TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 11.9.2023.

Jedno od najvećih sportskih druženja u Bosni i Hercegovini i ovaj put je pobudilo veliko interesovanje dama: gotovo tri hiljade učesnica odazvalo se pozivu da trče 6. dm žensku utrku. Poziv je bio otvoren u dvije kategorije: prva je da se trči bilo kada i bilo gdje u BiH od 4 do 10. septembra, na šta se odlučilo više od 1.500 dama, a druga je tradicionalna trka u Sarajevu.


Tako je 10. septembra Vilsonovo šetalište, nakon višegodišnje pauze, ponovo pretvoreno u atletsku stazu, na kojoj se okupilo gotovo 1.500 prijavljenih trkačica! Pet kilometara prva je istrčala Emina Alagić i to za 16 minuta i 52 sekunde. Drugoplasirana je bila Amela Trožić sa vremenom 00:18:12, svega, nekoliko sekundi kasnije, tačnije za 00:18:28 kroz cilj je prošla i Irma Kristić.




„Meni je ova trka fantastična, ne znam je li to, što su samo žene učesnice ili nešto drugo, ali zaista je odlično sve. Ovo je prvi put da trčim, ali uvijek je pratim i impresionirana sam organizacijom, ima neku posebnu energiju“, rekla je Emina Alagić, pobjednica 6. dm ženske utrke.

Cilj ovogodišnje dm ženske utrke je da ostavi snažan utisak i inspiriše sve žene da brinu o sebi i svom zdravlju, kako fizičkom, tako i mentalnom. Stoga je dm podržao rad udruženja koja svakodnevno brinu o mentalnom zdravlju bh. građana.



„Kompanija dm drogerie markt ove godine je u središte pažnje stavila žensko zdravlje, s posebnim fokusom na mentalno zdravlje žena. Do sada smo imali nekoliko događaja, radionica i aktivnosti na kojima smo govorili o ženskom zdravlju, a dm utrka je samo šlag na torti u toj cijeloj priči. Jako sam ponosna što se ove godine odazvalo gotovo 3.000 žena da trči s nama i nadam se da će se taj trend nastaviti. Utrka uvijek ima i jednu lijepu priču, a to je da podržimo rad udruženja koja doprinose osnaživanju žena. Konkretno, ove godine smo podržali udruženja koja rade na unapređenju i očuvanju mentalnog zdravlja žena u BiH. Tako smo od svake kotizacije izdvojili po 1 KM za projekte planirane u ovoj godini", poručila je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga dm BiH.


Vrijedne donacije za podršku ženskom zdravlju

Vrijedne donacije u iznosu od po 2.000 KM dobili su Udruženje građana za razvoj kompetencija „Nada“ iz Zenice i Centar za kulturu življenja „RadoGOST“ iz Novog Travnika koji primarno rade na unapređenju kvaliteta života žena kroz razvoj životnih vještina i ključnih kompetencija djece, mladih i odraslih.




„Sredstva od donacije planiramo iskoristi za realizaciju projekta „Mila, raširi krila“, koji je baziran na zaštiti mentalnog zdravlja. Planiramo realizaciju osam pedagoško-psiholoških radionica koje ujedno imaju i terapijski karakter. Smatramo da je neznanje najveće zlo, tako da ćemo mi kroz razne edukacije da naučimo žene da prepoznaju šta je njihova životna filozofija i da uvide na koji način da nastave svoj životni rast i razvoj“, poručila je Meliha Hodžić, predsjednica Udruženja „Nada“.

Predstavnici Centra za kulturu življenja „RadoGOST“ od 2020. godine kroz psihološke sekcije, klub čitanja i školu slikanja rade na osnaživanju žena. Do sada su održali 14 predavanja i radionica s psihološkim temama, 12 predavanja i radionica iz biblioterapije, poetske i art terapije te 22 programska sadržaja iz oblasti kulture življenja.

„Za ovaj projekt pripremili smo 12 predavanja i radionica iz biblioterapije, poetske terapije i terapije pisanja koje bismo realizovali u Novom Travniku i Travniku tokom jeseni, nakon čega bismo izradili edukacijski priručnik „Biblioterapija i poetska terapija“ sa temama iz predavanja i poetskim i proznim radovima svih koji su uključeni u projekt.“, kazala je Dragica Gerin, članica Centra „RadoGOST“.


Nagrade za najbrže

Kompanija dm nagradila je i učesnice utrke, a prvih deset najbržih trkačica osvojile su medalje. Pobjednica 6. dm ženske utrke nagrađena je dm poklon karticom u vrijednosti od 400 KM, drugoplasiranoj je uručena dm poklon kartica u vrijednosti od 300 KM, dok je za treće najbolje vrijeme uručena poklon kartica u vrijednosti od 200 KM. Trkačice koje su se plasirale od 4. do 10. mjesta nagrađene su dm poklon karticama u iznosu od po 50 KM.

I za dame koje su u utrci učestvovale na lokaciji po volji dm je osigurao poklone. Naime sve one koje od 11. do 13. septembra na službenoj stanici utrke postave svoje fotografije u učesničkoj majici sudjeluju u nagradnoj igri u kojoj mogu osvojiti jednu od 10 nagrada, koje će biti dodijeljene slučajnim odabirom.




Na dm ženskoj utrci održani su i besplatni dermatološki pregledi, te after run zabava uz degustacije i poklone partnera: essence, Eveline, Garnier, Gloria, Gorsen, nextbike by TIER, Sara, Violeta, Vitalia health food i Intersport. Ni oni najmlađi nisu zaboravljeni koji su se uz mnogo različitih aktivnosti mogli zabaviti u dječjem kutku.

Foto: dm


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!