TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 11.1.2022.
Nova 2022. godina za dm kupce donosi nova iznenađenja i pogodnosti!
Naime, u skladu sa kontinuiranom praksom da svoje kupce uvijek stavlja u središte svog poslovanja, kompanija dm u ovu godinu ulazi sa ekskluzivnom ponudom - dm active beauty programom lojalnosti putem kojeg će dm kupci ostvarivati pogodnosti i uštede.
„Prvi na bh. tržištu, ali i u dm koncernu program lojalnosti ćemo realizovati isključivo putem mobilne aplikacije i digitalne kartice, a sve u duhu nastojanja da u svakodnevnom radu koristimo nove tehnologije koje nam svima olakšavaju svakodnevnicu“, naglasila je Admira Isaković, voditeljica Nabave i Marketinga dm-a.
Prvi korak koji trebaju napraviti svi koji žele još više uživati u kupovini u dm-u jeste da sa Google Playa ili App Storea besplatno preuzmu dm active beauty (PAYBACK) aplikaciju i instaliraju je na svoj mobitel. Nakon jednostavnog procesa registracije, klika na opcije saglasnost i “aplikacija radi”, mogu započeti njeno korištenje.
„Korištenjem dm active beauty aplikacije na jednostavan način registrovani članovi mogu sakupljati bodove i tako ostvarivati uštede. Time su obuhvaćeni svi proizvodi iz dm asortimana, od proizvoda za ljepotu i njegu, preko prehrambenih i proizvoda za domaćinstvo pa sve do proizvoda za bebe, osim, zbog zakonske obaveze, adaptiranih mlijeka i formula za dojenčad. Sakupljeni bodovi na dm online kartici imaju rok važenja tri godine“, pojasnila je Isaković i naglasila da je osim stalnog širenja asortimana dm fokusiran da kupcima uvijek bude bliže i nudi nove pogodnosti.
Uz dm active beauty program lojalnosti, koji je dostupan od danas, 11.1.2022., prilikom svake kupovine obavljene u bilo kojoj dm prodavnici u BiH, u iznosu od 2 KM i više, sve članove programa dm će nagraditi vrijednim bodovima. Aktiviranjem online kupona na dm active beauty aplikaciji svaki kupac ima priliku dobiti i dodatne bodove te tako ih sakupiti više i još brže doći do uštede. Svi kupci koji se odluče i primati dm newsletter očekuju i informacije o aktuelnostima u dm-u i u okviru active beauty programa, kao i atraktivni benefiti u vidu personaliziranih ponuda, usluga, nagrada i različitih iznenađenja.
Više informacija o dm active beauty programu lojalnosti pronađite na web stranici.
***
Naslovna fotografija: dm Press
TEKST: Bonjour.ba - PR
DP Lux grupa je na terasi hotela Movenpick u Sarajevu predstavila Almaru, lanac parfumerija specijalizovan za orijentalne parfeme, zajedno sa brendom koji imaju u svojoj ponudi: Swiss Arabian.
U Almari, koja trenutno u regionu broji 7 parfumerija, može se pronaći najveći izbor orijentalnih parfema u BiH.
Almara je nastala iz velike ljubavi prema Orijentu i orijentalnim parfemima jer autentični orijentalni mirisi koji osvajaju i inspirišu poznati su po svojoj intenzivnosti, dugotrajnosti i bogatim, složenim mirisnim notama koje ostaju na vašoj koži cijeli dan.
Ova ponuda nije slučajna: iza nje stoji dugogodišnje iskustvo i duboko poznavanje parfema DP Lux grupe, koja je sa strašću birala svaki miris kako bi kupcima ponudila samo najbolje.
Jedan od najpoznatijih brendova u svijetu orijentalnih parfema je Swiss Arabian čiji su parfemi izuzetno postojani, jer sadrže visoku koncentraciju mirisnih ulja.
U osnovi imaju najpoznatije i najdragocijenije sastojke mošusa, ćilibara, sandalovine, ouda, kao bazu svakog od njihovog mirisa.
Swiss Arabian parfemi predstavljaju spoj tradicionalnog i modernog, istoka i zapada. Istok poznat po nasljeđu i tradiciji, zapad kao simbol modernog, lijepog, elegantnog i kvalitetnog.
Swiss Arabian je osnovan 1974. godine, a u svom širokom asortimanu imaju preko 120 proizvoda, parfema, visokokoncentrovanih ulja, dezodoransa, svijeća, difuzera.
Svoj asortiman dijele na dvije kategorije: orijentalnu (arapski, tradicionalni parfemi), i oksidentalnu (zapadnjački, francuski mirisi), kao i fuzije ta dva.
Na ovom događaju imali smo priliku da se upoznamo sa kolekcijom Shagaf Oud koja je ostavila sve prisutne bez daha. Oblaci mirisa spajali su se sa zavodljivom muzikon DJ-ice Forore ostavljajući tragove i sjećanje na ovu magičnu sarajevsku noć.
O DP Lux grupi:
DP Lux grupa je vodeći evropski distributer brendova parfema i skin care kozmetike sa prisustvom na 16 tržišta.
DP Lux mreža se brzo razvija zahvaljujući uspješnim saradnjama sa prestižnim brendovima, a sa svojim stručnim timom i posvećenošću, postali su distributivna mreža u ovom dijelu Evrope.
Također, DP Lux grupa je vlasnik tri maloprodajna lanca parfumerija (Belodore, Plaza, Almara), koje posluju u 7 zemalja.
Almara – Essence of the Orient
Almara parfumerije postoje od 2022. godine. 7 Almara parfumerija nalaze se u Srbiji i Bosni i Hercegovini na atraktivnim lokacijama u tržnim centrima: u Beogradu u Galeriji, Beo Shopping Centru, Delta City i Ušću, zatim u Nišu u Delta Planet-u, u Novom Sadu u Promenadi i odnedavno u Sarajevu u Aria Mall-u.
U asortimanu Almara parfumerija može se pronaći širok spektar orijentalnih parfemskih brendova, najverovatnije najveći izbor orijentalnih parfema u regionu kao što su Ajmal, Al Haramain, Armaf, Flavia, Khadlaj, Lattafa, Rasasi, Swiss Arabian i mnogi drugi.
Svaki od ovih brendova donosi jedinstvene mirisne doživljaje, od klasičnih orijentalnih nota do modernih interpretacija, pružajući ljubiteljima parfema širok spektar opcija za otkrivanje svog savršenog mirisa.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!