TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 19.7.2023.

Demofest je za mnoge ljubitelje dobrog zvuka jedan od najbitnijih događaja u BiH.


Na tvrđavi Kastel, već dobro poznatoj lokaciji, od sutra počinje još jedno izdanje ovog festivala. Kao i do sada program počinje s takmičarskim dijelom, a zatim slijedi i glavni, revijalni program. 

Informacije o revijalnim bendovima, koje ćete imati priliku poslušati, imate na oficijelnoj stranici ovog festivala, a samo ćemo navesti neke od njih. Ovaj put na Main stage-u ćemo slušati izvođače kao što su Morcheeba, Parov Stelar, Laibach, Roni Size, Femi Kuti i mnogi drugi. 

Pored oficijelnih informacija o festivalu željeli smo saznati i one insajderske te smo razgovarali s Milicom Lojić koja je zadužena za PR festivala. Otkrila nam je više o samoj tituli koju nosi, 3 stvari koje ne smijemo propustiti na festivalu, ali i 3 destinacije za posjetiti u Banjaluci.  
 

Milica Lojić, PR Demofest

 

Koje su to najvažnije sposobnosti i znanja koja trebaju u PR industriji?

Prije svega to je baratanje informacijama. Ukoliko radite za neki festival, kao što to u ovom slučaju radim ja, potrebno je da znate apsolutno svaki detalj koji se tiče organizacije, programa, dnevnog i noćnog, izvođača, konkursa. Također, jako je bitno da u komunikaciju s novinarima pristupite što otvorenije i tako reći opuštenije jer vi radite za festival koji priča o muzici, umjetnosti, zabavi i pozitivnoj atmosferi. Vi ste njegovo zaštitno lice, osoba ispred cjelokupne organizacije i kako se predstavite u javnosti, tako će javnost gledati na festival.

Naravno, doza ozbiljnosti i profesionalnosti je uvijek prisutna. S druge strane, dio profesije jednog PR-a je i pisanje tekstova. PR uvijek stoji na raspolaganju svojoj organizaciji, pa samim ti, neko određeno radno vrijeme nije uključeno u ovo zanimanje, spremite se na mnogo rada, ali ukoliko radite taj posao iz ljubavi, kao što to radim ja, neće vam biti teško. Mnogo je tu još stavki koje se vezuju za ovaj posao, ali suština je jedna: šta god da radite, bitno je da se o tome priča, širi dalje te da na najbolji mogući način zainteresuje ciljanu publiku.

 



Koja greška u karijeri vam je donijela možda i jednu od važnijih lekcija o ovom poslu?

Ne mogu reći da sam imala 'veliku' grešku, koja bi me naučila važnoj životnoj lekciji. Ono što sam znam jeste da je organizacija pola posla. Vođenje evidencije i planiranje će vam pomoći da izbjegnete bilo kakvu neugodnu situaciju, kašnjenja i slično. 
 

Koliko dugo ste dio DEMOFEST tima? Koliko se festival promijenio od vaših početaka do danas?

Dio sam tima tek godinu dana, ali sam dugo godina bila vjerni 'fan' Demofesta, u svakom mogućem smislu. S obzirom da sam ispratila nekoliko izdanja festivala, mogu slobodno reći da je Demofest prevazišao samog sebe. Projekat se rodio kao želja grupe entuzijasta, zaljubljenika u muziku, da se mladim, neafirmisanim bendovima pruži prilika za predstavljanje i promociju autorskog rada. Sa druge strane, cilj Demofesta je unapređenje muzičkih i kulturnih normi.

Oni koju su prisustvovali barem jednom izdanju festivala, znaju kakva atmosfera vlada tih dana u Banjaluci i na tvrđavi Kastel. Demofest je bio i ostao simbol grada, upravo zbog svoje energije i mnogobrojne publike, sjajne muzike i talentovanih demo bendova kojima je Demofest bio i ostao odlična odskočna daska za dalje. Poslije svih ovih godina, Demofest je postao brend, onaj koji okuplja prije svega mlade nade, a onda i ljubitelje dobrog zvuka i fantastičnog provoda. 

 



Tko još čini vaš tim? Kako izgleda vaš radni dan 24h prije početka Festivala? Koji vam tada koraci pripomažu da u ubrzanom tempu nađete vrijeme za pauzu?

S obzirom da je organizator agencija Aquarius te da smo u njoj podijeljeni po sektorima, sebi ću dati za pravo da cjelokupnu agenciju nazovem jednim velikim timom. Kreativa, mediji, produkcija, PR i događaji, finansije, IT, Kuvo i Moj Astrolog TV... Svi zajedno trenutno radimo na projektu zvanom Demofest. Dajemo posljednji atom snage kako bismo sve zacrtano pretvorili u djelo.

Dostupni smo jedni za druge 24/7 i baš zbog te činjenice nalazimo vrijeme za pauzu jer jedni drugima 'uskačemo' u pomoć. 24h prije festivala je kao i svaki dan u sedmici održavanja festivala, užurban i produktivan, a sve u cilju realizacije najuspješnijeg Demofesta do sad.
 

Kako biste opisali Demofest osobi koja po prvi put dolazi na Festival?

Odlična muzika, sjajna atmosfera i najbolje pivo. 

Znamo da je izazovno, no, možete li izdvojiti top 3 stvari koje ne smijemo propustiti na Festivalu? 
To su svakako Astro i Kuvo kutak, kao i Silent i Karaoke stage. Mjesta na kojima ćete se zabaviti, igrati igrice, plesati i pjevati. Zasigurno lokacije na kojima ćete se odlično provesti jer nudi bezbroj zanimljivih aktivnosti.




Top 3 destinacije koje moramo posjetiti tijekom boravka u Banjaluci?

Banj brdo, lokacija okružena prirodom i zelenilom.
Plaža Vrućica, kako biste pronašli osvježenje u ovim vrućim danima. 
Tvrđava Kastel, na kojoj ćemo se družiti svi od 20. do 22. jula jer nas tada očekuje najveća muzička manifestacija u Banjaluci, Demofest. 

* * * 
Foto: PR


Bonjour

Je li Rovinj u vašem kalendaru za 2026? Evo kad i zašto bi trebao biti.

TEKST: Bonjour.ba - PR

Je li Rovinj u vašem kalendaru za 2026? Evo kad i zašto bi trebao biti. Je li Rovinj u vašem kalendaru za 2026? Evo kad i zašto bi trebao biti.

Festival koji svake godine okuplja najbolje iz svijeta kreativnosti, tržišnih komunikacija i digitalnih inovacija ponovno donosi ono zbog čega nije „samo još jedna konferencija“: inspiraciju, ideje i atmosferu koja se dugo pamti.

U 5. mjesecu očekuju vas tri uzbudljiva dana posvećena komunikacijama, kreativnosti i digitalnim inovacijama! Novo izdanje Dana komunikacija održat će se od 7. do 10.05.2026. u hotelu Lone u Rovinju, a prijave su sada i službeno otvorene.

 

dani-komunikacija-rovinj-10-bonjour-ba


Prepoznatljivi po jedinstvenoj festivalskoj ponudi koja iskače iz uobičajenoga i potiče na promjenu, Dani komunikacija svojim netipičnim pristupom žele nastaviti osvajati srca svih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija.

„Kraj godine obično je razdoblje kada sabiremo učinjeno, ali i radimo velike planove za naredno razdoblje. Teško da postoji bolji dar koji netko sebi može pokloniti od uvrštavanja Dana komunikacija u kalendar za iduću godinu.  Jer dok neke novogodišnje odluke padnu u vodu već nakon prvih tjedana, planiranje dolaska na Dane komunikacija nešto je čega se ne odričemo, što konstantno veseli, prvu polovinu godine ispunjava slatkim iščekivanjem, a drugu polovinu sažimanjem dojmova i primjenom naučenog. Iako u ovoj fazi ne možemo još otkriti puno više od samog datuma, pripreme su se već zahuktale, prvi su predavači dogovoreni, teme za panele slažu se kao i obično, bit će pun pogodak i super aktualne i korisne“, poručila je Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora festivala.

 

dani-komunikacija-rovinj-3-bonjour-ba

Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora festivala


„Hej, konkurencijo! Možda bolje da preskočite Dane komunikacija 2026. Bit će previše inspiracije, kontakata i ideja koje bismo radije zadržali za sebe. Kao i nagrade. A dragi oglašivači, pogotovo vi kojima je KPI ‘kontinuirani napredak, učenje i razvoj’ – vidimo se u Rovinju od 7. do 10. svibnja 2026.”, poručio je Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala.

 

dani-komunikacija-rovinj-2-bonjour-ba

Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala


Predavanja kreativaca, dijalog s domaćim i regionalnim stručnjacima, radionice, svečane dodjele strukovnih nagrada, partyji, niz drugih sadržaja i brojna iznenađenja – sve su to Dani komunikacija, omiljeno okupljalište ključnih oglašivača, agencija, dizajnera i kreativaca, stručnjaka za odnose s javnošću, digitalaca, predstavnika medija i ostalih profesionalaca iz komunikacijske industrije ključnih za stvaranje i pokretanje promjena.
 

dani-komunikacija-rovinj-8-bonjour-ba

dani-komunikacija-rovinj-9-bonjour-ba

dani-komunikacija-rovinj-7-bonjour-ba


Podsjetimo, uz više od 200 govornika, 80 programskih segmenata, 730 prijavljenih projekata, preko 130 partnera i sponzora, čak 125 članova žirija i odbora natjecanja te 5 festivalskih pozornica – proteklo izdanje Dana komunikacija, u organizaciji HURA-e i IAB-a Croatia, bilo je najopsežnije dosad.

Prijave za sudjelovanje moguće su na službenoj stranici festivala, gdje su dostupne sve informacije o rezervaciji early bird kotizacija, ali i smještaju u luksuznim Maistrinim hotelima očaravajućega Rovinja, jedne od najljepših europskih destinacija, u ponudi koja vrijedi do 16.01. za rane prijave i rezervacije. Iz godine u godinu najveći dio ukupnih smještajnih kapaciteta rasproda se u prvih desetak dana, zato je dobro svoja mjesta rezervisati na vrijeme.

 

dani-komunikacija-rovinj-1-bonjour-ba

dani-komunikacija-rovinj-6-bonjour-ba


Prva lica ovogodišnjeg festivala bit će predstavljena u prvom mjesecu, a dotad rezervišite svoje mjesto na jednom od najiščekivanijih festivala 2026. godine.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!