TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 11.9.2023.

Jedno od najvećih sportskih druženja u Bosni i Hercegovini i ovaj put je pobudilo veliko interesovanje dama: gotovo tri hiljade učesnica odazvalo se pozivu da trče 6. dm žensku utrku. Poziv je bio otvoren u dvije kategorije: prva je da se trči bilo kada i bilo gdje u BiH od 4 do 10. septembra, na šta se odlučilo više od 1.500 dama, a druga je tradicionalna trka u Sarajevu.


Tako je 10. septembra Vilsonovo šetalište, nakon višegodišnje pauze, ponovo pretvoreno u atletsku stazu, na kojoj se okupilo gotovo 1.500 prijavljenih trkačica! Pet kilometara prva je istrčala Emina Alagić i to za 16 minuta i 52 sekunde. Drugoplasirana je bila Amela Trožić sa vremenom 00:18:12, svega, nekoliko sekundi kasnije, tačnije za 00:18:28 kroz cilj je prošla i Irma Kristić.




„Meni je ova trka fantastična, ne znam je li to, što su samo žene učesnice ili nešto drugo, ali zaista je odlično sve. Ovo je prvi put da trčim, ali uvijek je pratim i impresionirana sam organizacijom, ima neku posebnu energiju“, rekla je Emina Alagić, pobjednica 6. dm ženske utrke.

Cilj ovogodišnje dm ženske utrke je da ostavi snažan utisak i inspiriše sve žene da brinu o sebi i svom zdravlju, kako fizičkom, tako i mentalnom. Stoga je dm podržao rad udruženja koja svakodnevno brinu o mentalnom zdravlju bh. građana.



„Kompanija dm drogerie markt ove godine je u središte pažnje stavila žensko zdravlje, s posebnim fokusom na mentalno zdravlje žena. Do sada smo imali nekoliko događaja, radionica i aktivnosti na kojima smo govorili o ženskom zdravlju, a dm utrka je samo šlag na torti u toj cijeloj priči. Jako sam ponosna što se ove godine odazvalo gotovo 3.000 žena da trči s nama i nadam se da će se taj trend nastaviti. Utrka uvijek ima i jednu lijepu priču, a to je da podržimo rad udruženja koja doprinose osnaživanju žena. Konkretno, ove godine smo podržali udruženja koja rade na unapređenju i očuvanju mentalnog zdravlja žena u BiH. Tako smo od svake kotizacije izdvojili po 1 KM za projekte planirane u ovoj godini", poručila je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga dm BiH.


Vrijedne donacije za podršku ženskom zdravlju

Vrijedne donacije u iznosu od po 2.000 KM dobili su Udruženje građana za razvoj kompetencija „Nada“ iz Zenice i Centar za kulturu življenja „RadoGOST“ iz Novog Travnika koji primarno rade na unapređenju kvaliteta života žena kroz razvoj životnih vještina i ključnih kompetencija djece, mladih i odraslih.




„Sredstva od donacije planiramo iskoristi za realizaciju projekta „Mila, raširi krila“, koji je baziran na zaštiti mentalnog zdravlja. Planiramo realizaciju osam pedagoško-psiholoških radionica koje ujedno imaju i terapijski karakter. Smatramo da je neznanje najveće zlo, tako da ćemo mi kroz razne edukacije da naučimo žene da prepoznaju šta je njihova životna filozofija i da uvide na koji način da nastave svoj životni rast i razvoj“, poručila je Meliha Hodžić, predsjednica Udruženja „Nada“.

Predstavnici Centra za kulturu življenja „RadoGOST“ od 2020. godine kroz psihološke sekcije, klub čitanja i školu slikanja rade na osnaživanju žena. Do sada su održali 14 predavanja i radionica s psihološkim temama, 12 predavanja i radionica iz biblioterapije, poetske i art terapije te 22 programska sadržaja iz oblasti kulture življenja.

„Za ovaj projekt pripremili smo 12 predavanja i radionica iz biblioterapije, poetske terapije i terapije pisanja koje bismo realizovali u Novom Travniku i Travniku tokom jeseni, nakon čega bismo izradili edukacijski priručnik „Biblioterapija i poetska terapija“ sa temama iz predavanja i poetskim i proznim radovima svih koji su uključeni u projekt.“, kazala je Dragica Gerin, članica Centra „RadoGOST“.


Nagrade za najbrže

Kompanija dm nagradila je i učesnice utrke, a prvih deset najbržih trkačica osvojile su medalje. Pobjednica 6. dm ženske utrke nagrađena je dm poklon karticom u vrijednosti od 400 KM, drugoplasiranoj je uručena dm poklon kartica u vrijednosti od 300 KM, dok je za treće najbolje vrijeme uručena poklon kartica u vrijednosti od 200 KM. Trkačice koje su se plasirale od 4. do 10. mjesta nagrađene su dm poklon karticama u iznosu od po 50 KM.

I za dame koje su u utrci učestvovale na lokaciji po volji dm je osigurao poklone. Naime sve one koje od 11. do 13. septembra na službenoj stanici utrke postave svoje fotografije u učesničkoj majici sudjeluju u nagradnoj igri u kojoj mogu osvojiti jednu od 10 nagrada, koje će biti dodijeljene slučajnim odabirom.




Na dm ženskoj utrci održani su i besplatni dermatološki pregledi, te after run zabava uz degustacije i poklone partnera: essence, Eveline, Garnier, Gloria, Gorsen, nextbike by TIER, Sara, Violeta, Vitalia health food i Intersport. Ni oni najmlađi nisu zaboravljeni koji su se uz mnogo različitih aktivnosti mogli zabaviti u dječjem kutku.

Foto: dm


Bonjour

Po čemu je APRÈS SKI EXPERIENCE na Jahorini bio drugačiji ove godine?

TEKST: PR

Po čemu je APRÈS SKI EXPERIENCE na Jahorini bio drugačiji ove godine? Po čemu je APRÈS SKI EXPERIENCE na Jahorini bio drugačiji ove godine?

Od 11. do 14. decembra, Jahorina je bila pozornica posebnog zimskog lifestyle događaja u regiji. APRÈS SKI EXPERIENCE, održan u luksuznom Olympic Oasis Resortu, okupio je regionalne influensere, beauty i parfemske brendove te potvrdio Jahorinu kao novu nezaobilaznu après ski destinaciju.
 

apres-ski-event-jahorina-1-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-2-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-8-bonjour-ba


U organizaciji Davora Gerbusa i Amera Kadića APRÈS SKI EXPERIENCE prerastao je u događaj o kojem se pričalo, snimalo i koji se istinski živio. Bio je promišljeno osmišljen doživljaj u kojem su se estetika i energija skladno povezali.

Tokom četiri dana, gosti su boravili na Jahorini, uz snježne pejzaže, smještaj i gastronomiju, a après ski se prirodno izdvojio kao završni dio svakog dana. Dnevne partije, uz muziku i energiju, dodatno su podignute zahvaljujući Carlsbergu, koji je bio ponosni pokrovitelj dnevnih après ski druženja i dao cijelom konceptu snažan, urbani i internacionalni potpis.
 

apres-ski-event-jahorina-bonjour-ba-5


Event je okupio influencere iz cijele regije, uključujući Meri Goldašić, Laru Vukušić, Niku Čuturića, Janka Janića, Teu Dujmić, Antoniju Stupar Jurkin, Josipa Milanovića, Rivu Pauletić, Marjetu Kessler, Jovanu Filipović, Anu Miščević, Marka Banjavčića, Arduanu Pribinja, Haruna Kurića I Samru Menzilović, kao i same organizatore Davora Gerbusa i Amera Kadića
 

apres-ski-event-jahorina-10-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-22-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-23-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-38-bonjour-ba


Njemački beauty brend Wellbe, čiji je Beauty kolagen već prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine, a upravo ulazi i na tržište Hrvatske, predstavio se u luksuznom okruženju koje savršeno prati njegov premium DNK.
 

apres-ski-event-jahorina-5-bonjour-ba-1

apres-ski-event-jahorina-3-bonjour-ba


Jedan od istaknutijih momenata cijelog eventa donio je Matiere Premiere, svjetski niche parfemski brend.
 

apres-ski-event-jahorina-7-bonjour-ba


Ovaj globalno priznati brend, čije kreacije nose potpis nekih od najvećih imena parfemske industrije, na Jahorini je predstavio VANILLA POWDER Extrait de Parfum, miris koji je već rasprodan u brojnim parfumerijama širom svijeta.
 

apres-ski-event-jahorina-4-bonjour-ba


Iza ove parfemske senzacije stoji Aurélien Guichard, osnivač brenda i jedan od najutjecajnijih parfemskih kreatora današnjice, često nazivan prvim nosom Francuske. Guichard opisuje miris kao tamnu, baršunastu vaniliju koja nije preslatka, već duboka, sofisticirana i prožeta suptilnim slanim notama, parfem koji ostavlja snažan, elegantan i nezaboravan dojam.

Cjelokupni ambijent dodatno je zaokružen zahvaljujući CasaBianci, koja je prostor restorana Olympic Oasis pretvorila u zimski ugođaj, uz pažljivo postavljene stolove i detalje koji su događaju dali osjećaj topline i ugodne atmosfere.
 

apres-ski-event-jahorina-9-bonjour-ba
 

Važan dio logistike i besprijekorne organizacije imao je i AC QUATTRO d.o.o., zvanični prevoznik eventa, koji se pobrinuo da svi gosti, influenceri i partneri stignu sigurno, udobno i na vrijeme.

Jahorina je ovih dana pokazala da može biti mnogo više od skijališta. Postala je simbol moderne, luksuzne après ski kulture i jasan dokaz da Bosna i Hercegovina može biti domaćinevenata i iskustava koji će privući pažnju na Lifestyle sceni.

Još nekoliko fotografija s eventa donosimo u nastavku.
 

apres-ski-event-jahorina-19-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-18-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-24-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-39-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-25-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-31-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-11-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-13-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-17-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-16-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-35-bonjour-ba

 

Foto : PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!