TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 28.7.2023.
Ljeto, većini najomiljenije godišnje doba jer potiče dobro raspoloženje, zbog visokih temperatura te štetnog sunčevog zračenja, donosi i izazov kako se rashladiti, ali i ispravno zaštiti od UVA i UVB zračenja koje može uzrokovati brojne promjene na koži, pa i one maligne.
Upravo s ciljem informisanja javnosti o pravilnoj zaštiti od sunca, adekvatnom korištenju sredstava za zaštitu te značaju prevencije, pregleda i rane detekcije sumnjivih promjena na koži, u sedam bh. gradova dm sprovodi kampanju besplatnih dermatoloških pregleda, edukacije i savjetovanja.
Proteklog vikenda besplatni dermatološki pregledi obavljeni su u Banjoj Luci i Tuzli, dok se ovog realizuju u Sarajevu i u Zenici. Na Vilsonovom šetalištu, Sarajke i Sarajlije će u subotu, u dva termina: jutarnjem, od 9 do 12 sati, te popodnevnom, od 17 do 19 sati, imati priliku da obave besplatan dermatološki pregled i dobiju savjete specijaliste dermatovenerologije, dr. Kerima Alendara.
„Mogu reći da su građani BiH unazad desetak godina svjesniji rizika izlaganja ultravioletnom zračenju i maligniteta kože te da smo kao društvo počeli obraćati više pažnje kada je zdravlje kože u pitanju. Besplatni pregledi i preventivne akcije za borbu protiv karcinoma kože doveli su do porasta novootkrivenih karcinoma kože te su ujedno i edukovale stanovništvo o važnosti zaštite kože od sunca i redovnih dermatoloških pregleda” pojasnio je dr. Kerim Alendar i naglasio
“Osobe koje nemaju pozitivnu porodičnu anamnezu na malignitet kože, koje su tamnije puti i koji se s oprezom izlažu ultravioletnim zrakama, dovoljno je da posjete dermatologa jednom u dvije godine, ako nisu primijetili nikakve značajne promjene na svojoj koži. Osobe s pozitivnom porodičnom anamnezom, svjetlije puti čiji su fototipovi kože I i II te oni koji provode puno vremena na suncu, poželjno je da se pregledaju jednom ili dva puta godišnje, zavisno od preporuke dermatologa.”
Ovisno od broja mladeža pregled traje od 15 do 45 minuta. Na prvom pregledu dermatolog radi body mapping, označava i memoriše lezije koje je potrebno pratiti, a ujedno se i pacijent edukuje kako da radi samopreglede. Na kontrolnom pregledu, radi se follow up promjena koje su prethodno memorisane.
“Različitim aktivnostima i kampanjama dm kontinuirano stavlja značaj na očuvanje zdravlja koje je preduslov ukupnog blagostanja i sreće. Besplatne dermatološke preglede organizujemo kako bismo aktivno sudjelovali u podizanju svijesti stanovništva o značaju redovnih pregleda koji mogu spasiti život. S obzirom da uvijek bilježimo veliki odziv građana, s ponosom možemo reći da u prevenciji i podizanju svijesti o načinima i značaju ispravne zaštite uspješno djelujemo dugi niz godina. Pozivamo građane da i ovaj put iskoriste priliku te da u subotu, na Vilsonovom šetalištu obave ovaj važni pregled”, izjavila je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga u kompaniji dm.
Osim pregleda dermatoskopom i utvrđivanja općeg stanja kao i tipa kože građani će i putem besplatnih edukativnih materijala imati priliku saznati i korisne informacije o tome kako kožu pravilno zaštititi od sunca ali i njegovati nakon sunčanja.
Nakon Banje Luke, Tuzle, Sarajeva i Zenice, besplatni dermatološki pregledi u organizaciji dm-a bit će održani još u Mostaru, Neumu i Bihaću.
* * *
Foto: PR
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Već treće ljeto zaredom, sve postavke beauty ljeta u jednom trenutku prestanu biti pitanje trenda i postanu pitanje Hailey Bieber.
Ona više nije samo model s besprijekornim tenom. Ona je ta it-girl koja ujedinjuje cijeli beauty svijet: od TikTok virala do backstage briefing-a, od prvih swipeova na Rhode webshopu do analiza sastava i finish efekta na koži.
Šta je to novo?
Ako ste se i vi pitali „zar nije kasno da pišemo o Rhode Lemontini kolekciji?“, odgovor je: ne, samo smo čekali pravi trenutak.
Rhode nas je ovoga ljeta opet podsjetio da je s razlogom hype, a Hailey Bieber da je ta priča pažljivo ispisana, nijansirano upakovana i sezonski savršeno tempirana.
Nova Lemontini Summer kolekcija je stigla, ali ono što je zanimljivo nije samo ono što piše na ambalaži već šta stoji iza nje.
Započnimo s činjenicama
Nova Rhode kolekcija za ljeto 2025. dolazi pod imenom Lemontini Summer. Ovo je limitirano izdanje koje dolazi s cijelom vizualnom, teksturalnom i funkcionalnom filozofijom ljeta koju je Hailey Bieber pažljivo isplanirala.
Glavni proizvod? Peptide Lip Tint u nijansi Lemontini sjaj za usne zlatnog shimmera, prozirne teksture i mirisa koji podsjeća na citrusni koktel s ivice bazena. Formula, naravno, ostaje vjerna Rhode standardima: s peptidima, shea i cupuaçu maslacem, babassu uljem i skvalanom, pruža intenzivnu hidrataciju, idealnu za tople dane.
Rhode nije stao tu. Lemontini liniju prati i novi, limitirani Bubble Phone Case u istoj žutoj nijansi, s posebnim držačem za tubicu lip glossa. Dizajniran da odgovara svim postojećim Rhode veličinama maski, ovaj dodatak je kreiran ekskluzivno za Lemontini izdanje i bit će dostupan samo tokom ljeta.
Tu je i Summer Kit, kao zaokružena ljetna postava Rhode klasika: rumenilo u sticku (Tan Line ili Sun Soak), zlatni Lemontini lip tint i fina maglica za sjaj kože. Sve dolazi spakovano u mini verziji žute bubble torbice. Lansiranje je zakazano za 14. juli, naravno, uz waitlistu.
Zašto sve ovo sad pišemo?
Hailey Bieber već treću godinu zaredom uspijeva da u isto vrijeme bude i muza i marketing lider u beauty svijetu. Sve što lansira Rhode… od Glazing Milk-a, preko Pineapple Refresh Cleansera do ovog ljeta Lemontinija, pažljivo je usklađeno s godišnjim dobom, trendovima, bojama i TikTok filterima. Rekli bismo, školski odrađen marketing po svim standardima.
Foto: @haileybieber
Nije slučajno da Lemontini miriše na limun jer citrusi su zvijezde sezone u svemu, od parfema do lakova za nokte (žuta je nova nude). Rhode je jednostavno znao šta radimo ovog ljeta: pravimo spritzeve, fotkamo ruke sa slamkama i... mažemo usne limunastim slojem sjaja.
Ok, Rhode je brend, a Hailey? Hailey kao glavni beauty narator generacije.
Hailey ne prodaje samo skincare. Ona kreira (čitaj prodaje) početke dana, lagane zalaske sunca, fotografije bez filtera koje i dalje izgledaju savršeno. Daje taj osjećaj da je sve moguće ako imate slicked bun, SPF i Rhode tubicu.
Foto: @haileybieber
To je upravo ono što čini Lemontini zanimljivim danas jer on dolazi kao statement: „Znam šta je u trendu i idem u korak s njim.“
Kad hype uđe u Sephoru, više nije samo hype
Rhode je do sada bio digitalni darling u smislu direktna prodaja, limited dropovi, lista čekanja, ali ovog ljeta Hailey je napravila zaokret koji jasno pokazuje da Rhode više ne računa samo na internet generaciju.
Ulazak u Sephoru, najveći svjetski beauty lanac, signal je da Rhode postaje ozbiljan globalni brend. Dostupnost u fizičkim prodavnicama znači dodir s novom publikom, onom koja ne refresh-a stranice, već testira formule na ruci, poredi teksture i kupuje bez filtera. To je najtiši, ali najmoćniji potez cijele marketing strategije jer kada proizvod za koji su vas učili da ga čekate u redu, sada možete samo uzeti s police, onda znate da se brend pomjerio i Hailey s njim.
Foto: @haileybieber
A šta smo sve još poželjeli zbog nje?
Da naš makeup torbica bude samo tri proizvoda.
Da nokti uvijek budu milky, short and clean.
Da sjaj za usne može biti jednako cool kao i bold ruž.
Da koža izgleda „glass“, i kad nismo popili dovoljno vode.
I da limun na usnama može biti lifestyle, ne samo aroma.
I možda ne možemo svi imati njen lifestyle, stan u Beverly Hillsu ili beauty tim iza scene, ali kad zavežemo kosu, nanesemo rumenilo prstima i stavimo zlatni sloj sjaja na usneosjećamo se tačno onako kako je ona zamislila… works for us.
Foto: @rhode
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!