TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 11.9.2023.
Jedno od najvećih sportskih druženja u Bosni i Hercegovini i ovaj put je pobudilo veliko interesovanje dama: gotovo tri hiljade učesnica odazvalo se pozivu da trče 6. dm žensku utrku. Poziv je bio otvoren u dvije kategorije: prva je da se trči bilo kada i bilo gdje u BiH od 4 do 10. septembra, na šta se odlučilo više od 1.500 dama, a druga je tradicionalna trka u Sarajevu.
Tako je 10. septembra Vilsonovo šetalište, nakon višegodišnje pauze, ponovo pretvoreno u atletsku stazu, na kojoj se okupilo gotovo 1.500 prijavljenih trkačica! Pet kilometara prva je istrčala Emina Alagić i to za 16 minuta i 52 sekunde. Drugoplasirana je bila Amela Trožić sa vremenom 00:18:12, svega, nekoliko sekundi kasnije, tačnije za 00:18:28 kroz cilj je prošla i Irma Kristić.
„Meni je ova trka fantastična, ne znam je li to, što su samo žene učesnice ili nešto drugo, ali zaista je odlično sve. Ovo je prvi put da trčim, ali uvijek je pratim i impresionirana sam organizacijom, ima neku posebnu energiju“, rekla je Emina Alagić, pobjednica 6. dm ženske utrke.
Cilj ovogodišnje dm ženske utrke je da ostavi snažan utisak i inspiriše sve žene da brinu o sebi i svom zdravlju, kako fizičkom, tako i mentalnom. Stoga je dm podržao rad udruženja koja svakodnevno brinu o mentalnom zdravlju bh. građana.
„Kompanija dm drogerie markt ove godine je u središte pažnje stavila žensko zdravlje, s posebnim fokusom na mentalno zdravlje žena. Do sada smo imali nekoliko događaja, radionica i aktivnosti na kojima smo govorili o ženskom zdravlju, a dm utrka je samo šlag na torti u toj cijeloj priči. Jako sam ponosna što se ove godine odazvalo gotovo 3.000 žena da trči s nama i nadam se da će se taj trend nastaviti. Utrka uvijek ima i jednu lijepu priču, a to je da podržimo rad udruženja koja doprinose osnaživanju žena. Konkretno, ove godine smo podržali udruženja koja rade na unapređenju i očuvanju mentalnog zdravlja žena u BiH. Tako smo od svake kotizacije izdvojili po 1 KM za projekte planirane u ovoj godini", poručila je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga dm BiH.
Vrijedne donacije za podršku ženskom zdravlju
Vrijedne donacije u iznosu od po 2.000 KM dobili su Udruženje građana za razvoj kompetencija „Nada“ iz Zenice i Centar za kulturu življenja „RadoGOST“ iz Novog Travnika koji primarno rade na unapređenju kvaliteta života žena kroz razvoj životnih vještina i ključnih kompetencija djece, mladih i odraslih.
„Sredstva od donacije planiramo iskoristi za realizaciju projekta „Mila, raširi krila“, koji je baziran na zaštiti mentalnog zdravlja. Planiramo realizaciju osam pedagoško-psiholoških radionica koje ujedno imaju i terapijski karakter. Smatramo da je neznanje najveće zlo, tako da ćemo mi kroz razne edukacije da naučimo žene da prepoznaju šta je njihova životna filozofija i da uvide na koji način da nastave svoj životni rast i razvoj“, poručila je Meliha Hodžić, predsjednica Udruženja „Nada“.
Predstavnici Centra za kulturu življenja „RadoGOST“ od 2020. godine kroz psihološke sekcije, klub čitanja i školu slikanja rade na osnaživanju žena. Do sada su održali 14 predavanja i radionica s psihološkim temama, 12 predavanja i radionica iz biblioterapije, poetske i art terapije te 22 programska sadržaja iz oblasti kulture življenja.
„Za ovaj projekt pripremili smo 12 predavanja i radionica iz biblioterapije, poetske terapije i terapije pisanja koje bismo realizovali u Novom Travniku i Travniku tokom jeseni, nakon čega bismo izradili edukacijski priručnik „Biblioterapija i poetska terapija“ sa temama iz predavanja i poetskim i proznim radovima svih koji su uključeni u projekt.“, kazala je Dragica Gerin, članica Centra „RadoGOST“.
Nagrade za najbrže
Kompanija dm nagradila je i učesnice utrke, a prvih deset najbržih trkačica osvojile su medalje. Pobjednica 6. dm ženske utrke nagrađena je dm poklon karticom u vrijednosti od 400 KM, drugoplasiranoj je uručena dm poklon kartica u vrijednosti od 300 KM, dok je za treće najbolje vrijeme uručena poklon kartica u vrijednosti od 200 KM. Trkačice koje su se plasirale od 4. do 10. mjesta nagrađene su dm poklon karticama u iznosu od po 50 KM.
I za dame koje su u utrci učestvovale na lokaciji po volji dm je osigurao poklone. Naime sve one koje od 11. do 13. septembra na službenoj stanici utrke postave svoje fotografije u učesničkoj majici sudjeluju u nagradnoj igri u kojoj mogu osvojiti jednu od 10 nagrada, koje će biti dodijeljene slučajnim odabirom.
Na dm ženskoj utrci održani su i besplatni dermatološki pregledi, te after run zabava uz degustacije i poklone partnera: essence, Eveline, Garnier, Gloria, Gorsen, nextbike by TIER, Sara, Violeta, Vitalia health food i Intersport. Ni oni najmlađi nisu zaboravljeni koji su se uz mnogo različitih aktivnosti mogli zabaviti u dječjem kutku.
Foto: dm
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
Jeste li spremni još jednom zaviriti iza kulisa priprema koje prethode jednoj od najiščekivanijih večeri u gradu?
Nakon što smo vam kroz nekoliko priča otkrili atmosferu Bonjour x Via Media Gala večeri, modne odabire zvanica i raskošne gourmet trenutke, sada je vrijeme da podijelimo još jednu priču, onu koja se odvijala prije crvenog tepiha, pred ogledalom.
Ove godine, beauty pripreme za Gala Night povjerili smo Džejli Ramović, a u glavnoj ulozi njene rutine našla se nova Kérastase Gloss Absolu linija.
Džejla Ramović
Dok su reflektori i glamur Bonjour x Via Media Gala večeri osvajali Vilsonovo šetalište, iza svjetala reflektora krila se rutina koja je Džejlu Ramović dovela do tog besprijekornog finalnog izgleda. U sarajevskom salonu Ogledalce, frizerka Elma Hadžifejzović je bila zadužena za kreiranje besprijekorne frizure.
I to sa rutinom koja, naravno, počinje sa sjajem. Doslovno.
Get ready with Džejla & Kérastase
Pripreme počinju uz dozu uzbuđenja jer kako nam je Džejla rekla, ovakvi događaji nisu svakodnevni u Sarajevu. Upravo zato, sve je bilo podređeno tome da njen izgled bude besprijekoran, ali i autentičan.
Rutina je započela temeljnim pranjem kose uz Gloss Absolu Bain Hydra-Glaze, kupka iz ove linije, koja obnavlja i omekšava kosu bez otežavanja. Nakon toga, u koraku koji je rezerviran za ciljanu njegu, urađen je personalizirani Fusio Dose tretman, poznat po svojoj sposobnosti da kosu trenutno transformiše, ovisno o njenim potrebama.
Dok je atmosfera u salonu bila ispunjena smijehom i pozitivnom energijom, Džejla nam je priznala da postoji pjesma koju uvijek pusti dok se sprema i koja joj instant popravi raspoloženje, a to je ‘’Moj mjesec'' sa Senidinog novog albuma.
Njega je nastavljena uz Gloss Absolu Insta Glaze, njega koja zatvara kutikulu i pomaže u postizanju zaglađenosti i sjaja, stvarajući savršenu podlogu za stilizaciju.
Inspiraciju za večerašnji look Džejla je pronašla u black, white i silver dresscodeu koji se savršeno uklopio u njen lični stil, budući da preferira jednostavne i bezvremenske tonove u kojima se najviše osjeća kao ona.
A kako sama kaže, ima i svoj mali trik koji joj uvijek osigura “good hair day”. Ključ njenog dobrog hair day oduvijek je bio jednostavan, feniranje na četke, a zatim vikleri koji zadrže formu frizure čak i sljedeći dan.
Džejla Ramović i Elma Hadžifejzović, osnivačica i kreativna direktorica salona Ogledalce
Džejla voli frizure koje su ujedno nježne, pokretne i odražavaju njen stil, ali frizura koja je “totalno njena'' definitivno je to niska sleek bun. Zato završni korak, koji sve zaokružuje, mora biti besprijekoran.
U nastavku, tokom kreiranja frizure, Elma je koristila Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk, višenamjenski sprej koji pruža kontrolu frizz efekta, zaštitu od topline i vlage, te Gloss Absolu Glaze Drops ulje, završni korak za visoki sjaj i zaglađeni finiš. Upravo ovaj duo je zaslužan za blistavi, ali lagan izgled kose koji je pratio Džejlu kroz cijelu večer.
Zanimljivo, dok priča o tome kako se često sprema za nastupe i putovanja, otkriva nam i šta je to što je, gdje god bila, uvijek podsjeti na osjećaj doma. Svaki trenutak s bendom na putu pretvara se u lijepu uspomenu, jer je upravo bliskost s ljudima s kojima nastupa ono što svako putovanje čini ugodnim.
A kada je riječ o njezi kose, Džejla ima jasan kriterij: proizvodi moraju biti efikasni, a istovremeno nježni prema tretiranoj kosi. Upravo zato se i oslanja na Kérastase Gloss Absolu.
Kao neko ko je svakodnevno izložen toplini, promjenama frizura i brojnim nastupima, brigu o njezi kose bez dileme Džejla prepušta profesionalcima. Zato su odabir proizvoda, kao i način njihove primjene, uvijek u Elminim rukama.
Džejla Ramović sa Semrom Manjurom, marketing menadžericom Bonjour.ba
Luksuzna njega koja miriše na samopouzdanje
Ono što Gloss Absolu liniju čini posebno privlačnom nije samo učinak na kosu, već i kompletan doživljaj. Miris je elegantan i suptilan svježe citrusne note otvaraju kompoziciju, srednje note cvjetnog buketa donose ženstvenu mekoću, dok sandalovina i vanilija zaokružuju cijelu priču u sofisticiran, dugotrajan trag.
Inovativnom Hydra-Glazing znanošću koja u sebi krije moćne aktivne sastojke poput hijaluronske i glikolne kiseline te ulja divlje ruže, Gloss Absolu proizvodi ispunjavaju stanice kutikule hidratacijom kako bi kosa postala poletna, zaglađuju kako bi kosa imala savršen sjaj i štiti staničnu barijeru od vlažnosti kako bi preventirali neželjeni frizz efekt.
Od frizerskog salona do crvenog tepiha, svaki korak je bio dio priče u kojoj dominiraju elegancija, autentičnost i blistavi završetak.
I iako priznaje da inače često kasni, ovog puta je bila spremna na vrijeme. Frizura je bila postojana, kosa sjajna, a atmosfera vedra baš onakva kakvu Gala večer zaslužuje.
Gloss Absolu kao i druge Kérastase proizvode i usluge možete pronaći u Elminom salonu Ogledalce na adresi Gazi Husrev-begova 60 u Sarajevu kao i u drugim Kérastase salonima diljem Bosne i Hercegovine.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!