TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 11.10.2023.

Belma Tvico posljednjih nekoliko godina kontinuirano gradi svoje prisustvo na turskom modnom tržištu.


Kao rezultat napornog i posvećenog rada, uslijedili su brojni zapaženi uspjesi. Jedan od posljednjih bio je glamurozni događaj održan krajem ljeta u Lujo Concept Storeu, u Bodrumu u sklopu Lujo hotela – jednog od najluksuznijih hotela na turskoj obali.




Belma Tvico, predstavila je svoju najnoviju kolekciju inspirisanu bosanskohercegovačkom tradicijom te dodatno približila jedinstvenosti svog brenda velikom broju eminentnih gostiju organizujući događaj koji je spojio modu, kulturu i bogato historijsko naslijeđe.

Uz podršku Udruženja Tradicija i kultura, Tvico je zvanicama predstavila svoju kolekciju s motivima Bosančice.




Postavka je bila posebno osmišljena kako bi istakla spoj modernog dizajna i tradicionalnih uzoraka. Gosti su imali priliku uživati u unikatnim kreacijama koje slave modu, ali i bogatu kulturnu baštinu Bosne i Hercegovine.




Osim što nosi status jednog od najpoznatijih turskih hotela, Lujo hotel je ovog augusta stekao dodatno priznanje na svjetskoj sceni radi organizacije prvog ikada koncerta Robbie Williamsa u Turskoj

Za vrijedni Belma Tvico tim, ljeto je proteklo u znaku mnogobrojnih aktivnosti koje su dodatno pozicionirale ovaj uspješni bh. modni brend u Turskoj. Nakon Bodruma, uslijedio je ulazak u concept store Brandroom u Emaar Squareu, u Istanbulu, Abdi Ipekci ulici na Nisantasi, i Yalikavak marini u Bodrumu, u kojim je otvoren Belma Tvico pop-up kutak. Ova ekskluzivna saradnja omogućila je svim ljubiteljima mode da pronađu timeless kreacije ovog brenda i osjete duh bosanskohercegovačke tradicije u svakom detalju.  




Belma Tvico nastavlja svoje aktivnosti u Turskoj i ove jeseni, gdje je njezin modni brend već postao prepoznatljiv te dostupan isključivo na odabranim prodajnim lokacijama. Ujedno je to i prvi bh. modni brend koji je stekao veliku popularnost i vidljivost na turskom modnom tržištu.


* * *
Foto: Alp Onur


Bonjour

Saznajte kako dizajneri već danas biraju trendove za naredne sezone?

TEKST: Ada Ćeremida

Saznajte kako dizajneri već danas biraju trendove za naredne sezone? Saznajte kako dizajneri već danas biraju trendove za naredne sezone?

Predviđanje trendova nije samo umjetnost to je temeljna vještina koja uključuje pažljivo proučavanje kulturnih, tehnoloških i društvenih promjena koje oblikuju mišljenja potrošača.

U svijetu mode, dizajneri često imaju sposobnost da predviđaju trendove prije nego što postanu globalni fenomen. Trend forecasteri koji su stručnjaci u ovoj oblasti, koriste brojne resurse da bi prepoznali buduće modne pravce.


Foto: @elissahassan



Jedan od ključnih resursa u predviđanju trendova je sajam Première Vision u Parizu, koji se održava dva puta godišnje. Ovaj prestižni sajam okuplja dizajnere, proizvođače tkanina, dobavljače materijala i mnoge druge profesionalce u industriji mode.

Première Vision omogućava dizajnerima da otkriju najnovije inovacije u tekstilu, boji, tkaninama i priboru, nudeći im uvid u to što će dominirati modom u nadolazećim sezonama. Osim toga, sajam pruža priliku za suradnju i razmjenu ideja, što je presudno za stvaranje budućih trendova.


Foto: @wearepremerevision

Foto: @elissahassan

 

Na sajmu su također izložene knjige na koje se dizajneri se oslanjaju. To su trend knjige kao što su NextLook kolekcija knjiga, koje se izdavaju dva puta godišnje. Ove knjige pružaju opsežnu analizu boja, materijala i stilova koji će diktirati naredne sezone.


Foto: @elissahassan



NextLook, na primjer, pomaže dizajnerima da istraže buduće trendove kroz detaljne mood boardove, palete boja i uzorke tkanina. Korištenjem ovih resursa, dizajneri mogu stvoriti kolekcije koje će zadovoljiti zahtjeve tržišta, predviđajući ono što će biti popularno mnogo prije nego što se to zaista dogodi.


Foto: Next Look



Također nude tematske smjernice koje se temelje na globalnim događanjima, društvenim promjenama i kulturnim kretanjima. To omogućava dizajnerima da razvijaju kolekcije koje su u skladu s vremenom i potrebama tržišta.

Ove knjige pomažu dizajnerima da ostanu relevantni, predviđajući koje će modne ideje biti na vrhuncu popularnosti, čak i prije nego što postanu široko prihvaćene.

 



Za nas, ovo je važno jer nam daje uvid u to koliko moda ima svoju logiku i strategiju. Svijet mode je umrežen i precizno usmjeren, nije sve toliko spontano koliko se čini.

Kroz ovo razumijevanje, možemo svjesnije pristupiti modi i prepoznati na vrijeme što će postati popularno. Ipak, iako industrija postavlja okvire, konačan izraz ostaje u našim rukama. Način na koji biramo i kombinujemo odjeću, kako interpretiramo trendove i prilagođavamo ih vlastitom stilu, to je ono što modu čini ličnom i jedinstvenom.


***
Naslovna fotografija: @elissahassan


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!