TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 5.11.2016.

Još jučer, sve posjetitelje Sarajevo City Centra dočekala su sasvim (ne)obična ogledala, kako bi najavila događaj koji je vrhunac dm kampanje ‘Ljepota kako je MI vidimo.' Naime, danas je održana dm beauty academy, koja je već prepoznatljiva među brojnim damama sa stilom kao najveći dan ljepote.

Uz besplatna šminkanja i savjete vizažista, brojni posjetioci SCC-a u Sarajevu su u sklopu dm beauty academy mogli testirati svoju kožu, otkriti koji im look najviše odgovara te osvojiti brojne make up poklon pakete. Osim toga, svi posjetioci su imali priliku upoznati ambasadorice kampanje – bh.blogerice, koje su otkrile nekoliko trikova za lijep izgled.

dm beautyakademija 01

Pažnju brojnih posjetilaca privukao je Skin health detector, pametni uređaj koji analizira stanje kože, dok su u dm virtualnom kutku mogli otkriti koji dm look im najviše pristaje. Najsretniji su osvojili make up poklon pakete. Također, premijerno je predstavljeno i online izdanje dm active beauty časopisa koji na www.activebeauty.ba nudi mnoštvo zanimljivog sadržaja i korisnih savjeta o zdravlju, ljepoti i novim trendovima.

dm beautyatmosfera 1

„dm nastoji da slijedi i postavlja nove trendove, a kako smo prepoznali važnost online medija, ove godine u suradnji s partnerima smo odlučili kreirati dm look-ove s blogericama. Njih šest, svaka na svoj način, prenosile su poruku kampanje da smo svi lijepi na svoj način usprkos sitnim nedostacima. Njihove savjete i look-ove koje su kreirale upotpunili smo bogatom ponudom proizvoda u dm prodavnicama uz brojna sniženja. Uz to, na dm beauty academy, svi zainteresovani već tradicionalno mogu potražiti savjet vizažista i besplatno se našminkati. Ovaj događaj svake godine ima i svoju humanu stranu te vjerujemo da će donacija od 6.000 KM koju smo danas uručili Klinici za ginekologiju i akušerstvo u Tuzli uistinu pomoći ženama koje, nažalost, vode velike bitke za svoje zdravlje.“  – izjavila je Admira Isaković, članica Uprave dm-a u BiH.


dm beautyakademija 04

Donacija uručena Univerzitetskom kliničkom centru u Tuzli namijenjena je obnovi prostorija na Klinici za ginekologiju i akušerstvo u kojima za vrijeme terapije borave pacijentice oboljele od raka genitalnih organa. Tim povodom, glavna medicinska sestra Klinike za ginekologiju i akušerstvo, Nermina Grabić se zahvalila dm-u na doniranim sredstvima. Ženama koje su trenutno smještene na Klinici dm je zajedno s partnerima pripremio poklon pakete make up proizvoda.

dm beautyakademija 11

Nagradne igre i zabava za najmlađe upotpunili su ovaj dan posvećen ljepoti. Ali, tu iznenađenjima nije kraj! Do 6.11. sve kupce u dm trgovinama očekuje 25% popusta na odabrane proizvode dekorativne i kozmetike za njegu lica, a 5.11. dm poklanja –10% na ukupnu kupovinu.

{gallery}2016/2016_10/gar{/gallery}

Foto: Tarik Bičo

 


Bonjour

Od šuma Maré otoka do vaše kože: Znate li priču o ovom kultnom CHANEL mirisu?

TEKST: Bonjour.ba

Od šuma Maré otoka do vaše kože: Znate li priču o ovom kultnom CHANEL mirisu? Od šuma Maré otoka do vaše kože: Znate li priču o ovom kultnom CHANEL mirisu?

Jeste li ikad zamišljali kako priroda postaje Chanel luksuz na koži?

Upravo ta transformacija stoji u srcu novog mirisa BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Od sandalovine s pacifičkog otoka Maré, obrađene kroz održivi i pažljivo kontrolirani proces, pa sve do bočice koja odiše intenzitetom i sofisticiranošću, CHANEL gradi mirisnu priču koja nadilazi trendove. 

Kreacija Oliviera Polgea, glavnog parfemskog kreatora kuće, donosi spoj prirodnog i luksuznog, sirovog i profinjenog i uvodi nas u narativ koji vodi od šuma Pacifika do kampanje s Timothéejem Chalametom, sve do trenutka kada miris postane dio vaše svakodnevice.

 



Od Maré otoka do bočice

Sandalovina, skrivena u šumama pacifičkog otoka Maré, stoljećima je imala status ‘’svetog'' drveta. Za CHANEL, ona je postala dragocjena esencija kao srce parfema koje daje toplinu, gustoću i jedinstvenu magnetičnu privlačnost

Proces uzgoja i eksploatacije odvija se u partnerstvu s lokalnim Kanak zajednicama: svako posječeno drvo zamjenjuje se s trideset novih, a ekskluzivni proces ekstrakcije omogućava da svaka kap parfema nosi pečat održivosti i autentičnosti.


bonjour_ba_bleu_de_chanel_sandalwood_01

bonjour_ba_bleu_de_chanel_sandalwood_02

bonjour_ba_bleu_de_chanel_sandalwood_G


Čovjek iza mirisa

Olivier Polge, in-house parfumer kuće CHANEL i nasljednik legendarne tradicije koju je započeo njegov otac Jacques, vidi parfem kao spoj umjetnosti i zanata. 

Njegov rad na L’Exclusif interpretira sandalovinu na savremeni način, kao miris koji briše granice između klasičnog i modernog, muškog i ženskog, poznatog i nepoznatog.


bonjour_ba_bleu_de_chanel_sandalwood_03

bonjour_ba_bleu_de_chanel_sandalwood_202

bonjour_ba_bleu_de_chanel_sandalwood_204


Mario Sorrenti i Timothée Chalamet

Za novo poglavlje mirisne sage BLEU DE CHANEL L’Exclusif, kuća je angažovala dvojicu umjetnika čija se vizija prepliće: glumca Timothéeja Chalameta i fotografa i režisera Maria Sorrentija. 

U kratkom filmu, Chalamet utjelovljuje duh čovjeka koji svaku granicu vidi kao izazov i svako ograničenje kao priliku da ga prevaziđe. Njegova sloboda i energija savršeno odražavaju DNK L’Exclusifa, mirisa što odiše intenzitetom, hrabrošću i neuhvatljivom privlačnošću.
 



Od bočice do vaše kože

Kvadratna bočica, sa nijansom između plavog i crnog, postaje simbol beskonačnosti, dok sam miris stvara iskustvo koje traje duže od trenutka. 

Na koži otkriva topli trag sandalovine, slojevitost amber-drvenastih nota i dozu misterije, podsjetnik da luksuz nije samo u posjedovanju, već u osjećaju koji ostaje.
 

bonjour_ba_bleu_de_chanel_sandalwood_G_1
 

Foto: CHANEL/ PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!