Domaći brend modnih dodataka BUUB. predstavio novu kampanju čija su zaštitna lica Nadine Mičić i Black Beriz
Tekst:Bonjour.ba
MODNI DODACIBh. brend BUUB. poznat po svojim provokativnim kampanjama i kvalitetnim proizvodima izrađenima od kože, kroz nove, jednako zanimljive vizuale je predstavio svoj novi proizvod, BUUB. sak.
Ovaj put su za nosioce kampanje izabrali glumicu Nadine Mičić i repera Black Beriza.
BUUB. sak je, kao i ostali BUUB. proizvodi, predviđen kao unisex proizvod, vrlo jednostavnog, minimalističkog dizajna i ravnih linija.
BUUB. proizvodi se nastavljaju proizvoditi u Bosni i Hercegovini i ekipa je vrlo ponosna da cijeli koncept, brend i dizajn i dalje lansiraju isključivo kao 100% bh. produkt.
Shodno tome, BUUB. je izabrao Nadine i Black Beriza, da bi ujedno dali na značaju mladim uspješnim bh.umjetnicima.
Nadine Mičić, poznata po svom izuzetnom glumačkom talentu, ovaj put je u kampanji oličenje dive Y generacije, dok je nasuprot nje zločesti dečko, reper Black Beriz koji oslikava modernog mladog muškarca današnjice koji se ne libi pokazati svoj seksepil i muževnost.
Kampanju je fotografisao Mario Klein, za šminku i kosu su bili zaduženi Renata Ponjević i Ensar Dervišbegović. Art direkciju i koncept je i ovaj put radio Jaan Amir Alić.
Shodno trenutnoj COVID-19 situaciji, proizvodi se mogu naručiti i kupiti preko zvaničnih BUUB. profila na društvenim mrežama.