TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 18.10.2016.
Svima koji prate regionalnu, ali i svjetsku arhitektonsku scenu druga polovina 10. mjeseca je rezervirana za Zagreb. I tako već 16 godina! Riječ je o Danima Orisa, dvodnevnom arhitektonskom simpoziju koji se održava u Koncertnoj dvorani Vatroslav Lisinski. Atmosfera koju čini mix studenata iz cijele regije, renomiranih arhitekata, različitih sponzora i zvuk šuškavih vrećica punih reklamnih katal
Do danas je na Danima Orisa predavalo više od oko 250 vrhunskih predavača iz cijelog svijeta. Ove godine su održani 15. i 16. 10. Nakon ležerne ceremonije otvaranja, niz odličnih predavanja otvorio je Dinko Peračić, koji je uz Maroja Mrduljaša i moderator ovog događaja. U problemima s kojima se susretao prilikom projektiranja tržnice i ribarnice u Vodicama, projektom koji je osvojio međunarodnu nagradu Piranesi na Piranskim danima arhitekture ili zgrade Građevinskog fakulteta u Osijeku, prepoznala se većina auditorija u Lisinskom.
Uslijedili su predstavnici trenutno najpopularnije svjetske arhitektonske scene, Čileanci Umberto Bonomo i Pezo von Ellrichshausen, te Libanonac Bernard Khoury. Pauze između predavanja prilika su za razgledanje sponzorskih štandova s novitetima iz područja arhitekture, građevine i dizajna, ali i prilika za kreativno servirana osvježenja.
Dane Orisa u korak prate Noći Orisa. Uvod u ovogodišnje Noći je izložba suvremene čileanske arhitekture, otvorena u Oris Kući arhitekture. A nastavak subotnje večeri obično rezultira kašnjenjem nedjeljnog rasporeda. Nedjelju je otvorila slovenska krajobrazna arhitektica Ana Kučan, a nakon nje Numen/For Use, s prezentacijom (između ostalog) „Tape“ instalacije, koja je hibrid skulpture, arhitekture i umjetnog krajolika. Uslijedio je španjolac Iñaqui Carnicero, dobitnik Zlatnog lava ovogodišnjeg Venecijanskog bijenala, čiji je video s José Mourinhom u glavnoj ulozi nasmijao cijelu dvoranu.
16. Dane Orisa zatvorio je William J. R. Curtis, kako ga nazivaju - jedan od najvažnijih arhitektonskih kritičara danas.
Svega 100-tinjak metara udaljeno od Lisinskog, u Umjetničkom paviljonu, održava se izložba Alberta Giacomettija: crteži, litografije i skulpture. Dio izložbe je i trenutno najskuplja skulptura na svijetu, prodana za 104 milijuna eura, „Čovjek koji hoda“, ekstremno krhak i mršav simbol 20. stoljeća. Ja sam ovogodišnje Dane Orisa završila obilaskom „Čovjeka koji hoda“ i "Žena iz Venecije".
Za MODAMO.info piše:
Foto: Martina Penava Privat
TEKST: Bonjour.ba
U Bonjour.ba redakciji vjerujemo da kreativnost i zajednički trenuci imaju moć da nas izvuku iz rutine i ponude novo iskustvo.
Upravo s tim ciljem, kreirali smo intimnu radionicu The Style Room osmišljenu da pokaže kako se moda i energija mogu spojiti kroz personalizirano iskustvo, u skladu s bojama Cedevita vitaminske vode i emocijama koje bude.
Da bi se ta ideja pretočila u stvarnost, jučer smo okupili naše goste u prirodno osvjetljenom studiu, pretvorivši ga u kreativno druženje gdje su bijele majice, šareni konci i vitaminska voda postali polazište za priču o personalizaciji, stilu i dobrim vibracijama.
Bijele majice, konci u svim bojama i boce vitaminske vode bile su polazište, a sve ostalo kreirali su učesnici svojim rukama, idejama i dobrim raspoloženjem.
Personalizacija nikad nije bila ovako zabavna (ni osvježavajuća)
Prvi dojam bio je važan. Studio je tog dana izgledao kao malo kreativno utočište u centru Sarajeva. Brendirani prozori odmah na ulazu davali su poseban ton događaju, dok su dugi stolovi u prostoru pozivali na druženje i zajednički rad.
Na stolovima su bili izloženi proizvodi Cedevita vitaminske vode, a QR kodovi diskretno su usmjeravali na dodatne informacije.
Finger food zalogaji, šarena pića i lagani razgovori među gostima stvorili su atmosferu opuštenosti prije nego što je sve krenulo.
A onda je svako mjesto za stolom, s bijelom majicom, priborom za vez i malom porukom dobrodošlice, postalo polazna tačka za priču koja se tek trebala isplesti.
Nismo znali šta će nastati i tu je bila čar
Kada je ova custom made radionica počela, svako je ispred sebe imao bijelu majicu s natpisom Body & Mind, kao i riječi Focus, Relaxing,
Upravo te riječi odražavale su suštinu samog druženja, trenutak da se opustimo, usmjerimo pažnju i napunimo energijom, dok je instruktorica ručnog veza povela prve poteze, a onda su svi ubrzo pronašli vlastiti ritam.
Na majicama su se pojavljivali inicijali, mala srca, emotikoni, sitni simboli koji nose ličnu priču. Upravo u tome je bila čar jer svaka majica postala je drugačija, baš kao što svako od nas bira vitaminsku vodu po raspoloženju i potrebama.
Dok su konci klizili kroz tkaninu, Cedevita vitaminske vode bile su na dohvat ruke.
Male kartice, velike istine (i par dobrih fora)
Nakon što su posljednji konci prošli kroz tkaninu i svaka majica dobila svoj unikatni pečat, učesnike je čekalo još jedno iznenađenje… kartice s pitanjima. Na njima nisu bile klasične rečenice, već mala pozivnica na iskrenost i razgovor.
Odgovori su donosili smijeh, neočekivane priče i nekoliko ozbiljnih misli koje se možda inače ne bi izgovorile naglas. Upravo ti trenuci, uhvaćeni kroz Bonjour intervjue, s Mirzom Mustafagićem, Josipom Milanovićem, Magdalenom Paradžik, Dejanom Rosuljaš i Zerinom Suyabatmaz, pokazali su da personalizacija ne znači samo detalj na majici, nego i ono što odlučimo podijeliti s drugima.
Šta smo zapravo ponijeli kući?
Više od personalizirane majice. Ponijeli smo iskustvo koje je bilo kreativno, zabavno i iskreno.
Ova radionica pokazala je da događaj ne mora biti “još jedan u nizu”. Kada se spoje moda, energija, Cedevita vitaminska voda i ljudi spremni da se otvore i ostave svoj trag, nastaje momenat koji se pamti i koji vas nasmije kad god pogledate detalj izvezen na svojoj majici.
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Cedevitom vitaminskom vodom
Produkcija: Bonjour.ba
Foto: Studio Soba za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!