Domaći brend modnih dodataka BUUB. predstavio novu kampanju čija su zaštitna lica Nadine Mičić i Black Beriz

MODNI DODACI
2.5.2020.

Bh. brend BUUB. poznat po svojim provokativnim kampanjama i kvalitetnim proizvodima izrađenima od kože, kroz nove, jednako zanimljive vizuale je predstavio svoj novi proizvod, BUUB. sak. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovaj put su za nosioce kampanje izabrali glumicu Nadine Mičić i repera Black Beriza.
BUUB. sak je, kao i ostali BUUB. proizvodi, predviđen kao unisex proizvod, vrlo jednostavnog, minimalističkog dizajna i ravnih linija.

BUUB. proizvodi se nastavljaju proizvoditi u Bosni i Hercegovini i ekipa je vrlo ponosna da cijeli koncept, brend i dizajn i dalje lansiraju isključivo kao 100% bh. produkt.
Shodno tome, BUUB. je izabrao Nadine i Black Beriza, da bi ujedno dali na značaju mladim uspješnim bh.umjetnicima.

Nadine Mičić, poznata po svom izuzetnom glumačkom talentu, ovaj put je u kampanji oličenje dive Y generacije, dok je nasuprot nje zločesti dečko, reper Black Beriz koji oslikava modernog mladog muškarca današnjice koji se ne libi pokazati svoj seksepil i muževnost.


Kampanju je fotografisao Mario Klein, za šminku i kosu su bili zaduženi Renata Ponjević i Ensar Dervišbegović. Art direkciju i koncept je i ovaj put radio Jaan Amir Alić.
Shodno trenutnoj COVID-19 situaciji, proizvodi se mogu naručiti i kupiti preko zvaničnih BUUB. profila na društvenim mrežama.

MODNI DODACI , 2.5.2020.

Klik i saznajte više o sljedećim pojmovima:

Sviđa ti se članak? Podijeli ga s prijateljima.

Povezani članci

Članci iz rubrike

Tekst by:

BONJOUR.ba

Foto by:

Mario Klein

Podijeli:

Posljednje objavljeno