TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 19.7.2023.
Demofest je za mnoge ljubitelje dobrog zvuka jedan od najbitnijih događaja u BiH.
Na tvrđavi Kastel, već dobro poznatoj lokaciji, od sutra počinje još jedno izdanje ovog festivala. Kao i do sada program počinje s takmičarskim dijelom, a zatim slijedi i glavni, revijalni program.
Informacije o revijalnim bendovima, koje ćete imati priliku poslušati, imate na oficijelnoj stranici ovog festivala, a samo ćemo navesti neke od njih. Ovaj put na Main stage-u ćemo slušati izvođače kao što su Morcheeba, Parov Stelar, Laibach, Roni Size, Femi Kuti i mnogi drugi.
Pored oficijelnih informacija o festivalu željeli smo saznati i one insajderske te smo razgovarali s Milicom Lojić koja je zadužena za PR festivala. Otkrila nam je više o samoj tituli koju nosi, 3 stvari koje ne smijemo propustiti na festivalu, ali i 3 destinacije za posjetiti u Banjaluci.
Milica Lojić, PR Demofest
Koje su to najvažnije sposobnosti i znanja koja trebaju u PR industriji?
Prije svega to je baratanje informacijama. Ukoliko radite za neki festival, kao što to u ovom slučaju radim ja, potrebno je da znate apsolutno svaki detalj koji se tiče organizacije, programa, dnevnog i noćnog, izvođača, konkursa. Također, jako je bitno da u komunikaciju s novinarima pristupite što otvorenije i tako reći opuštenije jer vi radite za festival koji priča o muzici, umjetnosti, zabavi i pozitivnoj atmosferi. Vi ste njegovo zaštitno lice, osoba ispred cjelokupne organizacije i kako se predstavite u javnosti, tako će javnost gledati na festival.
Naravno, doza ozbiljnosti i profesionalnosti je uvijek prisutna. S druge strane, dio profesije jednog PR-a je i pisanje tekstova. PR uvijek stoji na raspolaganju svojoj organizaciji, pa samim ti, neko određeno radno vrijeme nije uključeno u ovo zanimanje, spremite se na mnogo rada, ali ukoliko radite taj posao iz ljubavi, kao što to radim ja, neće vam biti teško. Mnogo je tu još stavki koje se vezuju za ovaj posao, ali suština je jedna: šta god da radite, bitno je da se o tome priča, širi dalje te da na najbolji mogući način zainteresuje ciljanu publiku.
Koja greška u karijeri vam je donijela možda i jednu od važnijih lekcija o ovom poslu?
Ne mogu reći da sam imala 'veliku' grešku, koja bi me naučila važnoj životnoj lekciji. Ono što sam znam jeste da je organizacija pola posla. Vođenje evidencije i planiranje će vam pomoći da izbjegnete bilo kakvu neugodnu situaciju, kašnjenja i slično.
Koliko dugo ste dio DEMOFEST tima? Koliko se festival promijenio od vaših početaka do danas?
Dio sam tima tek godinu dana, ali sam dugo godina bila vjerni 'fan' Demofesta, u svakom mogućem smislu. S obzirom da sam ispratila nekoliko izdanja festivala, mogu slobodno reći da je Demofest prevazišao samog sebe. Projekat se rodio kao želja grupe entuzijasta, zaljubljenika u muziku, da se mladim, neafirmisanim bendovima pruži prilika za predstavljanje i promociju autorskog rada. Sa druge strane, cilj Demofesta je unapređenje muzičkih i kulturnih normi.
Oni koju su prisustvovali barem jednom izdanju festivala, znaju kakva atmosfera vlada tih dana u Banjaluci i na tvrđavi Kastel. Demofest je bio i ostao simbol grada, upravo zbog svoje energije i mnogobrojne publike, sjajne muzike i talentovanih demo bendova kojima je Demofest bio i ostao odlična odskočna daska za dalje. Poslije svih ovih godina, Demofest je postao brend, onaj koji okuplja prije svega mlade nade, a onda i ljubitelje dobrog zvuka i fantastičnog provoda.
Tko još čini vaš tim? Kako izgleda vaš radni dan 24h prije početka Festivala? Koji vam tada koraci pripomažu da u ubrzanom tempu nađete vrijeme za pauzu?
S obzirom da je organizator agencija Aquarius te da smo u njoj podijeljeni po sektorima, sebi ću dati za pravo da cjelokupnu agenciju nazovem jednim velikim timom. Kreativa, mediji, produkcija, PR i događaji, finansije, IT, Kuvo i Moj Astrolog TV... Svi zajedno trenutno radimo na projektu zvanom Demofest. Dajemo posljednji atom snage kako bismo sve zacrtano pretvorili u djelo.
Dostupni smo jedni za druge 24/7 i baš zbog te činjenice nalazimo vrijeme za pauzu jer jedni drugima 'uskačemo' u pomoć. 24h prije festivala je kao i svaki dan u sedmici održavanja festivala, užurban i produktivan, a sve u cilju realizacije najuspješnijeg Demofesta do sad.
Kako biste opisali Demofest osobi koja po prvi put dolazi na Festival?
Odlična muzika, sjajna atmosfera i najbolje pivo.
Znamo da je izazovno, no, možete li izdvojiti top 3 stvari koje ne smijemo propustiti na Festivalu?
To su svakako Astro i Kuvo kutak, kao i Silent i Karaoke stage. Mjesta na kojima ćete se zabaviti, igrati igrice, plesati i pjevati. Zasigurno lokacije na kojima ćete se odlično provesti jer nudi bezbroj zanimljivih aktivnosti.
Top 3 destinacije koje moramo posjetiti tijekom boravka u Banjaluci?
Banj brdo, lokacija okružena prirodom i zelenilom.
Plaža Vrućica, kako biste pronašli osvježenje u ovim vrućim danima.
Tvrđava Kastel, na kojoj ćemo se družiti svi od 20. do 22. jula jer nas tada očekuje najveća muzička manifestacija u Banjaluci, Demofest.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
U svijetu u kojem su eventi sve češće predvidivi, jedan nas je podsjetio koliko daleko može ići mašta kada joj se da prostor.
Smješten u grandioznom izdanju hotela Austria & Bosna, IQOS ILUMA launch, pod nazivom Curiosity Theater je 3. jula pretvorio jednu sarajevsku noć u elegantni urbani teatar svjetla, zvuka, pokreta i neobičnih obrta.
Došli smo iz znatiželje, otišli sa utiskom da smo prisustvovali nečemu mnogo većem od klasične promocije.
Svjetlosni tunel i pitanje: “Gdje nas ovo vodi?”
Ulazna zona bila je zamišljena kao portret znatiželje. Svjetlosni tunel, efektno dizajniran kao zakrivljena linija svjetla, uvodio je goste u prostor gdje ništa nije bilo očigledno.
Zidovi su se presijavali u nijansama plave, a uzvanicama su uručeni svojevrsni ‘’pasoši'' za dalje iskustvo u svijet u kojem se misao, dah i znatiželja šire bez klasičnog dima i pepela.
Jedan od vizualnih epicentara večeri bila je i Marko Feher for IQOS Curious X Art instalacija, kreativni spoj recikliranih IQOS aksesoara i njegovih prepoznatljivih potpisnih uzoraka.
Njegov jedinstveni vizuelni potpis, protkani pokretom i interakcijom sa publikom, unio je dodatni sloj igre i dinamike u prostor, čineći da gosti ne budu samo promatrači, već i aktivni sudionici Curiosity Theatera.
Cijelu večer pratila je energija devet animatorica iz grupe “Fluid” koje su se kroz prostor kretale poput živog koreografskog toka, usmjeravajući pažnju gostiju i naglašavajući ključne trenutke te scene eventa.
Experience sobe: Tišina, tradicija, ekstaza
Smještene duž centralne osi prostora, tri experience sobe bile su uređene kao kontrasti, ali povezane zajedničkom estetikom preciznog ambijentalnog dizajna.
Silent disco soba je onaj prostor u kojem je tišina zapravo najglasnije govorila. Uronjeni u tamu, gosti su stavljali slušalice i nestajali u ritmu koji je samo njima poznat. Efekat LED linija koje su pulsirale prema pokretima tijela učinio je da se prostor doima kao hologramski klub budućnosti.
Hype box soba bila je srce vizuelne euforije, prostor u kojem je zvuk imao boju, a pokret sopstveni eho. Neonski okvir koji je mijenjao boje ovisno o volumenu unutar prostorije bio je epicentar ritma. Zidovi su reagovali na dodir, dok je središnji podij stvoren za improvizovani pokret.
Dok su druge sobe pričale o budućnosti, Traditional room nas je podsjetila gdje sve počinje. Sušta suprotnost. Zidovi obloženi teksturom bosanskih ćilima i miris svježe kuhane bosanske kafe činili su autentičnu atmosferu. U ovom prostoru tradicija je dobila novo, toplo i osjetilno značenje.
Tu smo sreli Amiru Medunjanin i pitali je kako bi opisala sevdah u tri riječi. “Ljubav, sloboda i život,” rekla je uz osmijeh, osvrćući se na tradiciju iz koje je večerašnja pjesma ponikla.
Instalacija karata i povratak igre u evente
Kao skulptura napravljena od kutija, svaka obasjana spotlightom, Joker instalacija bila je smještena u samom srcu prostora. Djevojke u kostimima iz kabare noir svemira dijelile su misteriozne karte.
“Ako na poleđini imate broj, sve se mijenja.” rečeno nam je od strane voditelja večeri, Kerima Čutune, a šapat se proširio prostorom.
“Šta bi uradili da imate Joker kartu večeras?”, pitali smo Marka Fehera , koji je uz osmijeh rekao da bi postao nevidljiv. Magija večeri je bila u tome što je sve djelovalo moguće.
Backstage emocije i "Svitanje" na sceni
Dok smo u backstageu zatekli DJ Bonjaskog kako provjerava zadnje detalje, Amira Medunjanin je, uprkos svečanosti trenutka, ostajala smirena. Par minuta kasnije, svjetla su se ugasila, LED ekran iza bine zasvijetlio, a melodija pjesme "Svitanje" započela.
Spoj sevdaha i elektronskog beata? Da, zvuči nevjerovatno dobro. Sve oči bile prikovane na binu, a emocija se širila iz svakog tona. Amira je prije nastupa podijelila sa nama kako želi da publika iz pjesme ponesu nadu i vjeru za bolje sutra, dok je Bojan svoju emociju te večeri opisao jednom sigurnom riječju – ponos.
Reveal trenutak: Kada se prostor otvara budućnosti
U dramatičnom trenutku, pod zvukovima “Space Odyssey”, svjetla su eksplodirala. U posebno dizajniranim prostorijama, zidovi su se otvorili i dvije prostorije iza zavesa otkrile su ono što se cijelu noć gradilo novi IQOS ILUMA uređaj.
Uz LED animaciju i čaše šampanjca u rukama, osjećaj otkrića bio je kompletan. Uređaj je predstavljen kao glavni akter noći.
Joker reveal i još jedno iznenađenje
Nakon brojnih iznenađenja tokom večeri, kraj noći donio je nezaboravan završni čin. Sve uzvanice s numerisanim kartama pozvane su prema Joker instalaciji.
Djevojke su pažljivo skidale kanape, kutije su se otvarale i pokloni, među kojima i putovanje u Milano, uručeni su dobitnicima. Ostali su pronašli svoje nagrade u reveal sobama.
U svakom kutku prostora krilo se novo iznenađenje, a svaki kadar nosio je emociju zbog koje ste poželjeli zastati. Između reflektora i tišine, pokreta i šapata, ova noć bila je daleko više od promocije.
Spoj igre, performansa, tehnologije i tradicije oblikovao je prostor u kojem ste prestajali biti samo gost i postajali dio priče. Ono što se ne može prenijeti kroz riječi, jeste osjećaj da ste zakoračili u nešto što će tek imati svoj nastavak.
Behind-the-scenes kadrova koje nismo ni planirali podijeliti ali znatiželja pobjeđuje:
*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva ovisnost. Samo za punoljetne.
Foto: Marko Jovančić
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!