Danas u Sarajevu počinje 7.Branding konferencija - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Danas u Sarajevu počinje 7.Branding konferencija

Tekst:

Bonjour.ba

EVENT
2.6.2017.

Sedma Brending konferencija, pod sloganom „Brand New Jungle”, održat će se 02. 06.  u sarajevskom Domu mladih, u organizaciji agencije Via Media. Tržište je džungla, a ovogodišnja Brending konferencija otkriva da li u džungli postoje pravila i kako postati njen kralj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Brand New Jungle”, slogan je kojišalje jasnu poruku da je usljed globalizacije, digitalizacije,  brzih i velikih promjena u svijetu komunikacija, utakmica koju igraju veliki i mali brendovi postala nepredvidiva i nemilosrdna, sa pravilima koja se stalno mijenjaju. I ove godine među predavačima će se naći neka od najznačajnijih svjetskih imena iz oblasti brendinga poput: Daniela Pankraza (Leo Burnett Sydney), Paula Colemana (OMD  EMEA agencija), Konstantina Kostadinova i Zarene Kancheve (Viber), Dalibora Šumige (Promosapiens).

Vizual BK 07

U sklopu konferencije bit će održane i dvije panel diskusije na temu ”Ko još sluša papagaje?” i ”Ko je kralj džungle?”,koje će dati odgovor na pitanje koliko je danas na prezasićenom tržištu važno biti autentičan.

Brending konferencija ima za cilj povećati svijest lokalnih kompanija o značaju brendinga i njegovom utjecaju na razvoj bh. privrede te uključiti studente i akademsku zajednicu.

Brojne kompanije i ove godine podržale su Brending konferenciju, poput Orbico, MarketMakers, Sberbank, Courtyard Marriott, Menprom, Manpower Group, Peugeot, Kolektiv d.o.o., Foreign Investors Council, HTC i Edward Bernays.

”Sberbank je jedan od najvećih bankarskih brendova u Evropi. Svjesni smo značaja upravljanja brendom, percepcije koja se kreira o brendu, i osjećaja koji izaziva kod klijenata ali i šire javnosti. Zbog toga je ova konferencija izvrsna prilika da sa kolegama iz branše podijelimo svoje iskustvo i znanje“ - izjavio je Vedran Peršić, direktor za marketing i komunikacije Sberbank BH koja je dugogodišnji partner Brending konferencije.

Brending konferencija je od ove godine i zvanični partner „Cannes Lions International Festival of Creativity“, što je potvrda da postaje brend s regionalnom prepoznatljivošću.

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno