TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 23.5.2019.
Svi uspješni brendovi imaju nekoliko zajedničkih osobina. Jedna od njih, ona koja će ostati zabilježena u vremenu, svakako je utjecaj koji su izvršili na potrošače, mijenjajući svoje poslovanje, ali i svijet oko sebe na bolje. Zbog toga je "Hack the influence" slogan pod kojim organizatori devete Brending konferencije pozivaju brendove na još jedno edukativno druženje i konstruktivnu diskusiju sa svjetskim, regionalnim i genijalnim umovima advertising industrije.
Danas je i službeno predstavljen program konferencije koja će sljedeće sedmice u Historijskom muzeju u Sarajevu, pretvoriti ovaj jedinstveni izložbeni prostor u veliku učionicu za sve koji vjeruju da je edukacija temeljni preduvjet za uspjeh bilo koje vrste. "Raspored časova" tako će pokriti oblasti poslovne strategije, kreativnosti, inspiracije, inovativnosti, ali i one teme o kojima se ne priča tako često, kao što je kršenje pravila koja nikom nisu donijela nikakve koristi.
https://www.youtube.com/watch?v=zCqUDEol_Sg
Predavači koje ćemo slušati 31. 5. dolaze iz svjetskih kompanija, noseći sa sobom intenzivna iskustva u kojima su sadržane najveće nagrade advertisinga, velike tržišne brojke i značajni poslovni rezultati. Jedan od njih je Tino Anđić, direktor strategije O'KEY grupe, najvećeg trgovačkog lanca u Rusiji, čije će predavanje ponuditi uvid u strateško planiranje velikih razmjera, u kojem nema bespotrebnog rasipanja informacija i u kojem dominiraju logika, statistika i preciznost. Will Rust, direktor brend dizajna za Pandora nakit, predstavit će nam svoju viziju oglašavanja, koje se udaljava od ustaljenih pravila i postiže neočekivane rezultate. O rezultatima o kojima svi vole da slušaju, a tiču se velikih ušteda i profita ostvarenog kroz inovaciju i održivost, govorit će Mark Shayler, osnivač kompanije APE. Kreativni direktor agencije Publicis Italy, koja na globalnom nivou zastupa klijente kao što su Heineken i Diesel, Mihnea Gheorghiu, predstavit će nam koncept digitalne adaptacije kampanje, koja preispituje ulogu social media influencera, a fokus prebacuje na same potrošače. Posebno zanimljivo predavanje najavljeno je od Ravida Kuperberga, partnera u kompaniji Mindscapes, koji će nam otkriti specijalne metode uz pomoć kojih svoje kreativne procese i misli možemo pretvoriti u "zlato".

Predstavljeni dio sadržaja svakako će biti upotpunjen dodatnim segmentima i pratećim programom koje obećava još jedno nezaboravno iskustvo, otvara mogućnost za nove poslovne suradnje i, najvažnije od svega, donosi susret s dragim prijateljima.
Iako je Brending konferencija ove godine zabilježila najveći interes do sada, požurite li odmah do branding.ba, možda čak i stignete osigurati jednu od preostalih kotizacija. A zatim, 31.5. se još samo trebate pobrinuti da u Historijskom muzeju zauzmete najbolje mjesto, jer ova jedinstvena izložba kreativne misli modernog marketinga neće imati reprizu.
TEKST: Bonjour.ba
U svijetu uređenja enterijera postoji jedna dilema koja se stalno vraća: kako pronaći rasvjetu koja neće biti samo lijep detalj, nego dio rješenja koje mijenja funkciju, atmosferu i doživljaj prostora? Većina ljudi se izgubi između stilova, brendova i tehničkih zahtjeva i upravo tu nastaje stvarni izazov.



M Rasvjeta taj izazov pretvara u proces koji je mnogo jednostavniji i, što je još važnije, personaliziran. Od prvog dana, od kada su sestre Amina Malagić Šukalo i Edina Malagić pokrenule priču koja spaja dizajn, stručnost i žensku energiju, ideja je bila jasna: kupovina rasvjete ne smije biti brz izbor, nego iskustvo koje vodi do rješenja prilagođenog svakom enterijeru i svakoj osobi.

Amina Malagić Šukalo

Edina Malagić
Kroz godine su u BiH donijeli neke od najpoznatijih svjetskih brendova rasvjete, uključujući Slamp, Luceplan, Flos, Nemo Lighting, Nordlux, Zambelis, Viokef i mnoge druge čime su domaću scenu približili globalnim standardima.
Zato njihov salon nije zamišljen kao klasična prodavnica, nego kao prostor u kojem se projekti prolaze 1 na 1, uz podršku arhitektice Samre Memić Demirović i tima elektroinžinjera koji stoje iza stručnog projektovanja, fotometrijskih analiza i sistema „ključ u ruke”.

Samra Memić Demirović
Event “Let’s glow together” bio je upravo ta filozofija prikazana uživo.
Amina i Edina su se obratile gostima uz kratku zahvalnicu, podsjećajući da svaki projekat, od privatnih domova do velikih hotela i javnih prostora, počinje istim korakom, a to je dobrim razumijevanjem svjetla.


Kawa je ove večeri imala atmosferu koja je rasla iz minute u minutu: toplo osvjetljenje, pažljivo odabrani kutovi, tihi žamor i energija ljudi koji vole prostor jednako koliko i posao kojim se bave.
Nordlux prezentacija otvorila je priče o savremenim enterijerima, dok je glow corner postao spontano okupljalište. Tu su se smjenjivali osmijesi, fotografije i komentari o tome kako svjetlo u pravom trenutku mijenja cijelu percepciju prostora.






Signature kokteli, kreirani posebno za ovu noć, nosili su sličan potpis: lagani, estetski dotjerani, savršeni za atmosferu koja ne žuri. DJ je pratio ritam događaja nenametljivo, ostavljajući prostor da razgovori vode glavnu riječ.



Arhitekti, dizajneri i partneri s kojima M Rasvjeta godinama gradi projekte, od privatnih vila do hotela, restorana i javnih prostora, ispunili su prostor pričama iz prakse. U kratkim Q&A trenucima, vodeći arhitektonski studiji za Bonjour.ba odgovorili su na pitanja koja će mnoge inspirirati.

Jean Louis iz Nordlux tima istakao je koliko je važno graditi saradnje koje nadilaze klasično partnerstvo. Kao brend koji dolazi iz Danske, naglašava da: “Naša snaga je u pronalasku lokalnih heroja partnera koji su veoma jaki na lokalnom tržištu. Smatramo da je ovo savršen početak za nas da razvijemo naše ime, brend i proizvode. Među nama postoji prijateljstvo i poštovanje.”

Blanka Dujić iz studija ARTERIOR ispričala nam je kako u njenim projektima postoji jedan jednostavan princip: pravi kutak postane omiljeni tek kada ga obasja svjetlo koje ima karakter. Pitali smo je koje svjetlo to najbrže postigne, a njen odgovor je bio: "LED traka na pravom mjestu.”

Blanka Dujić
U razgovoru s Belindom Pušić iz Belinda Design saznali smo koji bi komad M Rasvjete ponijela kući odmah te večeri i odgovor je bio jednako iskren koliko i estetski očekivan: “Glossy, to je stolna lampa u pink varijanti.”

Belinda Pušić
Govoreći o rasvjeti koja pravi najveću razliku, Nermina Zagora nas je podsjetila na jednu važnu stvar da enterijere, baš kao i ljude, pamtimo po osjećaju koji u nama izazovu. Upravo tu, kaže, rasvjeta ima ključnu ulogu: “Još bolje je ukoliko rasvjetna tijela imaju tu mogućnost da se njihova temperatura, odnosno boja, podešava kroz dizajn rasvjete i mi možemo transformirati jedan tipični prostor i dati mu više karaktera i više atmosfera.”

Nermina Zagora
Kada je riječ o trendovima, upravo je tim M Rasvjete bio onaj čije smo mišljenje posebno željeli čuti. Pitali smo ih šta u 2026. odlazi u veliko “NE”, a šta će obilježiti novo “DA” u rasvjeti.
Samra Memić Demirović: "U 2026. godini što se tiče trendova napuštamo hladnu boju svjetla i nametljive oblike rasvjetnih tijela. Veliko "da" su prirodni materijali, najviše kamen, travertin i alabaster. Na velika vrata se u 2026. godini vraća i srebrna finitura rasvjetnih tijela."

Samra Memić Demirović
Razgovor smo zaključili pitanjem koje najbolje otkriva njihovu filozofiju: šta je to najvažnije što žele da svi znaju o dobroj rasvjeti? Odgovor je bio onaj koji dolazi iz iskustva, terena i stotina realizovanih projekata, onaj koji mijenja način na koji posmatramo prostor: “Rasvjeta uopće nije detalj u prostoru, ona je ključni element koji oblikuje funkcionalnost i atmosferu svakog prostora.”

Večer “Let’s glow together” završila je upravo onako kako je i počela… razgovorima, idejama i svjetlom koje je u Kawi stvaralo male trenutke koji ostaju zapamćeni. U opuštenoj atmosferi, uz koktele i muziku, postalo je jasno zašto M Rasvjeta godinama gradi povjerenje arhitekata, dizajnera i klijenata širom BiH.
























Ovaj event nije bio klasično predstavljanje brenda, nego pokazna vježba njihove filozofije: da svaka prostorija ima potencijal, da se rješenja ne kopiraju nego stvaraju i da dobra rasvjeta nije dodatak već vrlo često srce ambijenta.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!