TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 18.1.2024.
Vodeći drogerijski lanac u BiH, dm, godinu je započeo novom uslugom online kupovine dmLIVE, koja je predstavljena na tradicionalnom godišnjem druženju s predstavnicima medijskih kuća održanom u Sarajevu.
Usluga dmLIVE stiže nakon uspješne implementacije dm active beauty programa lojalnosti i 'Moj dm' aplikacije.
dmLIVE je nova pogodnost u sklopu 'Moj dm' aplikacije i namijenjena je svima koji se žele informisati o svojim omiljenim proizvodima u opuštenoj live shopping emisiji, ali i sami oblikovati sadržaj svojim pitanjima i komentarima.
dmLIVE bit će emitovan svake druge srijede u 18:30 sati, a brojni stručnjaci i zanimljivi gosti će predstaviti proizvode raznih brendova, davati savjete, informacije o proizvodima i pogodnosti koje će kupovini dati poseban doživljaj. Za vrijeme emitovanja bit će dostupni ekskluzivni kuponi, koji se mogu iskoristiti sedam dana od dana emitovanja emisije.
„Uvođenjem dmLIVE načina kupovine, koji podrazumijeva shopping emisiju, live chat, kao i brojne pogodnosti, otvaramo vrata interaktivne online kupovine. Ova inovativna platforma omogućava našim kupcima da se direktno povežu sa stručnjacima, postavljaju pitanja i dijele svoje želje i potrebe u realnom vremenu. Vjerujemo da će ova forma komunikacije unaprijediti naše već izuzetno visoke standarde korisničke podrške”, kazala je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga dmBiH.
Prisutni su putem svojih mobilnih telefona mogli pratiti emisiju, postavljati pitanja, ostavljati komentare. Gošća prve emisije bila je Asja Sirbubalo, magistrica farmacije i nutricionizma koja je sa moderatoricom Naidom Sofović razgovarala na temu „Kulinarski favoriti za dobro zdravlje“.
dmLIVE je moguće pratiti samo putem ‘Moj dm’ aplikacije uz kreiran ‘Moj dm’ račun, a svi koji su gledali prvu emisiju dobili su kupon 30x više bodova kupovinom proizvoda brenda dmBio, kao i 1+1 gratis dmBio čaj za dobro veče. Naredna emisija će biti emitovana 31. januara, u 18:30 sati, na temu UVIJEKPOVOLJNO pomagači u svakodnevnici.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba
U Bonjour.ba redakciji vjerujemo da kreativnost i zajednički trenuci imaju moć da nas izvuku iz rutine i ponude novo iskustvo.
Upravo s tim ciljem, kreirali smo intimnu radionicu The Style Room osmišljenu da pokaže kako se moda i energija mogu spojiti kroz personalizirano iskustvo, u skladu s bojama Cedevita vitaminske vode i emocijama koje bude.
Da bi se ta ideja pretočila u stvarnost, jučer smo okupili naše goste u prirodno osvjetljenom studiu, pretvorivši ga u kreativno druženje gdje su bijele majice, šareni konci i vitaminska voda postali polazište za priču o personalizaciji, stilu i dobrim vibracijama.
Bijele majice, konci u svim bojama i boce vitaminske vode bile su polazište, a sve ostalo kreirali su učesnici svojim rukama, idejama i dobrim raspoloženjem.
Personalizacija nikad nije bila ovako zabavna (ni osvježavajuća)
Prvi dojam bio je važan. Studio je tog dana izgledao kao malo kreativno utočište u centru Sarajeva. Brendirani prozori odmah na ulazu davali su poseban ton događaju, dok su dugi stolovi u prostoru pozivali na druženje i zajednički rad.
Na stolovima su bili izloženi proizvodi Cedevita vitaminske vode, a QR kodovi diskretno su usmjeravali na dodatne informacije.
Finger food zalogaji, šarena pića i lagani razgovori među gostima stvorili su atmosferu opuštenosti prije nego što je sve krenulo.
A onda je svako mjesto za stolom, s bijelom majicom, priborom za vez i malom porukom dobrodošlice, postalo polazna tačka za priču koja se tek trebala isplesti.
Nismo znali šta će nastati i tu je bila čar
Kada je ova custom made radionica počela, svako je ispred sebe imao bijelu majicu s natpisom Body & Mind, kao i riječi Focus, Relaxing,
Upravo te riječi odražavale su suštinu samog druženja, trenutak da se opustimo, usmjerimo pažnju i napunimo energijom, dok je instruktorica ručnog veza povela prve poteze, a onda su svi ubrzo pronašli vlastiti ritam.
Na majicama su se pojavljivali inicijali, mala srca, emotikoni, sitni simboli koji nose ličnu priču. Upravo u tome je bila čar jer svaka majica postala je drugačija, baš kao što svako od nas bira vitaminsku vodu po raspoloženju i potrebama.
Dok su konci klizili kroz tkaninu, Cedevita vitaminske vode bile su na dohvat ruke.
Male kartice, velike istine (i par dobrih fora)
Nakon što su posljednji konci prošli kroz tkaninu i svaka majica dobila svoj unikatni pečat, učesnike je čekalo još jedno iznenađenje… kartice s pitanjima. Na njima nisu bile klasične rečenice, već mala pozivnica na iskrenost i razgovor.
Odgovori su donosili smijeh, neočekivane priče i nekoliko ozbiljnih misli koje se možda inače ne bi izgovorile naglas. Upravo ti trenuci, uhvaćeni kroz Bonjour intervjue, s Mirzom Mustafagićem, Josipom Milanovićem, Magdalenom Paradžik, Dejanom Rosuljaš i Zerinom Suyabatmaz, pokazali su da personalizacija ne znači samo detalj na majici, nego i ono što odlučimo podijeliti s drugima.
Šta smo zapravo ponijeli kući?
Više od personalizirane majice. Ponijeli smo iskustvo koje je bilo kreativno, zabavno i iskreno.
Ova radionica pokazala je da događaj ne mora biti “još jedan u nizu”. Kada se spoje moda, energija, Cedevita vitaminska voda i ljudi spremni da se otvore i ostave svoj trag, nastaje momenat koji se pamti i koji vas nasmije kad god pogledate detalj izvezen na svojoj majici.
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Cedevitom vitaminskom vodom
Produkcija: Bonjour.ba
Foto: Studio Soba za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!