TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 11.9.2023.
Jedno od najvećih sportskih druženja u Bosni i Hercegovini i ovaj put je pobudilo veliko interesovanje dama: gotovo tri hiljade učesnica odazvalo se pozivu da trče 6. dm žensku utrku. Poziv je bio otvoren u dvije kategorije: prva je da se trči bilo kada i bilo gdje u BiH od 4 do 10. septembra, na šta se odlučilo više od 1.500 dama, a druga je tradicionalna trka u Sarajevu.
Tako je 10. septembra Vilsonovo šetalište, nakon višegodišnje pauze, ponovo pretvoreno u atletsku stazu, na kojoj se okupilo gotovo 1.500 prijavljenih trkačica! Pet kilometara prva je istrčala Emina Alagić i to za 16 minuta i 52 sekunde. Drugoplasirana je bila Amela Trožić sa vremenom 00:18:12, svega, nekoliko sekundi kasnije, tačnije za 00:18:28 kroz cilj je prošla i Irma Kristić.
„Meni je ova trka fantastična, ne znam je li to, što su samo žene učesnice ili nešto drugo, ali zaista je odlično sve. Ovo je prvi put da trčim, ali uvijek je pratim i impresionirana sam organizacijom, ima neku posebnu energiju“, rekla je Emina Alagić, pobjednica 6. dm ženske utrke.
Cilj ovogodišnje dm ženske utrke je da ostavi snažan utisak i inspiriše sve žene da brinu o sebi i svom zdravlju, kako fizičkom, tako i mentalnom. Stoga je dm podržao rad udruženja koja svakodnevno brinu o mentalnom zdravlju bh. građana.
„Kompanija dm drogerie markt ove godine je u središte pažnje stavila žensko zdravlje, s posebnim fokusom na mentalno zdravlje žena. Do sada smo imali nekoliko događaja, radionica i aktivnosti na kojima smo govorili o ženskom zdravlju, a dm utrka je samo šlag na torti u toj cijeloj priči. Jako sam ponosna što se ove godine odazvalo gotovo 3.000 žena da trči s nama i nadam se da će se taj trend nastaviti. Utrka uvijek ima i jednu lijepu priču, a to je da podržimo rad udruženja koja doprinose osnaživanju žena. Konkretno, ove godine smo podržali udruženja koja rade na unapređenju i očuvanju mentalnog zdravlja žena u BiH. Tako smo od svake kotizacije izdvojili po 1 KM za projekte planirane u ovoj godini", poručila je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga dm BiH.
Vrijedne donacije za podršku ženskom zdravlju
Vrijedne donacije u iznosu od po 2.000 KM dobili su Udruženje građana za razvoj kompetencija „Nada“ iz Zenice i Centar za kulturu življenja „RadoGOST“ iz Novog Travnika koji primarno rade na unapređenju kvaliteta života žena kroz razvoj životnih vještina i ključnih kompetencija djece, mladih i odraslih.
„Sredstva od donacije planiramo iskoristi za realizaciju projekta „Mila, raširi krila“, koji je baziran na zaštiti mentalnog zdravlja. Planiramo realizaciju osam pedagoško-psiholoških radionica koje ujedno imaju i terapijski karakter. Smatramo da je neznanje najveće zlo, tako da ćemo mi kroz razne edukacije da naučimo žene da prepoznaju šta je njihova životna filozofija i da uvide na koji način da nastave svoj životni rast i razvoj“, poručila je Meliha Hodžić, predsjednica Udruženja „Nada“.
Predstavnici Centra za kulturu življenja „RadoGOST“ od 2020. godine kroz psihološke sekcije, klub čitanja i školu slikanja rade na osnaživanju žena. Do sada su održali 14 predavanja i radionica s psihološkim temama, 12 predavanja i radionica iz biblioterapije, poetske i art terapije te 22 programska sadržaja iz oblasti kulture življenja.
„Za ovaj projekt pripremili smo 12 predavanja i radionica iz biblioterapije, poetske terapije i terapije pisanja koje bismo realizovali u Novom Travniku i Travniku tokom jeseni, nakon čega bismo izradili edukacijski priručnik „Biblioterapija i poetska terapija“ sa temama iz predavanja i poetskim i proznim radovima svih koji su uključeni u projekt.“, kazala je Dragica Gerin, članica Centra „RadoGOST“.
Nagrade za najbrže
Kompanija dm nagradila je i učesnice utrke, a prvih deset najbržih trkačica osvojile su medalje. Pobjednica 6. dm ženske utrke nagrađena je dm poklon karticom u vrijednosti od 400 KM, drugoplasiranoj je uručena dm poklon kartica u vrijednosti od 300 KM, dok je za treće najbolje vrijeme uručena poklon kartica u vrijednosti od 200 KM. Trkačice koje su se plasirale od 4. do 10. mjesta nagrađene su dm poklon karticama u iznosu od po 50 KM.
I za dame koje su u utrci učestvovale na lokaciji po volji dm je osigurao poklone. Naime sve one koje od 11. do 13. septembra na službenoj stanici utrke postave svoje fotografije u učesničkoj majici sudjeluju u nagradnoj igri u kojoj mogu osvojiti jednu od 10 nagrada, koje će biti dodijeljene slučajnim odabirom.
Na dm ženskoj utrci održani su i besplatni dermatološki pregledi, te after run zabava uz degustacije i poklone partnera: essence, Eveline, Garnier, Gloria, Gorsen, nextbike by TIER, Sara, Violeta, Vitalia health food i Intersport. Ni oni najmlađi nisu zaboravljeni koji su se uz mnogo različitih aktivnosti mogli zabaviti u dječjem kutku.
Foto: dm
TEKST: Bonjour.ba
Šta uraditi kada nakon radnog dana poželite nešto više od uobičajene rutine? Mnogi završe u istim rutinama: kafa, večera, razgovor o poslu, ali šta kada bi postojala alternativa koja nudi i odmor i kreativni bijeg?
Odgovor se krije u IQOS Curious X x Bonjour Atelieru, radionici gdje su gosti otkrili da i najjednostavniji predmeti poput bijele šoljice mogu postati nosioci ličnog stila i umjetničkog izraza kroz estetiku i znatiželju.
Umjesto klasičnog afterwork druženja, za ovaj Bonjour.ba workshop odabrali smo kreativni bijeg inspirisani Seletti estetikom. Kistovima i bojama udahnuli smo novi život bijeloj keramici i pretvorili je u personalizovana umjetnička djela.
Prostor kao početak kreativnosti
Lokacija nije slučajno odabrana, od prvog ulaska u prostor bilo je jasno da gosti neće prisustvovati klasičnoj radionici.
Iza svake dekoracije krila se namjera, cvijeće da prizove lakoću, paleta boja u bijelim i plavim tonovima koje reflektuju IQOS Curious X iskustvo, a setovi za oslikavanje da pozovu goste da pronađu vlastiti izraz.
Ono što fotografije ne mogu prenijeti jeste ta suptilna poveznica između prostora i ideje slobode kreacije, gdje su gosti i punoljetni korisnici IQOS uređaja, uronili u iskustvo u kojem se estetika prirodno susreće sa slobodom izraza.
Radionica je bila zamišljena tako da svaka odluka, od materijala do formata, podrži osnovnu ideju: druženje koje oslobađa, ali bez pepela, bez dima, bez buke.
Umjesto da se kreira samo vizuelni dojam, cilj je bio omogućiti iskustvo u kojem inspiracija dolazi prirodno, a estetika postaje most ka slobodi kreacije.
Seletti duh u rukama gostiju
Glavni junak večeri bila je radionica oslikavanja keramičkih šoljica i tanjirića u prepoznatljivom Seletti stilu, brendu poznatom po svom nekonvencionalnom pristupu dizajnu, kombinaciji ironije, umjetnosti i funkcionalnosti.
Uz kistove i paletu boja, gosti su imali priliku oživjeti vlastite motive na bijeloj keramici, stvarajući komade koji su jednako praktični koliko i umjetnički. Neki su birali apstraktne linije, drugi detaljne ilustracije, ali svaki komad postao je mali unikat.
Svaka šoljica postala je mala umjetnička priča, obojena osjećajem trenutka, zalaskom sunca i osobnim stilom. Na svakom komadu vidi se potpis trenutka i lične ekspresije.
Kreativna energija i razgovori
Dok su ruke bile okupirane bojama, prostorom su se širili smijeh i razmjena ideja. Gosti su jedni druge inspirisali, a svaka oslikana šoljica i tanjirić postali su artefakti večeri od apstraktnih linija do detaljnih ilustracija.
Namjera je bila jednostavna: stvoriti prostor u kojem se ljudi inspirišu jedni druge. Upravo zato su razgovori tekli prirodno, a energija bila intimna ali i dinamična, ona vrsta atmosfere koja se rijetko dogodi u svakodnevnom ritmu i koja ostavlja utisak na kraju radnog dana.
Gosti su se osjećali oslobođeno od svakodnevnog ritma, opušteno i zaigrano, baš kao da su na malom predahu u srcu grada. Neke gošće su isticale koliko im znači što u užurbanom rasporedu dobiju trenutak za sebe, dok su druge govorile da ih upravo rješenja i motivi drugih inspirišu da probaju nešto novo.
Upravo ta kombinacija bliskosti i inspiracije stvorila je energiju večeri koju su ponijeli sa sobom i nakon događaja.
Kreativni bijeg koji se pamti (i dijeli)
Dok sunce polako tone iza horizonta, kamere hvataju posljednje zrake savršene za Instagram Reels koji prenosi dio magije onima koji nisu bili dio ovog zatvorenog kruga. I da, to je ono što ga čini posebnim, osjećaj da ste bili dio nečega što se ne događa svaki dan.
Pored vizualnog iskustva, ova radionica bila je podsjetnik da znatiželja i ljeto idu ruku pod ruku i koliko je važno ostaviti prostor za trenutke koji nas vesele i inspirišu da budemo radoznali.
Oni koji su bili dio ovog iskustva već znaju da se sljedeće izdanje ne propušta.
Za sve one koji svakodnevno traže način da pobjegnu od rutine i pronađu inspiraciju, ovaj događaj pokazao je da druženja mogu biti bez pepela, bez dima, a opet puna slobode i kreativnosti. Samo djelić ste mogli vidjeti ovdje, a ostatak atmosfere i finalne dizajnove pogledajte na našem Reelsu ispod.
*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva ovisnost. Samo za punoljetne.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!