TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 27.4.2021.

Izazovno vrijeme u kojem se trenutno nalazimo zaustavilo je mnogobrojne događaje iz kreativne industrije u plasiranju novih sadržaja, ali ne i Play Media Day, koji će se ove godine po šesti put održati u kombinovanom online i offline formatu 04. i 05. 6. 

Regionalni komunikacijski događaj će se ove godine održati u CineStar Cinemas Delta Planet Banja Luka s ograničenim brojem sudionika, kao i online i to potpuno besplatno za sve sudionike koji su dio komunikacijske i kreativne industrije. 

Bogat programski sadržaj predstavit će ključne teme, obrađene kroz prizmu trenutne pandemije. Između ostalog ove godine ćemo saznati da li je pandemija zaustavila kreativnost i koliko smo hrabri da napravimo iskorak u ovo izazovno vrijeme. 
Play Media Day 06 će otkriti i da li je pandemija uticala na trendove u kreativnoj industriji i koliko su se oni modifikovali u skladu sa situacijom u kojoj smo se našli, te prikazati kampanje koje su dokazale da je kreativnost jača od pandemije. 

Sudionici konferencije će saznati i zašto je employer branding važan u trenucima krize, te kako su uspješne kompanije dale doprinos zajednici u proteklih godinu dana. Ovogodišnji događaj će obraditi i teme poput rasta online prodaje i modela na koji način se prodaja odvija, te podcast, koji je sve “moćniji” alat kreativne industrije. 
Organizatori regionalnog komunikacijskog događaja Play Media Day ističu da je veoma važno da se komunikacija nastavlja i da će putem ovogodišnje konferencije dati još veći doprinos kreativnoj industriji, imajući u vidu da će pristup sadržajima biti besplatan u online formatu. Najavljuju da će u narednim danima javnosti biti predstavljen i dio programa ovogodišnjeg događaja. 

Direktorica kreativne agencije Play Team i direktorica programa konferencije Dijana Tepšić ističe da će i ove godine Play Media Day opravdati očekivanja sudionika.
Ponosna sam na činjenicu da smo uz pomoć partnera, uspjeli da istrajemo u želji da publici ponudimo događaj, koji će predstaviti kvalitetan rezime teške godine, koja je iza nas. Izazovno vrijeme nas nije zaustavilo da budemo kreativni. Iako su uslovi rada drugačiji i budžeti u kreativnoj industriji dosta manji, tržište je pokazalo da ne trebamo zaustaviti komunikaciju, kao i da moramo biti još domišljatiji - društveno odgovorniji, kreativniji i inovativniji. Upravo ćemo ovogodišnjim događajem napraviti presjek svih promjena koje su nastale u kreativnoj industriji regiona, ali i svijeta”, ističe Dijana Tepšić

Ovogodišnji vizuelni koncept događaja simbolizuje fluidnost, koja se dešava i kretanje uprkos otežavajućim okolnostima. Možda nam se ciljevi koje smo ranije postavili čine daleki i nedostižni kao planina, ali ipak su tu i nikako ne smijemo odustati od njih, poručuju iz Play Team-a. 
Konferenciji će prethoditi i niz edukacija koje će organizatori konferencije  – Play Team održati 4., 5., i 6. mjeseca, sa 20 mladih lidera iz različitih lokalnih zajednica Bosne i Hercegovine, kojima su potrebne dodatne vještine i znanja, te prakse, kako bi bili konkurentniji na tržištu, privukli veću pažnju javnosti i publike i kreirali još kvalitetniji sadržaj. 
Drugi dan Play Media Day konferencije će upravo i prezentovati njihove projekte učesnicima događaja, ali i znanja i vještine koje su stekli tokom edukacije. 
Najbitnija poruka događaja i ove godine je “Komunikacija je beskonačna”, te da uprkos izazovima nastavljamo dalje. Više informacija dostupno na playmediaday.com, kao i putem društvenih mreža događaja. 
Vidimo se na Play Media Day 06! 

***
Tekst: Promotivni članak
Foto: Promo


Bonjour

Po čemu je APRÈS SKI EXPERIENCE na Jahorini bio drugačiji ove godine?

TEKST: PR

Po čemu je APRÈS SKI EXPERIENCE na Jahorini bio drugačiji ove godine? Po čemu je APRÈS SKI EXPERIENCE na Jahorini bio drugačiji ove godine?

Od 11. do 14. decembra, Jahorina je bila pozornica posebnog zimskog lifestyle događaja u regiji. APRÈS SKI EXPERIENCE, održan u luksuznom Olympic Oasis Resortu, okupio je regionalne influensere, beauty i parfemske brendove te potvrdio Jahorinu kao novu nezaobilaznu après ski destinaciju.
 

apres-ski-event-jahorina-1-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-2-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-8-bonjour-ba


U organizaciji Davora Gerbusa i Amera Kadića APRÈS SKI EXPERIENCE prerastao je u događaj o kojem se pričalo, snimalo i koji se istinski živio. Bio je promišljeno osmišljen doživljaj u kojem su se estetika i energija skladno povezali.

Tokom četiri dana, gosti su boravili na Jahorini, uz snježne pejzaže, smještaj i gastronomiju, a après ski se prirodno izdvojio kao završni dio svakog dana. Dnevne partije, uz muziku i energiju, dodatno su podignute zahvaljujući Carlsbergu, koji je bio ponosni pokrovitelj dnevnih après ski druženja i dao cijelom konceptu snažan, urbani i internacionalni potpis.
 

apres-ski-event-jahorina-bonjour-ba-5


Event je okupio influencere iz cijele regije, uključujući Meri Goldašić, Laru Vukušić, Niku Čuturića, Janka Janića, Teu Dujmić, Antoniju Stupar Jurkin, Josipa Milanovića, Rivu Pauletić, Marjetu Kessler, Jovanu Filipović, Anu Miščević, Marka Banjavčića, Arduanu Pribinja, Haruna Kurića I Samru Menzilović, kao i same organizatore Davora Gerbusa i Amera Kadića
 

apres-ski-event-jahorina-10-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-22-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-23-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-38-bonjour-ba


Njemački beauty brend Wellbe, čiji je Beauty kolagen već prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine, a upravo ulazi i na tržište Hrvatske, predstavio se u luksuznom okruženju koje savršeno prati njegov premium DNK.
 

apres-ski-event-jahorina-5-bonjour-ba-1

apres-ski-event-jahorina-3-bonjour-ba


Jedan od istaknutijih momenata cijelog eventa donio je Matiere Premiere, svjetski niche parfemski brend.
 

apres-ski-event-jahorina-7-bonjour-ba


Ovaj globalno priznati brend, čije kreacije nose potpis nekih od najvećih imena parfemske industrije, na Jahorini je predstavio VANILLA POWDER Extrait de Parfum, miris koji je već rasprodan u brojnim parfumerijama širom svijeta.
 

apres-ski-event-jahorina-4-bonjour-ba


Iza ove parfemske senzacije stoji Aurélien Guichard, osnivač brenda i jedan od najutjecajnijih parfemskih kreatora današnjice, često nazivan prvim nosom Francuske. Guichard opisuje miris kao tamnu, baršunastu vaniliju koja nije preslatka, već duboka, sofisticirana i prožeta suptilnim slanim notama, parfem koji ostavlja snažan, elegantan i nezaboravan dojam.

Cjelokupni ambijent dodatno je zaokružen zahvaljujući CasaBianci, koja je prostor restorana Olympic Oasis pretvorila u zimski ugođaj, uz pažljivo postavljene stolove i detalje koji su događaju dali osjećaj topline i ugodne atmosfere.
 

apres-ski-event-jahorina-9-bonjour-ba
 

Važan dio logistike i besprijekorne organizacije imao je i AC QUATTRO d.o.o., zvanični prevoznik eventa, koji se pobrinuo da svi gosti, influenceri i partneri stignu sigurno, udobno i na vrijeme.

Jahorina je ovih dana pokazala da može biti mnogo više od skijališta. Postala je simbol moderne, luksuzne après ski kulture i jasan dokaz da Bosna i Hercegovina može biti domaćinevenata i iskustava koji će privući pažnju na Lifestyle sceni.

Još nekoliko fotografija s eventa donosimo u nastavku.
 

apres-ski-event-jahorina-19-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-18-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-24-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-39-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-25-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-31-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-11-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-13-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-17-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-16-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-35-bonjour-ba

 

Foto : PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!