TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 3.9.2019.
Gotovo da ne postoji dama koja već nije pročitala (i isprobala) neku od beauty preporuka koje Marina svakodnevno dijeli s čak 97 000 pratitelja na društvenoj mreži Instagram, ali i svom YouTube kanalu.
Naime, Marina je kroz vlastito iskustvo i eksperimentiranje s pojedinim kozmetičkim proizvodima te prirodnim recepturama naučila puno toga o štetnim derivatima koje svakodnevno unosimo kroz razne preparate te odlučila svoje znanje podijeliti i s drugima.
Ne samo da dame (i muškarce) potiče da kupuju svjesno i čitaju sastojke na deklaracijama, nego i redovito sama daje recenzije na pojedine artikle koje ćemo naći u ljekarnama, drogerijama i parfumerijama. Kroz svoje društvene mreže @diamaramakeup razgovara s pratiteljima, dijeli i njihove utiske te iskreno progovara o njezi kože, lica i make-upu.
Marina je ustrajna i osjećajna, što se i vidi nakon tek jednog druženja s njom. Naime, upravo smo Marinin dolazak i sudjelovanje na sutrašnjem eventu Zdravlje i Ljepota u Mostaru iskoristili kako bismo jedno poslijepodne razgovarali upravo o zdravlju, ljepoti i njezi. Marina nam je otkrila da će i kroz sudjelovanje na ovom događaju koji se sutra od 18h održava u HKD Herceg Stjepana Kosače također progovoriti o lekcijama koje je naučila o njezi kože.
„Moja prezentacija je zapravo moj cjelokupan rad, a to je motivacija da čitaju deklaracije na kozmetičkim proizvodima i da neguju kožu i kosu pravilno. Biće vrlo interesantno jer uvek sve gledam iz ugla potrošača, tako da me mogu svi razumeti i naravno dijelit ćemo iskustva i savete međusobno. Pored toga što je ovo prvi meet-up u Mostaru, a to me posebno raduje jer su tu i ljudi čiji sam postala deo života, kao i oni mog.“ – otkrila nam je.
Razgovor se nastavio kroz BONJOUR upite o jutarnjoj rutini, njezi kose i kože te sastojcima koji bi trebali biti dio naše svakodnevne rutine.
***
3 stvari koje ne znamo o Marini?
Marina je ljubav prema prirodnim sastojcima negde nasledila od bake koja je jos davno gajila, brala biljke i pravila sama kreme bez ikakvih dodataka. Jako je raduju sitnice, a većinu dana provodi u smehu.
Kako si došla na ideju da pokreneš Instagram profil posvećen razgovoru o zdravijoj kozmetici?
Sve što sam saznala putem jedne švajcarske aplikacije bio je putokaz za dalje osvešćivanje i shvatanje razlike između sintetičkih i bio sastojaka u kozmetičkim proizvodima. Sve to sam poželela da podelim s hiljadu pratioca koje sam u to vreme imala na Instagramu, a danas je to skoro sto hiljada i mogu reći da je to i dokaz da kad se nešto radi sa puno strasti i ljubavi, to i napreduje.
Na koji način si ti najviše naučila o sastojcima koji se kriju u prirodnoj i komercijalnoj kozmetici?
Veliko interesovanje me odvelo do raznih istraživanja i dokaza o efektu na kožu i uopšte čovekov organizam, kao i prednosti poznavanja njemačkog jezika na kom se najviše i mogu pronaći sve informacije.
A što ti misliš o Instagramu kao mreži, kao i alatu zarade?
Instagram volim jer je meni doneo nova poznanstva, iskustva, ali i mogućnost da pomognem drugima, a ako nešto iz hobija pređe u posao, to je i ono najkvalitetnije što možete raditi. Zavisi sa kojim ciljem ste na ovoj društvenoj mreži.
Na što trebamo obratiti pozornost kada promatramo sastojke na ambalaži proizvoda koje kupujemo? Koje bismo sastojke po tebi trebali izbjegavati?
Mnogo ste uradile za sebe kao žena ako birate kozmetiku koja je paraben free, a posebno šminku koja se nosi više sati svakodnevno, a često ih sadrži. Verujem da niko ne želi koristiti nešto što ima uticaj na hormone.
Koji su to prvi koraci koje bi svaka žena trebala napraviti da na svoju policu s kozmetikom doda zdravije inačice?
Dodajte na policu kreme sa smiljem, shea maslacem i eteričnim uljima kao što je ulje marelice, vaša koža će biti zahvalna.
Pokrenula si i svoj YouTube kanal na kojem si otvoreno progovorila i o problemima s kožom s kojima si se sama nosila. Koliko je izazovno snimati beauty video zapise i otkrivati dio svakodnevnice mnogobrojnim pratiteljima?
Moram priznati da je pisanje postova moj prioritet i ljubav, ali YouTube je pomoć da se i kroz govor nešto prenese. Nije lako, ali kada je sa dobrom namerom, onda je za ljude i korisno.
U što najviše ulažeš kada je u pitanju njega kose? A kože?
Obožavam kvalitetne maske za kosu, spremna sam da satima sama kod kuće osmišljam recepte i pravim svoje prirodne maske, silikon nije kosi prijatelj, a vi uvek možete sve zasladiti sa malo meda jer njega i kosa obožava. Vjerojatno će police i Dia Mara djevojke uskoro i obradovati jedan poseban recept ili dva. ;)
Dok koža uvek kaže: „Daj mi što više karite maslaca“, a ja to rado i uradim.
Gdje najčešće kupuješ proizvode koji su dio tvoje beauty rutine i zašto?
U najpoznatijem drogerijskom marketu dm-u, iz razloga što kada sam sve saznala i imala želju za bio kozmetikom, na njihovim policama sam pronašla sve što mi je bilo potrebno.
Na koji način biraš proizvode koje ćeš recenzirati na svojim društvenim mrežama?
Sve ide u skladu sa interesovanjima pratilaca, imamo jako dobro izgrađenu komunikaciju i mogu da primetim šta ih najviše zanima, tada to i pretvaram u post.
Koliko su se sada promijenile i tvoje prehrambene navike?
Kako sa kozmetikom, ubrzo sam uvela velike promene i u ishranu, najpre sam prestala sa mlečnim kravljim proizvodima, a uvela bademovo i kokos mleko, a potom redukovala i unos crvenog mesa.
A makeup rutina?
Makeup rutina je svedena na minimum jer više je manje, mislim najpre na zdravlje i naravno makeup proizvodi koje koristim da su paraben free.
Tko su tvoji pratitelji? Koja publika te najviše voli?
To je ženska populacija definitivno. Što je i logično obzirom da mi koristimo više kozmetičkih proizvoda nego muškarci, ali moram priznati da je i njih sve više sa interesovanjima za boljim šamponom ili proizvodom protiv znojenja.
Kako izgleda jedan tvoj radni dan?
Jutarnji časovi su za čitanje mailova uz kafu i osmišljanje posta za taj dan, uglavnom ih ne spremam unapred, već spontano i po inspirativnom osjećaju, jer tako je sve i najprirodnije.
Kada se ujutro budiš i kako izgleda tvoja jutarnja rutina?
Imam dane kada poželim od šest da sam budna i udahnem izlazak Sunca, a ima i onih koji su suprotni od toga, baš kao i kod svih nas. :) Što se tiče same jutarnje rutine i nege kože, idem tim pravilom da koža ujutro ne treba puno više od umivanja mlakom vodom jer joj ne želimo ukloniti prirodna ulja koja je štite tačnije sebum, ponekad učestvuje tonik od lavande, a kao obavezna priprema za dan, krema za lice sa SPF sa uljem čileanske maline koja predstavlja i zaštitu od starenja.
Koji su modni komadi tvoj favorit?
Mislim da ako imate belu košulju, dobar kaiš i jedne jeans pantalone u kojima se vi dobro osećate, imate sve i tako je kod mene. Uz to volim poneti lepe minđuše i torbu.
Što trenutno čitaš, a što slušaš?
Robin Sharma uvek je sjajna ideja i opuštajuća pre svega, a uživam u slušanju motivacione muzike sa zvukovima prirode, obzirom da sam dugo radila i yogu tako da se tome uvek rado vraćam. Tišinu u sebi je najteže postići, a ja to uspevam na ovaj način. :)
Koji beauty savjet ti je omiljeni i uvijek ga dijeliš s prijateljicama?
Domaći tonik od jabukovog sirćeta (jabučni ocat), brzo, lako i povoljno, a može zameniti najskuplje eksfolijatore. Recept sam podelila kod sebe na profilu i uvek se vraćaju devojke sa divnim iskustvima za ovaj tonik.
TEKST: Emina Smaka
Autentičnost, individualnost i iskustvo koje budi sva čula.
Jeste ovu rečenicu već negdje čuli? Možda kada smo opisivali sve naše dosadašnje boutique evente koje kreiramo s našim partnerima. Ali to uvijek ostaje nepromijenjena istina.
Pa tako i ovaj put. U intimnoj atmosferi ateljea u centru grada, na adresi Maršala Tita 3. Bonjour.ba i Afrodita Cosmetics predstavili su novu DI-PEPTIDE INNOVATION liniju proizvoda kroz iskustveni koncept koji je angažovao sva čula.
Edukacija, elegancija i vrhunska njega spojili su se u ovom jedinstvenom beauty eventu koji je okupio ljubiteljice ljepote i opinion makere u Sarajevu. Naše gošće je pozdravila i vodila kroz event Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba te Judita Železnik, voditeljica marketinga stranih tržišta Afrodita Cosmetics.
Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba
Judita Železnik, voditeljica marketinga stranih tržišta Afrodita Cosmetics
Večer posvećena ljepoti i njezi kože
Ekskluzivan soiree započeo je uz brendirani photowall Bonjour.ba x Afrodita Cosmetics. To je našim gostima bio prvi trag, jer su na ovo druženje pozvane uz veo tajnovitosti o samom sadržaju druženja.
Uz pjenušavo vino i dizajnerske čokoladne zalogaje, uzvanice su kroz nesvakidašnje iskustvo – društvenu, memory igru otkrivale prve tragove o beauty inovaciji koja ih očekuje. Prostor je bio obogaćen mirisima inspirisanim Afroditinim formulama, stvarajući atmosferu luksuza i opuštanja.
Uz Anu i Juditu, beauty savjetnica Amra Chekovikj povela je gošće u svijet stručne njege kože. Uz njihovo vodstvo, dame su imale priliku otkriti važnost pravilnog čišćenja kože te prednosti DI-PEPTIDE proizvoda. Poseban segment večeri posvećen je lekcijama o masaži lica.
Amra Chekovik
Kako sami kući možete ponoviti ovu masažu?
Za optimalne rezultate, masažu lica '3D ANTI – AGEING' kozmetike Afrodita, i područja oko očiju izvodite preciznim pokretima koji slijede prirodne linije limfne drenaže i mišićna vlakna. Počnite laganim pritiscima na čelu, krećući se od sredine prema sljepoočnicama, zatim nastavite masažu ispod očiju, nježno klizeći prstima prema vanjskim rubovima lica.
Posebnu pažnju obratite na područje obraza i liniju vilice, koristeći kružne pokrete i blagi pritisak kako biste stimulirali cirkulaciju i poboljšali tonus kože. Završite masažu nježnim nanošenjem kreme i seruma iz kolekcije 5 PEPTIDE LIFT.
The Secret Glow misterija
Demonstracija na modelu omogućila je uzvanicama da iz prve ruke dožive moć nježne, ali učinkovite rutine čišćenja uz proizvode poput DI-PEPTIDE micelarnog odstranjivača šminke, pjenaste emulzije za čišćenje i pahuljastog pilinga. Iako ambalaža proizvoda nije bila otkrivena, gošće su imale priliku osjetiti teksturu i miris svake formule, čime se dodatno pojačalo iskustvo znatiželje i iščekivanja. O kojim proizvodima je riječ?!
Nakon edukativnog segmenta, pojačane znatiželje, uzvanice su pozvane u susjednu sobu gdje ih je čekalo otkriće večeri, potpuno predstavljanje DI-PEPTIDE INNOVATION linije:
DI-PEPTIDE Hidrofilno ulje za čišćenje
DI-PEPTIDE Micelarna pjena za čišćenje
DI-PEPTIDE Intenzivni hidratantni tonik
DI-PEPTIDE Micelarni odstranjivač šminke s očiju
DI-PEPTIDE Pjenasta emulzija za čišćenje
DI-PEPTIDE Pahuljasti piling za čišćenje
Tu su saznale da proizvodi DI-PEPTIDE INNOVATION linije sadrže do 97 % sastojaka prirodnog porijekla, dermatološki su testirani, nježni prema koži i potpuno veganski. Za mnogo naše gošće ovo su važne karakteristike proizvoda za njegu kože.
Ova inovativna kolekcija 6 vrhunskih proizvoda osmišljena je kako bi osigurala temeljito čistu, svježu i sjajnu kožu za sve generacije. 6 proizvoda i potpuna njega lica, može li bolje?
Elegantno postavljen beauty kutak s ekskluzivnim prikazom ambalaže i cijelog asortimana brenda izazvao je oduševljenje i dodatni hype među gostima, čineći ovaj trenutak vrhuncem eventa.
Kada njega kože postane luksuzno iskustvo...
Večer je bila ispunjena edukacijom, interakcijom i trenucima opuštanja, uz potpunu posvećenost personalizovanoj njezi.
Beauty šlag na kraju? Uzvanice su kao dio goody baga ponijele cijelu liniju proizvoda i prepoznatljivi rozi rajf, podsjetnik na beauty ritual koji će postati dio njihove svakodnevice.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!