TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 2.6.2017.

Sedma Brending konferencija, pod sloganom „Brand New Jungle”, održat će se 02. 06.  u sarajevskom Domu mladih, u organizaciji agencije Via Media. Tržište je džungla, a ovogodišnja Brending konferencija otkriva da li u džungli postoje pravila i kako postati njen kralj.

„Brand New Jungle”, slogan je kojišalje jasnu poruku da je usljed globalizacije, digitalizacije,  brzih i velikih promjena u svijetu komunikacija, utakmica koju igraju veliki i mali brendovi postala nepredvidiva i nemilosrdna, sa pravilima koja se stalno mijenjaju. I ove godine među predavačima će se naći neka od najznačajnijih svjetskih imena iz oblasti brendinga poput: Daniela Pankraza (Leo Burnett Sydney), Paula Colemana (OMD  EMEA agencija), Konstantina Kostadinova i Zarene Kancheve (Viber), Dalibora Šumige (Promosapiens).

Vizual BK 07

U sklopu konferencije bit će održane i dvije panel diskusije na temu ”Ko još sluša papagaje?” i ”Ko je kralj džungle?”,koje će dati odgovor na pitanje koliko je danas na prezasićenom tržištu važno biti autentičan.

Brending konferencija ima za cilj povećati svijest lokalnih kompanija o značaju brendinga i njegovom utjecaju na razvoj bh. privrede te uključiti studente i akademsku zajednicu.

Brojne kompanije i ove godine podržale su Brending konferenciju, poput Orbico, MarketMakers, Sberbank, Courtyard Marriott, Menprom, Manpower Group, Peugeot, Kolektiv d.o.o., Foreign Investors Council, HTC i Edward Bernays.

”Sberbank je jedan od najvećih bankarskih brendova u Evropi. Svjesni smo značaja upravljanja brendom, percepcije koja se kreira o brendu, i osjećaja koji izaziva kod klijenata ali i šire javnosti. Zbog toga je ova konferencija izvrsna prilika da sa kolegama iz branše podijelimo svoje iskustvo i znanje“ - izjavio je Vedran Peršić, direktor za marketing i komunikacije Sberbank BH koja je dugogodišnji partner Brending konferencije.

Brending konferencija je od ove godine i zvanični partner „Cannes Lions International Festival of Creativity“, što je potvrda da postaje brend s regionalnom prepoznatljivošću.


Bonjour

Majice koje su u Sarajevu postale hit, a ne možete ih kupiti nigdje

TEKST: Bonjour.ba

Majice koje su u Sarajevu postale hit, a ne možete ih kupiti nigdje Majice koje su u Sarajevu postale hit, a ne možete ih kupiti nigdje

U Bonjour.ba redakciji vjerujemo da kreativnost i zajednički trenuci imaju moć da nas izvuku iz rutine i ponude novo iskustvo.   

Upravo s tim ciljem, kreirali smo intimnu radionicu The Style Room osmišljenu da pokaže kako se moda i energija mogu spojiti kroz personalizirano iskustvo, u skladu s bojama Cedevita vitaminske vode i emocijama koje bude.


bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_G_3
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_06
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_021
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_012

Da bi se ta ideja pretočila u stvarnost, jučer smo okupili naše goste u prirodno osvjetljenom studiu, pretvorivši ga u kreativno druženje gdje su bijele majice, šareni konci i vitaminska voda postali polazište za priču o personalizaciji, stilu i dobrim vibracijama.   


bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_301
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_302
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_04
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_018
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_015
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_501
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_07
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_08
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_045

Bijele majice, konci u svim bojama i boce vitaminske vode bile su polazište, a sve ostalo kreirali su učesnici svojim rukama, idejama i dobrim raspoloženjem.

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_023
 bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_03
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_G_5
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_401
 bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_402
 

Personalizacija nikad nije bila ovako zabavna (ni osvježavajuća)

Prvi dojam bio je važan. Studio je tog dana izgledao kao malo kreativno utočište u centru Sarajeva. Brendirani prozori odmah na ulazu davali su poseban ton događaju, dok su dugi stolovi u prostoru pozivali na druženje i zajednički rad. 

Na stolovima su bili izloženi proizvodi Cedevita vitaminske vode, a QR kodovi diskretno su usmjeravali na dodatne informacije.

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_G_1
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_022

Finger food zalogaji, šarena pića i lagani razgovori među gostima stvorili su atmosferu opuštenosti prije nego što je sve krenulo. 

A onda je svako mjesto za stolom, s bijelom majicom, priborom za vez i malom porukom dobrodošlice, postalo polazna tačka za priču koja se tek trebala isplesti.

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_010
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_G_2
 

Nismo znali šta će nastati i tu je bila čar

Kada je ova custom made radionica počela, svako je ispred sebe imao bijelu majicu s natpisom Body & Mind, kao i riječi Focus, Relaxing, Energising i Feel Good sa priborom za vez i porukom dobrodošlice. 

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_017
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_035
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_043
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_057

Upravo te riječi odražavale su suštinu samog druženja, trenutak da se opustimo, usmjerimo pažnju i napunimo energijom, dok je instruktorica ručnog veza povela prve poteze, a onda su svi ubrzo pronašli vlastiti ritam.

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_031
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_038
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_054
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_G_4
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_044

Na majicama su se pojavljivali inicijali, mala srca, emotikoni, sitni simboli koji nose ličnu priču. Upravo u tome je bila čar jer svaka majica postala je drugačija, baš kao što svako od nas bira vitaminsku vodu po raspoloženju i potrebama.

Dok su konci klizili kroz tkaninu, Cedevita vitaminske vode bile su na dohvat ruke. 

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_042
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_039
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_059
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_033
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_032
 

Male kartice, velike istine (i par dobrih fora)

Nakon što su posljednji konci prošli kroz tkaninu i svaka majica dobila svoj unikatni pečat, učesnike je čekalo još jedno iznenađenje… kartice s pitanjima. Na njima nisu bile klasične rečenice, već mala pozivnica na iskrenost i razgovor.

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_101
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_051



Odgovori su donosili smijeh, neočekivane priče i nekoliko ozbiljnih misli koje se možda inače ne bi izgovorile naglas. Upravo ti trenuci, uhvaćeni kroz Bonjour intervjue, s Mirzom Mustafagićem, Josipom Milanovićem, Magdalenom Paradžik, Dejanom Rosuljaš i Zerinom Suyabatmaz, pokazali su da personalizacija ne znači samo detalj na majici, nego i ono što odlučimo podijeliti s drugima.


bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_037
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_028
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_025
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_201
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_050

 

Šta smo zapravo ponijeli kući?

Više od personalizirane majice. Ponijeli smo iskustvo koje je bilo kreativno, zabavno i iskreno.

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_05
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_056

Ova radionica pokazala je da događaj ne mora biti “još jedan u nizu”. Kada se spoje moda, energija, Cedevita vitaminska voda i ljudi spremni da se otvore i ostave svoj trag, nastaje momenat koji se pamti  i koji vas nasmije kad god pogledate detalj izvezen na svojoj majici.

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_026
 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Cedevitom vitaminskom vodom

Produkcija: Bonjour.ba  
Foto: Studio Soba za Bonjour.ba  
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!