TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 24.9.2019.
12. Weekend Media Festival tijekom tri dana trajanja u Rovinju je okupio više od 5000 sudionika, uključujući više od 550 novinara te 350 studenata.
Posjetitelji su u pet dvorana tako imali prilike sudjelovati na preko 50 predavanja, panela, prezentacija i radionica koje je održalo više od 150 zanimljivih govornika iz čitave regije i svijeta.
Veliki interes privukao je panel 'Ko to tamo peva?: Novi val glazbenih trendova u regiji' na kojem su sudjelovali Severina, Tonči Huljić, Relja Milanković Reksona i Stefan Đurić Rasta.
„Postoji samo jedno generalno pravilo, da na početku i na kraju sve završi na nečemu što zovemo folk. Možemo se mi s time sprdati, ali postoji nešto što je zapisano u DNK ovih prostora", kazao je Huljić i zaključio kako ljudi u Srbiji žive za glazbu, a u Hrvatskoj žele živjeti od glazbe.
Po prvi puta dodijeljena je i nagrada za najboljeg političkog PR-ovca. Megafon 2019. otišao je u ruke Marka Milića iz Ureda predsjednika Vlade.

Što je dobra naslovnica i zašto je važna raspravljali su glavni urednici tiskovina iz Hrvatske Goran Gavranović, Slovenije - Robert Botteri i Srbije - Veljko Lalić na panelu 'Dobra naslovnica je dobra naslovnica'. Botteri je istaknuo da na naslovnicama u Sloveniji najviše interesa izazivaju Tito, Hitler i Žižek.
„Dobra naslovnica jednom tjedniku može povećati prodaju za 50 posto. U dnevnom listu poput 24 sata, naslovnica povećava prodaju za 5 ili 10 posto, a nekada je to bilo i do 30", otkrio je glavni urednik 24 sata Goran Gavranović.
FOX Networks Group Hrvatska na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu organizirao je izložbu pod nazivom 'National Geographic: Women - A century of change' kojom slavi snažne, hrabre i ustrajne žene svih svjetskih kultura i naroda.

U subotu je apsolutno oduševljenje izazvao Ranko Rajović koji je poručio da je jedini posao djeteta do 12. godine igra. Raspravljalo se i o tome hoće li televizija doživjeti svoj dugo najavljivani kraj te vole li ljudi zbilja toliko čitati o aferama.
Na panelu 'Vrli novi svijet: Kako će se transformirati svijet TV-a?' koji je uslijedio nakon predavanja Sare Fischer, osimn nje, sudjelovali su Richard Brešković (HT), Aleksandra Subotić (United Media), Kenechi Belušević (Discovery) i Vladimir Lučić (Telekom Srbija Grupa).
„Dobar sadržaj uvijek će naći put do publike, bez obzira na koji se način distribuira. Naše tržište nije toliko ugroženo velikim igračima jer se kod njih može pronaći vrlo malo lokalnog sadržaja koji privlači našu publiku", kazala je Subotić. S njom se u mišljenju razišao Lučić koji smatra da će se globalni trendovi osjetiti i kod nas.
„U naredne dvije godine veliki igrači poput Disneya, NBC-ja i Applea će razviti platforme bolje od Netflixa, pronaći način da se prilagode korisniku te promijeniti strategiju prema nama, providerima. Direktno će prodavati sadržaj korisniku i smanjivati količinu koju daju nama", smatra Lučić.
No, ono oko čega su se svi složili jest to da je sport apsolutno kralj programa, kako u svijetu, tako i kod nas.
„Vaša regija pokazala je snažnu povezanost sa sportom i to je trend koji se neće promijeniti. Bit će zanimljivo vidjeti kako će se rasplesti rat oko prava na emitiranje", kazala je Belušević dodavši da sport drži televiziju na životu.
Weekend se pobrinuo da posljednji dan festivala bude dostojno obilježen, pa su tako u duhu osamdesetih završni koncert održali apsolutni vladari Novog vala - Električni orgazam. Fantastičnim nastupom ove rock grupe kojoj se bliži 40. obljetnica postojanja u subotu je završeno 12. izdanje Weekend Media Festivala.

„S legendama grupe Let 3 smo započeli ovogodišnju priču oko Weekenda, a završili smo je s fenomenalnim nastupom Električnog orgazma. I naše brojne DJ snage su najbolji Weekend u godini zarazili ludim ritmom do ranih jutarnjih sati. Sretni smo da smo i ovoga puta za sve sudionike iz komunikacijske industrije regije uspjeli osigurali nezaboravno iskustvo uz odličnu zabavu“, izjavio je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

TEKST: PR
Od 11. do 14. decembra, Jahorina je bila pozornica posebnog zimskog lifestyle događaja u regiji. APRÈS SKI EXPERIENCE, održan u luksuznom Olympic Oasis Resortu, okupio je regionalne influensere, beauty i parfemske brendove te potvrdio Jahorinu kao novu nezaobilaznu après ski destinaciju.



U organizaciji Davora Gerbusa i Amera Kadića APRÈS SKI EXPERIENCE prerastao je u događaj o kojem se pričalo, snimalo i koji se istinski živio. Bio je promišljeno osmišljen doživljaj u kojem su se estetika i energija skladno povezali.
Tokom četiri dana, gosti su boravili na Jahorini, uz snježne pejzaže, smještaj i gastronomiju, a après ski se prirodno izdvojio kao završni dio svakog dana. Dnevne partije, uz muziku i energiju, dodatno su podignute zahvaljujući Carlsbergu, koji je bio ponosni pokrovitelj dnevnih après ski druženja i dao cijelom konceptu snažan, urbani i internacionalni potpis.

Event je okupio influencere iz cijele regije, uključujući Meri Goldašić, Laru Vukušić, Niku Čuturića, Janka Janića, Teu Dujmić, Antoniju Stupar Jurkin, Josipa Milanovića, Rivu Pauletić, Marjetu Kessler, Jovanu Filipović, Anu Miščević, Marka Banjavčića, Arduanu Pribinja, Haruna Kurića I Samru Menzilović, kao i same organizatore Davora Gerbusa i Amera Kadića.




Njemački beauty brend Wellbe, čiji je Beauty kolagen već prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine, a upravo ulazi i na tržište Hrvatske, predstavio se u luksuznom okruženju koje savršeno prati njegov premium DNK.


Jedan od istaknutijih momenata cijelog eventa donio je Matiere Premiere, svjetski niche parfemski brend.

Ovaj globalno priznati brend, čije kreacije nose potpis nekih od najvećih imena parfemske industrije, na Jahorini je predstavio VANILLA POWDER Extrait de Parfum, miris koji je već rasprodan u brojnim parfumerijama širom svijeta.

Iza ove parfemske senzacije stoji Aurélien Guichard, osnivač brenda i jedan od najutjecajnijih parfemskih kreatora današnjice, često nazivan prvim nosom Francuske. Guichard opisuje miris kao tamnu, baršunastu vaniliju koja nije preslatka, već duboka, sofisticirana i prožeta suptilnim slanim notama, parfem koji ostavlja snažan, elegantan i nezaboravan dojam.
Cjelokupni ambijent dodatno je zaokružen zahvaljujući CasaBianci, koja je prostor restorana Olympic Oasis pretvorila u zimski ugođaj, uz pažljivo postavljene stolove i detalje koji su događaju dali osjećaj topline i ugodne atmosfere.

Važan dio logistike i besprijekorne organizacije imao je i AC QUATTRO d.o.o., zvanični prevoznik eventa, koji se pobrinuo da svi gosti, influenceri i partneri stignu sigurno, udobno i na vrijeme.
Jahorina je ovih dana pokazala da može biti mnogo više od skijališta. Postala je simbol moderne, luksuzne après ski kulture i jasan dokaz da Bosna i Hercegovina može biti domaćinevenata i iskustava koji će privući pažnju na Lifestyle sceni.
Još nekoliko fotografija s eventa donosimo u nastavku.











Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!