TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 10.6.2024.
U Sarajevu je u nedjelju održan Red Bull Showrun, koji je privukao veliki broj gledatelja iz BiH i regije, a najveća zvijezda je bio britanski F1 vozač David Coulthard.
Coulthard je "zapalio" sarajevski asfalt vozeći svoj F1 bolid RB7, koji je 2011. godine donio dvostruku krunu ekipi Red Bull Racinga. Popularni DC je jurio stazom postavljenom na dionici između Marijin Dvora i Tehničke škole, odnosno Zemaljskog muzeja BiH praćen aplauzima i ovacijama mnogobrojne publike. Nakon showa je bio vidno zadovoljan i impresioniran atmosferom, a grad mu se toliko svidio da namjerava ponovo doći zajedno sa svojom porodicom.
Foto: Joerg Mitter

Foto: Predrag Vučković

Foto: Denis Ruvić
"Završili running show ovdje u Sarajevu i moram reći da je bilo apsolutno fantastično. Reakcija publike je bila nevjerovatna. Četiri sata prije nego smo počeli, vidio sam iz svog hotela da su prijem i energija bili nevjerovatni. Sve je bilo sigurno, vožnja je prošla fantastično. Veliko hvala svim organizatorima, policiji, svima koji su zajednički omogućili da se nešto poput ovog dogodi. Mislim da se možemo složiti da je javnost zaista uživala. Radujem se povratku ovdje sa svojom porodicom, zaista sam uživao u atmosferi, bilo je veoma opušteno. Jedini put kad sam imao ovakav osjećaj bilo je kad sam bio na showrunu u Južnoj Americi, gdje je grad bio veoma miran. Nije bilo ludila, činilo se da sve funkcioniše, zaista impresivno. Još jednom, hvala Sarajevo", izjavio je Coulthard nakon Red Bull Showruna.

Foto: Predrag Vučković
Prije nego što je na stazu izveo moćni bolid, David je prvo pozdravio publiku, mašući sa prozora popularnog Red Bull minija, u defileu sportista. Nakon uvodnih tačaka, oduševio je mnogobrojnu publiku demonstrirajući snagu, brzinu i preciznost Red Bull bolida.

Foto Denis Ruvić
David je na Red Bull Showrun Sarajevo izveo tri vožnje, a posljednja je bila posebno atraktivna jer su mu se u istom trenutku na stazi pridružili sjajni Arunas Gibieža na motociklu kao i fenomenalni dvojac Red Bull Driftbrothers u njihovim snažnim drift automobilima. Oni su svojim tačkama obilježili sjajan dan u Sarajevu, koji će se dugo pamtiti.

Foto: Predrag Vučković

Foto: Sulejman Omerbašić

Foto: Predrag Vučković

Foto: Predrag Vučković
Vožnja Red Bull Racing bolida kroz Sarajevo iz Davidovog ugla
* * *
Naslovna fotografija: Predrag Vučković
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!