TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 22.1.2014.
Ime koje je postalo pojam elegancije Giorgio Armani će u srpnju ove godine proslaviti osamdeseti rođendan, i to radno. Neumorni dizajner, iza kojeg stoji pedeset godina duga karijera, ne razmišlja o mirovini te i dalje uspješno manevrira između desetak brandova koji nose njegovo ime. Njegova modna avantura, koja je započela osnivanjem vlastite tvrtke prije gotovo četrdeset godina, da
Upravo ta opsesija njegov je recept za uspjeh - ostati vjeran sebi i svojoj filozofiji. Njegove kreacije već desetljećima nadilaze trendove i slove za klasike koji danas izgledaju jednako dobro kako su izgledali osamdesetih i devedesetih godina prošlog stoljeća. Njegov stil je bezvremenski i elegantan, linije čiste, materijali udobni, a pozornost usmjerena na detalje.
Izdvojili smo pet stvari koje ovog dizajnera i uspješnog biznismena čine jednom od najvećih živućih legendi modnog svijeta.
#1 Giorgio Armani odijela
Prva stvar na koju pomislimo kada čujemo ime Armani su muška odijela. Ono što je Armanija izdvojilo od ostalih dizajnera jest njegovo inzistiranje da savršeno odijelo, bilo ono muško ili žensko, mora kombinirati besprijekornu eleganciju s udobnošću. Tek kada odijelo zadovoljava oba kriterija, dizajner je spreman na njega staviti svoj potpis.
#2 Armani parfemi
Premda dio grupacije Armani koji proizvodi kozmetiku u svojoj paleti sadrži i proizvode za njegu i šminku, muški i ženski parfemi su segment po kojima se ova kuća izdvaja od konkurencije. Code, Idole d'Armani, Acqua di Gio, Mania i Acqua di Gioia samo su neki od parfema koji i u zraku ostavljaju prepoznatljiv Armani potpis. Najnoviji na ovoj listi je parfem Si, čije je lice Cate Blanchett.
#3 Kostimi za filmove
Giorgio Armani je oduvijek smatrao da su moda i film neraskidivno povezani. Upravo zbog toga inzistirao je na kreiranju kostima za filmove, njih više od stotinu, od kojih su najpoznatiji Američki žigolo, Nedodirljivi, Vitez tame i Nemilosrdni gadovi.
#4 Armani Privé
Premda je dizajner oduvijek kreirao večernje haljine, haute couture linija nazvana Armani Privé ugledala je svjetlo dana tek 2005. godine. Nastala je s ciljem zadovoljavanja potreba klijenata koji žele nositi personalizirane komade rađene s posebnim naglaskom na detaljan ručni rad. Armani se pokazao i kao pionir u svijetu interneta, organiziravši live prijenos svoje couture revije 2007. godine. Bila je to prva couture revija koju ste mogli uživo pratiti putem interneta, što je danas posve uobičajena stvar. Lista slavnih klijentica koje obožavaju Armani Privé kreacije uključuje imena kao što su Cate Blanchett, Anne Hathaway, Penelope Cruz, Jennifer Lopez i Naomi Watts.
#5 Donje rublje
Kada je u pitanju promoviranje donjeg rublja, europski pandan američkoj kući Calvin Klein je bez sumnje kuća Emporio Armani. Crno bijele reklame na kojima su savršeno isklesana tijela muškaraca i žena u donjem rublju obrubljenom Armanijevim prepoznatljivim znakom orla postala su sinonim za dizajnera i ovu njegovu liniju. Osim modela, kampanje su dosada krasila i brojna poznata lica poput Cristiana Ronalda, Davida Beckhama i njegove supruge Victorije, Megan Fox, Rihanne i dr.
A.S.
Foto: giorgioarmani.com, vogue.com
TEKST: Ilda Lihić-Isović
U Sarajevu se ovih dana otvara nova priča kada je riječ o muškoj modi, tačnije AROS atelje u Strossmayerovoj ulici.
Fokus na tihe, nenametljive komade, sa naglaskom na detalj, materijal i promišljen dizajn.
Kolekcija za proljeće/ljeto 2025, koju smo imali priliku pregledati prije zvaničnog otvaranja, nosi naziv „Vječni klasici“. To su komadi koje biste podjednako lako mogli zamisliti na ulicama Stockholma ili Milana: od laganih lanenih pantalona, preko ležerno krojenih sakoa, do odijela koja jednako dobro izgledaju i na poslovnom sastanku i u neformalnijim prilikama.
Zamišljena je kao baza garderobe za muškarca koji vodi aktivan život, ali ne želi mijenjati tri outfita dnevno. Tu su klasični muški odjevni predmeti i dodaci, osvježeni najfinijim tkaninama i detaljima koji prate svakodnevne situacije od posla do večernjeg izlaska. To su maskulini oblici reinterpretirani kroz jednostavan, ali precizan dizajn, uz paletu boja koja se uklapa u različite životne faze.
Ono što posebno izdvaja AROS jeste mogućnost izrade po mjeri kroz AROS LUX uslugu, dostupnu uz prethodnu najavu. Riječ je o procesu gdje klijent bira tkanine, uključujući one renomiranih italijanskih proizvođača poput Loro Piana i Cerruti, te definiše sve detalje kroja.
Za one koji cijene funkcionalnost, udobnost i dizajn AROS može biti zanimljiva opcija pogotovo za one koji žele personaliziran pristup odijevanju.
Ko stoji iza AROS-a? Armin Osmančević, dizajner s adresom u Sarajevu i iskustvom iz svjetskih modnih kuća
Iza brenda AROS stoji Armin Osmančević, ime koje možda nije često u naslovima, ali definitivno ima šta da kaže kada je riječ o modnom dizajnu. Armin dolazi s preko 20 godina međunarodnog iskustva, a iza njega su saradnje s globalnim brendovima poput Adidas, Stella McCartney, Maison Margiela, Mercedes, H&M i Pepsi.
Armin Osmančević
Foto: Johan Strindberg
Njegov profesionalni put uključuje i magistarsku diplomu sa Konstfack Univerziteta umjetnosti, zanata i dizajna u Štokholmu, što dodatno objašnjava zašto AROS izgleda baš ovako, rekli bismo skandinavski odmjereno, a opet promišljeno do posljednjeg detalja.
Upravo s tim pristupom, Armin je odlučio otvoriti AROS atelje u Sarajevu, u Strossmayerovoj ulici br. 6, gdje će od kraja jula 2025. biti dostupna gotova kolekcija za proljeće/ljeto 2025, ali i individualno krojenje kroz AROS LUX uslugu.
Paralelno s ateljeom, već je aktivna i AROS e-trgovina, dostupna u više zemalja poput Njemačke, Engleske, Švedske i Švicarske, a možete je pronaći na: aroslux.com.
Foto: Sanela Babić
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!