TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 23.5.2019.

Svi uspješni brendovi imaju nekoliko zajedničkih osobina. Jedna od njih, ona koja će ostati zabilježena u vremenu, svakako je utjecaj koji su izvršili na potrošače, mijenjajući svoje poslovanje, ali i svijet oko sebe na bolje. Zbog toga je "Hack the influence" slogan pod kojim organizatori devete Brending konferencije pozivaju brendove na još jedno edukativno druženje i konstruktivnu diskusiju sa svjetskim, regionalnim i genijalnim umovima advertising industrije.

Danas je i službeno predstavljen program konferencije koja će sljedeće sedmice u Historijskom muzeju u Sarajevu, pretvoriti ovaj jedinstveni izložbeni prostor u veliku učionicu za sve koji vjeruju da je edukacija temeljni preduvjet za uspjeh bilo koje vrste. "Raspored časova" tako će pokriti oblasti poslovne strategije, kreativnosti, inspiracije, inovativnosti, ali i one teme o kojima se ne priča tako često, kao što je kršenje pravila koja nikom nisu donijela nikakve koristi.

https://www.youtube.com/watch?v=zCqUDEol_Sg

Predavači koje ćemo slušati 31. 5. dolaze iz svjetskih kompanija, noseći sa sobom intenzivna iskustva u kojima su sadržane najveće nagrade advertisinga, velike tržišne brojke i značajni poslovni rezultati. Jedan od njih je Tino Anđić, direktor strategije O'KEY grupe, najvećeg trgovačkog lanca u Rusiji, čije će predavanje ponuditi uvid u strateško planiranje velikih razmjera, u kojem nema bespotrebnog rasipanja informacija i u kojem dominiraju logika, statistika i preciznost. Will Rust, direktor brend dizajna za Pandora nakit, predstavit će nam svoju viziju oglašavanja, koje se udaljava od ustaljenih pravila i postiže neočekivane rezultate. O rezultatima o kojima svi vole da slušaju, a tiču se velikih ušteda i profita ostvarenog kroz inovaciju i održivost, govorit će Mark Shayler, osnivač kompanije APE. Kreativni direktor agencije Publicis Italy, koja na globalnom nivou zastupa klijente kao što su Heineken i Diesel, Mihnea Gheorghiu, predstavit će nam koncept digitalne adaptacije kampanje, koja preispituje ulogu social media influencera, a fokus prebacuje na same potrošače. Posebno zanimljivo predavanje najavljeno je od Ravida Kuperberga, partnera u kompaniji Mindscapes, koji će nam otkriti specijalne metode uz pomoć kojih svoje kreativne procese i misli možemo pretvoriti u "zlato".

 

Predstavljeni dio sadržaja svakako će biti upotpunjen dodatnim segmentima i pratećim programom koje obećava još jedno nezaboravno iskustvo, otvara mogućnost za nove poslovne suradnje i, najvažnije od svega, donosi susret s dragim prijateljima. 

Iako je Brending konferencija ove godine zabilježila najveći interes do sada, požurite li odmah do branding.ba, možda čak i stignete osigurati jednu od preostalih kotizacija. A zatim, 31.5. se još samo trebate pobrinuti da u Historijskom muzeju zauzmete najbolje mjesto, jer ova jedinstvena izložba kreativne misli modernog marketinga neće imati reprizu.


Bonjour

Po čemu je APRÈS SKI EXPERIENCE na Jahorini bio drugačiji ove godine?

TEKST: PR

Po čemu je APRÈS SKI EXPERIENCE na Jahorini bio drugačiji ove godine? Po čemu je APRÈS SKI EXPERIENCE na Jahorini bio drugačiji ove godine?

Od 11. do 14. decembra, Jahorina je bila pozornica posebnog zimskog lifestyle događaja u regiji. APRÈS SKI EXPERIENCE, održan u luksuznom Olympic Oasis Resortu, okupio je regionalne influensere, beauty i parfemske brendove te potvrdio Jahorinu kao novu nezaobilaznu après ski destinaciju.
 

apres-ski-event-jahorina-1-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-2-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-8-bonjour-ba


U organizaciji Davora Gerbusa i Amera Kadića APRÈS SKI EXPERIENCE prerastao je u događaj o kojem se pričalo, snimalo i koji se istinski živio. Bio je promišljeno osmišljen doživljaj u kojem su se estetika i energija skladno povezali.

Tokom četiri dana, gosti su boravili na Jahorini, uz snježne pejzaže, smještaj i gastronomiju, a après ski se prirodno izdvojio kao završni dio svakog dana. Dnevne partije, uz muziku i energiju, dodatno su podignute zahvaljujući Carlsbergu, koji je bio ponosni pokrovitelj dnevnih après ski druženja i dao cijelom konceptu snažan, urbani i internacionalni potpis.
 

apres-ski-event-jahorina-bonjour-ba-5


Event je okupio influencere iz cijele regije, uključujući Meri Goldašić, Laru Vukušić, Niku Čuturića, Janka Janića, Teu Dujmić, Antoniju Stupar Jurkin, Josipa Milanovića, Rivu Pauletić, Marjetu Kessler, Jovanu Filipović, Anu Miščević, Marka Banjavčića, Arduanu Pribinja, Haruna Kurića I Samru Menzilović, kao i same organizatore Davora Gerbusa i Amera Kadića
 

apres-ski-event-jahorina-10-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-22-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-23-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-38-bonjour-ba


Njemački beauty brend Wellbe, čiji je Beauty kolagen već prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine, a upravo ulazi i na tržište Hrvatske, predstavio se u luksuznom okruženju koje savršeno prati njegov premium DNK.
 

apres-ski-event-jahorina-5-bonjour-ba-1

apres-ski-event-jahorina-3-bonjour-ba


Jedan od istaknutijih momenata cijelog eventa donio je Matiere Premiere, svjetski niche parfemski brend.
 

apres-ski-event-jahorina-7-bonjour-ba


Ovaj globalno priznati brend, čije kreacije nose potpis nekih od najvećih imena parfemske industrije, na Jahorini je predstavio VANILLA POWDER Extrait de Parfum, miris koji je već rasprodan u brojnim parfumerijama širom svijeta.
 

apres-ski-event-jahorina-4-bonjour-ba


Iza ove parfemske senzacije stoji Aurélien Guichard, osnivač brenda i jedan od najutjecajnijih parfemskih kreatora današnjice, često nazivan prvim nosom Francuske. Guichard opisuje miris kao tamnu, baršunastu vaniliju koja nije preslatka, već duboka, sofisticirana i prožeta suptilnim slanim notama, parfem koji ostavlja snažan, elegantan i nezaboravan dojam.

Cjelokupni ambijent dodatno je zaokružen zahvaljujući CasaBianci, koja je prostor restorana Olympic Oasis pretvorila u zimski ugođaj, uz pažljivo postavljene stolove i detalje koji su događaju dali osjećaj topline i ugodne atmosfere.
 

apres-ski-event-jahorina-9-bonjour-ba
 

Važan dio logistike i besprijekorne organizacije imao je i AC QUATTRO d.o.o., zvanični prevoznik eventa, koji se pobrinuo da svi gosti, influenceri i partneri stignu sigurno, udobno i na vrijeme.

Jahorina je ovih dana pokazala da može biti mnogo više od skijališta. Postala je simbol moderne, luksuzne après ski kulture i jasan dokaz da Bosna i Hercegovina može biti domaćinevenata i iskustava koji će privući pažnju na Lifestyle sceni.

Još nekoliko fotografija s eventa donosimo u nastavku.
 

apres-ski-event-jahorina-19-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-18-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-24-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-39-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-25-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-31-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-11-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-13-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-17-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-16-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-35-bonjour-ba

 

Foto : PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!