TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 4.10.2017.
Kao trendseter na području njege i ljepote, kompanija dm i ove jeseni, u okviru dm look kampanje, donosi mnoštvo savjeta, preporuka i noviteta koji će zasigurno biti inspiracija mnogim damama. Zaštitna lica kampanje su poznate bh. blogerice Mia Kozo (@miakozo) za Deborah Milano, Iman Karović (@iman.karovic)za L'Oréal Paris, Erna Saljević (@divaisback) za Max Factor, Selma Aganagić – Gabela (@sim
Selma Aganagić – Gabela
Kampanjom Trenuci, koje MI volimo kompanija dm želi potaći žene da se prisjete lijepih trenutaka iz prošlosti koje su obilježili omiljeni proizvodi make up-a. A tih posebnih trenutaka prisjetile su se i bh. blogerice, bilo da se radi o prvom izlasku s dečkom na kojem su nosile omiljeni ruž za usne ili rumenilo koje im je mama nanosila dok su bile male. Uz to, blogerice su podijelile i svoje savjete i trikove za nanošenje make up proizvoda.
„Da bi vaše usne izgledale punije i seksipilnije moj savjet je da primjenite apsolutni trend, a to su ombre lips. Koristite dvije nijanse ruža. Tamniju nanesite na kraj usana, a svjetliju nijansu na unutrašnjost“, preporučila nam je Mia Kozo i dodala kako, nakon što je otkrila dugotrajan ruž za usne, više ne mora birati između poljupca i make up-a.
https://www.youtube.com/watch?v=64PQdpIXGoU
„Primjenom savjeta blogerica neka trenuci koje volite budu dio uspomena kada ste, noseći svoj omiljeni ruž ili drugi make up proizvod, bile voljene, sretne, uspješne i zadovoljne. Dopustite da vas naše blogerice inspirišu svojim pričama te uz sniženja u dm prodavnicama odaberite svoj omiljeni make up proizvod i kreirajte look za pamćenje“ poručila je Admira Isaković, članica Uprave dm-a.
Savjete blogerica kao i njihove emotivne trenutke na koje ih podsjeća njima omiljeni make up proizvod možete pronaći na dm online kanalima, a kako bi uvijek bile spremne za trenutke koje želite pamtiti, kompanija dm vam, od 4.10. do 31.10., za kupovinu odabranih make up proizvoda i proizvoda za njegu lica u iznosu od 35 KM ili više, poklanja Power for Beauties – prenosni punjač za mobitel.
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak | FOTO:
Autentičnost, individualnost i iskustvo koje budi sva čula? Bonjour.ba x dm su još jednom uspjeli kreirati upravo to.
To je ujedno i suština ovog iskustvenog beauty eventa koji je okupio ljubiteljice ljepote i opinion makere u Sarajevu.
Ajla Hadžić, menadžerica marketinga dmBiH i Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba
U inspirativnom ambijentu galerije Manifesto, preuređene u #sasvimja konceptu, Bonjour.ba magazin prvi je predstavio novu dm beauty kampanju kroz potpuno iskustveni element, donoseći edukaciju, interakciju i priliku da svaka gošća otkrije svoju jedinstvenu ljepotu.
Prostor galerije, inspirisani temom proljeća, smo dodatno obogatili te ga aromatizirali notama badema, uz dodatak kruške i vanilije, koji su upotpunili ovo iskustvo za sva čula. Kakav snažan način za dočekati proljeće!
Ljepota treba biti prilagođena svakoj osobi
Vođene stručnim savjetima dm savjetnica za ljepotu Amile Tinjak i Ajne Šaković, uzvanice su imale priliku isprobati odabrane dm drogerie markt brendove, otkriti koje formule odgovaraju njihovoj koži i naučiti trikove za besprijekoran makeup look.
U fokusu beauty radionice bili su brendovi poput trend !t up, čiji su proizvodi korišteni za kreiranje sofisticiranih i prilagodljivih lookova. Savjetnice su demonstrirale tehnike nanošenja pudera, kreiranja definisanih obrva te usklađivanja nijansi ruževa i sjajila s prirodnim tonovima lica.
Posebna pažnja posvećena je proizvodima trend !t up tečnog pudera, trend !t up olovke za usne, sjajila za usne, rumenila te trend !t up No1 maskare, koji su korišteni za postizanje prirodnog, ali sofisticiranog izgleda. Svaka gošća mogla je isprobati proizvode na sebi i dobiti personalizovane preporuke.
Kada ljepota postane doživljaj
Događaj nije bio samo edukativan već i interaktivan, tako su naše gošće aktivno sudjelovale u beauty druženju, eksperimentisale s bojama, teksturama i novim beauty rutinama, uz podršku dm stručnjakinja.
Osim makeup tehnika, naglasak je stavljen i na njegu kože, kako bi svaka sudionica mogla kreirati beauty rutinu koja najbolje odgovara njenim potrebama. U tom segmentu korištene su Balea kreme za hidrataciju suhe kože, za mješovitu kožu i kožu sklonu aknama te Balea micelarna voda, čime se naglasila važnost zdrave i pripremljene kože prije nanošenja makeup proizvoda.
Ekskluzivne postavke s luksuznim proizvodima, nježno difuzno svjetlo koje naglašava refleksije u ogledalima sa #sasvimja natpisima i pažljivo odabrana estetika prostora čine vrhunskom beauty radionicom, ali u isto vrijeme ona postaje vizuelno uživanje, trenutak introspekcije i istinskog uživanja u ljepoti. Ovaj događaj nadahnjuje podsjećajući svaku sudionicu da ljepota nije u pravilima, već u slobodi izraza.
Ko su bile naše gošće?
Iz galerije Manifesto izašli smo inspirisani i osnaženi, spremni da prigrlimo svoju #sasvimja ljepotu. A vi?
* * *
Foto: Sanela Babić i Enida Kajević za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!