TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 23.8.2014.
Kada vidimo sinoćnju kreaciju koju je Martina Saira nosila na crvenom tepihu Sarajevo Film Festivala, tako nam je žao što se festivalski zastori spuštaju već večeras. Navikli smo se jutra započinjati s kombinacijama naših dama sa stilom, no još jedna potvrda točnosti one stare 'sve što je lijepo kratko kraje'.
Sinoć je Martina ponovno birala Nina Varga dizajn, a kada smo Ninu pitali da nam otkrije svoje viđenje haljine, rekla je: „Ovo je jeans sirena by Nina Varga. Na prvi pogled nespojivo jer je gornji zapravo top izrađen od trapera koji je inače veoma 'običan' i casual i ne bi ga tako lako mogli zamisliti na crvenom tepihu. No tada se pojavljuje ručni rad u formi cvjetova koji su napravljeni od mnogo sitnih Swarovski kristala. Pored toga, top ima 'organic form' rukave koju su simbol snažne žene.“
Nama se svidjela smjelost i igra između traper materijala i duge suknje prekrivene šljokicama koja je uistinu dala glamurozan prizvuk cijeloj kreaciji na jedan Carine Roitfeld način. (Psssst,neka ostane između nas, ali jedva čekamo vidjeti Martinu u ovoj suknji i jednostavnoj bijeloj košulji od nekog krutog materijala.)
Za Martinin make-up se i ovaj put pobrinuo Sanjin Eagon za L'Oreal Paris, frizuru je osmislio i izradio Ensar Dervišbegović, a od modnih dodataka Martina je birala clutch torbicu u potpisu Diane von Furstenberg, cipele su custom made by Santini Mavardi, a naušnice koje su se odlično uklopile u kombinaciju su dizajnerske kuće MiuMiu.
Kako smo spomenuli na početku članka, večeras je zadnja večer Festivala i sigurni smo da će mnoge naše dame zasjati na crvenom tepihu i tako sa stilom zatvoriti 20-ti po redu Sarajevo Film Festival. Jedva čekamo vidjeti ih sve.
Foto: Armin Čolo
TEKST: Bonjour.ba - PR
Pravo ostvarenje sna za dobitnike specijalnih nagrada međunarodne HELL ENERGY nagradne igre: sretni dobitnici iz devet zemalja stigli su u Italiju kako bi učestvovali u ekskluzivnom iskustvu koje je uključivalo gala večeru u društvu poznatog italijanskog glumca i pjevača Michelea Morronea, a među njima su bili i dobitnici iz Bosne i Hercegovine.
Poseban događaj je održan na obali jezera Maggiore. Kao dio programa, gosti su istražili ostrvo Isola Bella, jednu od najromantičnijih i najznačajnijih znamenitosti Italije. Nakon putovanja, uslijedio je najiščekivaniji trenutak večeri u elegantnom okruženju: gala večera na kojoj su gosti imali priliku lično upoznati zaštitno lice HELL kampanje, Michelea Morronea.
Italijanska zvijezda toplo je pozdravio goste iz svih zemalja učesnica, izražavajući zahvalnost na srdačnoj dobrodošlici i radost što je dio tako zajedničkog iskustva uz brend HELL. Atmosferu je dodatno učinio posebnom fantastični bend uživo koji je spajao šarm italijanskog načina života s modernim elementima.
Do kraja večeri atmosfera je postala istinski intimna i posebna. Gosti su večerali sa zvijezdom, te su imali priliku i da se fotografišu s njim, pretvarajući ovo iskustvo u nešto više od pukog sjećanja, u vječnu uspomenu.
„Kada smo osmišljavali ovu nagradnu igru, naš cilj nije bio samo ponuditi materijalne nagrade, već pružiti prave, inspirativne trenutke. Zaista posebno veče o kojem će učesnici rado pričati čak i godinama kasnije. Ovaj događaj savršeno odražava koliko nam naši potrošači znače. Željeli smo svakom pobjedniku pružiti vrhunsko iskustvo brenda, ono koje znači stil, zahvalnost i istinski osjećaj povezanosti“, rekla je Adrienn Popovics, direktorica marketinga kompanije HELL ENERGY.
HELL nagradna igra bila je veća nego ikad prije, privukavši milione učesnika iz devet zemalja. Dok je glavna nagrada potpuno novi Mercedes-AMG A35 bila impresivna sama po sebi, veče provedeno s Micheleom Morroneom nesumnjivo je postalo jedan od najupečatljivijih trenutaka kampanje.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!