TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 22.1.2014.

Ime koje je postalo pojam elegancije    Giorgio Armani će u srpnju ove godine proslaviti osamdeseti rođendan, i to radno. Neumorni dizajner, iza kojeg stoji pedeset godina duga karijera, ne razmišlja o mirovini te i dalje uspješno manevrira između desetak brandova koji nose njegovo ime. Njegova modna avantura, koja je započela osnivanjem vlastite tvrtke prije gotovo četrdeset godina, da

Upravo ta opsesija njegov je recept za uspjeh - ostati vjeran sebi i svojoj filozofiji. Njegove kreacije već desetljećima nadilaze trendove i slove za klasike koji danas izgledaju jednako dobro kako su izgledali osamdesetih i devedesetih godina prošlog stoljeća. Njegov stil je bezvremenski i elegantan, linije čiste, materijali udobni, a pozornost usmjerena na detalje.

Izdvojili smo pet stvari koje ovog dizajnera i uspješnog biznismena čine jednom od najvećih živućih legendi modnog svijeta.

#1 Giorgio Armani odijela
Prva stvar na koju pomislimo kada čujemo ime Armani su muška odijela. Ono što je Armanija izdvojilo od ostalih dizajnera jest njegovo inzistiranje da savršeno odijelo, bilo ono muško ili žensko, mora kombinirati besprijekornu eleganciju s udobnošću. Tek kada odijelo zadovoljava oba kriterija, dizajner je spreman na njega staviti svoj potpis.



#2 Armani parfemi
Premda dio grupacije Armani koji proizvodi kozmetiku u svojoj paleti sadrži i proizvode za njegu i šminku, muški i ženski parfemi su segment po kojima se ova kuća izdvaja od konkurencije. Code, Idole d'Armani, Acqua di Gio, Mania i Acqua di Gioia samo su neki od parfema koji i u zraku ostavljaju prepoznatljiv Armani potpis. Najnoviji na ovoj listi je parfem Si, čije je lice Cate Blanchett.


#3 Kostimi za filmove
Giorgio Armani je oduvijek smatrao da su moda i film neraskidivno povezani. Upravo zbog toga inzistirao je na kreiranju kostima za filmove, njih više od stotinu, od kojih su najpoznatiji Američki žigolo, Nedodirljivi, Vitez tame i Nemilosrdni gadovi.



#4 Armani Privé
Premda je dizajner oduvijek kreirao večernje haljine, haute couture linija nazvana Armani Privé ugledala je svjetlo dana tek 2005. godine. Nastala je s ciljem zadovoljavanja potreba klijenata koji žele nositi personalizirane komade rađene s posebnim naglaskom na detaljan ručni rad. Armani se pokazao i kao pionir u svijetu interneta, organiziravši live prijenos svoje couture revije 2007. godine. Bila je to prva couture revija koju ste mogli uživo pratiti putem interneta, što je danas posve uobičajena stvar. Lista slavnih klijentica koje obožavaju Armani Privé kreacije uključuje imena kao što su Cate Blanchett, Anne Hathaway, Penelope Cruz, Jennifer Lopez i Naomi Watts.



#5 Donje rublje
Kada je u pitanju promoviranje donjeg rublja, europski pandan američkoj kući Calvin Klein je bez sumnje kuća Emporio Armani. Crno bijele reklame na kojima su savršeno isklesana tijela muškaraca i žena u donjem rublju obrubljenom Armanijevim prepoznatljivim znakom orla postala su sinonim za dizajnera i ovu njegovu liniju. Osim modela, kampanje su dosada krasila i brojna poznata lica poput Cristiana Ronalda, Davida Beckhama i njegove supruge Victorije, Megan Fox, Rihanne i dr.



A.S.
Foto: giorgioarmani.com, vogue.com


Bonjour

Zamjena za Dyson? Ljepši, jeftiniji i bolji multistyler koji svi traže!

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Zamjena za Dyson? Ljepši, jeftiniji i bolji multistyler koji svi traže! Zamjena za Dyson? Ljepši, jeftiniji i bolji multistyler koji svi traže!

 

Prvo su se pojavile one brze, zadovoljne snimke pa video formati sa “before & after” frizurama koje su izgledale kao iz salona, a onda je krenulo... svaka druga djevojka na TikToku drži u ruci isti plavi uređaj.

Baš tad smo odlučili da nećemo samo gledati, već i istražiti šta je to BaBylissPRO® Nano Titanium™ StyleSwitch™ što je zaludio feed?

 

@babylissprousa Do it all with one tool 🫢STYLE/SWITCH™ ✨ #babylissprousa #styleswitch #multistyler #blowout #babylisspro ♬ Some kind of supernova - aeryymu🐾

 

Odmah na prvu StyleSwitch, kako mu i ime kaže, zapravo je višenamjenski alat koji kreira različite stilova uz pomoć nekoliko nastavaka, sve od voluminoznih valova do ravne kose i klasičnog feniranja.

Iako izgleda pomalo “tehnički” na prvi pogled, TikTok nas je uvjerio da čak i bez frizerskog iskustva možemo postići punu frizuru za manje od 15 minuta. Neki ga opisuju kao hibrid između Dyson Airwrapa i klasičnog fena, ali po značajno pristupačnijoj cijeni.

 

@babylissprola ¿Peinarte a tu manera? Obvio que sí. El accesorio secador ajustable del Style Switch tiene 3 modos de flujo de aire y un botón frío que sella tu peinado como una pro, logrando un acabado brillante en menos tiempo. Tu estilo, tus reglas. #BaBylissPRO #StyleSwitch #UnaHerramientaParaTodos ♬ original sound - BaBylissPRO Latinoamérica

 

Šta smo saznali dok smo istraživali:

  • Uređaj koristi Nano Titanium™ tehnologiju što znači da ravnomjerno raspoređuje toplinu i pomaže da se kosa brže osuši bez oštećenja.

  • Ionska funkcija smanjuje elektricitet u kosi (aka “frizz”) i daje sjaj.

  • Dolazi s čak pet nastavaka, a među njima su dvije četke (za volumen i zaglađivanje), nastavak za ravnanje, difuzor za kovrdžavu kosu i koncentrator zraka.

  • Ima čak 9 postavki topline i brzine što je posebno korisno za one s različitim teksturama kose.

     

     

Nismo mi jedini koji su se zapitali “šta ovo zapravo sve može”. Milioni pregleda na TikToku i bezbroj recenzija govore u prilog da je ovaj uređaj osvojio i influensere i frizerske entuzijaste.

 

 

Zaključak?

Nama je bilo zanimljivo koliko je ovaj uređaj zapravo… pametno osmišljen i da, činjenica da frizura izgleda kao s Instagrama, a ne traje duže od jutarnje kafe dodatni je plus. Mi ga još nismo testirali, ali sudeći prema iskustvima korisnica širom svijeta  ovaj “plavi multitasker” je došao da ostane.


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!