TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 27.4.2021.
Izazovno vrijeme u kojem se trenutno nalazimo zaustavilo je mnogobrojne događaje iz kreativne industrije u plasiranju novih sadržaja, ali ne i Play Media Day, koji će se ove godine po šesti put održati u kombinovanom online i offline formatu 04. i 05. 6.
Regionalni komunikacijski događaj će se ove godine održati u CineStar Cinemas Delta Planet Banja Luka s ograničenim brojem sudionika, kao i online i to potpuno besplatno za sve sudionike koji su dio komunikacijske i kreativne industrije.
Bogat programski sadržaj predstavit će ključne teme, obrađene kroz prizmu trenutne pandemije. Između ostalog ove godine ćemo saznati da li je pandemija zaustavila kreativnost i koliko smo hrabri da napravimo iskorak u ovo izazovno vrijeme.
Play Media Day 06 će otkriti i da li je pandemija uticala na trendove u kreativnoj industriji i koliko su se oni modifikovali u skladu sa situacijom u kojoj smo se našli, te prikazati kampanje koje su dokazale da je kreativnost jača od pandemije.
Sudionici konferencije će saznati i zašto je employer branding važan u trenucima krize, te kako su uspješne kompanije dale doprinos zajednici u proteklih godinu dana. Ovogodišnji događaj će obraditi i teme poput rasta online prodaje i modela na koji način se prodaja odvija, te podcast, koji je sve “moćniji” alat kreativne industrije.
Organizatori regionalnog komunikacijskog događaja Play Media Day ističu da je veoma važno da se komunikacija nastavlja i da će putem ovogodišnje konferencije dati još veći doprinos kreativnoj industriji, imajući u vidu da će pristup sadržajima biti besplatan u online formatu. Najavljuju da će u narednim danima javnosti biti predstavljen i dio programa ovogodišnjeg događaja.
Direktorica kreativne agencije Play Team i direktorica programa konferencije Dijana Tepšić ističe da će i ove godine Play Media Day opravdati očekivanja sudionika.
“Ponosna sam na činjenicu da smo uz pomoć partnera, uspjeli da istrajemo u želji da publici ponudimo događaj, koji će predstaviti kvalitetan rezime teške godine, koja je iza nas. Izazovno vrijeme nas nije zaustavilo da budemo kreativni. Iako su uslovi rada drugačiji i budžeti u kreativnoj industriji dosta manji, tržište je pokazalo da ne trebamo zaustaviti komunikaciju, kao i da moramo biti još domišljatiji - društveno odgovorniji, kreativniji i inovativniji. Upravo ćemo ovogodišnjim događajem napraviti presjek svih promjena koje su nastale u kreativnoj industriji regiona, ali i svijeta”, ističe Dijana Tepšić.

Ovogodišnji vizuelni koncept događaja simbolizuje fluidnost, koja se dešava i kretanje uprkos otežavajućim okolnostima. Možda nam se ciljevi koje smo ranije postavili čine daleki i nedostižni kao planina, ali ipak su tu i nikako ne smijemo odustati od njih, poručuju iz Play Team-a.
Konferenciji će prethoditi i niz edukacija koje će organizatori konferencije – Play Team održati 4., 5., i 6. mjeseca, sa 20 mladih lidera iz različitih lokalnih zajednica Bosne i Hercegovine, kojima su potrebne dodatne vještine i znanja, te prakse, kako bi bili konkurentniji na tržištu, privukli veću pažnju javnosti i publike i kreirali još kvalitetniji sadržaj.
Drugi dan Play Media Day konferencije će upravo i prezentovati njihove projekte učesnicima događaja, ali i znanja i vještine koje su stekli tokom edukacije.
Najbitnija poruka događaja i ove godine je “Komunikacija je beskonačna”, te da uprkos izazovima nastavljamo dalje. Više informacija dostupno na playmediaday.com, kao i putem društvenih mreža događaja.
Vidimo se na Play Media Day 06!
***
Tekst: Promotivni članak
Foto: Promo
TEKST: Ada Ćeremida
Dok se dani skraćuju i sve više vremena provodimo u zatvorenom, Sarajevo se pretvara u grad koji svjetli iznutra.
Dok temperature polako padaju, gradske scene postaju toplije nego ikad. Oktobar je ušao u svoju zrelu fazu, a Sarajevo se pretvara u grad koji živi kroz muziku, teatar i umjetnost.
Od prvog bosanskohercegovačkog mjuzikla do izložbi koje slave prijateljstvo i održivost, vikend pred nama donosi trenutke koji podsjećaju da kultura nikada ne miruje.
Za one koji vole ritam, postoji mjesto. Za one koji traže priču, ima ih na svakom uglu, a ako ste samo raspoloženi za dobar osjećaj, ovaj vikend donosi ga u punom sjaju.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!
„Sarajevo, moje drago“: Prvi bosanskohercegovački mjuzikl
Nakon predpremjere 22. oktobra, u Narodnom pozorištu Sarajevo 24. i 25. oktobra, publika svjedoči opet novom poglavlju domaće scenske umjetnosti, prvom originalnom bosanskohercegovačkom mjuziklu „Sarajevo, moje drago“, u režiji i produkciji Zlatana Fazlića Fazle.
Predstava okuplja ansamble Drame, Opere i Baleta NPS-a, Sarajevsku filharmoniju i prateći bend, čineći sintezu koja spaja sve oblike scenskog izraza u jedno snažno emotivno iskustvo.
„Sarajevo, moje drago“ je omaž gradu, njegovim ljudima, humoru i melanholiji koji su ujedno i srce i duša ovog prostora. Zbog izuzetnog interesa, sva četiri izvođenja nose status premijere, dok su reprize već najavljene za decembar.
Tramvaj zvani čežnja: klasika kroz novi pogled
U subotu, 25. oktobra, u Kamernom teatru 55, publika će imati priliku pogledati novu postavku drame Tennesseeja Williamsa „Tramvaj zvani čežnja“, u režiji Dine Mušanović.
Predstava, nastala kao diplomski rad na Akademiji scenskih umjetnosti, donosi svjež i intiman pogled na klasiku svjetske dramaturgije, priču o želji, iluziji i ljudskoj potrebi da se pronađe smisao u svijetu koji se raspada.
Uz glumačku postavu koju čine Dina Mušanović, Alban Ukaj, Matea Mavrak, Igor Skvarica i Noa Jugo, ovaj „Tramvaj“ je poziv da se ponovo ukrcamo u svijet koji, iako nastao prije više od sedam decenija, još uvijek vozi ka istim pitanjima.
Manifesto: izložba koja propituje čežnju
Galerija Manifesto otvara vrata samostalnoj izložbi do 31. oktobra, Mirze Čizmića i Adnana Šopovića pod intrigantnim nazivom “Bogu čežnju, on je neće”. Dok Šopovićeva reduciranost palete boja priziva melanholiju, Čizmićeve dinamične i oštre kompozicije seciraju svakodnevicu uz notu cinizma.
Dva različita rukopisa u istom prostoru postavljaju pitanje: za čim uopće čeznemo i gdje nas ta čežnja vodi?
“Čista umjetnost” između tehnologije i ekologije
U prostoru Europe House Sarajevo, u ulici Maršala Tita 62, otvorena je izložba „Čista umjetnost“ umjetnika Aldina Mustafija, koja istražuje granice između digitalnog otpada, umjetnosti i održivosti.
Kroz kombinaciju recikliranih materijala i vizualne interpretacije e-otpada, Mustafi propituje koliko su tehnologija i čovjek zapravo povezani i koliko nas ta veza košta. Izložba ostaje otvorena do 10. novembra, od ponedjeljka do petka, između 9 i 17 sati.
Collegium Artisticum: Izložba o prijateljstvu i formi
Od 17. do 30. oktobra, Collegium Artisticum okuplja tri imena koja su obilježila decenije umjetničkog stvaranja: Amru Zulfikarpašić, Čedomira Kostovića i Ismeta Berbića.
Izložba je posveta dugogodišnjem prijateljstvu i zajedničkom stvaralaštvu, ali i dijalog između boje, forme i ideje.
Njihova djela, svaka s prepoznatljivim rukopisom, zajedno stvaraju vizuelni razgovor o vremenu, trajanju i onome što umjetnost ostavlja iza sebe.
Orfej 2025: Tradicija u novom zvuku
U petak i subotu, 23. i 24. oktobra, SARTR postaje domaćin 4. međunarodnog festivala narodnih orkestara „Orfej 2025“.
Na sceni se susreću orkestri iz Bosne i Hercegovine, Srbije i Slovenije, među kojima su KUD „Lola“, KUD „Baščaršija“, AFS „Študent“ i AKUDUNS „Sonja Marinković“.
Ovo dvodnevno slavlje tradicije i zajedništva podsjeća na ono najbolje što muzika može donijeti, a to je povezanost kroz ritam, emociju i instrumente koji govore univerzalnim jezikom.
Disco Gripa: povratak plesu koji ne zastaje
U petak, 24. oktobra, Amfiteatar Doma mladih ponovo postaje epicentar plesne nostalgije. Disco Gripa se vraća u svom prepoznatljivom izdanju, uz DJ Nodija, omiljene hitove i energiju koja spaja generacije.
Ovaj put bez subotnje groznice, ali s istim žarom, jer Disco Gripa petkom znači: vikend može početi uz muziku, svjetla i ritam koji traje do kasno u noć. Ulaz je besplatan, a vrata se otvaraju od 21:00h.
KAWA x DAMA Pop-Up Store: moda koja traje
U subotu, 25. oktobra, u Dama Pop-Up prostoru održava se događaj koji spaja krojačku vještinu i lični stil. Posjetioci će moći isprobati Dama kapute, birati materijale, razgovarati s glavnom majstoricom Edinom i naučiti kako odjeća postaje dugoročna investicija, a ne sezonski hir.
Kafa, boje i krojevi u subotu koja je u znaku estetike i održivog luksuza.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!