TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 27.4.2021.
Izazovno vrijeme u kojem se trenutno nalazimo zaustavilo je mnogobrojne događaje iz kreativne industrije u plasiranju novih sadržaja, ali ne i Play Media Day, koji će se ove godine po šesti put održati u kombinovanom online i offline formatu 04. i 05. 6.
Regionalni komunikacijski događaj će se ove godine održati u CineStar Cinemas Delta Planet Banja Luka s ograničenim brojem sudionika, kao i online i to potpuno besplatno za sve sudionike koji su dio komunikacijske i kreativne industrije.
Bogat programski sadržaj predstavit će ključne teme, obrađene kroz prizmu trenutne pandemije. Između ostalog ove godine ćemo saznati da li je pandemija zaustavila kreativnost i koliko smo hrabri da napravimo iskorak u ovo izazovno vrijeme.
Play Media Day 06 će otkriti i da li je pandemija uticala na trendove u kreativnoj industriji i koliko su se oni modifikovali u skladu sa situacijom u kojoj smo se našli, te prikazati kampanje koje su dokazale da je kreativnost jača od pandemije.
Sudionici konferencije će saznati i zašto je employer branding važan u trenucima krize, te kako su uspješne kompanije dale doprinos zajednici u proteklih godinu dana. Ovogodišnji događaj će obraditi i teme poput rasta online prodaje i modela na koji način se prodaja odvija, te podcast, koji je sve “moćniji” alat kreativne industrije.
Organizatori regionalnog komunikacijskog događaja Play Media Day ističu da je veoma važno da se komunikacija nastavlja i da će putem ovogodišnje konferencije dati još veći doprinos kreativnoj industriji, imajući u vidu da će pristup sadržajima biti besplatan u online formatu. Najavljuju da će u narednim danima javnosti biti predstavljen i dio programa ovogodišnjeg događaja.
Direktorica kreativne agencije Play Team i direktorica programa konferencije Dijana Tepšić ističe da će i ove godine Play Media Day opravdati očekivanja sudionika.
“Ponosna sam na činjenicu da smo uz pomoć partnera, uspjeli da istrajemo u želji da publici ponudimo događaj, koji će predstaviti kvalitetan rezime teške godine, koja je iza nas. Izazovno vrijeme nas nije zaustavilo da budemo kreativni. Iako su uslovi rada drugačiji i budžeti u kreativnoj industriji dosta manji, tržište je pokazalo da ne trebamo zaustaviti komunikaciju, kao i da moramo biti još domišljatiji - društveno odgovorniji, kreativniji i inovativniji. Upravo ćemo ovogodišnjim događajem napraviti presjek svih promjena koje su nastale u kreativnoj industriji regiona, ali i svijeta”, ističe Dijana Tepšić.
Ovogodišnji vizuelni koncept događaja simbolizuje fluidnost, koja se dešava i kretanje uprkos otežavajućim okolnostima. Možda nam se ciljevi koje smo ranije postavili čine daleki i nedostižni kao planina, ali ipak su tu i nikako ne smijemo odustati od njih, poručuju iz Play Team-a.
Konferenciji će prethoditi i niz edukacija koje će organizatori konferencije – Play Team održati 4., 5., i 6. mjeseca, sa 20 mladih lidera iz različitih lokalnih zajednica Bosne i Hercegovine, kojima su potrebne dodatne vještine i znanja, te prakse, kako bi bili konkurentniji na tržištu, privukli veću pažnju javnosti i publike i kreirali još kvalitetniji sadržaj.
Drugi dan Play Media Day konferencije će upravo i prezentovati njihove projekte učesnicima događaja, ali i znanja i vještine koje su stekli tokom edukacije.
Najbitnija poruka događaja i ove godine je “Komunikacija je beskonačna”, te da uprkos izazovima nastavljamo dalje. Više informacija dostupno na playmediaday.com, kao i putem društvenih mreža događaja.
Vidimo se na Play Media Day 06!
***
Tekst: Promotivni članak
Foto: Promo
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
U svijetu u kojem su eventi sve češće predvidivi, jedan nas je podsjetio koliko daleko može ići mašta kada joj se da prostor.
Smješten u grandioznom izdanju hotela Austria & Bosna, IQOS ILUMA launch, pod nazivom Curiosity Theater je 3. jula pretvorio jednu sarajevsku noć u elegantni urbani teatar svjetla, zvuka, pokreta i neobičnih obrta.
Došli smo iz znatiželje, otišli sa utiskom da smo prisustvovali nečemu mnogo većem od klasične promocije.
Svjetlosni tunel i pitanje: “Gdje nas ovo vodi?”
Ulazna zona bila je zamišljena kao portret znatiželje. Svjetlosni tunel, efektno dizajniran kao zakrivljena linija svjetla, uvodio je goste u prostor gdje ništa nije bilo očigledno.
Zidovi su se presijavali u nijansama plave, a uzvanicama su uručeni svojevrsni ‘’pasoši'' za dalje iskustvo u svijet u kojem se misao, dah i znatiželja šire bez klasičnog dima i pepela.
Jedan od vizualnih epicentara večeri bila je i Marko Feher for IQOS Curious X Art instalacija, kreativni spoj recikliranih IQOS aksesoara i njegovih prepoznatljivih potpisnih uzoraka.
Njegov jedinstveni vizuelni potpis, protkani pokretom i interakcijom sa publikom, unio je dodatni sloj igre i dinamike u prostor, čineći da gosti ne budu samo promatrači, već i aktivni sudionici Curiosity Theatera.
Cijelu večer pratila je energija devet animatorica iz grupe “Fluid” koje su se kroz prostor kretale poput živog koreografskog toka, usmjeravajući pažnju gostiju i naglašavajući ključne trenutke te scene eventa.
Experience sobe: Tišina, tradicija, ekstaza
Smještene duž centralne osi prostora, tri experience sobe bile su uređene kao kontrasti, ali povezane zajedničkom estetikom preciznog ambijentalnog dizajna.
Silent disco soba je onaj prostor u kojem je tišina zapravo najglasnije govorila. Uronjeni u tamu, gosti su stavljali slušalice i nestajali u ritmu koji je samo njima poznat. Efekat LED linija koje su pulsirale prema pokretima tijela učinio je da se prostor doima kao hologramski klub budućnosti.
Hype box soba bila je srce vizuelne euforije, prostor u kojem je zvuk imao boju, a pokret sopstveni eho. Neonski okvir koji je mijenjao boje ovisno o volumenu unutar prostorije bio je epicentar ritma. Zidovi su reagovali na dodir, dok je središnji podij stvoren za improvizovani pokret.
Dok su druge sobe pričale o budućnosti, Traditional room nas je podsjetila gdje sve počinje. Sušta suprotnost. Zidovi obloženi teksturom bosanskih ćilima i miris svježe kuhane bosanske kafe činili su autentičnu atmosferu. U ovom prostoru tradicija je dobila novo, toplo i osjetilno značenje.
Tu smo sreli Amiru Medunjanin i pitali je kako bi opisala sevdah u tri riječi. “Ljubav, sloboda i život,” rekla je uz osmijeh, osvrćući se na tradiciju iz koje je večerašnja pjesma ponikla.
Instalacija karata i povratak igre u evente
Kao skulptura napravljena od kutija, svaka obasjana spotlightom, Joker instalacija bila je smještena u samom srcu prostora. Djevojke u kostimima iz kabare noir svemira dijelile su misteriozne karte.
“Ako na poleđini imate broj, sve se mijenja.” rečeno nam je od strane voditelja večeri, Kerima Čutune, a šapat se proširio prostorom.
“Šta bi uradili da imate Joker kartu večeras?”, pitali smo Marka Fehera , koji je uz osmijeh rekao da bi postao nevidljiv. Magija večeri je bila u tome što je sve djelovalo moguće.
Backstage emocije i "Svitanje" na sceni
Dok smo u backstageu zatekli DJ Bonjaskog kako provjerava zadnje detalje, Amira Medunjanin je, uprkos svečanosti trenutka, ostajala smirena. Par minuta kasnije, svjetla su se ugasila, LED ekran iza bine zasvijetlio, a melodija pjesme "Svitanje" započela.
Spoj sevdaha i elektronskog beata? Da, zvuči nevjerovatno dobro. Sve oči bile prikovane na binu, a emocija se širila iz svakog tona. Amira je prije nastupa podijelila sa nama kako želi da publika iz pjesme ponesu nadu i vjeru za bolje sutra, dok je Bojan svoju emociju te večeri opisao jednom sigurnom riječju – ponos.
Reveal trenutak: Kada se prostor otvara budućnosti
U dramatičnom trenutku, pod zvukovima “Space Odyssey”, svjetla su eksplodirala. U posebno dizajniranim prostorijama, zidovi su se otvorili i dvije prostorije iza zavesa otkrile su ono što se cijelu noć gradilo novi IQOS ILUMA uređaj.
Uz LED animaciju i čaše šampanjca u rukama, osjećaj otkrića bio je kompletan. Uređaj je predstavljen kao glavni akter noći.
Joker reveal i još jedno iznenađenje
Nakon brojnih iznenađenja tokom večeri, kraj noći donio je nezaboravan završni čin. Sve uzvanice s numerisanim kartama pozvane su prema Joker instalaciji.
Djevojke su pažljivo skidale kanape, kutije su se otvarale i pokloni, među kojima i putovanje u Milano, uručeni su dobitnicima. Ostali su pronašli svoje nagrade u reveal sobama.
U svakom kutku prostora krilo se novo iznenađenje, a svaki kadar nosio je emociju zbog koje ste poželjeli zastati. Između reflektora i tišine, pokreta i šapata, ova noć bila je daleko više od promocije.
Spoj igre, performansa, tehnologije i tradicije oblikovao je prostor u kojem ste prestajali biti samo gost i postajali dio priče. Ono što se ne može prenijeti kroz riječi, jeste osjećaj da ste zakoračili u nešto što će tek imati svoj nastavak.
Behind-the-scenes kadrova koje nismo ni planirali podijeliti ali znatiželja pobjeđuje:
*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva ovisnost. Samo za punoljetne.
Foto: Marko Jovančić
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!