TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 19.10.2023.
Izvanredan poslovni rast, širenje prodajne mreže, ulaganje u cijenu, razvoj online kanala prodaje, ulaganje u zadovoljstvo zaposlenika i u projekte očuvanja zdravlja žena, rezime su uspjeha još jedne poslovne godine kompanije dm drogerie markt BiH.
Rezultati predstavljeni na konferenciji za medije u Sarajevu, za 17. godinu poslovanja (1.10.2022 - 30.9.2023) ukazuju kako je, unatoč izazovima i promjenama na tržištu, dm ostvario promet u iznosu od 344,1 milion KM. To u odnosu na prethodnu poslovnu godinu predstavlja rast od čak 26,20%, čime je još jednom ova kompanija potvrdila status drogerijskog lidera u našoj zemlji.

dm je investirao 11,45 miliona KM u sve segmente poslovanja: dm dialogicum, distribucijski centar, zaposlenike, nove prodajne kanale, digitalizaciju te preuređenje postojećih i otvorenje novih dm prodavnica. Otvaranjem četiri nove dm prodavnice u Banjoj Luci, Brčkom, Usori i Sarajevu prodajna mreža proširena je na 88 dm prodavnica, dok je osvježenjem osam dm prodavnica kupcima dodatno osiguran ugodan osjećaj kupovine. U dm prodavnicama širom BiH te putem dm online shopa ostvareno je rekordnih 15,1 miliona kupovina, čime je ukupan broj kupovina rastao za 11,19%.
„Veoma smo ponosni što smo uspješne poslovne rezultate ponovno postigli tako što kontinuirano u fokus našega djelovanja stavljamo čovjeka – bilo da je riječ o našemu kupcu, partneru ili zaposleniku. Novi trendovi življenja, od konzumiranja drukčijih proizvoda do kreiranja posve novih kupovnih navika, razlozi su zašto smo intenzivno radili na prilagodbi asortimana i unapređenju online kanala prodaje. Pri tome smo vodili računa da na rast inflacije odgovorimo brojnim mogućnostima uštede, poput UVIJEKPOVOLJNO cijena svih naših proizvoda, pogodnosti dm active beauty programa lojalnosti i – neizostavno – naših dm robnih marki. Svjesni da uspješne poslovne rezultate možemo postići zahvaljujući sposobnim, educiranim, ali i zadovoljnim zaposlenicima, uložili smo više od 1,5 miliona KM u edukacije, projekte ličnog razvoja i zadovoljstva zaposlenika, dok smo našu društvenu odgovornost iskazali kroz brojne projekte podrške i razvoja zajednice u kojoj poslujemo. Imajući u vidu posljedice inflacije, našim zaposlenicima smo u ovoj godini, pored redovnog regresa i 13. plate, osigurali povećanje plate za prosječno 25%“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u Bosni i Hercegovini.

Filozofija Živjeti posao drugačije u dm-u podržana je još kroz brojne benefite za zaposlenike, kao što su: redovan sistematski i stomatološki pregled, mogućnosti dodatnih edukacija na temu zdravlja koje provode dm ambasadori zdravlja i jačanje zajedništva kroz aktivnosti kao što su obiteljski dan i novogodišnja večera.
Širenje online kanala prodaje – 'Moj dm' aplikacija
Prateći savremene navike današnjih potrošača dm je nastavio ulagati u procese digitalizacije i modernizacije usluga pa je nakon uvođenja dm active beauty programa lojalnosti i pokretanja dm online shopa, ponudio mogućnost kupovine i putem nove 'Moj dm' aplikacije. S obzirom na to da je 90% posjetilaca dm online shopa ovoj domeni pristupalo s mobilnog uređaja, uvođenjem 'Moj dm' aplikacije korisnicima je omogućeno još jednostavnije online naručivanje i kupovina.
„Vodeći se idejom da užurbanu svakodnevnicu olakšamo korištenjem savremene tehnologije, nastavili smo unapređivati online kanale prodaje. Izuzetno dobre reakcije naših kupaca na mogućnost brze i jednostavne online kupovine različitih proizvoda iz bogatog dm asortimana potvrda su da smo uspješno odgovorili njihovim stvarnim potrebama. U protekloj godini dm online shop je zabilježio više od 12 miliona posjeta, dm active beauty programu lojalnosti pridružilo se ukupno 345.000 članova, dok je 'Moj dm' aplikacija imala više od 325.000 preuzimanja. Uvezivanjem 'Moj dm' računa s dm active beauty računom našim kupcima ponudili smo i dodatne mogućnosti za uštedu, u čemu trenutno uživa 59% korisnika koji su povezali račune. Jednostavan način sakupljanja bodova i ostvarenje ušteda važni su benefiti za sve korisnike ovih aplikacija i online kupovine“, podsjetila je Admira Isaković, voditeljica Nabave, Marketinga i Prodajne regije.

Društvena odgovornost – Poseban fokus na podršci mentalnom i fizičkom zdravlju žena
Zajedništvo i odgovornost, podrška i optimizam, dio su pozitivnih vrijednosti koje kompanija dm njeguje od samih početaka, a na kojima počivaju i projekti društvene odgovornosti. U protekloj poslovnoj 2022/2023. godini, dm je kreirao nekoliko kampanja usmjerenih na dobrobit zajednice za čiju realizaciju je ukupno utrošeno više od 143.000 KM, dok je 130 zaposlenika provelo više od 1.000 sati u društveno korisnom radu.
Već četvrtu godinu zaredom, Black Friday - u svijetu poznat kao dan vrtoglavih popusta i velikih kupovina - u dm-u je poznat kao „Giving is the new black“, kada ova kompanija zajedno sa svojim kupcima donira 5% dnevnog prometa narodnim kuhinjama širom BiH.
„I protekle godine dm je na dan 26.11.2022. izdvojio 5% ukupnog prometa za podršku radu narodnih kuhinja širom BiH, osiguravši donaciju više od 9.000 obroka vrijednosti od gotovo 50.000 KM. U četvrtu godinu uspješnog nastavka ušao je i projekt „FEEL GOOD majica“ kojom dm, u saradnji sa portalom Bonjour.ba, kontinuirano podržava razvoj ženskog poduzetništva. U podršci su sudjelovali i dm kupci, jer je od kupovine svake majice, dizajnirane i proizvedene u BiH, za uspostavljanje uspješnijeg i boljeg poduzetničkog okruženja izdvojeno 3 KM. Do sada je ukupnim iznosom od 28.000 KM podržano više od 300 bh. poduzetnica, a u novembru ćemo održati i drugu dm akademiju na kojoj ćemo za razvoj bh. poduzetništva donirati 9.000 KM“, izjavila je Kristina Ćosić, voditeljica Logistike i Prodajne regije u dmBiH.

Prepoznavši potrebu da se u javnosti podstakne dijalog o izazovima i mehanizmima očuvanja mentalnog i fizičkog zdravlja žena, dm je realizirao prvu stručnu konferenciju o zdravlju žena pod nazivom dm ženski razgovori na kojoj je, pred više od 300 posjetilaca, govorilo šest vrhunskih stručnjakinja iz sfere fizičkog i mentalnog zdravlja. Konferencija je bila uvod za realizaciju društveno odgovorne inicijative {ZAJEDNO} za bolje sutra kojom je podrška nastavljena.
„S više od 60.000 KM ukupne vrijednosti podržali smo realizaciju 14 projekata za unapređenje i očuvanje fizičkog i mentalnog zdravlja žena širom BiH. Podršku ovim projektima pružili smo i realizacijom 6. dm ženske utrke, jer je od svake kotizacije izdvojena 1 KM, čime su trkačice direktno dale svoj doprinos ovoj važnoj temi. Veliki odziv, ostvareni limit od 3.000 učesnica koje su u utrci sudjelovale direktno ili online, još jednom potvrdilo je želju za zajedništvom i koliko je važno govoriti o temama kao što je žensko zdravlje“, izjavila je Alma Aščić-Efendić, voditeljica Financija, Kontrolinga i Prodajne regije i navela kako je ukupan iznos ulaganja u projekte posvećene zdravlju žena 370.000 KM.

dm se, kao važan partner, priključio projektu „Osposobljavanja nezaposlenih majki za tržište rada“ kojeg je sproveo Populacijski fond Ujedinjenih nacija (UNFPA) u saradnji s Vladom Republike Češke i Fondacijom Mozaik. dm je podržao 29 majki da u okrilju kompanije prođu tromjesečni program osposobljavanja i sticanja što više novih poslovnih vještina potrebnih za izlazak na tržište rada, a neke od njih će ostati zaposlenice dm-a.
Priznanja: Najpoželjniji poslodavac, GO GREEN STAR
Njegovanje dobrog odnosa prema zaposlenicima, sigurnost radnog mjesta i redovna povećanja plata, ulaganje u stručne edukacije i zdravlje zaposlenika u domaćoj javnosti prepoznati su kao izuzetno važni faktori zbog kojih je i ove godine, među 420 nominovanih kompanija, u ukupnom poretku dm drogerie markt ponovno izabran za „Najpoželjnijeg poslodavca u BiH za 2022. godinu“. Ovoj prestižnoj tituli u izboru web portala Mojposao.ba dm je uspio dodati i titulu „Najpoželjnijeg poslodavca u sektoru maloprodaje“ te u posebnoj kategoriji „Family-Friendly poslodavac“.
„Osim šire javnosti, uspjeh dm-a prepoznala je i stručna, poslovna javnost. U protekloj poslovnoj godini Poslovne novine su kompaniji dm uručile „Certifikat za brzorastuće kompanije“, a osvojili smo nagradu i na „Izboru 100 najvećih“ za najveći ostvareni promet u 2022. u sektoru „Trgovina na malo kozmetičkim i toaletnim proizvodima u specijaliziranim prodavnicama“. Naša nastojanja da što više djelujemo na polju održivog razvoja i zaštite okoliša nagrađena su priznanjem „GO GREEN STAR 2023“, dok je prepoznat i kreativni rad naše kompanije te je na „Social Media Summitu“ kampanja „dm x street art i Art goes beauty“ proglašena najboljom integrisanom kampanjom“, izjavila je Emina Mušinović, voditeljica Razvoja ljudskih resursa, Informatike i Prodajne regije.

Ulaganja i planovi za poslovnu 2023/24. godinu
Iz kompanije dm drogerie markt BiH su otkrili kako u narednoj poslovnoj godini planiraju veće investicije koje podrazumijevaju: širenje prodajne mreže za sedam novih dm prodavnica i otvaranje novih radnih mjesta, ulaganje u održivo poslovanje i očuvanje energije, postavljanje solarnih panela na dm objektima te uvođenje inovativnih kanala prodaje. U domenu društvene odgovornosti dm će ostati posvećen unapređenju i očuvanju mentalnog i fizičkog zdravlja žena.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!