TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 9.5.2025.

Od AOL pa sve do LVMH, Chanel i Nike: David Shing, vizionar i digitalni filozof koji je redefinirao pojam kreativnosti, dolazi na Dane komunikacija!

U svijetu u kojem tehnologija, kultura i kreativnost svakim danom sve više prepliću svoje granice, ključno je pratiti one koji u tom haosu vide priliku.

Dani komunikacija, koji će se održati od 15. do 18. svibnja u Rovinju, ponovno okupljaju najutjecajnije mislioce i pionire industrije, a jedan je od njih i David Shing, digitalni filozof, futurist i ranije glavni evanđelist AOLa, koji je domaću komunikacijsku industriju na Danima komunikacija 2015. već ostavio bez daha.


bonjour_ba_d_K_shing__01 (1)


David Shing jedan je od najprepoznatljivijih kreativnih umova digitalnog svijeta. Njegov je rad teško svrstati u okvire, on je umjetnik, govornik, vizionar i savjetnik za brendove, a o njegovu kreativnom geniju govore i suradnje s globalnim imenima poput LVMH, Chanel i Nike.

Kombinacijom instinkta i mašte pomaže brendovima da shvate ne samo kamo ide tržište nego i kako u njemu ostaviti trag. Forbes ga je opisao kao “pripovjedača koji identificira nadolazeće trendove i nadahnjuje klijente da razmišljaju drugačije”. Njegov prepoznatljiv stil i beskompromisan pristup digitalnim temama osvaja pozornice diljem svijeta i rijetko koga ostavljaju ravnodušnim. 


bonjour_ba_d_K_shing__02 (1)


Na Danima komunikacija održat će predavanje Nothing Changes If Nothing Changes, koje propituje kako tehnologija, a posebno umjetna inteligencija, može postati sredstvo za dublju, smisleniju komunikaciju između brendova i ljudi. U vremenu u kojem sadržaj ima vrijednost, ali kontekst nosi ključ, Shing će pokazati kako se AI može iskoristiti ne za postizanje savršenstva, nego kao katalizator napretka, alat koji pokreće emociju, dijalog i autentičnu kreativnost.

Shing će se na glavnoj festivalskoj pozornici pridružiti slavnoj humanoidnoj umjetnoj inteligenciji Sophiji; najinovativnijem CMO-u na svijetu prema Business Insideru i osvajaču više od 200 nagrada Cannesa Lionsa Fernandu Machadu powered by A1, Karen Nelson-Field, vodećoj svjetskoj ekspertici za ekonomiju pažnje i najobjavljivanijoj autorici na WARC-u, Blairu Ennsu, najvećem svjetskom autoritetu za prodaju i pricing kreativnih usluga.


bonjour_ba_d_K_fb_01


Kao i Michaelu Corcoranu, Internet’s Savviest Trollu i bivšem voditelju društvenih mreža Ryanaira, Marishi Lakhiani, stručnjakinji za umjetnu inteligenciju i automatizaciju za rast brendova te maksimizaciju povrata na ulaganje u oglašavanje (ROAS), Johanu Ronnestamu, globalnom stručnjaku za brending, serijskom poduzetniku i kreativnom vizionaru iza kampanja za brendove poput Volva, adidasa i IKEA-e, Mirelli Crespi, kreativnoj strateginji koja stoji iza više od 2000 oglasa mjesečno na šest jezika za globalne brendove poput Amazona, Mete, Unilevera i Ubisofta, Amber Case powered by ENNA, cyborg antropologinji i jednoj od najutjecajnijih žena u tehnologiji prema Fast Companyju kao i Dietmaru Dahmenu, svjetski poznatom stručnjaku za transformaciju, inovacije i budućnost poslovanja. 

Organizatori su najavili moćan line-up s liderima iz Hrvatske i svijeta koji će gostovati u programu jednog od najvažnijih događaja na ovim prostorima za sve koji se bave kreativnošću i komunikacijama. Svi koji žele biti dio ovog posebnog iskustva od 15. do 18. svibnja u Rovinju, informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

Foto: Grgur Žućko


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!