TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 15.12.2017.
Najbrži ljubitelji najboljeg festivalskog provoda će danas, u petak 15. 12., imati jedinstvenu priliku da nabave prve ulaznice za Festival 84 po poklon cijeni od samo 19.99 KM, što je ušteda od rekordnih 70% u odnosu na njihov finalni iznos!
Ulaznice po poklon cijeni bit će dostupne najduže 24 sata ili do isteka zaliha! Istovremeno bit će puštena i veoma ograničena količina promotivnih turističkih paketa za ovo pravo festivalsko vikend-zimovanje, a za samo 88KM dobija se ulaznica za kompletan festival, te dvodnevni ski pas i smještaj! Ulaznice po najpovoljnijim cijenama bit će dostupne na svim prodajnim mjestima iz mreže kupikartu.ba, dok će turistički paketi festivalskog zimovanja biti dostupni preko sajta Exitove zvanične turističke agencije na exittrip.org.
Nakon što je EXIT Ljeto ljubavi 2017. godine bilo najveći festivalski poduhvat na ovim prostorima, obuhvativši Sea Dance na Jazu, Revolution u Temišvaru, Sea Star u Umagu i svakako centralni EXIT festival u Novom Sadu, novi projekat EXIT Freedom u 2018. bit će još veći jer mu se pridružuje i peti član - Festival 84! Premijerno izdanje Festivala 84 bit će održano od 15. do 18. marta iduće godine na više lokacija u okviru Olimpijskog centra Jahorina.
Uskoro će biti poznati i prvi potvrđeni izvođači za novi festival u organizaciji EXIT tima koji se kreira po po formuli 2+2 korištenoj i za izrazito uspješni Sea Star festival u Umagu. Tako će prvi dan festivala imati večernju žurku zagrijavanja, a naredna dva biće otvorena u punom kapacitetu i u toku dana na ski stazi i tokom noći u montažnom objektu na terenima ispred Hotela Bistrica, ali i na drugim zatvorenim lokacijama, kako u Bistrici, tako i u drugim lokalima.

Posljednji dan bit će rezervisan za žurku zatvaranja, sa kojom će ujedno i zvanično biti zatvorena zimska sezona u Olimpijskom centru Jahorina.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!