TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 24.9.2019.
12. Weekend Media Festival tijekom tri dana trajanja u Rovinju je okupio više od 5000 sudionika, uključujući više od 550 novinara te 350 studenata.
Posjetitelji su u pet dvorana tako imali prilike sudjelovati na preko 50 predavanja, panela, prezentacija i radionica koje je održalo više od 150 zanimljivih govornika iz čitave regije i svijeta.
Veliki interes privukao je panel 'Ko to tamo peva?: Novi val glazbenih trendova u regiji' na kojem su sudjelovali Severina, Tonči Huljić, Relja Milanković Reksona i Stefan Đurić Rasta.
„Postoji samo jedno generalno pravilo, da na početku i na kraju sve završi na nečemu što zovemo folk. Možemo se mi s time sprdati, ali postoji nešto što je zapisano u DNK ovih prostora", kazao je Huljić i zaključio kako ljudi u Srbiji žive za glazbu, a u Hrvatskoj žele živjeti od glazbe.
Po prvi puta dodijeljena je i nagrada za najboljeg političkog PR-ovca. Megafon 2019. otišao je u ruke Marka Milića iz Ureda predsjednika Vlade.

Što je dobra naslovnica i zašto je važna raspravljali su glavni urednici tiskovina iz Hrvatske Goran Gavranović, Slovenije - Robert Botteri i Srbije - Veljko Lalić na panelu 'Dobra naslovnica je dobra naslovnica'. Botteri je istaknuo da na naslovnicama u Sloveniji najviše interesa izazivaju Tito, Hitler i Žižek.
„Dobra naslovnica jednom tjedniku može povećati prodaju za 50 posto. U dnevnom listu poput 24 sata, naslovnica povećava prodaju za 5 ili 10 posto, a nekada je to bilo i do 30", otkrio je glavni urednik 24 sata Goran Gavranović.
FOX Networks Group Hrvatska na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu organizirao je izložbu pod nazivom 'National Geographic: Women - A century of change' kojom slavi snažne, hrabre i ustrajne žene svih svjetskih kultura i naroda.

U subotu je apsolutno oduševljenje izazvao Ranko Rajović koji je poručio da je jedini posao djeteta do 12. godine igra. Raspravljalo se i o tome hoće li televizija doživjeti svoj dugo najavljivani kraj te vole li ljudi zbilja toliko čitati o aferama.
Na panelu 'Vrli novi svijet: Kako će se transformirati svijet TV-a?' koji je uslijedio nakon predavanja Sare Fischer, osimn nje, sudjelovali su Richard Brešković (HT), Aleksandra Subotić (United Media), Kenechi Belušević (Discovery) i Vladimir Lučić (Telekom Srbija Grupa).
„Dobar sadržaj uvijek će naći put do publike, bez obzira na koji se način distribuira. Naše tržište nije toliko ugroženo velikim igračima jer se kod njih može pronaći vrlo malo lokalnog sadržaja koji privlači našu publiku", kazala je Subotić. S njom se u mišljenju razišao Lučić koji smatra da će se globalni trendovi osjetiti i kod nas.
„U naredne dvije godine veliki igrači poput Disneya, NBC-ja i Applea će razviti platforme bolje od Netflixa, pronaći način da se prilagode korisniku te promijeniti strategiju prema nama, providerima. Direktno će prodavati sadržaj korisniku i smanjivati količinu koju daju nama", smatra Lučić.
No, ono oko čega su se svi složili jest to da je sport apsolutno kralj programa, kako u svijetu, tako i kod nas.
„Vaša regija pokazala je snažnu povezanost sa sportom i to je trend koji se neće promijeniti. Bit će zanimljivo vidjeti kako će se rasplesti rat oko prava na emitiranje", kazala je Belušević dodavši da sport drži televiziju na životu.
Weekend se pobrinuo da posljednji dan festivala bude dostojno obilježen, pa su tako u duhu osamdesetih završni koncert održali apsolutni vladari Novog vala - Električni orgazam. Fantastičnim nastupom ove rock grupe kojoj se bliži 40. obljetnica postojanja u subotu je završeno 12. izdanje Weekend Media Festivala.

„S legendama grupe Let 3 smo započeli ovogodišnju priču oko Weekenda, a završili smo je s fenomenalnim nastupom Električnog orgazma. I naše brojne DJ snage su najbolji Weekend u godini zarazili ludim ritmom do ranih jutarnjih sati. Sretni smo da smo i ovoga puta za sve sudionike iz komunikacijske industrije regije uspjeli osigurali nezaboravno iskustvo uz odličnu zabavu“, izjavio je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

TEKST: Bonjour.ba
Bonjour.ba kao vodeći lifestyle medij u BiH godinama predano gradi našu scenu.
Svaki novi format, svaki članak koji pomakne emociju, svaka digitalna priča koju publika podijeli jer ju je osjetila, gradi ono što Bonjour.ba danas jeste: medij koji je svjesan trendova, no medij koji ih implementira na bh. tržište na autentičan, već prepoznatljiv Bonjour način.

I zato nam ova godina mnogo znači. Prije svega zato što je publika prepoznala formate koje kreiramo, a stručnjaci su potvrdili. Četiri potpuno različita projekta, prijavljena na NO LIMIT BH Advertising Festival, ušla su u uži izbor finalista 2025. i osvojila dva zlata, jedno srebro i jednu broncu potvrđujući da se u Bosni i Hercegovini može graditi digitalna scena koja je ambiciozna, estetski snažna i da Bonjour.ba u njoj ima glavnu ulogu.
Misija NO LIMIT BH Advertising Festivala je jasna: priznati, nagraditi i promovisati rad pojedinaca, timova i agencija koji grade kreativnu industriju u BiH kroz ideje, izvedbu i visoku kreativnost. U ocjenjivanju kreativnih postignuća primjenjuju se visoki profesionalni standardi struke, prema principima koji vrijede u cijelom svijetu.

A evo i pregleda projekata Bonjour.ba koji su ove godine bili prijavljeni, svaki predstavljen u kategoriji koja najbolje odražava njegov karakter i doprinos digitalnom i lifestyle prostoru: projekat Bonjour x Via Media Gala Night u kategoriji Event osvojio je zlato, novi format Bonjour.ba “Behind the Scenes” u kategoriji Digitalne kampanje 360 osvojio je zlato, redizajn Bonjour.ba portala u kategoriji Digital - Web stranice i aplikacije osvojio je srebro, a Bonjour.ba x Podravka boutique event u kategoriji Event osvojio je broncu.



Kategorija: Event
Bonjour x Via Media Gala Night nas je podsjetila da lifestyle scena postoji tek kada postane živa i kada ljudi dobiju večer koja je posvećena upravo njima, profesionalcima iz iste industrije koji dijele viziju, estetiku i standarde.




Realizovan kao zajednički projekt Bonjour.ba × Via Media, Gala Night je postavila fokus na ono što se često ne vidi: pripremu, produkciju i saradnju koja stoji iza svakog kvalitetnog eventa. Bonjour x Via Media Gala Night kreirana je kao fuzija neočekivanog i hrabrog kreativnog koncepta, iznimne estetike, umjetnosti i vrhunskog gourmet iskustva.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Ilda Lihić-Isović, Ada Ćeremida i Nevena Divčić, Bonjour.ba novinarke
Amna Džamić Branković, Via Media partner
Haris Mujanović, CEO Via Media
Kanita Alić, Via Media creative and event manager
Bakir Ćatić, Via Media Event & BTL Manager
Berina Skorupan, Via Media Event&BTL Executive
Ammar Mujakić, Via Media BTL Executive
Danijel Nenadić, Via Media grafički dizajner
Kategorija: Digitalne kampanje 360
Godinama su kulturni događaji bili svedeni na formalne najave, a onda smo rekli: vrijeme je da se vrati emocija i snaga kulturne scene. Rezultat? Novi format koji je spojio estetiku, storytelling i blizinu umjetnicima, pokazujući kulturu onako kako je publika nikada ne vidi, iza scene.


Na Sarajevo Film Festivalu se jasno vidjelo da publika želi više od protokola. Sadržaj iza scene postao je onaj koji se najviše dijelio, spremao, komentarisao i kome se vraćalo ponovo.
U konačnici jasna poruka da kultura nije ni tiha ni marginalna kada joj se priđemo srcem i modernim digitalnim jezikom, na Bonjour.ba način.

PROJEKTNI TIM
Bonjour.ba produkcija
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Nevena Divčić i Ada Ćeremida, Bonjour ba. novinarke
Tesnim Ališah, Bonjour.ba Social media menadžerica
Monika Andrić, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Kategorija: Event
Ovdje je fokus bio na detalju: intimno, iskustveno, personalizirano druženje koje učesnike stavlja u centar. Željeli smo aktivaciju koja će mlađim generacijama prenijeti poruku Podravka brenda, Pokaži svoje najbolje, na način koji je autentičan, moderan i iskustven. Naš zadatak bio je osmisliti format koji omogućava da se brend doživi.


Realizovali smo boutique gourmet event s fokusom na ljude, proces i emociju. Kuhinja je kreirana na licu mjesta, baš za ovaj event: prostor koji je izgledom, rasporedom i atmosferom bio zamišljen da potakne spontanost i samopouzdanje u kuhanju. U takvom okruženju, 10 influencera prihvatilo je izazov da pripreme jelo koje nikada ranije nisu kuhali, oslanjajući se na vlastiti stil, instinkt i Vegetu kao ključan alat. Pod vodstvom profesionalnog chefa, svaka odluka, od izbora namirnica do završnog servisa, postala je dio sadržaja koji autentično pokazuje kako brend funkcioniše u realnoj, stvarnoj upotrebi.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Tesnim Ališah, Bonjour.ba social media menadžerica
Ilda Lihić-Isović, Bonjour.ba novinarka
Enida Kajević, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Haris Arnautović, Podravka BiH direktor marketinga
Silvija Čuljak, Podravka BiH senior brand manager
Kategorija: Digital - Web stranice i aplikacije
Redizajn portala bio je trenutak kada smo odlučili da način na koji pričamo priče mora biti jednak emociji koju one nose.
Novi UX/UI, mobilno-prvi pristup, brže učitavanje, crno-bijeli identitet, mogućnost video sadržaja i intuitivno istraživanje tekstova postali su temelj koji poziva čitatelja na duže trajanje sesije i ponovan dolazak na Bonjour.ba.



PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Purple Key i Bonjour.ba, grafički dizajn
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Da je lifestyle mnogo više od estetike. Da digitalna i lifestyle scena u BiH raste kroz Bonjour.ba. Da autorski formati imaju moć i da se publika povezuje sa sadržajem onda kada je sadržaj autentičan, savremen i emotivan.
Četiri prijavljena projekta ispred Bonjour.ba, osvojena dva zlata, jedno srebro i jedna bronca potvrda je pravca kojim idemo: hrabro, moderno i sa stalnom željom da unaprijedimo način na koji živimo, osjećamo i dijelimo inspiraciju online i offline.

Nastavljamo u istom smjeru sa još više ideja koje istražuju kako se lifestyle može osjetiti. Sljedeće? Reći ćemo samo - stay tuned.

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!