TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 9.1.2012.

Pogledajte zašto gotovo svi vole Lanvin      Ova godina je velika prekretnica za Lanvin, budući da dizajnerska kuća slavi svoju desetu godišnjicu. Sam Elbaz je prokomentirao da se o tome puno priča u posljednje vrijeme, kao i raznim projektima koje pripremaju. Upravo je njihova nova predjesenska kolekcija u znaku novih boja, tehnologije i volumena. Posebno mjesto u ovoj kolekciji

Mala crna haljina doživjela je svoj trijumf i u ovoj kolekciji, a za poglede uperene prema vama, Lanvin je dizajnirao lakirane kapute. Kada je u pitanju nakit, kameo se provukao kroz svaku kombinaciju i nagovijestio godinu kada će kameo očito preuzeti uzde u svijetu nakita.

Pogledajte.

{gallery}sijecanj_dvanaest/lanvin_predjesenska{/gallery}


D.P.
Foto: style.com

FOTO: ime i prezime


Bonjour

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

TEKST: Bonjour.ba/PR | FOTO: PR

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore. Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.

 

Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom  “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.

 



Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?

Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?

Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?

 



Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.

Više detalja uskoro ovdje.

* * *
Naslovna foto: PR

FOTO: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!