TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 24.9.2024.
U periodu od 18.9. do 15.10.2024. godine, dm drogerie markt i Visa pokreću posebnu aktivnost kako bi podržali Udruženje Think Pink i „Race for the Cure“.
Za svaku kupovinu osviještene prehrane koja je plaćena Visa karticom, u dm prodavnicama, dm online shopu i 'Moj dm' aplikaciji u Bosni i Hercegovini, dm i Visa će donirati 1 KM Udruženju Think Pink.
„Kompanija dm drugu godinu zaredom posvetila je važnosti unapređenja i očuvanja zdravlja žena. S ciljem da pokrenemo razgovor i probudimo svijest o značaju brige o zdravlju, početkom mjeseca septembra smo organizovali tri konferencije na teme fizičkog i psihičkog zdravlja žena u Sarajevu, Mostaru i Banjoj Luci, a dio prihoda od kotizacija dm je donirao Udruženju Think Pink za mamografske preglede onih žena, koje to sebi nisu u prilici omogućiti. Ova saradnja je bila izuzetno važna za nas i radujemo se što ćemo je nastaviti zajedno s kompanijom Visa i još jednom dati svoj doprinos prevenciji zdravlja“, poručila je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga u dmBiH.
U inicijativi učestvuju svi koji u dm - u kupe jedan od proizvoda iz asortimana osviještene prehrane, koji uključuju: žitarice, namaze, grickalice i slatkiše, mlijeka i zamjene za mlijeko, kafe, čajeve i brojne druge proizvode, osim hrane za bebe i djecu, a plate ih Visa karticom.
„Borba protiv raka dojke jedna je od najvažnijih borbi u životima žena, i od presudne je važnosti da cijela zajednica pruži podršku u ovom procesu. Naša obaveza je da budemo uz žene koje se suočavaju s ovom bolešću i bar malo im pomognemo da kroz nju prođu sa osjećajem da nisu same. Zajedno sa kompanijom dm, za svaku kupovinu osviještene prehrane koja je plaćena Visa karticom doniramo 1 KM Udruženju Think Pink i Race for the Cure, inicijativama koje Visa posvećeno podržava već pet godina. Zato pozivamo sve građane da nam se pridruže i na taj način pomognu izgradnji velikog, snažnog kruga podrške koji će svaka žena koja vodi ovu bitku osjetiti. Vjerujemo da samo zajedno možemo izgraditi saosjećajniju i zdraviju zajednicu koja će ženama uliti hrabrost i snagu da pobijede u ovoj borbi“, poručila je Ana Drašković, potpredsjednica i generalna direktorica kompanije Visa za jugoistočnu Evropu.
Race for the Cure će biti održana u nedjelju 29.9. ispred Sarajevo City Centra, sa početkom u 11 sati. Ovaj evropski sportski događaj za žensko zdravlje pomaže organizacijama koje se bave karcinomom dojke i bolnicama da prikupe sredstva i podignu svijest o ovom oboljenju. Svake godine u Evropi, 500.000 osoba je dijagnosticirano karcinom dojke, a 125.000 izgubi život od ove bolesti.
* * *
Naslovna fotografija: PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
DP Lux grupa je na terasi hotela Movenpick u Sarajevu predstavila Almaru, lanac parfumerija specijalizovan za orijentalne parfeme, zajedno sa brendom koji imaju u svojoj ponudi: Swiss Arabian.
U Almari, koja trenutno u regionu broji 7 parfumerija, može se pronaći najveći izbor orijentalnih parfema u BiH.
Almara je nastala iz velike ljubavi prema Orijentu i orijentalnim parfemima jer autentični orijentalni mirisi koji osvajaju i inspirišu poznati su po svojoj intenzivnosti, dugotrajnosti i bogatim, složenim mirisnim notama koje ostaju na vašoj koži cijeli dan.
Ova ponuda nije slučajna: iza nje stoji dugogodišnje iskustvo i duboko poznavanje parfema DP Lux grupe, koja je sa strašću birala svaki miris kako bi kupcima ponudila samo najbolje.
Jedan od najpoznatijih brendova u svijetu orijentalnih parfema je Swiss Arabian čiji su parfemi izuzetno postojani, jer sadrže visoku koncentraciju mirisnih ulja.
U osnovi imaju najpoznatije i najdragocijenije sastojke mošusa, ćilibara, sandalovine, ouda, kao bazu svakog od njihovog mirisa.
Swiss Arabian parfemi predstavljaju spoj tradicionalnog i modernog, istoka i zapada. Istok poznat po nasljeđu i tradiciji, zapad kao simbol modernog, lijepog, elegantnog i kvalitetnog.
Swiss Arabian je osnovan 1974. godine, a u svom širokom asortimanu imaju preko 120 proizvoda, parfema, visokokoncentrovanih ulja, dezodoransa, svijeća, difuzera.
Svoj asortiman dijele na dvije kategorije: orijentalnu (arapski, tradicionalni parfemi), i oksidentalnu (zapadnjački, francuski mirisi), kao i fuzije ta dva.
Na ovom događaju imali smo priliku da se upoznamo sa kolekcijom Shagaf Oud koja je ostavila sve prisutne bez daha. Oblaci mirisa spajali su se sa zavodljivom muzikon DJ-ice Forore ostavljajući tragove i sjećanje na ovu magičnu sarajevsku noć.
O DP Lux grupi:
DP Lux grupa je vodeći evropski distributer brendova parfema i skin care kozmetike sa prisustvom na 16 tržišta.
DP Lux mreža se brzo razvija zahvaljujući uspješnim saradnjama sa prestižnim brendovima, a sa svojim stručnim timom i posvećenošću, postali su distributivna mreža u ovom dijelu Evrope.
Također, DP Lux grupa je vlasnik tri maloprodajna lanca parfumerija (Belodore, Plaza, Almara), koje posluju u 7 zemalja.
Almara – Essence of the Orient
Almara parfumerije postoje od 2022. godine. 7 Almara parfumerija nalaze se u Srbiji i Bosni i Hercegovini na atraktivnim lokacijama u tržnim centrima: u Beogradu u Galeriji, Beo Shopping Centru, Delta City i Ušću, zatim u Nišu u Delta Planet-u, u Novom Sadu u Promenadi i odnedavno u Sarajevu u Aria Mall-u.
U asortimanu Almara parfumerija može se pronaći širok spektar orijentalnih parfemskih brendova, najverovatnije najveći izbor orijentalnih parfema u regionu kao što su Ajmal, Al Haramain, Armaf, Flavia, Khadlaj, Lattafa, Rasasi, Swiss Arabian i mnogi drugi.
Svaki od ovih brendova donosi jedinstvene mirisne doživljaje, od klasičnih orijentalnih nota do modernih interpretacija, pružajući ljubiteljima parfema širok spektar opcija za otkrivanje svog savršenog mirisa.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!