TEKST: Ana Rotim
DATUM OBJAVE: 26.4.2023.
Luksuzni beauty brend Dior jedan je od onih prepoznatljivih čiji se proizvodi nalaze na vrhu wishliste zaljubljenica u svijet šminke, ali i skincare-a.
Kvalitetnim formulama, prekrasnim nijansama i dojmljivom ambalažom Dior stvara umjetničke alate koje preporučuju brojni svjetski vizažisti. Uz sezonske kolekcije koje vrlo brzo osvoje društvene mreže, par proizvoda dobilo je titulu – the most iconic u svijetu makeup-a. Stoga smo istražili koji su to Dior makeup proizvodi dobili visoke ocjene od svjetskih makeup artist-a, beauty entuzijastica i zaljubljenika u šminku.
Dior Backstage Face & Body Foundation
Najhvaljeniji tekući puder brenda Dior - Backstage Face & Body Foundation lagan je i vodootporan, a na koži ostavlja ugodan trag. Ovaj puder vizažisti ističu kao jednim od must have proizvoda za full glam izdanja jer u potpunosti prekriva nepravilnosti na koži.
Dior Backstage Blush
Rumenilo u kamenu koje je osvojilo društvene mreže, a posebice TikTok dolazi u više varijanti. Najpopularnija nijansa Rosy Glow - Pink 001 koja ima neodoljivi ružičasti pigment.
Dior Backstage Palette
Limitirana paleta veoma pigmentiranih 9 nijansi osvojila je beauty entuzijastice te vrlo brzo postala viralna. Kolekcija krije 6 različitih paleti, a ona najtraženija je pod nazivom Rosewood Neutrals.
Dior Addict Lip Glow Oil
Sjajilo veoma guste konzistencije postalo je veoma brzo popularno među beauty insajdericama te se prethodne godine našlo među top omiljenim makeup proizvodima na društvenoj mreži TikTok. Sjajilo je dostupno u 10 različitih nijansi - od upečatljive bordo, preko puder ružičaste i nude nijansi pa sve do dojmljive ljubičaste.
Dior Addict Lip Maximizer
Još jedan proizvod za usne koji je oduševio vizažiste diljem svijeta je Dior Addict Lip Maximizer. Proizvod iz iste kolekcije kao i Lip Glow Oil, dolazi u širokoj paleti od 21 nijanse, a na usnama ostavlja upečatljiv sjajni trag.
* * *
Naslovna fotografija: @claireholt
TEKST: Bonjour.ba/PR | FOTO: PR
Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.
Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.
Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?
Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?
Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?
Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.
Više detalja uskoro ovdje.
* * *
Naslovna foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!