativnoj industriji i koliko su se oni modifikovali u skladu sa situacijom u kojoj smo se našli, te prikazati kampanje koje su dokazale da je kreativnost jača od pandemije. 

Sudionici konferencije će saznati i zašto je employer branding važan u trenucima krize, te kako su uspješne kompanije dale doprinos zajednici u proteklih godinu dana. Ovogodišnji događaj će obraditi i teme poput rasta online prodaje i modela na koji način se prodaja odvija, te podcast, koji je sve “moćniji” alat kreativne industrije. 
Organizatori regionalnog komunikacijskog događaja Play Media Day ističu da je veoma važno da se komunikacija nastavlja i da će putem ovogodišnje konferencije dati još veći doprinos kreativnoj industriji, imajući u vidu da će pristup sadržajima biti besplatan u online formatu. Najavljuju da će u narednim danima javnosti biti predstavljen i dio programa ovogodišnjeg događaja. 

Direktorica kreativne agencije Play Team i direktorica programa konferencije Dijana Tepšić ističe da će i ove godine Play Media Day opravdati očekivanja sudionika.
Ponosna sam na činjenicu da smo uz pomoć partnera, uspjeli da istrajemo u želji da publici ponudimo događaj, koji će predstaviti kvalitetan rezime teške godine, koja je iza nas. Izazovno vrijeme nas nije zaustavilo da budemo kreativni. Iako su uslovi rada drugačiji i budžeti u kreativnoj industriji dosta manji, tržište je pokazalo da ne trebamo zaustaviti komunikaciju, kao i da moramo biti još domišljatiji - društveno odgovorniji, kreativniji i inovativniji. Upravo ćemo ovogodišnjim događajem napraviti presjek svih promjena koje su nastale u kreativnoj industriji regiona, ali i svijeta”, ističe Dijana Tepšić

Ovogodišnji vizuelni koncept događaja simbolizuje fluidnost, koja se dešava i kretanje uprkos otežavajućim okolnostima. Možda nam se ciljevi koje smo ranije postavili čine daleki i nedostižni kao planina, ali ipak su tu i nikako ne smijemo odustati od njih, poručuju iz Play Team-a. 
Konferenciji će prethoditi i niz edukacija koje će organizatori konferencije  – Play Team održati 4., 5., i 6. mjeseca, sa 20 mladih lidera iz različitih lokalnih zajednica Bosne i Hercegovine, kojima su potrebne dodatne vještine i znanja, te prakse, kako bi bili konkurentniji na tržištu, privukli veću pažnju javnosti i publike i kreirali još kvalitetniji sadržaj. 
Drugi dan Play Media Day konferencije će upravo i prezentovati njihove projekte učesnicima događaja, ali i znanja i vještine koje su stekli tokom edukacije. 
Najbitnija poruka događaja i ove godine je “Komunikacija je beskonačna”, te da uprkos izazovima nastavljamo dalje. Više informacija dostupno na playmediaday.com, kao i putem društvenih mreža događaja. 
Vidimo se na Play Media Day 06! 

***
Tekst: Promotivni članak
Foto: Promo


Bonjour

Ferhadija miriše drugačije: Parfemi (i cijene!) zbog kojih dolazimo

TEKST: Bonjour.ba

Ferhadija miriše drugačije: Parfemi (i cijene!) zbog kojih dolazimo Ferhadija miriše drugačije: Parfemi (i cijene!) zbog kojih dolazimo

Zamislite da ulazite u prostor u kojem mirisi pričaju priče, gdje vam stručnjaci za njegu kože posvećuju punu pažnju i gdje svaka bočica na polici skriva ljeto u sebi.

Upravo takav kutak nalazi se u srcu Ferhadije i ovog mjeseca, povodom svog 2. rođendana, nudi iskustvo koje ne želite propustiti.

Smještena na adresi Ferhadija 14a, parfimerija Martimex u Sarajevu već dvije godine njeguje svoj prepoznatljiv imidž luksuza, elegancije i vrhunske usluge. 


bonjour_ba_martimex_01

bonjour_ba_Martmex_02


Iako možda na prvi pogled djeluje kao skriveni dragulj u centru grada, ovaj prostor svakim danom sve više postaje nezaobilazna adresa za sve ljubitelje beauty svijeta.

U mjesecu junu, Martimex obilježava drugi rođendan svoje Ferhadija poslovnice, a povodom toga pripremili su mirisna i skincare iznenađenja koja će vas natjerati da svratite, a i vratite se.


bonjour_ba_martimex_07

bonjour_ba_martimex_021

bonjour_ba_martimex_011
 

Novo lansiranje koje nas je odmah osvojilo

U fokusu je uzbudljiv parfemski novitet: Najim - Versace moćna, zavodljiva kompozicija koja ostavlja neizbrisiv trag.

Ovaj miris možete testirati među prvima upravo u Martimex parfimeriji, u ambijentu koji odiše elegancijom i pažljivo biranim detaljima.


bonjour_ba_martimex_024

bonjour_ba_martimex_012
 

Za one koji traže nešto drugačije: niche kolekcija

Osim poznatih brendova poput Guerlaina, Lancômea, Chanela, u ponudi se nalazi i selekcija niche parfema, pažljivo odabranih za istinske zaljubljenike u mirise. 

Izdvajaju se Atkinsons, The Merchant of Venice, Memo Paris, Mancera i mnogi drugi brendovi koji garantiraju jedinstven olfaktivni doživljaj. Ako ste u potrazi za parfemom koji niko drugi nema, ovdje ćete ga pronaći.


bonjour_ba_martimex_02

bonjour_ba_martimex_03

bonjour_ba_martimex_04

bonjour_ba_martimex_08
 

Skincare kutak za beauty pauzu u centru grada

Na spratu parfimerije otvoren je i poseban skincare kutak, gdje vas dočekuju stručne kolegice spremne da podijele savjete prilagođene vašem tipu kože i beauty ciljevima. Ovaj prostor je savršen za sve one koji žele napraviti kratku pauzu u šetnji gradom i posvetiti se sebi.


bonjour_ba_martimex_09

bonjour_ba_martimex_022


 bonjour_ba_martimex_010

bonjour_ba_martimex_014


Više od parfimerije: iskustvo koje se pamti

Osim ekskluzivne ponude, Martimex se izdvaja po visokom nivou profesionalne usluge i personalizovanom pristupu, zbog čega se svaka posjeta pretvara u mali beauty ritual. Elegantni interijer dodatno doprinosi luksuznom ugođaju, a svaki detalj unutar parfimerije osmišljen je s ciljem da se osjećate posebno.
 

Ako još niste otkrili ovu oazu mirisa i njege u Ferhadiji sada je pravo vrijeme. Povodom rođendana, parfimerija Martimex priprema niz iznenađenja i ekskluziva koje traju samo ovog mjeseca.

Foto: Sanela Zukić 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!