Dizajnerski dnevnici: Giorgio Armani - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Dizajnerski dnevnici: Giorgio Armani

Tekst:

Bonjour.ba

MODNE VIJESTI
22.1.2014.

Ime koje je postalo pojam elegancije   Giorgio Armani će u srpnju ove godine proslaviti osamdeseti rođendan, i to radno. Neumorni dizajner, iza kojeg stoji pedeset godina duga karijera, ne razmišlja o mirovini te i dalje uspješno manevrira između desetak brandova koji nose njegovo ime. Njegova modna avantura, koja je započela osnivanjem vlastite tvrtke prije gotovo četrdeset godina, danas podrazumijeva carstvo koje proizvodi muške i ženske ready-to-wear i haute couture kolekcije, modne dodatke (cipele, torbe, nakit, satove, naočale), kozmetiku, parfeme i opremu za uređivanje doma. Dizajnerovo ime nose i lanci cvjećarnica, slastičarnica, restorana i hotela smještenih po cijelom svijetu. Vrijednost ovog imperija procjenjuje se na više od 8 milijardi američkih dolara!Sve je počelo dizajnerovom fasciniranošću estetikom i željom da kreira odjeću koja će prkositi vremenu i trendovima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Upravo ta opsesija njegov je recept za uspjeh - ostati vjeran sebi i svojoj filozofiji. Njegove kreacije već desetljećima nadilaze trendove i slove za klasike koji danas izgledaju jednako dobro kako su izgledali osamdesetih i devedesetih godina prošlog stoljeća. Njegov stil je bezvremenski i elegantan, linije čiste, materijali udobni, a pozornost usmjerena na detalje.

Izdvojili smo pet stvari koje ovog dizajnera i uspješnog biznismena čine jednom od najvećih živućih legendi modnog svijeta.

#1 Giorgio Armani odijela
Prva stvar na koju pomislimo kada čujemo ime Armani su muška odijela. Ono što je Armanija izdvojilo od ostalih dizajnera jest njegovo inzistiranje da savršeno odijelo, bilo ono muško ili žensko, mora kombinirati besprijekornu eleganciju s udobnošću. Tek kada odijelo zadovoljava oba kriterija, dizajner je spreman na njega staviti svoj potpis.



#2 Armani parfemi
Premda dio grupacije Armani koji proizvodi kozmetiku u svojoj paleti sadrži i proizvode za njegu i šminku, muški i ženski parfemi su segment po kojima se ova kuća izdvaja od konkurencije. Code, Idole d'Armani, Acqua di Gio, Mania i Acqua di Gioia samo su neki od parfema koji i u zraku ostavljaju prepoznatljiv Armani potpis. Najnoviji na ovoj listi je parfem Si, čije je lice Cate Blanchett.


#3 Kostimi za filmove
Giorgio Armani je oduvijek smatrao da su moda i film neraskidivno povezani. Upravo zbog toga inzistirao je na kreiranju kostima za filmove, njih više od stotinu, od kojih su najpoznatiji Američki žigolo, Nedodirljivi, Vitez tame i Nemilosrdni gadovi.



#4 Armani Privé
Premda je dizajner oduvijek kreirao večernje haljine, haute couture linija nazvana Armani Privé ugledala je svjetlo dana tek 2005. godine. Nastala je s ciljem zadovoljavanja potreba klijenata koji žele nositi personalizirane komade rađene s posebnim naglaskom na detaljan ručni rad. Armani se pokazao i kao pionir u svijetu interneta, organiziravši live prijenos svoje couture revije 2007. godine. Bila je to prva couture revija koju ste mogli uživo pratiti putem interneta, što je danas posve uobičajena stvar. Lista slavnih klijentica koje obožavaju Armani Privé kreacije uključuje imena kao što su Cate Blanchett, Anne Hathaway, Penelope Cruz, Jennifer Lopez i Naomi Watts.



#5 Donje rublje
Kada je u pitanju promoviranje donjeg rublja, europski pandan američkoj kući Calvin Klein je bez sumnje kuća Emporio Armani. Crno bijele reklame na kojima su savršeno isklesana tijela muškaraca i žena u donjem rublju obrubljenom Armanijevim prepoznatljivim znakom orla postala su sinonim za dizajnera i ovu njegovu liniju. Osim modela, kampanje su dosada krasila i brojna poznata lica poput Cristiana Ronalda, Davida Beckhama i njegove supruge Victorije, Megan Fox, Rihanne i dr.



A.S.
Foto: giorgioarmani.com, vogue.com

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno