TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 14.5.2019.

Za nešto manje od mjesec dana započinje još jedan regionalni komunikacijski događaj kojemu se itekako veselimo – Play Media Day. Četvrti Play Media Day održava se u Banjaluci, 07. 06. 2019. godine u Cinestaru - Delta planet centar, te će svim sudionicima ponuditi interaktivan program uz mnoštvo atraktivnih tema iz oblasti kreativne industrije.
Organizator događaja je kreativna agencija Play Team, a dio programa je 40 stranih, regionalnih i domaćih stručnjaka koji će razgovarati o svim trendovima koji se tiču marketinga, medija, dizajna i digitalne transformacije. Sami program Play Media Day 04 možete detaljnije pogledati ovdje.
Upravo zbog toga smo Dijanu Tepšić, direktoricu programa 'Play Media Day', zamolili da nam otkrije još tri razloga zašto vrijedi posjetiti #playmediaday04. 

***

EDUKACIJA

„Play Media Day je fantastična prilika za usvajanje novih znanja, trendova i najboljih praksi iz oblasti odnosa s javnošću, marketinga, novih tehnologija, medija, komunikacije, dizajna, poslovnih trendova, influence marketinga, digitalne transformacije, itd. Na jednom mjestu ćete imati priliku da dobijete vrhunsku edukaciju od strane 40 stranih, regionalnih i domaćih predavača, stručnjaka i panelista, koji će podijeliti svoja znanja i iskustva. Odlična predavanja, paneli i radionice su prilika za usvajanje novih znanja, trendova i vještina iz raznih oblasti kreativne industrije. Dođite po novu dozu znanja i postanite konkurentniji na tržištu. Garantujemo najbolji program do sada, koji će vas oduševiti. 

NETWORKING

Play Media Day ove godine okuplja oko 1000 posjetilaca iz regiona - kompanije, brendove, kreativce, medije, influensere, institucije, studente, kreativne agencije. Zato je ovaj događaj izuzetna prilika za upoznavanje, povezivanje, saradnju, razmjenu znanja, ideja i kontakata. Pripremite svoje vizitke i dobru priču, jer ćete možda dogovoriti saradnju na zanimljivim projektima, a ukoliko ste student, ovo je super prilika za predstavljanje potencijalnom poslodavcu. Velika je vjerovatnoća da ćete sresti i prijatelje za cijeli život. Ovo je vaših 5 minuta da se dobro predstavite, povežete i sarađujete. 

ZABAVA

Neizostavni dio događaja je zabava. Kada se završe predavanja, paneli i radionice, predavači i posjetioci se opuštaju uz dobru atmosferu, muziku i druženje. Tokom konferencije na pauzama između predavanja, posjetioci će uživati u interaktivnim sadržajima, a možda osvojiti i neku od nagrada. Tu su i DJ-evi da tokom dana razbude posjetioce i podignu atmosferu. Večernji program - after party je dobra prilika da se još malo bolje upoznate i opustite nakon radnog dana konferencije. Tu se nova poznanstva još više jačaju, srećemo i neke drage ljude, prijatelje i kolege, te u rasplesanoj atmosferi, stvaramo uspomene za pamćenje. 

Još jedan dodatan razlog - Banja Luka je najljepša u proljeće, tako da ćete uživati u mirisu lipa, prekrasnim zelenim alejama, neodoljivoj rijeci Vrbas, odličnoj gastro ponudi, rasplesanom noćnom provodu i fantastičnom shoppingu.“ 

Zato, osigurajte svoje mjesto na konferenciji već danas i vidimo se na #playmediaday04. Mi jesmo! :) 


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!