TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 30.10.2024.

Rezultati 18. godine poslovanja kompanije dm drogerie markt u Bosni i Hercegovini potvrdili su kontinuiran, stabilan poslovni rast i razvoj ove kompanije na domaćem tržištu.

 

Tome su doprinijela sve veća ulaganja u zadovoljstvo kupaca te u dobrobit zaposlenika i društva, a detalji su predstavljeni na godišnjoj konferenciji za medije u Sarajevu. Rezultati za proteklu poslovnu godinu (1.10.2023 - 30.9.2024), u kojoj je ostvaren promet u iznosu od 421,2 miliona KM, ukazuju na rast od 22,38% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu i još jednu potvrdu liderske pozicije na drogerijskom tržištu.




Rast prometa pratio je i rast investicija u mnogobrojnim segmentima poslovanja, od rasta broja zaposlenika do širenja prodajne mreže. Tako su se u 18. godini poslovanja timu kompanije pridružila 32 nova zaposlenika, dok je prodajna mreža bogatija za četiri nove dm prodavnice otvorene u Gradačcu, Zvorniku, Tuzli i Bihaću.



Ostvaren je i rekord u broju kupovina. U dm prodavnicama širom BiH te putem dm online shopa ostvareno je 16.960.609 miliona kupovina, najviše u svih osamnaest godina poslovanja, a za 12,27% više u odnosu na prethodnu poslovnu godinu.

„Rast broja kupovina, odnosno rekordan broj kupovina u prošloj poslovnoj godini potvrda je našeg stalnog nastojanja da razvijamo i unapređujemo naše procese, usluge i poslovanje općenito. Kupci su to prepoznali i nagradili nas, a mi smo također nastavili da putem društveno korisnog djelovanja zajednici u kojoj poslujemo zahvalimo i dio vratimo te da putem novih pogodnosti za kupce i kroz sniženje cijena u vrijeme inflacije i globalnog rasta uzvratimo kupcima za njihovu vjernost. Naravno, ništa od toga ne bi bilo u potpunosti moguće bez naših zaposlenika i njihovog predanog rada, zato smo i u njihov razvoj te druge benefite prošle poslovne godine uložili blizu 1,5 miliona KM“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u Bosni i Hercegovini.

 



Naime, osim već ustaljenih benefita poput regresa i 13. plate koji se iznosom ne razlikuju od redovnih mjesečnih primanja, svim zaposlenicima od januara ove godine plata je povećana za 18%, u sklopu redovnih godišnjih povećanja. Za kraj uspješne poslovne godine zaposlenici su dobili i dm poklon karticu u vrijednosti od po 200 KM. Svi roditelji prvačića ostvarili su pravo na plaćen slobodan dan na prvi dan škole, dok plaćeno porodiljsko odsustvo trenutno koriste 44 zaposlenice.

Ukupne investicije, koje osim već spomenutih ulaganja podrazumijevaju i ulaganja u preuređenje osam postojećih dm prodavnica, u poslovnoj 2023/24. godini iznosile su 14 miliona KM, čime je nastavljen trend rasta investicija zabilježen i u proteklim godinama.  

 




Rast dm robne marke i online kupovine

Više od 500 novih proizvoda obogatilo je ponudu dm-a koja sada broji blizu 14.000 proizvoda. U ukupnim količinama prodanog asortimana, 45,97% čine proizvodi dm robne marke, čiji je udio u ukupnom prometu kompanije 33,33% i bilježi rast od 22,61%. Odličan omjer cijene i kvaliteta, koji je jednak i zagarantovan u svih 14 zemalja dm grupe, je jedan od razloga zbog kojeg kupci preferiraju dm robne marke. 

„Trenutno u dm asortimanu kupcima nudimo proizvode 31 dm robne marke, među kojima su i brojni održivi proizvodi za koje također kupci sve više pokazuju interes. Osim širenja asortimana te stalnih inovacija kada su kanali prodaje u pitanju, kupcima garantujemo stabilnost cijene u periodu od minimalno četiri mjeseca kroz UVIJEKPOVOLJNO koncept. Među ostalim pogodnostima je i active beauty program lojalnosti koji sada broji gotovo 440.000 članova, a koji su iskoristivši sakupljene active beauty bodove ostvarili uštede u vrijednost od blizu 9,5 miliona KM ​“, izjavila je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH.

 

 


Iz dm-a su podsjetili kako raste i broj online kupaca koji najčešće online kupovinu obavljaju putem 'Moj dm' aplikacije - njih 74,59%. Vodeće asortimanske kategorije koje se rado kupuju online su: bebe & djeca, pranje veša i čišćenje domaćinstva te njega tijela.


dmLIVE – novi format online kupovine  

Kao first - mover na tržištu, dm je u protekloj poslovnoj godini uveo dmLIVE emisiju, novi format online kupovine u sklopu 'Moj dm' aplikacije. Tako kupci svake druge srijede u terminu od 18:30 h, dok putem 'Moj dm' aplikacije gledaju emisije sa zanimljivim i relevantnim temama i gostima stručnjacima i poznatim osobama, mogu obavljati live online kupovinu te ostvariti dodatne pogodnosti. Popularnost formata potvrđuju podaci da u prosjeku ovu live shopping emisiju prati 5.000 gledatelja koji prosječno ostvare 47.000 različitih interakcija.

 




Društvena odgovornost – Podrška mentalnom i fizičkom zdravlju žena

Društvena odgovornost dm-a i ove godine bila je u znaku edukacije i podizanja svijesti o važnim temama, novčanoj i stručnoj podršci različitim projektima i inicijativama te volonterskom angažmanu dm zaposlenika. Poseban naglasak stavljen je na podršku mentalnom i fizičkom zdravlju žena te na smanjenje menstrualnog siromaštva.

Upravo s ciljem promocije zaštite fizičkog i mentalnog zdravlja žena, u protekloj poslovnoj godini održana je druga dm stručna konferencija o fizičkom i mentalnom zdravlju žena u tri bh. grada: Sarajevu, Banjoj Luci i Mostaru koju je pratilo više od 500 posjetiteljica. Konferencije na kojima je predavanje održalo 13 vodećih stručnjakinja iz oblasti fizičkog i mentalnog zdravlja, ukazale su na važnost preventivnog pristupa zdravlju i pružile konkretne savjete ženama kako da vode zdraviji i kvalitetniji život.

„Nakon sprovedenog istraživanja na temu ženskog zdravlja i menstrualnog siromaštva, koje je, u saradnji sa institutom SPECTRA, realizirano u većini zemalja u kojima dm posluje, sa stanovišta žena ispitanih u BiH, zaključili smo kako žensko zdravlje kao tema ima potencijal da bude prisutnija u društvu. Stoga su upravo menstrualno zdravlje i menstrualno siromaštvo bili u fokusu naše društveno odgovorne kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra. U 15 mjesta širom BiH odabrali smo 18 projekata čija realizacija doprinosi smanjenu menstrualnog siromaštva i promjeni percepcije menstruacije u javnosti te ih podržali u ukupnoj vrijednosti od gotovo 60.000 KM“, pojasnila je Kristina Ćosić, članica Poslovodstva dm-a u BiH.   

 



Također, kako bi pružio dugoročni doprinos smanjenju menstrualnog siromaštva od februara ove godine, u sklopu regionalne inicijative, dm je u Bosni i Hercegovini snizio cijene Jessa higijenskih i dnevnih uložaka, tampona i perivih gaćica za 15%. Ove godine je i 7. dm ženska utrka bila u znaku doprinosa istom. „Blizu 3.000 učesnica je istrčalo 7. dm žensku utrku, a od svake kotizacije izdvojena su sredstva za donaciju 3.000 Jessa higijenskih uložaka udruženju Pomozi.ba“, podsjetila je Ćosić.

U protekloj poslovnoj godini dm je još jednom potvrdio i svoju posvećenost općem zdravlju te je u devet gradova širom Bosne i Hercegovine organizovao jednodnevne besplatne dermatološke preglede. U Sarajevu, Zenici, Doboju, Banjoj Luci, Tuzli, Bijeljini, Mostaru, Neumu i Bihaću ukupno je obavljeno 1.385 dermatoloških pregleda, dok su 193 osobe upućene na daljnje pretrage.

 




Društveno koristan rad

Kompanija dm njeguje poslovnu praksu da svi zaposlenici jednom godišnje svoj plaćeni radni dan iskoriste kako bi se posvetili društveno korisnom radu. U protekloj poslovnoj godini 177 dm zaposlenika je u društveno korisnom radu provelo više od 1.400 sati.

Da je nečije malo nekome mnogo uvjerili su se dm zaposlenici koji su sudjelovali u pripremi i podjeli jednog dijela od ukupno 9.777 obroka za korisnike 24 narodne kuhinje širom BiH. Ovi obroci osigurani su kroz aktivnost tzv. Giving Friday-a, koji već tradicionalno u dm-u mijenja planetarno popularni Black Friday. Naime, na ovaj dan kompanija dm izdvaja 5% svog ukupnog dnevnog prometa kako bi se pružila podršku radu narodnim kuhinjama širom BiH, što je prošle godine iznosilo 56.014 KM.

 




Šest vrijednih priznanja za kompaniju dm

U poslovnoj 2023/24. godini kompanija dm drogerie markt osvojila je šest vrijednih priznanja. Zahvaljujući izvanrednim radnim uslovima i brizi o zaposlenicima, kompanija dm deseti put je proglašena najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini, kao i najpoželjnijim poslodavcem u sektoru maloprodaje. Osim toga, među 500 nominovanih izabrana je za najpoželjnijeg Family Friendly poslodavca, prema rezultatima izbora web portala Mojposao.ba koji su kreirani na osnovu 230.000 glasova opće javnosti.

Poslovne novine su kompaniji dm uručile nagradu na „Izboru 100 najvećih“ za 1. mjesto u djelatnosti po prihodu, dok su nastojanja dm-a da što više djeluje na polju održivog razvoja i zaštite okoliša nagrađena priznanjem „GO GREEN STAR 2024“. Među ostalim su još nagrade: Excellence Award for Digital Innovation, DigitalCup 2024., Category Management i Naši heroji.

 




U prodaji autobiografija osnivača dm-a, Götza W. Wernera

Na konferenciji za medije ekskluzivno je najavljeno kako će se od 24.10. u svim dm prodavnicama i na dm online shopu, po cijeni od 9,95 KM, u prodaji naći za bosanskohercegovačko tržište adaptirana autobiografija osnivača dm-a, Götza W. Wernera, „Na šta nikad nisam računao“. „Prodavač pasti za zube - kako bi Götz Werner odgovorio, kada ga se pitalo o pozivu, zasigurno je bio mnogo više od toga. Pionir modernih metoda menadžmenta, predvodnik ideje o bezuvjetnom osnovnom primanju i kreativni mislilac kada je u pitanju etika poduzetništva, oduvijek služi kao inspiracija. Kreirao je poslovnu filozofiju koja u središte stavlja čovjeka, slijedeći koju već 51 godinu dm ostvaruje sjajne rezultate u svim zemljama. U svojoj autobiografiji svjedoči kako je dm postao omiljeno preduzeće u Njemačkoj i pokazuje zašto je duboko uvjeren da su svaki posao i svaki čovjek vrijedni“, poručio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH.

 




Ulaganja i planovi za poslovnu 2024/25. godinu

Iz kompanije dm drogerie markt BiH na kraju su otkrili kako će u narednoj poslovnoj godini ukupne investicije iznositi blizu 13 miliona KM, a planirana su ulaganja u: proširenje skladišta, širenje prodajne mreže za pet novih dm prodavnica i otvaranje 66 novih radnih mjesta, ulaganje u dodatne usluge i lojalnost kupcima te ulaganje u održivi razvoj. U domenu društvene odgovornosti dm će nastaviti pružati podršku zajednici te će ostati posvećen unapređenju i očuvanju mentalnog i fizičkog zdravlja žena.

* * *
Foto: PR


Bonjour

Sarajevo: 9 događaja zbog kojih ćete izaći iz kuće iako pada snijeg za posljednji vikend novembra

TEKST: Ada Ćeremida

Sarajevo: 9 događaja zbog kojih ćete izaći iz kuće iako pada snijeg za posljednji vikend novembra Sarajevo: 9 događaja zbog kojih ćete izaći iz kuće iako pada snijeg za posljednji vikend novembra

Sarajevo krajem novembra ima onu specifičnu energiju grada koji je istovremeno umoran i potpuno budan.

Noći su duže, svjetla u lokalima toplija, a program postaje intenzivniji baš kad se čini da sve usporava. 

U tim danima, kulturna mapa grada izgleda kao mreža malih, važnih trenutaka muzika koja vraća mladost, moda koja otvara nova poglavlja, filmovi koji postaju most prema drugim gradovima i jezicima.

To je onaj period godine u kojem se Sarajevo ne obilazi, nego doživljava: na plesnom podijumu, u zagušljivoj koncertnoj magli, u pozlaćenim salama festivala, u mraku kina koji spaja publiku širom Evrope. Ovaj vikend upravo je takav gust, živ, pun ritma i atmosfere.

 



9 događaja posljednjeg vikenda u novembru:
 

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!



“Nostalgija djetinjstva” još danas u Historijskom muzeju BiH

Nakon velikog uspjeha prethodne izložbe u Strasbourgu, Hana Dujmović je i ovim projektom donijela Sarajevu radove koji se čitaju kao dnevnik odrastanja u fragmentima tišina, igra, strah, toplina, nestanci i povratci. Danas je posljednji dan da ih vidite uživo, u atmosferi crne sobe koju oblikuju i prostor i publika.

A ako propustite zatvaranje, ne brinite sve one nijanse, emocije i vizualne tragove izložbe možete doživjeti kroz naš razgovor s Hannom.

 



Manifesto: “Prodavnica praznine i skladište nježnosti” 

Jusuf Hadžifejzović i Lamija Halilagić otvaraju izložbu koja sučeljava dva pojma prazninu i nježnost i postavlja pitanje šta se događa kada se ta dva svijeta nađu u istom prostoru.

Manifesto ostaje jedna od rijetkih galerija u gradu koja svako otvaranje pretvara u mali kulturni događaj, a ova postavka obećava upravo to: prostor gdje tišina ima svoju težinu, a nježnost svoju formu.

 

 

Sedmica italijanskog filma 

Sedmica italijanskog filma nastavlja se ovog vikenda, svaki dan u 20:00. Prva projekcija bila je u četvrtak, a nastavak donosi tri večeri savremenog italijanskog filma.

U četvrtak ste imali priliku gledati Gloria!, ali ako ste propustili u subotu možete pogledati Palazzina Laf, a u nedjelju My Father’s Diaries. Ulaz je besplatan, a karte se preuzimaju sat vremena prije projekcije što znači da vrijedi doći ranije, jer ove projekcije obično pune cijelu salu.

 



Buč Kesidi u Domu mladih

Buč Kesidi stižu u Sarajevo s novim albumom “Moderne veze”, koji je već osvojio mladu alt-publiku širom regije. Koncert 28. novembra u amfiteatru Doma mladih obećava kombinaciju euforije, nostalgije i plesnog indie-rock zvuka koji je bend definisao posljednjih godina.

Od “Nema ljubavi u klubu” do “Trebaš mi”, ovo je setlista koju Sarajevo voli i koja će u Domu mladih zvučati glasnije nego ikad.

 



Zabranjeno pušenje u Cinemas Slogi

Nakon gotovo osam godina, Zabranjeno pušenje vraća se u sarajevski klupski prostor i to u Slogu, 28. i 29. novembra.
Dvije noći posvećene energiji koja se ne imitira: Zenica Blues, Balada o Pišonji i Žugi, Jugo 45, Guzonjin sin… publika ih zna, pamti i pjeva iz prvog reda. 

Koncerti su ujedno promocija live albuma “Pušenje ubija”, snimljenog na slavljeničkom koncertu povodom 40 godina od “Das ist Walter”.

 



Kawa: Subotnje zagrijavanje 

KAWA i ovog vikenda otvara vrata svoje omiljene večernje zone: od 18:00 druženje uz Calkins B2B Alen Aladin, ritmove koji polako preuzimaju atmosferu i energiju koja raste bez žurbe. 

Jedna od onih subota koja se ne planira, nego se jednostavno nastavi piće, muzika i ljudi koji dolaze “samo na kratko”, a ostaju duže nego što su htjeli.
 
 



Ahlelele Nights u Hemingways

Hemingways najavljuje povratak noći koje razbijaju dosadni novembar. Ahlelele Nights vraća atmosferu jula: prigušena svjetla, zbijeni plesni podijum i ona faza “neću više ovako, ali večeras mogu”. Isane podiže puls, Danilo R ga ubrzava, a Ritamania briše svaki plan za subotnje rano ustajanje. Digitalna vrata otvorena, vibe unutra još bolji.

 



Sarajevo Dance Festival: WDSF World Championship

Ovaj vikend donosi i historijski momenat prvi WDSF World Championship Solo Standard Female, uz nastupe u kategorijama Junior II, Youth i Adult.

Sarajevo postaje domaćin najtalentovanijim plesačicama svijeta, a plesni podijum pretvara se u pozornicu elegancije, preciznosti i snažne takmičarske energije. Paralelno se održavaju i nastupi najboljih plesnih parova u Latin i Standard disciplinama, što cijelom festivalu daje ritam globalnog spektakla.

 



49. bh. Fashion Week Sarajevo

Modni vikend počinje u hotelu Bosmal Arjaan by Rotana, gdje se 28.11. u 19:30 otvara novo izdanje BH Fashion Weeka. Sljedeće večeri, 29.11., program se seli u Dom Oružanih snaga BiH monumentalnu lokaciju koja sama po sebi nosi estetiku moći i trajanja.

Zatvaranje je zakazano za 30.11. u Bosmal Arjaanu, nakon čega slijedi Hemingway’s after party, finalna stanica za sve koji vole moda × muzika spoj u noćnom ritmu.

 

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @lucieazm


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!