TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 28.7.2023.
Ljeto, većini najomiljenije godišnje doba jer potiče dobro raspoloženje, zbog visokih temperatura te štetnog sunčevog zračenja, donosi i izazov kako se rashladiti, ali i ispravno zaštiti od UVA i UVB zračenja koje može uzrokovati brojne promjene na koži, pa i one maligne.
Upravo s ciljem informisanja javnosti o pravilnoj zaštiti od sunca, adekvatnom korištenju sredstava za zaštitu te značaju prevencije, pregleda i rane detekcije sumnjivih promjena na koži, u sedam bh. gradova dm sprovodi kampanju besplatnih dermatoloških pregleda, edukacije i savjetovanja.
Proteklog vikenda besplatni dermatološki pregledi obavljeni su u Banjoj Luci i Tuzli, dok se ovog realizuju u Sarajevu i u Zenici. Na Vilsonovom šetalištu, Sarajke i Sarajlije će u subotu, u dva termina: jutarnjem, od 9 do 12 sati, te popodnevnom, od 17 do 19 sati, imati priliku da obave besplatan dermatološki pregled i dobiju savjete specijaliste dermatovenerologije, dr. Kerima Alendara.

„Mogu reći da su građani BiH unazad desetak godina svjesniji rizika izlaganja ultravioletnom zračenju i maligniteta kože te da smo kao društvo počeli obraćati više pažnje kada je zdravlje kože u pitanju. Besplatni pregledi i preventivne akcije za borbu protiv karcinoma kože doveli su do porasta novootkrivenih karcinoma kože te su ujedno i edukovale stanovništvo o važnosti zaštite kože od sunca i redovnih dermatoloških pregleda” pojasnio je dr. Kerim Alendar i naglasio
“Osobe koje nemaju pozitivnu porodičnu anamnezu na malignitet kože, koje su tamnije puti i koji se s oprezom izlažu ultravioletnim zrakama, dovoljno je da posjete dermatologa jednom u dvije godine, ako nisu primijetili nikakve značajne promjene na svojoj koži. Osobe s pozitivnom porodičnom anamnezom, svjetlije puti čiji su fototipovi kože I i II te oni koji provode puno vremena na suncu, poželjno je da se pregledaju jednom ili dva puta godišnje, zavisno od preporuke dermatologa.”
Ovisno od broja mladeža pregled traje od 15 do 45 minuta. Na prvom pregledu dermatolog radi body mapping, označava i memoriše lezije koje je potrebno pratiti, a ujedno se i pacijent edukuje kako da radi samopreglede. Na kontrolnom pregledu, radi se follow up promjena koje su prethodno memorisane.

“Različitim aktivnostima i kampanjama dm kontinuirano stavlja značaj na očuvanje zdravlja koje je preduslov ukupnog blagostanja i sreće. Besplatne dermatološke preglede organizujemo kako bismo aktivno sudjelovali u podizanju svijesti stanovništva o značaju redovnih pregleda koji mogu spasiti život. S obzirom da uvijek bilježimo veliki odziv građana, s ponosom možemo reći da u prevenciji i podizanju svijesti o načinima i značaju ispravne zaštite uspješno djelujemo dugi niz godina. Pozivamo građane da i ovaj put iskoriste priliku te da u subotu, na Vilsonovom šetalištu obave ovaj važni pregled”, izjavila je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga u kompaniji dm.
Osim pregleda dermatoskopom i utvrđivanja općeg stanja kao i tipa kože građani će i putem besplatnih edukativnih materijala imati priliku saznati i korisne informacije o tome kako kožu pravilno zaštititi od sunca ali i njegovati nakon sunčanja.
Nakon Banje Luke, Tuzle, Sarajeva i Zenice, besplatni dermatološki pregledi u organizaciji dm-a bit će održani još u Mostaru, Neumu i Bihaću.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba
Farmaceuti su često prva osoba kojoj se ljudi obrate kada koža “ne sarađuje”. Akne, dehidracija, osjetljivost ili iznenadne promjene traže brze, ali promišljene odgovore.
Umjesto klasičnih prezentacija, željeli smo ponuditi potpuno drugačije iskustvo. Zato smo kreirali Beauty Lab format fokusiran na praksu, dijalog i testiranje proizvoda iz prve ruke.
Tako je nastao Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab, ovog puta u Mostaru gdje Antonio Trade Cosmetics donosi dermo brendove koji kombinuju istraživanja, moderne formulacije i rezultate koji se brzo primijete.
Četrdeset farmaceuta okupilo se u opuštenoj, ali radnoj atmosferi, gdje su pitanja dolazila prirodno, a testiranje proizvoda bilo centralni dio druženja za razmjenu iskustava iz svakodnevne prakse.



Kada stručno znanje postane dio svakodnevne rutine
Poseban segment susreta bio je razgovor s dr. Mateom Ćorlukom, spec. dermatovenerologije iz Klinike za kožne i spolne bolesti SKB Mostar. Kroz praktične primjere iz rada s pacijentima, dr. Ćorluka otvorila je teme sa kojima se najčešće susreću u profesiji.
Dr. Matea Ćorluk, spec. dermatovenerologije u Klinici za kožne i spolne bolesti SKB Mostar
Poseban fokus bio je na razbijanju čestih mitova, ali i na savjetima koji se mogu odmah primijeniti u praksi, bez komplikovanja i nepotrebnih koraka.

Četiri proizvoda u fokusu: Gdje se praksa najviše zadržala
Testiranje u Beauty Labu bilo je usmjereno na četiri proizvoda koji se u praksi najčešće traže: dva rješenja za kožu sklonu aknama i dva proizvoda za hidrataciju i jačanje kožne barijere. Acnemy linija prirodno je otvorila razgovore o problematičnoj koži, dok su proizvodi za hidrataciju, linije Transparent Lab-a, potaknuli diskusiju o teksturama, slojevitosti i osjećaju na koži kroz dan.
Upravo kroz taj kontrast, farmaceuti su mogli direktno uporediti teksture, osjećaj na koži i očekivane rezultate.


U fokusu nije bio opis formulacija, već njihovo ponašanje na koži, kako se upijaju, kako se osjećaju nakon nekoliko minuta i kako se uklapaju u realne, svakodnevne rutine.
Za problematičnu kožu, fokus je bio na proizvodima iz Academy linije.
Acnemy Zitclean gel za čišćenje testiran je kao prvi korak rutine, farmaceuti su posebno komentarisali njegovu laganu teksturu i osjećaj čiste kože bez isušivanja. Uz njega, Acnemy Zitproof spot flasteri otvorili su razgovor o praktičnim, ciljanim rješenjima koja korisnici često traže za brzu reakciju na pojedinačne nepravilnosti.





U segmentu hidratacije, pažnja je bila usmjerena na proizvode brenda Transparent Lab .
Niacinamide Glow Cream i Pure Glycerin Face Serum testirani su zajedno, upravo onako kako se često koriste u rutini, kao kombinacija koja pruža hidrataciju, ujednačen izgled kože i osjećaj ugode tokom dana. Diskusija se prirodno vodila oko slojevitosti, brzine upijanja i toga kako se proizvodi ponašaju nekoliko minuta nakon nanošenja.
Umjesto opisivanja sastava, fokus je bio na iskustvu, kako proizvodi “rade” na koži i kako se uklapaju u realne potrebe korisnika koje farmaceuti svakodnevno susreću.






Prostor za znanje, pitanja i razmjenu iskustava
Nakon stručnog dijela, gosti su dobili kratki upitnik s pitanjima o niacinamidu, flasterima i aktivnim sastojcima. Upravo ti trenuci bilježenja odgovora, komentara i poređenja iskustava dali su dodatnu vrijednost cijelom susretu.





Edukacija se nastavila i izvan prezentacije, kroz razgovore koji su povezivali teoriju s praksom i otvarali nova pitanja. Atmosfera je bila opuštena, ali fokusirana.
Bez žurbe i bez unaprijed zadanih odgovora, gosti su imali priliku da testiraju proizvode, komentarišu dojmove i međusobno razmjenjuju iskustva iz prakse.


Beauty Lab u Mostaru pokazao je koliko je važno farmaceutima dati prostor za testiranje, pitanja i razmjenu mišljenja. Kada proizvodi prođu kroz ruke onih koji ih svakodnevno preporučuju, razlike postaju jasnije, a povjerenje u preporuku jače.
U nastavku donosimo izdvojene trenutke s Beauty Laba.
















Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!