TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 23.5.2019.

Svi uspješni brendovi imaju nekoliko zajedničkih osobina. Jedna od njih, ona koja će ostati zabilježena u vremenu, svakako je utjecaj koji su izvršili na potrošače, mijenjajući svoje poslovanje, ali i svijet oko sebe na bolje. Zbog toga je "Hack the influence" slogan pod kojim organizatori devete Brending konferencije pozivaju brendove na još jedno edukativno druženje i konstruktivnu diskusiju sa svjetskim, regionalnim i genijalnim umovima advertising industrije.

Danas je i službeno predstavljen program konferencije koja će sljedeće sedmice u Historijskom muzeju u Sarajevu, pretvoriti ovaj jedinstveni izložbeni prostor u veliku učionicu za sve koji vjeruju da je edukacija temeljni preduvjet za uspjeh bilo koje vrste. "Raspored časova" tako će pokriti oblasti poslovne strategije, kreativnosti, inspiracije, inovativnosti, ali i one teme o kojima se ne priča tako često, kao što je kršenje pravila koja nikom nisu donijela nikakve koristi.

https://www.youtube.com/watch?v=zCqUDEol_Sg

Predavači koje ćemo slušati 31. 5. dolaze iz svjetskih kompanija, noseći sa sobom intenzivna iskustva u kojima su sadržane najveće nagrade advertisinga, velike tržišne brojke i značajni poslovni rezultati. Jedan od njih je Tino Anđić, direktor strategije O'KEY grupe, najvećeg trgovačkog lanca u Rusiji, čije će predavanje ponuditi uvid u strateško planiranje velikih razmjera, u kojem nema bespotrebnog rasipanja informacija i u kojem dominiraju logika, statistika i preciznost. Will Rust, direktor brend dizajna za Pandora nakit, predstavit će nam svoju viziju oglašavanja, koje se udaljava od ustaljenih pravila i postiže neočekivane rezultate. O rezultatima o kojima svi vole da slušaju, a tiču se velikih ušteda i profita ostvarenog kroz inovaciju i održivost, govorit će Mark Shayler, osnivač kompanije APE. Kreativni direktor agencije Publicis Italy, koja na globalnom nivou zastupa klijente kao što su Heineken i Diesel, Mihnea Gheorghiu, predstavit će nam koncept digitalne adaptacije kampanje, koja preispituje ulogu social media influencera, a fokus prebacuje na same potrošače. Posebno zanimljivo predavanje najavljeno je od Ravida Kuperberga, partnera u kompaniji Mindscapes, koji će nam otkriti specijalne metode uz pomoć kojih svoje kreativne procese i misli možemo pretvoriti u "zlato".

 

Predstavljeni dio sadržaja svakako će biti upotpunjen dodatnim segmentima i pratećim programom koje obećava još jedno nezaboravno iskustvo, otvara mogućnost za nove poslovne suradnje i, najvažnije od svega, donosi susret s dragim prijateljima. 

Iako je Brending konferencija ove godine zabilježila najveći interes do sada, požurite li odmah do branding.ba, možda čak i stignete osigurati jednu od preostalih kotizacija. A zatim, 31.5. se još samo trebate pobrinuti da u Historijskom muzeju zauzmete najbolje mjesto, jer ova jedinstvena izložba kreativne misli modernog marketinga neće imati reprizu.


Bonjour

Gdje će cool ekipa biti večeras u Sarajevu u 19h? Mi znamo!

TEKST: Bonjour.ba - PR

Gdje će cool ekipa biti večeras u Sarajevu u 19h? Mi znamo! Gdje će cool ekipa biti večeras u Sarajevu u 19h? Mi znamo!

Na vrhuncu ljeta u zlatnoj dolini i uz neizostavni Aperol Spritz u ruci, sprema se iskustvo o kojem će se dugo pričati – i to 17. jula u 19 sati, na krovu zgrade Svjetlosti.

Neće to biti još jedan u nizu ljetnih događaja. Ovo je trenutak kreiran za one koji su znali prepoznati pravu stvar i dovoljno brzo registrirali svoju pozivnicu  za dvije osobe.

Događaj je zaključan, popunjena su sva mjesta!

Zbog iznimnog interesa organizator nas je iznenadio ovaj put – pušteno je još samo 25 ulaznica u varijanti „+1“, a svi koji žele biti dio ovog jedinstvenog događaja mogu još uvijek klikom ovdje osigurati svoje mjesto.

 

 

Bez velike pompe, bez nepotrebne buke. Samo pravi ljudi, savršen koktel i atmosfera koju ne možete opisati riječima – morate je doživjeti.

Aperol Spritz, najpopularnije ljetno piće u Evropi, ovog ljeta ne ostaje samo u čaši – on postaje scena. Povod za okupljanje, slavlje ljeta, slobode i urbanog duha. Događaj koji donosi dašak Italije u srcu grada, na posebno odabranoj lokaciji koja oduzima dah.

 

 

Aperol Spritz je stvoren 1919. godine u Padovi, a danas je globalni simbol neopterećenog uživanja. Njegov poznati recept, tri dijela prosecca, dva dijela Aperola, jedan dio gazirane vode, kriška narandže, nije samo formula za koktel, već i za savršen ljetni vibe.

Pripremite naočale za sunce i društvo koje volite jer prava iskustva nisu za svakoga, nego za one koji znaju gdje treba biti.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!