TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 19.10.2023.

Izvanredan poslovni rast, širenje prodajne mreže, ulaganje u cijenu, razvoj online kanala prodaje, ulaganje u zadovoljstvo zaposlenika i u projekte očuvanja zdravlja žena, rezime su uspjeha još jedne poslovne godine kompanije dm drogerie markt BiH.

Rezultati predstavljeni na konferenciji za medije u Sarajevu, za 17. godinu poslovanja (1.10.2022 - 30.9.2023) ukazuju kako je, unatoč izazovima i promjenama na tržištu, dm ostvario promet u iznosu od 344,1 milion KM. To u odnosu na prethodnu poslovnu godinu predstavlja rast od čak 26,20%, čime je još jednom ova kompanija potvrdila status drogerijskog lidera u našoj zemlji. 




dm je investirao 11,45 miliona KM u sve segmente poslovanja: dm dialogicum, distribucijski centar, zaposlenike, nove prodajne kanale, digitalizaciju te preuređenje postojećih i otvorenje novih dm prodavnica. Otvaranjem četiri nove dm prodavnice u Banjoj Luci, Brčkom, Usori i Sarajevu prodajna mreža proširena je na 88 dm prodavnica, dok je osvježenjem osam dm prodavnica kupcima dodatno osiguran ugodan osjećaj kupovine. U dm prodavnicama širom BiH te putem dm online shopa ostvareno je rekordnih 15,1 miliona kupovina, čime je ukupan broj kupovina rastao za 11,19%.

„Veoma smo ponosni što smo uspješne poslovne rezultate ponovno postigli tako što kontinuirano u fokus našega djelovanja stavljamo čovjeka – bilo da je riječ o našemu kupcu, partneru ili zaposleniku. Novi trendovi življenja, od konzumiranja drukčijih proizvoda do kreiranja posve novih kupovnih navika, razlozi su zašto smo intenzivno radili na prilagodbi asortimana i unapređenju online kanala prodaje. Pri tome smo vodili računa da na rast inflacije odgovorimo brojnim mogućnostima uštede, poput UVIJEKPOVOLJNO cijena svih naših proizvoda, pogodnosti dm active beauty programa lojalnosti i – neizostavno – naših dm robnih marki. Svjesni da uspješne poslovne rezultate možemo postići zahvaljujući sposobnim, educiranim, ali i zadovoljnim zaposlenicima, uložili smo više od 1,5 miliona KM u edukacije, projekte ličnog razvoja i zadovoljstva zaposlenika, dok smo našu društvenu odgovornost iskazali kroz brojne projekte podrške i razvoja zajednice u kojoj poslujemo. Imajući u vidu posljedice inflacije, našim zaposlenicima smo u ovoj godini, pored redovnog regresa i 13. plate, osigurali povećanje plate za prosječno 25%“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u Bosni i Hercegovini




Filozofija Živjeti posao drugačije u dm-u podržana je još kroz brojne benefite za zaposlenike, kao što su: redovan sistematski i stomatološki pregled, mogućnosti dodatnih edukacija na temu zdravlja koje provode dm ambasadori zdravlja i jačanje zajedništva kroz aktivnosti kao što su obiteljski dan i novogodišnja večera. 


Širenje online kanala prodaje – 'Moj dm' aplikacija

Prateći savremene navike današnjih potrošača dm je nastavio ulagati u procese digitalizacije i modernizacije usluga pa je nakon uvođenja dm active beauty programa lojalnosti i pokretanja dm online shopa, ponudio mogućnost kupovine i putem nove 'Moj dm' aplikacije. S obzirom na to da je 90% posjetilaca dm online shopa ovoj domeni pristupalo s mobilnog uređaja, uvođenjem 'Moj dm' aplikacije korisnicima je omogućeno još jednostavnije online naručivanje i kupovina. 

„Vodeći se idejom da užurbanu svakodnevnicu olakšamo korištenjem savremene tehnologije, nastavili smo unapređivati online kanale prodaje. Izuzetno dobre reakcije naših kupaca na mogućnost brze i jednostavne online kupovine različitih proizvoda iz bogatog dm asortimana potvrda su da smo uspješno odgovorili njihovim stvarnim potrebama. U protekloj godini dm online shop je zabilježio više od 12 miliona posjeta, dm active beauty programu lojalnosti pridružilo se ukupno 345.000 članova, dok je 'Moj dm' aplikacija imala više od 325.000 preuzimanja. Uvezivanjem 'Moj dm' računa s dm active beauty računom našim kupcima ponudili smo i dodatne mogućnosti za uštedu, u čemu trenutno uživa 59% korisnika koji su povezali račune. Jednostavan način sakupljanja bodova i ostvarenje ušteda važni su benefiti za sve korisnike ovih aplikacija i online kupovine“, podsjetila je Admira Isaković, voditeljica Nabave, Marketinga i Prodajne regije.




Društvena odgovornost – Poseban fokus na podršci mentalnom i fizičkom zdravlju žena

Zajedništvo i odgovornost, podrška i optimizam, dio su pozitivnih vrijednosti koje kompanija dm njeguje od samih početaka, a na kojima počivaju i projekti društvene odgovornosti. U protekloj poslovnoj 2022/2023. godini, dm je kreirao nekoliko kampanja usmjerenih na dobrobit zajednice za čiju realizaciju je ukupno utrošeno više od 143.000 KM, dok je 130 zaposlenika provelo više od 1.000 sati u društveno korisnom radu.

Već četvrtu godinu zaredom, Black Friday - u svijetu poznat kao dan vrtoglavih popusta i velikih kupovina - u dm-u je poznat kao „Giving is the new black“, kada ova kompanija zajedno sa svojim kupcima donira 5% dnevnog prometa narodnim kuhinjama širom BiH

„I protekle godine dm je na dan 26.11.2022. izdvojio 5% ukupnog prometa za podršku radu narodnih kuhinja širom BiH, osiguravši donaciju više od 9.000 obroka vrijednosti od gotovo 50.000 KM. U četvrtu godinu uspješnog nastavka ušao je i projekt „FEEL GOOD majica“ kojom dm, u saradnji sa portalom Bonjour.ba, kontinuirano podržava razvoj ženskog poduzetništva. U podršci su sudjelovali i dm kupci, jer je od kupovine svake majice, dizajnirane i proizvedene u BiH, za uspostavljanje uspješnijeg i boljeg poduzetničkog okruženja izdvojeno 3 KM. Do sada je ukupnim iznosom od 28.000 KM podržano više od 300 bh. poduzetnica, a  u novembru ćemo održati i drugu dm akademiju na kojoj ćemo za razvoj bh. poduzetništva donirati 9.000 KM“, izjavila je Kristina Ćosić, voditeljica Logistike i Prodajne regije u dmBiH.

  


Prepoznavši potrebu da se u javnosti podstakne dijalog o izazovima i mehanizmima očuvanja mentalnog i fizičkog zdravlja žena, dm je realizirao prvu stručnu konferenciju o zdravlju žena pod nazivom dm ženski razgovori na kojoj je, pred više od 300 posjetilaca, govorilo šest vrhunskih stručnjakinja iz sfere fizičkog i mentalnog zdravlja. Konferencija je bila uvod za realizaciju društveno odgovorne inicijative {ZAJEDNO} za bolje sutra kojom je podrška nastavljena.

„S više od 60.000 KM ukupne vrijednosti podržali smo realizaciju 14 projekata za unapređenje i očuvanje fizičkog i mentalnog zdravlja žena širom BiH. Podršku ovim projektima pružili smo i realizacijom 6. dm ženske utrke, jer je od svake kotizacije izdvojena 1 KM, čime su trkačice direktno dale svoj doprinos ovoj važnoj temi. Veliki odziv, ostvareni limit od 3.000 učesnica koje su u utrci sudjelovale direktno ili online, još jednom potvrdilo je želju za zajedništvom i koliko je važno govoriti o temama kao što je žensko zdravlje“, izjavila je Alma Aščić-Efendić, voditeljica Financija, Kontrolinga i Prodajne regije i navela kako je ukupan iznos ulaganja u projekte posvećene zdravlju žena 370.000 KM.




dm se, kao važan partner, priključio projektu „Osposobljavanja nezaposlenih majki za tržište rada“ kojeg je sproveo Populacijski fond Ujedinjenih nacija (UNFPA) u saradnji s Vladom Republike Češke i Fondacijom Mozaik. dm je podržao 29 majki da u okrilju kompanije prođu tromjesečni program osposobljavanja i sticanja što više novih poslovnih vještina potrebnih za izlazak na tržište rada, a neke od njih će ostati zaposlenice dm-a.


Priznanja: Najpoželjniji poslodavac, GO GREEN STAR 

Njegovanje dobrog odnosa prema zaposlenicima, sigurnost radnog mjesta i redovna povećanja plata, ulaganje u stručne edukacije i zdravlje zaposlenika u domaćoj javnosti prepoznati su kao izuzetno važni faktori zbog kojih je i ove godine, među 420 nominovanih kompanija, u ukupnom poretku dm drogerie markt ponovno izabran za „Najpoželjnijeg poslodavca u BiH za 2022. godinu“. Ovoj prestižnoj tituli u izboru web portala Mojposao.ba dm je uspio dodati i titulu „Najpoželjnijeg poslodavca u sektoru maloprodaje“ te u posebnoj kategoriji „Family-Friendly poslodavac“. 

„Osim šire javnosti, uspjeh dm-a prepoznala je i stručna, poslovna javnost. U protekloj poslovnoj godini Poslovne novine su kompaniji dm uručile „Certifikat za brzorastuće kompanije“, a osvojili smo nagradu i na „Izboru 100 najvećih“ za najveći ostvareni promet u 2022. u sektoru „Trgovina na malo kozmetičkim i toaletnim proizvodima u specijaliziranim prodavnicama“. Naša nastojanja da što više djelujemo na polju održivog razvoja i zaštite okoliša nagrađena su priznanjem „GO GREEN STAR 2023“, dok je prepoznat i kreativni rad naše kompanije te je na „Social Media Summitu“ kampanja „dm x street art i Art goes beauty“ proglašena najboljom integrisanom kampanjom“, izjavila je Emina Mušinović, voditeljica Razvoja ljudskih resursa, Informatike i Prodajne regije.




Ulaganja i planovi za poslovnu 2023/24. godinu

Iz kompanije dm drogerie markt BiH su otkrili kako u narednoj poslovnoj godini planiraju veće investicije koje podrazumijevaju: širenje prodajne mreže za sedam novih dm prodavnica i otvaranje novih radnih mjesta, ulaganje u održivo poslovanje i očuvanje energije, postavljanje solarnih panela na dm objektima te uvođenje inovativnih kanala prodaje. U domenu društvene odgovornosti dm će ostati posvećen unapređenju i očuvanju mentalnog i fizičkog zdravlja žena. 

* * *
Foto: PR


Bonjour

Jedna lokacija, jedna zajednička vizija i 100 žena: akademija koja je pomjerila granice

TEKST: Bonjour.ba

Jedna lokacija, jedna zajednička vizija i 100 žena: akademija koja je pomjerila granice Jedna lokacija, jedna zajednička vizija i 100 žena: akademija koja je pomjerila granice

Neke priče o uspjehu ne počinju velikim planom, nego znatiželjom, potrebom da se stvori nešto svoje i hrabrošću da se krene i kada putevi nisu sasvim jasni.

Upravo takva atmosfera ispunila je Europsku kuću kulture i nacionalnih manjina u Sarajevu, gdje je akademija by dm drogerie markt i Bonjour.ba okupila 100 žena iz cijele Bosne i Hercegovine: one koje tek ulaze na tržište rada, one koje grade brend, studentice koje traže pravac i žene koje svoje ideje pretvaraju u prve korake.


akademija28bonjour_ba
akademija23bonjour_ba
dm-akademija-bonjourba-1

Dan je započeo energijom i tihim žamorom upoznavanja još prije zvaničnog početka. 'It’s time to glow!', poruka jutarnje registracije, bila je više od pozdrava; postala je najava dana u kojem je svaka učesnica mogla doći onakva kakva jeste i krenuti prema verziji sebe kojoj pravi prostor.


akademija7bonjour_ba
akademija4bonjour_ba
akademija2bonjour_ba
akademija68bonjour_ba
akademija_photowall24bonjour_ba

Dobrodošlica koja je otvorila dan  

Pozdravni govor Ajle Hadžić i Ane Ćavar donio je prvu dozu inspiracije i stvorio atmosferu u kojoj se osjećalo povjerenje. Njihova autentičnost i otvorenost dale su ton cijelom danu: topao, poticajan i dovoljno siguran da žene pitaju, sumnjaju, dijele i uče.


akademija108bonjour_ba

Ana Ćavar, vlasnica portala Bonjour.ba i Ajla Hadžić, marketing menadžerica dm drogerie markt BiH


Prva sesija, Q&A s Eminom Mušinović, članicom Poslovodstva dm BiH, otvorila je važne teme o pronalasku mjesta na tržištu, jačanju ličnog brenda i hrabrosti da se napravi zaokret kada je on zaista potreban. Ovaj razgovor je brzo prešao iz teorije u situacije koje su žene već proživjele ili bi ih tek mogle doživjeti.


akademija325bonjour_ba

Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm BiH


akademija5bonjour_ba-1
akademija8bonjour_ba
akademija15bonjour_ba

Kratki coffee break pretvorio se u spontani prostor za upoznavanje, mini-mentorske razgovore i dogovorene prve saradnje. 


akademija156bonjour_ba
akademija154bonjour_ba
akademija_photowall13bonjour_ba

Upravo tada jasno se osjetila energija boja koje su pratile akademiju: motivirajuća žuta, patelna roze koja unosi kreativnost i toplinu i tamno zelena koja daje osjećaj stabilnosti i fokusa. Zajedno, one su nosile poruku dana, a to su optimizam, podrška i prostor za rast.


akademija54bonjour_ba
akademija-dm-bonjour-ba-gif-3

Razgovori koji mijenjaju perspektivu  

Slijedila je sesija 'Women Who Grow', u kojoj su Ajla Hadžić i Ana Ćavar, svaka iz svoje uloge, otvoreno govorile o lekcijama koje nose nakon godina rada: o greškama koje su ih oblikovale, ambiciji koja traži balans i hrabrosti koja se gradi tek nakon prvog pokušaja, pa čak i pada.


akademija259bonjour_ba
akademija19bonjour_ba
akademija18bonjour_ba

To je bio trenutak u kojem su se studentice, poduzetnice, menadžerice i kreativke prepoznale u istoj rečenici; različite priče, a isti osjećaj, da je rast put i da se gradi korak po korak.


akademija304bonjour_ba
akademija296bonjour_ba
akademija17bonjour_ba
akademija7bonjour_ba

Nakon pauze za ručak, fokus se prebacio na ono što mnogima predstavlja najveći izazov: određivanje cijene

Ena Fejzović, menadžerica asortimana u nabavi dm BiH, govorila je o realnim brojkama, procesima i financijskoj strukturi brenda, ali i o tome kako se samopouzdanje reflektuje kroz cijene koje postavljamo. Bila je to jedna od sesija koju su učesnice slušale s najviše koncentracije.


akademija246bonjour_ba
akademija9bonjour_ba

Ena Fejzović, menadžerica asortimana u nabavi dm BiH


Iskustva koja ostaju i nakon što se vrata sale zatvore  

Dan je zaključen okruglim stolom 'A što ako uspije?', na kojem su učestvovale Martina Djordjevski, Dragana Rauš i Maja Topčagić. Kao bivše polaznice akademije, govorile su o svojim prvim koracima i svim onim trenucima koji ne stanu u Instagram objavu: sumnjama, neuspjesima, prekretnicama i malim pobjedama.


akademija314bonjour_ba
akademija11bonjour_ba

Njihove priče donijele su onu vrstu inspiracije koju može podijeliti samo neko ko je već prošao put kojim mnoge tek kreću. Bio je to trenutak u kojem se u sali osjetila kombinacija olakšanja i motivacije, potvrda da put postoji i da je dostižan za svaku ženu koja se želi odvažiti.


akademija14bonjour_ba
akademija10bonjour_ba
akademija292bonjour_ba

Snaga zajednice koja raste  

Na kraju dana postalo je jasno da se akademija neće pamtiti samo po programu, govornicama i temama, nego po iskustvu. Po pažnji prema detaljima, po identitetu događaja koji je bio više osjećaj nego estetika i po timu koji je kreirao okruženje u kojem su žene osjetile da imaju prostor da pitaju, slušaju, uče i vjeruju sebi.


akademija276bonjour_ba
akademija240bonjour_ba
akademija_photowall26bonjour_ba
akademija226bonjour_ba
akademija_photowall35bonjour_ba-1
akademija-dm-bonjour-ba-gif-2-1
 

Možda je najtačnije reći da je ovo bio dan koji je pokazao koliko daleko može otići jedna ideja kada ima zajednicu oko sebe i kada žene dobiju prostor i podršku da postanu ono što jesu, ali i ono što tek mogu postati.


akademija_photowall28bonjour_ba-1
 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa dm drogerie markt
 
Bonjour.ba produkcija  
Kreativna realizacija eventa: Dijana Ćavar
Asistentica: Semra Manjura
Autorica članka: Adelisa Mašić
Grafičko oblikovanje: Marija Perić
Social Media: Marija Perić i Tesnim Ališah
Fotografija: Enida Kajević i Monika Andrić
Video: Marko Jovančić
 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!