TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 23.5.2019.
Svi uspješni brendovi imaju nekoliko zajedničkih osobina. Jedna od njih, ona koja će ostati zabilježena u vremenu, svakako je utjecaj koji su izvršili na potrošače, mijenjajući svoje poslovanje, ali i svijet oko sebe na bolje. Zbog toga je "Hack the influence" slogan pod kojim organizatori devete Brending konferencije pozivaju brendove na još jedno edukativno druženje i konstruktivnu diskusiju sa svjetskim, regionalnim i genijalnim umovima advertising industrije.
Danas je i službeno predstavljen program konferencije koja će sljedeće sedmice u Historijskom muzeju u Sarajevu, pretvoriti ovaj jedinstveni izložbeni prostor u veliku učionicu za sve koji vjeruju da je edukacija temeljni preduvjet za uspjeh bilo koje vrste. "Raspored časova" tako će pokriti oblasti poslovne strategije, kreativnosti, inspiracije, inovativnosti, ali i one teme o kojima se ne priča tako često, kao što je kršenje pravila koja nikom nisu donijela nikakve koristi.
https://www.youtube.com/watch?v=zCqUDEol_Sg
Predavači koje ćemo slušati 31. 5. dolaze iz svjetskih kompanija, noseći sa sobom intenzivna iskustva u kojima su sadržane najveće nagrade advertisinga, velike tržišne brojke i značajni poslovni rezultati. Jedan od njih je Tino Anđić, direktor strategije O'KEY grupe, najvećeg trgovačkog lanca u Rusiji, čije će predavanje ponuditi uvid u strateško planiranje velikih razmjera, u kojem nema bespotrebnog rasipanja informacija i u kojem dominiraju logika, statistika i preciznost. Will Rust, direktor brend dizajna za Pandora nakit, predstavit će nam svoju viziju oglašavanja, koje se udaljava od ustaljenih pravila i postiže neočekivane rezultate. O rezultatima o kojima svi vole da slušaju, a tiču se velikih ušteda i profita ostvarenog kroz inovaciju i održivost, govorit će Mark Shayler, osnivač kompanije APE. Kreativni direktor agencije Publicis Italy, koja na globalnom nivou zastupa klijente kao što su Heineken i Diesel, Mihnea Gheorghiu, predstavit će nam koncept digitalne adaptacije kampanje, koja preispituje ulogu social media influencera, a fokus prebacuje na same potrošače. Posebno zanimljivo predavanje najavljeno je od Ravida Kuperberga, partnera u kompaniji Mindscapes, koji će nam otkriti specijalne metode uz pomoć kojih svoje kreativne procese i misli možemo pretvoriti u "zlato".

Predstavljeni dio sadržaja svakako će biti upotpunjen dodatnim segmentima i pratećim programom koje obećava još jedno nezaboravno iskustvo, otvara mogućnost za nove poslovne suradnje i, najvažnije od svega, donosi susret s dragim prijateljima.
Iako je Brending konferencija ove godine zabilježila najveći interes do sada, požurite li odmah do branding.ba, možda čak i stignete osigurati jednu od preostalih kotizacija. A zatim, 31.5. se još samo trebate pobrinuti da u Historijskom muzeju zauzmete najbolje mjesto, jer ova jedinstvena izložba kreativne misli modernog marketinga neće imati reprizu.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Možda se čini rano razmišljati o dočeku Nove godine, ali mjesta za najpopularnije događaje u Sarajevu brzo nestaju. A ako ove godine želite noć koja spaja eleganciju, dobru muziku i toplu prazničnu atmosferu, znamo pravo mjesto.
Smješten u samom srcu grada, hotel poznat po profinjenom dizajnu i udobnosti doma već godinama organizuje novogodišnje večeri koje ostaju u sjećanju. Ove zime, u hotelu Bosmal Arjaan by Rotana , gdje se susreću sofisticiranost i energija Sarajeva, planira se pravi spektakl, doček 2026. godine u zlatnom sjaju.


Posebnost hotela čini i heliodrom na krovu, simbol modernog luksuza i urbanog ritma koji Sarajevo čini jedinstvenim.


Šta vas očekuje prve noći?
U prostoru koji odiše luksuzom i prazničnim sjajem, 31. decembra očekuje vas večer puna muzike, plesa i nezaboravne energije. Nenad Jovanović Blizanac i gošća iznenađenja svojim nastupima donose emociju i energiju koja će obilježiti ulazak u 2026. godinu.

Foto: @bosmalarjaan
Goste dočekuje piće dobrodošlice po izboru, a potom slijedi bogata večera s pažljivo biranim jelima. Sve to uz atmosferu koja spaja glamur velikih svjetskih hotela i toplinu sarajevskog duha.


A 01.01. – slavlje se nastavlja!
Već naredne večeri, 1. januara, u hotelu Bosmal Arjaan by Rotana čeka vas novo druženje uz bend Nocturno, pop/rock ritmove i bogatu večeru s osvježavajućim pićem dobrodošlice. Jer, u hotelu Bosmal Arjaan by Rotana… zabava nikad ne spava.
Kako rezervisati?
Za sve one koji žele dočekati 2026. godinu u zlatnom sjaju Sarajeva, rezervacije su već otvorene. Dovoljno je da kontaktirate hotel Bosmal Arjaan by Rotana putem telefona +387 61 638 748 ili e-maila [email protected] i osigurate svoje mjesto na jednoj od najelegantnijih novogodišnjih proslava u gradu.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!