TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 15.8.2024.
Nakon prošlogodišnje, prve stručne konferencije na temu fizičkog i mentalnog zdravlja žena, koja je izazvala veliki interes za sudjelovanjem, kompanija dm najavljuje ovogodišnju konferenciju u čak tri bh. grada.
Konferencije, za koje su ulaznice od 14.8. u prodaji, će se održati 4.9. u Banjoj Luci, 6.9. u Sarajevu i 10.9. u Mostaru. Konferencija ima za cilj da istakne važnost preventivnog pristupa zdravlju općenito, s posebnim naglaskom na fizičko i mentalno zdravlje žena te da pruži konkretne savjete koji će pomoći ženama da vode kvalitetniji život s ciljem očuvanja zdravlja.
Teme konferencije i predavači
Teme ovogodišnjih predavanja renomiranih stručnjaka iz naše zemlje će biti iz oblasti ginekologije, psihologije, endokrinologije, nutricionizma, sa posebnim fokusom na menstrualno zdravlje. Prve o ovim važnim temama u Banjoj Luci 4. septembra će govoriti: doc. dr. sc. med. Arnela Cerić Baničević, spec. ginekologije i akušerstva, zatim mr. ph. Dragana Lošić, nutricionistica, Brankica Raković, urednica prvog online magazina u BiH “Lola magazin” te dr. Bojana Carić, spec. interne medicine i subspec. endokrinologije, dok će za psihološke radionice biti zadužene Gordana Ružić Milunić i Danka Stojanović Mitrović.
U Sarajevu 6. septembra će svoje znanje podijeliti i dati praktične savjete: prof. dr. Jasna Bajraktarević, psihologinja, zatim prof. dr. Zelija Velija-Ašimi, endokrinologinja i dijabetologinja, o ginekologiji i akušerstvu će govoriti mr. sci. dr. Vanesa Dujso - Radaslić, a savjete o osviještenoj i izbalansiranoj ishrani će dati dr. sci. Marizela Šabanović, nutricionistica.

Posljednja u nizu predavanja i radionice u Mostaru 10. septembra održat će: mr. Nevena Pandža, nutricionistica, zatim dr. sc. Romana Barbarić, psihijatrica, govorit će i mr.sc. Tanja Krešić, spec. ginekologije i porodništva i subspec. ginekološke onkologije te msc. Petra Salarić, tabu stručnjakinja, a o značaju fizičkog zdravlja govorit će mag. cin. Ana Marija Penava, fitness instruktorica.
„Blizu tri stotine prisutnih na prošlogodišnjoj konferenciji o zdravlju žena i njihove pozitivne reakcije bile su znak da ovaj, uistinu jedinstven događaj, trebamo ne samo nastaviti organizirati, nego i proširiti na druge bh. gradove. Ove godine, u tri grada, više od 500 žena moći će na jednom mjestu slušati vrsne stručnjake iz različitih oblasti, postaviti pitanja i dobiti savjete o tome kako u svakodnevnom životu više misliti na vlastitu dobrobit i unaprijediti svoje zdravlje”, poručila je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga u dm-u.
Prodaja i cijena ulaznica
Ulaznice su u prodaji od 14. augusta, u odabranim dm prodavnicama u Banjoj Luci, Sarajevu i Mostaru, a broj mjesta je ograničen. Cijena ulaznice je 10 KM, a uz nju se dobije i dm poklon kartica u istoj vrijednosti.
Tokom šestosatne konferencije, pored predavanja stručnjaka, prisutne očekuju i pokloni dm - a i partnera konferencije, a ulaznica uključuje i ručak te kafe pauze. Bez ulaznice neće biti moguće sudjelovati na konferenciji te iz dm-a pozivaju zainteresirane da što prije nabave svoju ulaznicu i osiguraju mjesto na ovom jedinstvenom događaju.
* * *
Foto: Pexels.com, PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!