TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 9.5.2025.
Od AOL pa sve do LVMH, Chanel i Nike: David Shing, vizionar i digitalni filozof koji je redefinirao pojam kreativnosti, dolazi na Dane komunikacija!
U svijetu u kojem tehnologija, kultura i kreativnost svakim danom sve više prepliću svoje granice, ključno je pratiti one koji u tom haosu vide priliku.
Dani komunikacija, koji će se održati od 15. do 18. svibnja u Rovinju, ponovno okupljaju najutjecajnije mislioce i pionire industrije, a jedan je od njih i David Shing, digitalni filozof, futurist i ranije glavni evanđelist AOLa, koji je domaću komunikacijsku industriju na Danima komunikacija 2015. već ostavio bez daha.
David Shing jedan je od najprepoznatljivijih kreativnih umova digitalnog svijeta. Njegov je rad teško svrstati u okvire, on je umjetnik, govornik, vizionar i savjetnik za brendove, a o njegovu kreativnom geniju govore i suradnje s globalnim imenima poput LVMH, Chanel i Nike.
Kombinacijom instinkta i mašte pomaže brendovima da shvate ne samo kamo ide tržište nego i kako u njemu ostaviti trag. Forbes ga je opisao kao “pripovjedača koji identificira nadolazeće trendove i nadahnjuje klijente da razmišljaju drugačije”. Njegov prepoznatljiv stil i beskompromisan pristup digitalnim temama osvaja pozornice diljem svijeta i rijetko koga ostavljaju ravnodušnim.
Na Danima komunikacija održat će predavanje Nothing Changes If Nothing Changes, koje propituje kako tehnologija, a posebno umjetna inteligencija, može postati sredstvo za dublju, smisleniju komunikaciju između brendova i ljudi. U vremenu u kojem sadržaj ima vrijednost, ali kontekst nosi ključ, Shing će pokazati kako se AI može iskoristiti ne za postizanje savršenstva, nego kao katalizator napretka, alat koji pokreće emociju, dijalog i autentičnu kreativnost.
Shing će se na glavnoj festivalskoj pozornici pridružiti slavnoj humanoidnoj umjetnoj inteligenciji Sophiji; najinovativnijem CMO-u na svijetu prema Business Insideru i osvajaču više od 200 nagrada Cannesa Lionsa Fernandu Machadu powered by A1, Karen Nelson-Field, vodećoj svjetskoj ekspertici za ekonomiju pažnje i najobjavljivanijoj autorici na WARC-u, Blairu Ennsu, najvećem svjetskom autoritetu za prodaju i pricing kreativnih usluga.
Kao i Michaelu Corcoranu, Internet’s Savviest Trollu i bivšem voditelju društvenih mreža Ryanaira, Marishi Lakhiani, stručnjakinji za umjetnu inteligenciju i automatizaciju za rast brendova te maksimizaciju povrata na ulaganje u oglašavanje (ROAS), Johanu Ronnestamu, globalnom stručnjaku za brending, serijskom poduzetniku i kreativnom vizionaru iza kampanja za brendove poput Volva, adidasa i IKEA-e, Mirelli Crespi, kreativnoj strateginji koja stoji iza više od 2000 oglasa mjesečno na šest jezika za globalne brendove poput Amazona, Mete, Unilevera i Ubisofta, Amber Case powered by ENNA, cyborg antropologinji i jednoj od najutjecajnijih žena u tehnologiji prema Fast Companyju kao i Dietmaru Dahmenu, svjetski poznatom stručnjaku za transformaciju, inovacije i budućnost poslovanja.
Organizatori su najavili moćan line-up s liderima iz Hrvatske i svijeta koji će gostovati u programu jednog od najvažnijih događaja na ovim prostorima za sve koji se bave kreativnošću i komunikacijama. Svi koji žele biti dio ovog posebnog iskustva od 15. do 18. svibnja u Rovinju, informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.
Foto: Grgur Žućko
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!